هیوندای

۱۰ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، بهترین سازی مصرف انرژی در مسکن ها اگرچه موضوع مهمی بوده اما بی قراری از لفظ سازندگان و حزن از طرف نهادهای مسئول، تک غفلت واقع شده است. با این حال آنطور که مدیرکل معماری و ساختمان معاونت معماری و شهرسازی شهرداری تهران اعلام کرد، راحتی است شناسنامه کارمایه برای ساختمان ها تهیه شده و همچنین تسهیلاتی هم به سازندگانی که بهینه سازی مصرف انرژی را پاسداری می کنند داده شود.

مهدی صالحی، مدیرکل معماری و ساختمان معاونت معماری و شهرسازی شهرداری تهران درباره این با ره گفت: دو پروگرام از سال گذشته درون زمینه نیکوترین سازی استفاده کارمایه در ساختمان ها در حال پشت شدن است، شروع اینکه شناسنامه انرژی بخاطر ساختمان ها تهیه شود که در نهایت این موضوع منتهی می شود بوسیله نمایش برچسب انرژی، چرا که ساختمان غصه به عنوان یک رخت متشابه تمام کالاهای تولیدی دیگر حاجت به برچسب انرژی دارد ولی تو حالی که در آمارها عنوان می شود که ۴۰ درصد آلودگی هوا مربوط بوسیله بناء هاست تاکنون تدوین ضوابط برچسب انرژی تو این اماکن مغفول باقی مانده است.

وی افزود: از همین رو قرار بر این شد که به سمت صدور برچسب کارمایه تو ساختمان ها حرکت شود که زیرساخت لازم برای آن شناسنامه انرژی ساختمان حیات بنابر این تمهید شناسنامه کارمایه بوسیله عنوان هدف سال ۱۳۹۹ دایره کل ساختمانی در دیدن محزون و به این قصد از سال گذشته زیرساختهایی حزن آماده شد. پیاده شدن این زمینه باید مبنای علمی آن تکمیل می شد که با مقبول مبحث ۱۹ هنجار ملی خانه ویرایش جدید، عملاً این موضوع انجام و به خشکی امدن شالوده آن بناء ها بوسیله سه گانه دسته تقسیم شد، در رده مبدا ساختمان هایی که حداقل ها را در مصرف بهینه کارمایه رعایت کرده، رده دوم خانه هایی که کمیت متوسط را احترام گذاردن و داخل نهایت خانه هایی که حداکثر مصرف بهترین از انرژی را رعایت می کنند قرار گرفت.

صالحی درباره پناه های شهرداری و بخت از خانه هایی که نیکوترین سازی مصرف انرژی را تعظیم می کنند، بیان کرد: از سال گذشته با مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت متد و شهرسازی و نظام مهندسی خانه فقره مشترکی شروع شد که مبحث شناسنامه انرژی مسکن ها آغاز شود، این برنامه مراحل اختتام را هنگام می درنگ اما با وجود تصویب هنوز ابلاغ نشده است. زیرساخت ها برای این موضوع در حال تکمیل شدن بوده و پیش بینی این است که نیمه دوم امسال به مسکن ها شناسنامه انرژی داده شود.

از سوی دیگر با دستور از شورای بطرف خانه تهران استراحت شد در بودجه سالانه شهرداری، ۱۰ درصد تخفیف در عوارض برای بناء هایی که طراحی آن بوسیله نوعی باشد که بوسیله کمیت متوسط یا حداکثری بهینه سازی مصرف انرژی برسند، محاسبه شود. تو واقع به دنبال این هستیم که این موضوع در طریق مصوب مجلس بوسیله عنوان مطالبه شهرداری از دولت شمارش شود چرا که تو روال هم آمده اگر دستگاهی بتواند با اقدامات خویشتن نفع جویی در مصرف انرژی به بود آورد، دولت باید یارانه ای پرداخت کند از همین رو شهرداری این تخفیف را پیشاپیش به انسان می دهد و پس ازآن به دنبال این می رود که از بخت پس بگیرد.

مدیرکل معماری و مسکن معاونت معماری و شهرسازی شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که بهینه سازی استعمال کارمایه درون خانه ها چه میزان از نفع جویی را بوسیله وجود می آورد گفت: منظور قضا و قدر پهلو این است که به نوعی با بحث حامل های انرژی به سمت پا بر جا سازی مقدار ها برود، اکنون یارانه اضافی از سوی دولت برای گاز و برق صیقلی می شود و در این شرایط شاید بهینه سازی کاربرد انرژی ظهور آن چنانی نداشته باشد اما به رویت می رسد که سیاست کلان داخل نهایت بوسیله سمت نیکوترین سازی می جوی. بنابر این در شرایط فعلی شاید در بازه ۵ تا ۱۰ ساله هزینه های آن برگردد ولی چنانچه قیمت ها واقعی شود در بازه زمانی کوتاهی تأثیر خویشتن را خواهد گذاشت. از سوی دیگر اکنون حزن خانه هایی داریم که با بود اینکه هیچگاه الزامی تو مبحث بهینه سازی مصرف انرژی وجود ندارد، خودشان بخاطر برندسازی شخصی خویشتن استفاده بهینه از کارمایه را رعایت می کنند.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از تسنیم، احمد نادری جثه مجتمع آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اظهارات مسئولان دولتی مبنی پیاده شدن بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی از ۱۵ شهریور اظهار داشت: هنوز بلوغ ویروس کرونا بوسیله درستی مشخص تراشیدن و بوسیله گفته بسیاری از کارشناسان حوزه بهداشت و درمان، تا آخر سال دربند این ویروس خواهیم بود و از طرفی غصه اخیرا شاهد افزایش تعداد مبتلایان و فوتی ها به برهان شیوع هر چه بیشتر این ویروس هستیم.

وی در همین راستا افزود: از طرف دیگر مسئولان تشریح نداده اند که مکانیسم فعال شدن مراکز آموزشی با وجود ویروس کرونا چگونه خواهد بود؟ مسئولان  آموزش و پرورش و وزارت علوم اخبار نکرده اند که آیا آغاز فعالیت مراکز آموزشی به عارض مجازی و خواه حقیقی است و ابعاد نکته سنج آن را مشخص نکرده اند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه احتمال تغییر زمان بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی با توجه بوسیله موارد ذکر شده وجود دارد، اشعار داشت: جان و سلامت دانش آموزان، دانشجویان، معلمان، اساتید و نیز آموزشی ناحیه از عظمت بالایی برخوردار است لذا برای فعال شدن مراکز آموزشی باید غرض استوار و منطقی اندوهناک شود.

نادری با پیش روی اینکه تبدیل تقویم آموزشی حاجت بوسیله کار کارشناسی و تخصصی بیشتر دارد، تصریح کرد: قطعا در جلسات اتیه کمیسیون و تا زمان فرا رسیدن سال تحصیلی، این موضوع را با جناب کارشناسان مربوطه مطالعه و تخمین می کنیم و دید کارشناسی اعضا را به مسئولان مربوطه ارائه می دهیم تا تصمیم درست و تخصصی در این زمینه شهود شود.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از خبرگزاری صداوسیما، محل غیرمجاز دپوی زباله در جزیره شیف که چند دهه استفاده می شد، از لحاظ محیط زیستی و بهداشتی بوسیله عنوان تهدیدی بخاطر بهداشت عمومی و اکوسیستم های آبی منطقه وقوف شد و با پیگیری های انجام شده امروز شاهد پاک سازی و تعطیلی این مکان هستیم.

فرهاد قلی نژاد، مدیرکل هوا زیستاستان بوشهر گفت: در بحث مدیریت پسماند، بوسیله ظهر کاهش سایت های تدفین پسماند داخل استان هستیم و برنامه های آتی مدیریت پسماند استان و شهرستان بوشهررا بر پایه اجرای طرح های تجمیع نگرش های تدفین پسماند شهری و روستایی برنامه ریزی کرده ایم و امیدواریم با شریک فرمانداران و شهرداران استان به هدف خود برسیم.

موضوع برچیدن نگرش انباشت زباله های شیف، به صورت جدی با ایمنی و پیگیری مستمر فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان از ابتدای سال در اجازه فرمان کارگروه پسماند شهرستان بوشهر و کارشناسان پرتلاش اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوشهر راحتی گرفت.

جلسات متعددی برگزار شد که با همدستی شهرداران چغادک و بوشهر در دو مرحله، این ظرفیت عظیم خاشاک که در چند دهه دپو شده بود بوسیله مراکز تدفین پسماند شهرهای سابق الذکر انتقال یافت و حالا این منبع آلودگی دریکی از اکوسیستم های رادیکال شهرستان بوسیله کلی پاک سازی شده است.
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، محمد موقری پور اظهار کرد: بحث درمانده یا پرعضله شدن ویروس کرونا از لحاظ علمی ثبوت شده نیست، اما این ویروس تغییر علائم عدالت و داخل افراد مختلف، متنوع ادا می کند، اما علائم کووید۱۹ علاوه بر تغییر به جانب علائم گوارشی، سردرد و بدن درد، در افراد مختلف با علائم متنوعی ظهور می بطی ء. مواردی داشتیم درون اعضای یک خانواده که همزمان مشغول شده اند، اما گاهی علائم مختلف بوده است.

وی بیان کرد: تو سیرجان پیرمرد ۹۴ ساله مبتلای داشتیم که با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شد، ولی در گوهر حال بالغ ورزشکاری اندوه داشتیم که تاب نیاورد و فوت کرد.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سیرجان اظهار کرد: داخل استان کرمانو شهرستان سیرجان زمانی آمار افزایش مشخص کرد و دچار شرایط قرمز شد که فردی ها و سختگیری های ابتدایی حیات نداشت و این خویشتن در مدیریت کرونادر استان مشقت خلق کردن کرد ولی خوشبختانه بهتر از پیش بینی ها ایفا شد و به بحران برنخوردیم.

موقری پور افزود: نیاز است باز فدایی محدودیت ها برگردد و اتفاقا ستاد مقابله با کرونای سیرجان روز گذشته محدودیت هایی اعمال کرد اما با این حال شریک مردم را می طلبد در همان ابتدای شیوع علاوه بر محدودیت های اعمال شده، مردم همراهی و حساسیت بیشتری داشتند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در سیرجان امتداد داد: تو پهلو همه این تمهیدات، اصل همراهی و شرکت آدم است که بیشتر از این جدی بگیرند. چرا که هر محدودیتی بالاخره ممکن است بخاطر کسانی که بی تفاوتند، طرز فرار داشته باشد بخاطر همین از انسان می خواهیم وجدان خویشتن را بازپرس و مشارکت کنند.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سیرجان اشعار کرد: دوری از برگزاری رسوم و دورهمی ها بسیار مهم است. داخل سیرجان مواردی داشتیم که مبتلایان خانوادگی یا تعداد زیادی داخل بازه  زمانی کوتاه از یک خانواده خواه قبیله به خاطر برگزاری عید مشغول شده اند.

 وی افزود: تالارها تعطیل می شوند اما رسوم متاسفانه با اصرار خانواده ها داخل باغ های خارج از شهر و ساختمان باغ ها برگزار می کنند. عده ای تا اینکه جمعیت زیادی را به یک خانه کوچک دعوت می کنند که حتما تشریفات را برگزار کنند. مبتلا شدن افراد درون این جشنواره ها، راست الناسی است که بر گردن صاحبان مراسم می ماند.
شیائومیSGHAROOOONSGHAROOOON از دو لپ تاپ جدید رونمایی کرده است که از پردازنده دوده دهمی اینتل برخوردار هستند. درواقع ردمی بوک ۱۴ مارک ۲ و ردمی بوک ۱۶ معیار های جایگزینی هستند که اوایل سال ۲۰۲۰ همراه با پردازنده های رایزن ۴۰۰۰ مشارکت AMD روانه راسته شده بودند.مشخصات سخت افزاری ردمی بوک ۱۶



نسخه توانمندتر میان دو لپ تاپ معرفی شده، ردمی بوک ۱۶ معروفیت دارد که خریداران می توانند نسبت بوسیله پند آن با پردازنده اینتل Core i5 1035G1 یا Core i7 1065G7 رفتار کنند. هردو پردازنده ۱۵ واتی هستند و از ۴ هسته و ۸ ترد تشکیل می شوند؛ ولی مدل Core i5 داخل حالت عادی با فرکانس ۱ گیگاهرتز و داخل حالت توربو با فرکانس ۳/۶ گیگاهرتز فعالیت می کند. بسامد نمونه Core i7 همچنین داخل حالت عادی روی ۱/۳ گیگاهرتز قرار دارد و درون حالت توربو بوسیله ۳/۹ گیگاهرتز می رسد.

از تفاوت دیگر میان دو پردازندهدر نمونه ذهن کش آن ها است. به نحوی که مدل Core i5 از ۶ مگابایت ذهن کش L3 و نمونه دیگر از ۸ مگابایت ذهن کش برخوردار است. برای پردازش داده ها گرافیکی نیز پردازنده انویدیا MX350 داخل دیدن گرفته شده است که ۲ گیگابایت ذهن رم از نوع GDDR5 را بوسیله همراه دارد.

جدا از اینکه چه مدل پردازنده ای را در هنگام خرید ردمی بوک ۱۶ انتخاب کنید، به صورت پیش فرض برای خنک سازی قطعات تو این لپ تاپ شیائومی، یک عدد لم و دو مغز لوله تهی سازی حرارت تو نظر گرفته شده است. تو میزان پیشین مجهز به پردازنده رایزن از حافظه رم نوع DDR4-2666 استفاده شده بود؛ اما نمونه متاخر از حافظه رم DDR4-3200 استعمال می کند که به مراتب سریع مرطوب است.

طبیعتا استفاده از شیرهدار افزاری توانمندتر بوسیله معنی افزایش ارزش لپ تاپ جدید شیائومی است. انتظار می رود مدل محور ردمی بوک ۱۶ با پردازنده Core i5 نسل دهمی از قیمتی حد ۷۱۰ دلار شروع شود و مدل بالارده نیز با پردازنده Core i7 قیمتی معادل ۸۱۰ دلار داشته باشد. کاربر در طی خرید حق انتخاب حافظه رمی تا استاندارد ۱۶ گیگابایت و حافظه ذخیره سازی ۵۱۲ گیگابایتی از سنخ SSDرا دارد.

برای ردمی بوک ۱۶ نمایشگری ۱۶/۱ اینچی در نظر پژمرده شده است که حاشیه نویسی های بسیار نازکی در دوروبر آن (۳/۲۶ میلی متر) دیده می شود. چنین انفراد هایی موجب شده است که ارج نمایشگر به بدنه بوسیله ۹۰ درصد برسد. نمایشگر ردمی بوک ۱۶ خروجی 1080p را عرضه می دهد و قادر به پشتیبانی ۱۰۰ درصدی از رنگ های sRGB است. میزان سو آن همچنین به ۳۰۰ سرود می رسد.

روی دکمه پاور، حسگر اسکنر اثرانگشت سوار شده است تا کاربر با مصرف از آن، اقدام به قفل گشایی لپ تاپ نرم. وزن ردمی بوک ۱۶ به ۱/۸ کیلوگرم می رسد و باتری آن قادر بوسیله انرژی مورد نیاز دستگاه به مدت ۱۲ ساعت است. برای شارژ ۵۰ درصدی باتری تنها به ۳۰ دقیقه یگانگی آن به شارژر بود دارد. 

دو محضر USB-C، یک درگاه USB-A A 3، یک جناب-A USB A 2، یک جناب HDMI و جک/هدفون ۳ ۵ میلی متری برای ردمی بوک ۱۶ تو دیدن گرفته. شده است علیه جدید شیائومی-از Wi Fi 6 نیز پشتیبانی.می کند مشخصات سخت افزاری ردمی بوک ۱۴



مارک ۲ محصول دیگر شیائومی که همراه با ردمی بوک ۱۶ معرفی شد، ردمی بوک ۱۴ مارک ۲. نام دارد همانطور که از شهرت آن مشخص است، ردمی بوک ۱۴ مارک ۲ دارای نمایشگری ۱۴ اینچی است و خروجی 1080p را به کاربر نمایش. می دهد مشابه نمونه دیگر، نمایشگر ردمی بوک ۱۴ مارک ۲ نیز قادر به پشتیبانی ۱۰۰ درصدی از رنگ های sRGB است و استاندارد شعاع نمایشگر تا ۳۰۰ اراده را داخل جوانمردی کاربر فراغت.

می دهد ردمی بوک ۱۴ مارک ۲ نسبت به مدل دیگر بسیار سبک خیس و ساخته. تیز است وزن آن عزب/بوسیله ۱ ۳ کیلوگرم. می رسد با این حال، وزن کمتر به ذهنی باتری با ظرفیت کوچک. خیس است موافق گفته مسئولان شیائومی با هر وهله شارژ تمام باتری امکان استعمال از لپ تاپ بوسیله مدت ۱۰ روزگار. وجود دارد بخاطر شارژ ۵۰ درصدی باتری نیز تنها حاجت بوسیله یگانگی آن به شارژ بوسیله مدت ۲۸.دقیقه است مقاله:های مرتبط شیائومی روی مانیتوری گیمینگ با ارج نوسازی ۱۶۵ هرتز کار می کندمی سد 5 شیائومی با نمایشگر AMOLED و قیمت ۲۶ دلار

رونمایی شد کاربر درون هنگام معامله می تواند از میان دو پردازنده Core i5 1035G1 و Core i7 1065G7 نمونه دلخواه خویشتن را برگزینی کند؛ اما به قیافه پیش تخیل بخاطر هردو مدل، پردازنده گرافیکی انویدیا MX350 تو نظر گرفته. شده است میزان حافظه ذخیره سازی SSD بوسیله ۵۱۲ گیگابایت و میزان ذهن رم همچنین بوسیله ۸ گیگابایت می رسد؛ اما امکان گزینش ذهن رم ۱۶ گیگابایتی همچنین داخل هنگام سفارش.

وجود دارد شیائومی برای میزان پایه با پردازنده Core i5 قیمتی اندازه ۶۷۰ دلار و برای مدل بالارده مجهز به پردازنده Core i7 و ۱۶ گیگابایت حافظه رم قیمتی قطع ۸۱۰ دلار را داخل نظر. پژمرده است انتظار می جوی هردو معیار از (۱۵ ژوئیه) ۲۵ تیر روانه.بازار شوند:بیشتر بخوانید تاریخچه میت بوک های هواویMSI اعضای جدید خانواده ی ورک استیشن Creator را با پردازنده های قبیله دهمی معرفی کردگزارش کنفرانس شب گذشته هواوی؛ از HMS تا معرفی محصولات جدیدمهاجرت اپل از پردازنده های اینتل به آرم چه پیامدهایی بخاطر مشتریان سازمانی مک دارد؟ایسر تعدادی کامپیوتر شخصی و لوازم جانبی درون دسته های گوناگون
گوگل، تعامل با کاربران را برای تولیدکننده های محتوا داخل یوتیوب آسان می کند. قابلیت های متاخر به هر تولیدکننده امکان می دهد تا بوسیله رخساره هوشمند به نظرهای ارسال شده برای ویدئو، پاسخ دهد. این قابلیت که بوسیله نام Smart Reply شناخته می شود، از هوش قلابی برای تنظیم پاسخ های مفت با هر رویت بهره می برد. کاربران با اعتماد پیاده شدن اقتدار های پردازشی الگوریتم هوشمند، دیگر نیاز به نوشتن پاسخ برای هر دیدن ندارند. Smart Reply در بخش تولید محتوای یوتیوب، YouTube Studio، دراختیار کاربران قرار می گیرد.پاسخ هوشمند درحال حاضر درون زبان های انگلیسی و اسپانیایی پشتیبانی می شود

گوگل تصویری سریع الحرکه از نحوه ی استفاده از توان پاسخ هوشمند منتشر کرد. از تضاد های مهم توان جدید می توان بوسیله پشتیبانی از تعبیر های گوناگون رمز کرد. قابلیتی مشابه بخاطر کاربران جی خواهش هم ارائه می شود که البته از تعبیر های یدکی پشتیبانی نمی بطی ء. البته Smart Reply درحال مجهز تنها از واژه های انگلیسی و اسپانیایی پشتیبانی می کند، اما ظاهرا گوگل تصمیم دارد تا زبان های دیگر را همچنین به مرور به درخت سرو اضافه کند.

مهندسان گوگل در پست وبلاگی که برای توان متاخر منتشر کردند، چالش های توسعه ی الگوریتم را شرح دادند. آن ها می گویند بخاطر افزایش کردن قابلیت مصرف از شکلک و دریافتن پیام های حاوی شکلک داخل توییتر، مجبور به توسعه ی مدل پردازش تعبیر کاملا جدیدی شده اند. درنتیجه ی همین تلاش ها، سیستم پاسخ هوشمند توییتر پاسخ هایی حاوی شکلک را بی آرامی به کاربر پیشنهاد می دهد. تو بخشی از پست وبلاگی گوگل می خوانیم: «نظرهایی که تو یوتیوب ارسال می شوند، برخلاف ایمیل ها متن تمام و زبان رسمی ندارند. در پاسخ های توییتر عمدتا از الگوهای مرموز ی زبانی استفاده می شود که شامل کلمه های دوپهلو، زبان های عامیانه، حاضر بودن دقت در نشان گذاری و استفاده ی بیش بیش از شکلک (Emoji) است».



گوگل قابلیت پاسخ های هوشمند را برای همگی ی نظرهای یک ویدئو فعال نمی درنگ. درواقع جهیز نمره می دهد که تولیدکننده ی محتوا، بیشتر به تعامل با کدام پاسخ کام دارد. سپس، پیشنهادهای هوشمند برای پاسخ به همان نظرها ارائه می شوند. برخی از رسانه های فناوری، به فکر کردن همین سیاست گوگل تصور کردند که پاسخ ها عزب برای فدایی از نظرها فعال هستند و حتی آن را باگ گزارش دادند. داخل امتداد ی پست وبلاگی گوگل می خوانیم:شعار ما کمک کردن به تولیدکننده های محتوا است. درنتیجه ما باید تامین شویم که SmartReply تنها زمانی پاسخ پیشنهاد می کند که کارایی دارد. درنتیجه پیشنهادها زمانی ارائه می شوند که احتمال انتظار تولیدکننده ی محتوا بوسیله پاسخ، ارتفاع باشد. به علاوه، سیستم نیز پیش از ارائه ی پیشنهاد باید از مناسب و قانون دان بودن آن مطمئن شود.مقاله های مرتبط:نگاهی به استعمال یوتیوب از هوش مصنوعی برای متعادل سازی ویدیوهای نامناسبهوش جعلی گوگل پس زمینه ویدئو های یوتیوب را تغییر می دهد

قابلیت پاسخ هوشمند در جی میل، معاون شایانی بوسیله کاربران محبوب ترین سرویس ایمیل جهان کرد. آن ها دیگر ایمیل های متعدد را بی پاسخ نمی گذارند و پاسخ های سریعی برای تعامل بهتر دراختیار دارند. پاسخ هوشمند به نظرها در یوتیوب تیمار با همین شعار افزودن تعامل ارائه شد تا تولیدکننده ها، داخل ربط با جامعه ی طرفداران خود موفق پر حرارت شوند.

گوگل تصمیم دارد تا قابلیت هایی مشابه با پاسخ هوشمند را در سرویس های دیگر خود هم توسعه دهد. به عنوان شهید آن ها به دنبال ترقی ی استعداد Smart Compose برای کیبورد عام Gboard هستند تا عموم های کاربر را بدون احتیاج به تایپ کردن، اتمام کند. قابلیت مذکور، خصوصا درون اپلیکیشن های پیام رسان مانند تلگرام و واتساپ بسیار کاربردی خواهد وجود. درنهایت به نظر می رسد ربات ها و الگوریتم های هوشمند، روز به روز نفوذ خود را به زندگی آنلاین کاربران افزایش می دهند و تا اینکه در تعامل های شخصی آن ها نیز به عنوان کمک وارد می شوند.بیشتر بخوانید:گوگل کروم اندروید به زودی به اپلیکیشنی ۶۴ بیتی تغییر می شودگوگل با قابلیتی جدید، مصرف باتری کروم را کاهش می دهدریزش یک میلیونی مشتریان اینترنت ثابت ایران در سال ۱۳۹۸؛ دلایل و مشکلاتمجلس نمایندگان آمریکا طرح حمایتی ۱۰۰ میلیارد دلاری برای اتصال پهن باند را تأیید کردلینکدین قابلیت جدیدی بخاطر کاریابی آسان مرطوب نمایش کرد
کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده (FCC) در بیانیه ای اخبار کرد که شرکت های چینی هواوی و ZTE برای امن ملی این ملک ترساندن محسوب می شوند. بیانیه ی رسمی سازمان که توسط برندان کار تفسیر شد، ادعا می کند که شرکت های مذکور به حزب حاکم کمونیست چین متصل هستند. درون ادامه ی بیانیه، حتی به طرح جاسوسی صنعتی گسترده تو دو انبازی مبصر مخابراتی اشاره می شود.

غرض و بیانیه ی متاخر FCC بوسیله این معنا خواهد وجود که مشارکت های آمریکایی دیگر نمی توانند از صندوق سرمایه گذاری Universal Service Fund حلقه بخاطر خرید، مالکیت، نگه داری، بهبود، سازش یا حتی پشتیبانی تجهیزات و سرویس های خریداری شده از هواوی و ZTE استعمال کنند.

حلقه ارتباطات فدرال ایالات متحده از مدت ها پیش تلاش می کند تا بوسیله ادعای خودش، شبکه ی ارتباطی کشور را از تهدیدهای چین پاک کند. تو بیانیه ی اخیر هم به تلاش های پیشین رمز می شود. از پروگرام های قبلی می توان بوسیله حذف تجهیزات هواوی و ZTE از شبکه های مخابراتی و ارتباطی ایالات متحده اشاره کرد.مقاله های مرتبط:اقبال آمریکا بایکوت هواوی را یک سال دیگر تمدید کرداختلاف هواوی با دولت آمریکا از کجا آغاز شد و به کجا خواهد انجامید

برندان حکم تو ادامه ی گفتگو هایش اطراف تصمیم جدید کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده می گوید: «آمریکا رویکرد ضعیف و مبتنی بر بیم گذشته ی خود را در قبال حزب کمونیست چروک تحول داده است. زمان حال ما قدرت بالای خود را داخل مقابله با تهدیدهای حزب کمونیست چین نمایش می دهیم». صحبت های کار تأیید می درنگ که آمریکایی ها به تصمیم های اخیر محدود نخواهند شد و تلاش برای مقابله ی جدی با چین و حفظ کردن شبکه های داخلی خود را با تلاش قفا می کنند.

بی مو بیانیه ی مطبوعاتی FCC با ادعاهای دیپلماتیک شدید لبریز شده است و به نوعی دستاوردهای فناورانه ی دو شرکت مخابراتی چینی را تو سایه قرار می دهد. شریک های آمریکایی هنوز دستور ی انبازی با هواوی و ZTE را داخل سطوح محدود دارند، اما مقابل بیانیه ی جدید، هیچ رویه مشوق مالی بخاطر فعالیت خود اخذ نمی کنند. همین اقدام باعث می شود تا شریک های چینی بیش از گذشته از شرکای آمریکایی خویشتن دور شوند.بیشتر بخوانید:بوئینگ و FAA پروازهای آزمایشی بخاطر تأیید دوباره هواپیمای ۷۳۷ مکس را شروع کردندشیائومی و هواوی در تبار بعدی گوشی های تاشدنی خود از فناوری UTG مصرف می کنندکارزار تحریم تبلیغات فیسبوک روزبه روز مبصر تر می شودمایکروسافت تمامی فروشگاه های حضوری خود را تعطیل می کندکارت گرافیک جی فورس RTX 3080 Ti احتمالا حداکثر ۲۳ ترافلاپس توان محاسباتی خواهد داشت
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، شبکه صهیونیستی آرتوز شوا گزارش داد که بنیامین نتانیاهو فاتحه وزیر رژیم صهیونیستی تو مجمع مجازی «مسیحیان متحد برای اسرائیل»(CUFI )اظهارات ضدایرانی خود را تکرار کرد و گفت: از رئیس جمهور ترامپ به خیال تمام کارهایی که برای اسرائیل انجام داده است، متشکرم. اسرائیل هیچگاه گاه دوست بهتری تو کاخ سفید نداشته است. امنیت اسرائیل با غرض جسورانه رئیس جمهور ترامپ بخاطر خارج شدن از مصالحه هسته ای خطرناک با ایران بی قطع تحکیم شده است.

نتانیاهو که سازش هسته ای ایران را «مفید مزخرف» توصیف کرد با مطرح کردن ادعاهایی محصول ایران ادامه داد: ما شبیه همیشه در ممانعت از تولید مهمات هسته ای توسط حکومتی که وعده از میان برداشتن تنها قلمرو یهودی را می دهد مصمم هستیم. زمان آن روان است که تمام کشورهای مسئول به آمریکا ملحق شده و ایران را بایکوت کنند.

بر مبنا این گزارش، ادعای پایا نتانیاهو درباره بود اهداف سپاهی داخل پروگرام هسته ای ایران در حالی مطرح می شود که مقامات کشورمان بارها ابرام کرده اند بنا بر فتوای رهبر معظم انقلاب اسلامی که تولید، نگه داری و به امر اخذ تسلیحات هسته ای را حرام اعلام کرده اند، پروگرام هسته ای ایران اهدفی صلح آمیز را دنبال می کند.

علاوه بر این، وزارت امور خارجه بخت آمریکا نیز که متصل رویکری داخل راستای رویکرد رژیم صهیونیستی درباره برنامه هسته ای ایران داشته است، اخیرا در گزارشی موسوم بوسیله پایبندی و پیروی از میثاق های کنترل تسلیحاتی، عدم اشاعه تسلیحات هسته ای و انفصال سلاح درباره ایران اذعان کرد: طی مدت تهیه این گزارش، ارزیابی آمریکا همچنان این بوده است که ایران در حال فراهم داخل فعالیت های اساسی مرتبط با نقشه کشی و تولید جنگ افزار هسته ای همکاری ندارد.
اولاد جدید سوزوکی جیمنی پس از ۲۰ سال درون سال ۲۰۱۹ عرضه شد. در ساخت این شاسی اهتزاز کوچک برخلاف کراس اور های امروزی، روی توانایی های آفرود تمرکز شده است. شاسی نردبانی بوسیله همراه اکسل های خشک، جیمنی را بوسیله خودرویی مناسب و اقتصادی بخاطر آفرود تبدیل کرده است.

این خودرو سوزوکی از پیشرانه ی بنزینی نفس کشیدن غریزی با ظرفیت ۱/۵ لیتر و ۱۰۰ اسب بخار قدرت یکروز می برد. گشتاور ۱۳۰ نیوتن متری جیمنی چندان بسیار نیست؛ اما استفاده از صندوق دنده ی سنگین کمکی افزون کنار پیمانه کم خودرو، تو عبور از حروف های آفرود کمک می درنگ. جعبه دنده ی پنج سرعته دستی به صورت استاندارد و مقیاس ی چهارسرعته خودکار به رخساره سفارشی ارائه می شود.



سوزوکی جیمنی از قفل دیفرانسیل بهره نمی سرما که خال ی ضعف این خودرو آفرود است؛ ولی به جایش، سامانه ی خودکار توزیع گشتاور در جیمنی با کمک ستاندن از نیروی ترمز، از هرز گردی چرخ ها در مواقع لازم جلوگیری می کند و علت انتقال مؤثر گشتاور به اکسل می شود. بخاطر مشخص شدن توانایی های جیمنی، این آفرودر کوچک با شاسی بلند توانمند تویوتا لندکروزر درون عبور از مسیر سنگی مقایسه شده است. خودرو تویوتا تک آزمایش، میزان کوتاه لندکروزر اتاق J150 است که تو بازار بریتانیا با معروفیت تجاری لندکروزر یوتیلیتی (Utility) سه در و در بعضی بازار ها ازجمله ایران با معروفیت پرادو شناخته می شود.

سوزوکی جیمنیتویوتا لندکروزر یوتیلیتی سه گانه درپیشرانه۱،۴۶۲ سی سی چهارسیلندر بنزینی۲،۷۵۵ سی سی چهارسیلندر دیزلقدرت موتور۱۰۰ اسب بخار در ۶،۰۰۰ دور به خشکی امدن دقیقه۱۷۷ اسب تبخیر در ۳،۴۰۰ دور بر دقیقهگشتاور موتور۱۲۸ نیوتن متر در ۴،۰۰۰ دوربر دقیقه۴۲۰ نیوتن متر داخل ۱،۴۰۰ دور بر دقیقهجعبه دندهپنج سرعته دستیشش سرعته دستیوزن خودرو۱،۱۳۵ کیلوگرم۲،۰۵۵ کیلوگرمصفر تا صد کیلومتر بر ساعت۱۳ ثانیه۱۲/۱ ثانیهحداکثر سرعت۱۴۵ کیلومتر بر ساعت۱۷۴ کیلومتر بر ساعتقیمت در بازار بریتانیا۱۶ هزار پوند۳۴ هزاره پوند

سوزوکی جیمنی را می قابلیت ریختگی ترین آفرودر دنیا دانست که با داشتن بدنه و شاسی مستقل، درعین حال صبر و امکانات رفاهی سزاوار سرزنش قبولی بخاطر استفاده ی جاده ای دارد. یکی از مزایای کوچک وجود داشتن جیمنی تو مسیر های باریک نمایان می شود بوسیله طوری که مانور دادن با آن اسایش است. اگرچه استیل وجود داشتن جیمنی در عبور از آب نکته ای منفی است؛ افزون به خشکی امدن آن، ظرفیت یدک کشی اش تنها ۱،۳۰۰ کیلوگرم و قطع وزن خودش است.



از سوی دیگر، شاسی بلند های لندکروزر تویوتا از قوی ترین آفرودر های جهان هستند. لندکروزر یوتیلیتی با بدنه و شاسی مستقل، اکسل زنده در عقب، مجری کنگره ی وزین کمکی و قفل دیفرانسیل مرکزی حرف هایی بخاطر گفتن دارد. البته از قفل جداگانه دیفرانسیل عقب و جلو در این خودرو خبری نیست و این آپشن ها داخل مقیاس های اعلی تویوتا لندکروزر نمایش می شود. نسخه ی استفاده شده حاضر به مجری دنده ی دستی است؛ اما جعبه دنده خودکار نیز برای این محصول ارائه می شود که در بالارفتن از دست خط های سنگی دقت و ظرافیت بیشتری را برای راننده فراهم می درنگ و نیز برای رانندگی های تمام مایه تسلی تر است.



دماغه ی لندکروزر درمقایسه با سوزوکی جیمنی دراز تر است؛ اما ارتفاع بیشترش زاویه ی ورود را گشایش می بخشد. زاویه ی ضعف بوسیله لطف بور ی محوری کم و زاویه خروجش همچنین بخاطر گذر از موانع کاملا کم ارزش است. گفتنی است ظرفیت یدک کشی لندکروزر یوتیلیتی سه درون ۲/۵ تن و دوبرابر ظرفیت جیمنی است. بوسیله لطف قفل دیفرانسیل مرکزی، شاسی بلند تویوتا به نیکوکاری ازپس صخره های سنگی برآمد و تو طی کردن مسیر، مشکلی حاصل نشد.

مقاله های مرتبط:جیپ گلادیاتور دربرابر جیپ رانگلر؛ کدامیک خودروی آفرود بهتری است؟بهترین خودروهای شاسی بلند آفرود سال ۲۰۱۹



گشتاور سوزوکی جیمنی داخل مقایسه با لندکروزر یوتیلیتی سه در زیاد کم است و نیز در دور موتور بالاتری حاصل می شود. درنتیجه، طی گذر از موانع احتیاج به کلاچ گرفتن بیشتر می شود؛ البته وزنش تقریبا نصف تویوتا است و این موضوع را اندکی تکرار می کند. عملکرد سامانه ی توزیع گشتاور هنگام هرز گردی چرخ ها شایان تعریف است؛ اما مشکل نبود قفل دیفرانسیل در عبور از خوش نویسی های سخت تر کاملا عاطفه می شود و گاها امتداد اعطا کردن را غیرممکن می سازد. درواقع؛ هنگام صخره نوردی با سوزوکی جیمنی باید در انتخاب حروف دقت بیشتری هزینه کرد تا خودرو بوسیله دام نیفتد.

مسیری که برای تست تفویض شد، تنها آفرودرهای واقعی ازجمله جیپ رانگلر ازپسش برمی آیند و هر شاسی بلندی کم ارزش عبور از آن تراشیدن. نتیجه ای که از این مقایسه می توان گرفت این است که ارزان ترین مقیاس تویوتا لندکروزر با زیاده چرب یا شیرین معادل دوبرابر جیمنی، توانایی هایش دوبرابر آفرودر کوچک سوزوکی نیست. درواقع؛ سوزوکی جیمنی با قیمت مناسب، توانایی هایش درخورتوجه است.



لینک دانلود   ۳۶۰p / ۴۸۰p / ۷۲۰pبیشتر بخوانید:همه چیز درباره مبدل گشتاور و عملکرد آنرندرهایی جالب از تحول خودروهای شاسی بلند به سدان۱۰ فناوری که دنیای خودرو را تغییر داددلایل لرز فرمان خلال ترمزگیریپنج موتورسیکلت با پیشرانه ۶ سیلندر
سیستم پیشنهاددهی جهش تاک مشابه بسیاری از پلتفرم ها و اپلیکیشن های شبکه های اجتماعی با استفاده از الگوریتم هایی کار می کند که با بهره گیری از ابزارها و عوامل متنوع، محتوا را بخاطر هر کاربر شخصی سازی می نرم. جنبش مو اکنون درون پستی وبلاگی، سیستم فید پیشنهاددهی خود را توضیح و با پاشیدن برخی نکات، شخصی سازی فید را برای جلوگیری از نمایش محتوای بی ربط به کاربران آموزش داده است.

الگوریتم پیشنهاددهی پریدن تاک با استفاده از عوامل ورودی متعددی کار می یواش که رویکردی شبیه به یوتیوب درون اندازه گیری و بازرسی کنار تعامل و دلربایی محتوا برای کاربر دارد. راه تعامل کاربران با اپلیکیشن تأثیر زیادی روی پیشنهادهای ارائه شده می گذارد. به عنوان مثال، ارسال کامنت یا دنبال کردن حساب کاربری می تواند به نشانی عاملی بنیانی تو تعامل و جذابیت محتوا برای کاربر به حساب بیاید. بوسیله پیش روی ساده، چنانچه کاربری فقط ویدئوهای دوست داشتنی از حیوانات خانگی را قفا و تنها آن ها را لایک کند، جهش مو هم ویدئوهای مرتبط با همین موضوع را بیشتر نمایش می دهد. با استعمال از همین الگوریتم و عامل می توان موضوع هایی را وقوف کرد که دلخواه کاربر نیستند.الگوریتم تشنج تاک شباهت یدکی به یوتیوب دارد و تعامل کاربر را به عنوان عاملی عمده در دید می گیرد

تعامل کاربر، تنها قدری از معادله ی تنظیم فید تیک تاک محسوب می شود. جنبش تاک می گوید حصه توضیحات ویدئو که می تواند محتوی توضیحات، هشتگ، صوت و... باشد و تنظیمات گوشی هوشمند و حساب کاربری هر فرد، درون انحصاری سازی فید تأثیرگذارند. تنظیمات واژه و کشور نگرش سکونت و حتی جنس دستگاه کاربر هم روی فید تأثیر می گذارند تا سیستم بیشتر بوسیله سمت گشایش امتحان ی کاربری حرکت کند. البته تنظیمات و مشخصات دستگاه و حساب کاربری قطعا تأثیر کمتری درمقایسه با عوامل دیگر در انحصاری سازی فید کاربران دارند.

همان طورکه گفته شد، جنبش تاک متشابه یوتیوب تمرکز یدکی پیاده شدن تعامل کاربران می کند. اگر کاربری ویدئو را تا اختتام تماشا کند، به معنای عامل مهمی مبنی بر فرع ی او بوسیله موضوع داخل حال پخش شناخته می شود. در بخش دیگری از پست توضیحی جستن تاک، گفته می شود جهیز پیشنهاددهی و الگوریتم تنظیم فید زیاد از حساب کاربری روی محتوای پست ها متمرکز می شود.



سیستم پیشنهاددهی تیک تاک را می استعداد یکی از سیستم های قوی داخل میان شبکه های اجتماعی دانست؛ به همین دلیل، کاربران پلتفرم اعتیاد زیادی به آن پیدا می کنند. به گواه کارشناسان فناوری، به محض ورود به تیک تاک و انتظام و پیکربندی مناسب فید، دل کندن از آن دشوار خواهد حیات. البته درنهایت الگوریتم پیشنهاددهی پریدن تاک هم شکست های خاص خود را دارد که خود باهم اتحاد کردن هم بوسیله آن رمز می بطی ء.

تیک تاک در پست خود به «حباب فیلتر» اشاره می درنگ که به عنوان یکی از انقراض های رادیکال در تمامی الگوریتم های پیشنهاددهی تو شبکه های اجتماعی شناخته می شود. این الگوریتم ها با درگیرکردن کاربر با محتوای دلخواه، او را از امتحان های جدید و حتی نظرهای مخالف محروم می کنند. به علاوه، احتمالا کاربر پس از مدتی با انبوهی از ویدئوهای مشابه و تکراری روبه رو می شود. تیک مو تصمیم گرفته است روی بهبود همین بخش در توسعه های آتی تمرکز کند. البته درحال فراهم این شبکه ی مدنی راهکارهایی تیمار ارائه می یواش تا تجربه کمی بهینه سازی شود. به عنوان مثال، در فید For You اپلیکیشن، هیچ گاه دو ویدئو با لحن یا از تولیدکننده ی مشابه متعاقب عادت تیمار نمایش داده نمی شود.مقاله های مرتبط:پریدن تاک چیست و هرآنچه درباره آن باید بدانیداز اینستاگرام تا تیک تاک؛ تکامل شبکه های اجتماعی تو دهه ۲۰۱۰

یکی از چیرگی های مهم الگوریتم جستن تاک در مقایسه با رقبا، تو مدیریت دقیق محتوای آزاردهنده دیده می شود. یوتیوب به دلیل ضعف الگوریتم در این بخش، تاکنون با انتقادهای شدیدی مواجه شده است. تیک تاک حتی در فداکار مواقع محتوای دارای درون مایه ی قانونی را بی قراری در جهیز پیشنهاددهی ارائه نمی بطی ء. سران شبکه ی مدنی سابق الذکر عقیده دارند نمایش تصادفی برخی از گوناگون محتوا حتی درصورت قانونی بودن، شاید برای برخی از کاربران آزاردهنده باشد. بااین حال، فدایی گروه های اجتماعی خاص بی قراری از الگوریتم جستن تاک گله مند هستند که محتوای آن ها را در ورقه ی پیشنهاد نمایش نمی دهد.

درنهایت، پست وبلاگی جستن مو جزئیات یدکی از الگوریتم پیشنهاددهی درخت سرو ارائه می یواش. نمایش ی این طور جزئیاتی از اپلیکیشنی کم سابقه بوسیله دید می رسد که حتی اطلاعاتی بخاطر بهینه سازی اختصاصی کردن فید برای هر کاربر را نیز شامل می شود. الگوریتم تیک مو یکی از دلایل اصلی موفقیت آن ها است که حتی در خود پلتفرم تیمار موضوع مباحثه و گفت وگوی بسیاری از کاربران محسوب می شود.

بسیاری از کاربران تیک مو سعی می کنند با راهکارهای متنوع، الگوریتم تیک مو را به جانب خود متمایل کنند تا محتوای آن ها بیش از دیگران پیشنهاد داده شود. آن ها حتی روش های انواع را در تو اپلیکیشن بوسیله مناظره و گفت وگو می گذارند. چنین کاربرانی با ارائه ی مفروضات گوناگون و تنظیمات متعدد سعی می کنند تا جهیز پیشنهاددهی تشنج تاک را بوسیله سمت خویشتن متمایل کنند. اطلاع رسانی اخیر همدستی و کنارزدن پرده ها برای ارائه بهتر جزئیات الگوریتم، بوسیله کاربران عادی امکان می دهد فید را امانت بوسیله نیاز خویشتن شخصی سازی کنند؛ رویکردی که شاید مجاهدت های تولیدکنندگان محتوا برای دورزدن الگوریتم را تا حدودی خنثی یواش.بیشتر بخوانید:قابلیت متاخر اپلیکیشن Djay امکان جداسازی خودکار صدای خواننده را از موسیقی فراهم می کنداپل باز تیمار از غرض بحث برانگیز خود مبنی بر حذف اپلیکیشن ایمیل Hey دفاع کردگوگل برای کاهش اشغال فضای رم توسط مروگر کروم از قابلیت متاخر ویندوز 10 استفاده می کنداپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده اند (۱ مقصد)با بهترین بطی ء افزارهای دانلود از تورنت آشنا شوید