هیوندای

بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از تسنیم، احمد نادری جثه مجتمع آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اظهارات مسئولان دولتی مبنی پیاده شدن بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی از ۱۵ شهریور اظهار داشت: هنوز بلوغ ویروس کرونا بوسیله درستی مشخص تراشیدن و بوسیله گفته بسیاری از کارشناسان حوزه بهداشت و درمان، تا آخر سال دربند این ویروس خواهیم بود و از طرفی غصه اخیرا شاهد افزایش تعداد مبتلایان و فوتی ها به برهان شیوع هر چه بیشتر این ویروس هستیم.

وی در همین راستا افزود: از طرف دیگر مسئولان تشریح نداده اند که مکانیسم فعال شدن مراکز آموزشی با وجود ویروس کرونا چگونه خواهد بود؟ مسئولان  آموزش و پرورش و وزارت علوم اخبار نکرده اند که آیا آغاز فعالیت مراکز آموزشی به عارض مجازی و خواه حقیقی است و ابعاد نکته سنج آن را مشخص نکرده اند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه احتمال تغییر زمان بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی با توجه بوسیله موارد ذکر شده وجود دارد، اشعار داشت: جان و سلامت دانش آموزان، دانشجویان، معلمان، اساتید و نیز آموزشی ناحیه از عظمت بالایی برخوردار است لذا برای فعال شدن مراکز آموزشی باید غرض استوار و منطقی اندوهناک شود.

نادری با پیش روی اینکه تبدیل تقویم آموزشی حاجت بوسیله کار کارشناسی و تخصصی بیشتر دارد، تصریح کرد: قطعا در جلسات اتیه کمیسیون و تا زمان فرا رسیدن سال تحصیلی، این موضوع را با جناب کارشناسان مربوطه مطالعه و تخمین می کنیم و دید کارشناسی اعضا را به مسئولان مربوطه ارائه می دهیم تا تصمیم درست و تخصصی در این زمینه شهود شود.
  • ۹۹/۰۴/۲۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی