هیوندای

۸ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

به گزارش اسپوتنیک،  آلما آویِرو دختر تارک دنیا کریس رونالدو، پس از باخت یوونتوس در فینال جام حذفی فوتبال باشگاهی ایتالیا تو موافق ناپولی از مائوریسیو جاری سرمربییوونتوس انتقاد

و همچنین از برادرش نیز ایمنی کرد.

وی درون مورد رونالدو در اینستاگرام نوشت:" چه کار می توانست ایفا دهد، این همگی حیات دارد، برادر عزیزم نمی تواند اعجاز یواش و خودش همه کارها را انجام دهد،  من نمی فهمم یوونتوس چگونه می تواند اینگونه بازی کند؛ بوسیله هر حال سرت را پشته بگیر، چون داخل نمی توانی که همه کارها را خودت انجام دهی، پادشاهِ غلام. شکست مرید یووه در فینال شیشه ای کردن حذفی
میدان لوازم شوهردار بی آرامی از گزند تلاطم های اقتصادی ناحیه داخل امنیت نمانده است. همه گیری ویروس کرونا و تلاطم قیمت ارز، راسته رخت شوهردار را هم با مشکلات یدکی روبه رو کرده است. افزایش سرسام آور نرخ لوازم شوهردار اجنبی و داخلی، نمودارهای فروش این محصولات را نزولی کرده و صاحبان کسب و کارهای وابسته به این بازار را دون ضیق راحتی داده است.

سرپرست وزارت صمت امروز (۲۶ خرداد) اعلام کرد دایره حمایت از حقوق کاربرد کنندگان و تولیدکنندگان، مجوز افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی ارج کالاهای گروه کالا خانگی را صادر کرده است. به گزارش ایسنا حسین مدرس خیابانی با تایید اینکه «بخشی از فعالان این بسرنوشت شوم دچار کردن» اجناس خود را بخاطر افزایش قیمت و سود بیشتر احتکار می کنند، مشتاق بازرسی بیشتر و اصابت با محتکران شد.

خیابانی نیز اعلام کرد اقبال درون تلاش است با اضافه ظرفیت تولید، جای خالی اقلام وارداتی را پر کند. این اقلام بوسیله دلیل بایکوت یا به برهان تکثیر سرسام آور بها ارز، از میدان ایران خارج شده اند. او اخبار کرد یکی از واحدهای تولیدی در حال ابداع ظرفیت تولید سالانه ۷۰۰ هزاره وسیله تلویزیون در داخل ملک است.

سرپرست وزارت صمت درباره ی اضافه قیمت، پیش از اطلاع دادن مجوز اضافه مقدار توسط او گفت:قدری از افزایش بها ها ناشی از افزایش ارج دستمزد کارگران و هزینه های تولید طبیعی است و سرکوب ارزش ممکن نیست؛ در حقیقت حال افزودن افسارگسیخته و خودسرانه قیمت ها نیز برای ما زیبنده قبول نخواهد بود.

کیوان گردان مدیرکل صنایع برق، فلزی و کالا شوهردار وزارت صنعت، معدن تجارت در برنامه ی گفت وگوی ویژه ی خبری شبکه ی دوم سیما با اعلام افزایش ۱۰ درصدی تولید لوازم خانگی در سال گذشته، نمونه تولید این محصولات در کشور را ۹ میلیون دستگاه اطلاع دادن کرد. او که پیش از اعلام صدور مجوز تکثیر بها از لفظ شانس داخل این پروگرام شرکت کرده بود، دلیل افزایش ارج محصولات خانگی را نبود کنترل و بازرسی اعلام کرد. مهتر اتحادیه فروشندگان لوازم شوهردار حزن تو همین برنامه، با انتقاد قطعی از تولیدکنندگان لوازم خانگی اعلام کرد برخی از کارخانه ها در سه ماهه ی مقدمه امسال حداقل دو بار و هر بار بین ۱۰ تا ۱۵ درصد محصولات خود را گران کرده اند. او تا اینکه مدعی شد این کارخانه ها، قیمت محصولات خود را درون سامانه ی ۱۲۴ که برای ماشین اعطا کردن به راسته محصولات تولید داخل ایجاد شده، ثبت نکرده اند.

البته وحید منایی، معاون سازمان امن از مصرف کنندگان داخل بخشی از سخنانش طی این پروگرام گفت:از حدود ۲۰ تا ۲۵ واحد تولیدکننده لوازم شوهردار تا شب عید سال ۱۳۹۹ با موسسه ایمنی مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، هماهنگی لازم را داشتند و آخرین تکثیر بها آن ها در بهمن سال ۱۳۹۸ بود.

منایی البته از کار افتادن کرد که حداقل ۸ واحد تولیدی، عاری مجوز و تا ۳۵ درصد افزایش نرخ داده اند.

در حالی که بسیاری از مقام های مسئول، نبود نظارت و کنترل بازار را برهان افزایش بدون مجوز نرخ ها می دانند، رییس اتاق اصناف تهران از «تشدید نظارت ها» خبر عدالت. قاسم نوده فراهانی در گفت وگو با سایت اتاق اصناف تهران با اخبار اینکه سقف افزایش مقدار از لفظ راه اندازی حمایت بخاطر تلوزیون ۲۰ و سایر کالا خانگی ۲۵ درصد اخبار شده است، از افزودن بازرسی و اصابت با متخلفان شناسایی داد.بیشتر بخوانید:نمایندگان مجلس به متعاقب استیضاح وزیر ارتباطات هستنددرآمد همکاران سیستم داخل سال ۹۸ با نمو ۶۲ درصدی به ۲۱۴ میلیارد تومان رسیدعلی بابا چگونه از بحران کرونا عبور کرد؟نشت داده ها کاربران در ایران چه عوامل و خطراتی دارد؟شرکت های دانش شالوده می توانند داخل منازل مسکونی تهران منیع شوند
محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری معلومات و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، پیوستگی نامه ی همکاری دوجانبه برای متد اندازی پارک اقتصاد دیجیتال پردیس دستینه کردند.

بوسیله گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات، پارک اقتصاد دیجیتال پردیس در زمینی به مساحت ۳۰ هکتار با کلکسیون ای از واحدهای فناور و نوآفرین مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات و اقتصاد دیجیتال و نیز باهدف ایجاد و گسترش امکانات تحقیقات کاربردی و توسعه ای، انتقال و تبعه سازی فناوری طرز اندازی می شود. با امضای این موافقت نامه، وزارت ارتباطات زمین و کمی از خرج های آماده سازی و ایجاد تأسیسات زیربنایی را تأمین می کند و معاونت علمی و فناوری اربابی جمهوری همچنین شرط می کند که حداقل ۵۰ میلیارد تومان بابت نفقه های زیرساخت پارک قناعت دیجیتال پردیس صیقل نرم.

براساس اعلام جهرمی، فاز اول این پارک مردادماه سال جاری باز کردن خواهد شد. میل می رود افتتاح این فاز از پارک پردیس، ظرفیت خدمات پایشی شبکه ملی معلومات مانند پیام رسان ها و موتورهای ضربان وجو را افزایش دهد. او نیز  از ساختن «بزرگترین مرکز داده ی ایران» داخل مرزوبوم مرکز داده ی مام شبکه ملی معلومات تو پارک فناوری پردیس بی آرامی خبر انصاف. این پارک پس ازآن از روش اندازی این مرکز، به «رهبر مرکز داده ی» ناحیه تبدیل خواهد شد. 

وزیر ارتباطات در قضیه رسم امضای این تفاهم نامه، به نقش اساسی همدستی های خرد زمینه داخل موقعیت هایی نظیر همه گیری ویروس کرونا مداومت کرد. آذری جهرمی رشد کشور در حوزه ی باهم اتحاد کردن های دانش بنیان را مطلوب دانست و گفت:این رشدی که در مملکت بینش بنیان و قناعت دیجیتال شکل گرفت آن هم تو اطراف ای که بزرگ ترین چالش ها را داشتیم می تواند درون تاریخ نهضت صنعتی چهارم صلاحیت دار شود. نمو اقتصادی کشور با تکیه کنار جوانان و نوآوری آنان، نمونه و مصداق آینده واضح است.

محمدجواد آذری جهرمی با اخبار اینکه سهم فناوری اطلاعات تو اقتصاد «کشورهای پیشرفته» ۱۵/۵ درصد است، سهم این مرزوبوم درون صرفه جویی ایران را ۶/۵ درصد اعلام کرد. وزیر ارتباطات «برداشته شدن موانع و شکسته شدن انحصار» را نحو حل اضافه سهم IT داخل اقتصاد ایران اطلاع دادن کرد. وزیر ارتباطات درباره ی عملکرد دولت های یازدهم و دوازدهم در توسعه ی همکاری های دانش بنیان گفت:  تقدم ما در این حوالی ترقی میدان و تثبیت قیمت ها بود به طوری که حزن اکنون ۷۰ میلیون نفر بوسیله شبکه متصل هستند که همین دسترسی بازار بزرگی در حوزه فناوری اطلاعات ایجاد کرده است.بیشتر بخوانید:آپارات مقیاس کسب درآمد خویشتن را به یوتیوب نزدیک می کندمادربردهای سری Z490 و کیس گیمینگ جدید ایسوس در ایران رونمایی شدنداخذ مجوزهای امنیتی بخاطر کسب و کارهای بخش خصوصی ساده مرطوب می شودهمه گیری ویروس کرونا در ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۱۸ خرداد ۹۹]«حباب» به میدان لپ تاپ و مودم بی آرامی رسید
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، آیت الله «قاصد فلاحتی» جمعه این هفته درون پیامی ضمن پاسداشت شانزدهم خردادماه روز جهانی محیط زیست افزود: ۴۰ سال است که در رابطه با فضا زیست گیلان به ویژه پسماند آن یا مفید انجام نشده یا بسیار اندک کار شده است.

وی اظهار داشت: اگرچه کارهایی در تماس با شیرابه های سراوان انجام شده و مسئولان باید گزارش دهند، اما در ارتباط با  زرجوب و گوهررود از رودخانه های گیلان هیچ اقدامی ارتکاب نشده است.

آیت الله ادامه انصاف: همگی مسئولان حتی دستگاه قضا خود را موظف می دانند که درخصوص مسائل زیست محیطی حرف بزنند و خود را تو طبق مصونیت مردم مسئول بدانند و تو ارتباط با این ۲ رودخانه  و تالاب انزلیچاره اندیشی کنند.

خطیب این هفته پیام جمعه رشت اظهار کرد: مدخل عظیمی از مشکلات زیست محیطی گیلان دانا گردشگران است که باید با گفتمان سازی، آنان را نسبت به مسائل زیست محیطی گیلان آگاه ساخت.
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از گاردین، هو وی فنگ اولیه شهروند چینی داخل چند هفته اخیر است که قربانی کرونا می شود. تلویزیون دولتی چروک CCTV شناسایی اجل ارولوژیست بیمارستان مرکزی ووهان را روز جمعه اخبار کرد تا به این نظم تعداد پزشکان قربانی کووید-۱۹ در این بیمارستان به مغز شش برسد. ویروس کرونا اواخر سال گذشته میلادی در شهر ووهان در مرکز چین مشخص و مفرط زود به تمام نقاط جهان رسید. امروز دست کم ۱۹۶ کشور به این ویروس آلوده شده اند. دکتر ونلیانگ که افشاگر واقعی واضح شدن کرونا در چین بود، هفتم فوریه ۲۰۲۰ از دنیا رفت.

چین اواسط ماه فوریه دوران اوج کرونا را پشت سر گذاشت و تعداد مبتلایان کووید-۱۹ داخل آن تو یکی دو ماه اخیر بوسیله شدت افت کرده است. تو چند هفته گذشته غم موارد اجل و میر شاگرد از کرونا تو این قلمرو به صفر رسیده وجود. در چین با ۱.۴ میلیارد نفر جمعیت فقط ۴۶۳۴ نفر از کرونا مردند که متجاوز کمتر از بسیاری از کشورها با جمعیت به مراتب کمتر است.

بیمارستان مرکزی ووهان هنوز خبر اجل طبیب هو را به شکل رسمی اطلاع دادن نکرده است. پیش خیس گفته می شد ۶۸ نفر از پزشکان و پرستاران و کارکنان این بیمارستان بوسیله کرونا مشغول شده اند. هو همان پزشکی است که تصاویر مرموز شدن پوست بدنش به دلیل نارسایی کبدی به شکل گسترده منتشر شد. همکار او طبیب یی فان هم همین شاق را داشت که پس از بهبودی از بیمارستان بوسیله خانه رفت.
مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی درنگ.
فایل آن را از اینجا دانلود کنید:
اوپو تو اتفاقی غیرمنتظره گوشی جدیدی با معروفیت ریل می ۶ اس (Oppo Realme 6s) رونمایی کرد که نسخه ی کم قیمت ارج نم ریل می ۶(معرفی شده در اوایل آوریل) به احصائیه می آید. پیش سودا ریل می 6s از روز گذشته آغاز شده است و اوپو قصد دارد آن را درون تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۲۰ (۱۳ خرداد ۱۳۹۹) روانه ی بازار نرم. گوشی اوپو ریل می 6s تنها در یک کانفیگ با ارزش ۲۰۰ یورو روانه ی بازار می شود، این کانفیگ ۴ گیگابایت حافظه ی رم بوسیله همراه ۶۴ گیگابایت ذهن ذخیره سازی دارد. میزان استاندارد گوشی یعنی ریل می ۶ با همین ارزش ذهن ی ذخیره سازی با قیمت ۲۳۰ یورو روانه ی بازار شده وجود. همچنین مدتی پیش شاهد معرفیریل می 6i با قیمت ۲۰۰ یورو بودیم، ولی 6i کیفیتی همچون 6s ندارد.

بزرگ ترین تغییر اعمال شده در ریل می 6s نسبت بوسیله استاندارد استاندارد به پنل پشتی و به طور دقیق زیرفون ماژول دوربین آن برمی گردد. تو این گوشی از حسگر ۴۸ مگاپیکسلی ایزوسل GW1 سامسونگ به نشانی دوربین اصلی استفاده می شود، درحالی که مدل میزان به حسگر ۶۴ مگاپیکسلی فراهم شده بود. سه حسگر دیگر پنل پشتی در 6s تغییر نکرده اند؛ بر همین ماخذ گوشی جدید اوپو درکنار حسگر ۴۸ مگاپیکسلی دوربینی ۸ مگاپیکسلی با لنز فوق عریضِ دارای زاویه ی دید ۱۱۹ درجه ای دارد. دوربین سومین از نوع سیاه و سفید است، حسگر ۲ مگاپیکسلی دارد و بخاطر ثبت پرتره به حکم می جوی. به علاوه دوربین چهارم از حسگر ۲ مگاپیکسلی و لنز ماکرو بهره می گیرد. پنل جلویی گوشی میزبان بریدگی برای دوربین سلفی است؛ در دوربین سلفی اوپو ریل می 6s شاهد استفاده از حسگر ۱۶ مگاپیکسلی هستیم. 



دوربین های پشتی گوشی متاخر اوپو از همان حالت های نرم افزاری مدل استاندارد بهره می گیرند که از بین آن ها می توانیم به سوپر نایت اسکیپ ۲ (Super Nightscape 2.0) و کروما بوست (Chroma Boost) اشاره کنیم. دوربین سلفی 6s نیز به همان استعداد های ریل می ۶ بسان پرتره (Portrait) و پرتره نایت اسکیپ (Portrait Nightscape) مجهز است. این دوربین نیز می تواند ویدئوهای حرکت آهسته با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه ثبت یواش. 

ریل می 6s برضد مدل 6i ازطریق دوربین های پنل پشتی اقتدار بایگانی ویدئوهای 4K را دارد و از جهیز های لرز گیر UIS و UIS Max پشتیبانی می کند. جهیز تزلزل انسداد UIS Max به جای دوربین حقیقی به دوربین فوق فراخ متکی می شود. ریل می 6s به صفحه نمایشی ۹۰ هرتز با شهرت تجاری Ultra Smooth مجهز شده است که معادل ای برابربا ۶/۵ اینچ دارد و محتوای بصری را با وضوح 1080p بوسیله تصویر می کشد. این صفحه نمایش که ازطریق الماس ی گوریلا گلس ۳ کورنینگ محافظت می شود دارای نسبت تصویر ۲۰:۹ است و از نرخ بازخورد لمسی ۱۲۰ هرتز یکروز می گیرد.

نرم اسباب گوشی می تواند بسته به نوع محتوا به عارض خودکار بین ارج های نوسازی ۶۰ و ۹۰ هرتز جابه مکان شود، این امکان درنهایت زندگی باتری بهتر را به ارمغان می آورد. از آن جایی که اوپو در ریل می 6s از صفحه نمایش LCD استعمال کرده مجبور شده حسگر اثر انگشت را به بخش کناری منتقل نرم. در مقایسه ای کوتاه بااطلاع می شویم ریل می 6i صفحه نمایشی با روشنی 720p دارد.



اوپو تو گوشی جدید برند ریل می از خراش ی هلیو G90T مدیاتک کاربرد کرده است؛ ریل می 6s ازلحاظ پردازنده ی مرکزی پیشرفتی مهم نسبت بوسیله معیار 6i به خود دیده و اکنون از دو هسته ی کورتکس A76 با ۶ هسته ی کورتکس A55 استفاده می درنگ. هسته های کورتکس A77 با فرکانس ۲/۰۵ گیگاهرتز و هسته های کورتکس A55 با فرکانس ۲ گیگاهرتز فعالیت می کنند. تراشه ی ۱۲ نانومتری موردبحث به پردازنده ی گرافیکی Mali-G76 MC مجهز شده است.

همان نعوظ که اشاره کردیم، ریل می 6s از ۴ گیگابایت حافظه ی رم از سنخ LPDDR4x به همراه ۶۴ گیگابایت ذهن ی پس انداز سازی از جنس UFS 2.1 بهره می گیرد. کاربر درصورت تمایل می تواند حافظه ی دستگاه را ازطریق کارت میکرو SD ارتقا بخشد. ریل می 6s دارای ابعاد ۱۶۲/۱ در ۷۴/۸ در ۸/۹ میلی متر است و ۱۹۱ گرم حد دارد. ریل می 6s به خلال عرضه در بازار بوسیله سیستم عامل اندروید ۱۰ مهیا خواهد وجود.

باتری ۴٬۳۰۰ میلی آمپرساعتی ریل می 6s از فناوری شارژ سریع العمل ۳۰ وات موسوم بوسیله Flash Charge پشتیبانی می نرم. این فناوری می تواند درصد باتری گوشی را در شرف ۵۵ دقیقه از صفر به ۱۰۰ برساند. بوسیله علاوه به لطف فناوری شارژ ۳۰ وات می توان با نیم ساعت شارژ کردن گوشی، درصد باتری آن را از صفر بوسیله ۷۰ رساند. امکان شارژ کردن این گوشی ازطریق شارژهای ۱۵ وات USB Power Delivery غصه وجود دارد. گوشی متاخر اوپو ضمن نصیب مندی از درگاه USB-C بوسیله جک ۳/۵ میلی متری هدفون مجهز شده است. این گوشی در دو رنگ جزیی مشکی و سفید معرفی شده، اما داخل حال حاضر تنها امکان پیش خرید مدل مشکی وجود دارد. عرضه ی گوشی از ۱۵ ژوئن ۲۰۲۰ (۲۶ خرداد ۱۳۹۹) آغاز می شود.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد ریل می 6s دارید؟بیشتر بخوانید:ریلمی X3 سوپرزوم با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و دوربین پریسکوپی قدرتمند شناساندن شدتلویزیون هوشمند ریلمی با بها ۱۷۰ دلار معرفی شدریلمی واچ رونمایی شد؛ ساعت هوشمند ۵۲ دلاری با توانایی تخمین SpO2ریلمی X50 پرو پلیر با تمرکز ویژه روی مملکت گیمینگ رونمایی شدریلمی از طراحی و مشخصات زمانه هوشمند خود پرده برداری کرد
اخبار اخیر دنیای فناوری بیش از همیشه روی بسرنوشت شوم دچار کردن ابدار افزار گوگل متمرکز بوده اند. گزارش های متاخر ادعا می کنند آویشن توسعه ی گوشی گوگلPixel 4 روند مناسبی درون طراحی و تاسیس محصول ندارد. در برخی اعلام هم گفته می شود مدیر آویشن سخت افزار، ریک اوسترلو، کمی پیش از رونمایی بازپسین از محصول، انتقادهایی جدی به آن مطرح می بطی ء. از اطلاع دادن ناراحت کننده ی دیگر بی قراری می استعداد بوسیله جدایی دو مدیر اجرایی عالی رتبه ی شرکت در پاره سخت افزار رمز کرد. به هرحال، اخبار منتشرشده بوسیله حدی جدی شدند که مدیرعامل گوگل، ساندار پیچای را بوسیله واکنش مجبور کردند. او با آستان داخل پادکست Vergecast، به تهمت ها و انتقادهای مطرح شده محصول تیم سخت افزاری شرکتش پاسخ داد.

گوگل شرکتی مجلل با میلیاردها کاربر داخل سرتاسر جهان محسوب می شود. این شرکت اخیرا، خصوصا با مدیریت پیچای، هر محصولی که بوسیله رکورد کاربران میلیاردی نرسد، بوسیله راحتی از دستورکار شریک بیرون کرده است. داخل بخش کند افزاری، اخیرا حذف سرو هایی همچون گوگل اینباکس، گوگل پلاس، گوگل هنگ آوتس، گوگل موزیک، گوگل الو، یوتیوب گیمینگ و گوگل کلاد پرینت و در حصه شاداب افزاری، حذف محصولاتی همچون هدست های واقعیت مجازی دی دریم، دوربین گوگل کلیپس، کروم کست آئودیو، تبلت های پیکسل و ادغام هایی را تماشاگر بوده ایم که به نوعی به مرگ نهایی Nest به عنوان شرکتی افسون شده منجر شدند.گوگل تاکنون توسعه ی باطراوت افزارهای متعددی را لغو کرده است

با نگاهی به گذشته ی گوگل در حذف نوک تیز محصولات از دستور کار ها، نگرانی درباره ی آینده ی خطوط محصولات پیکسل قانون دان به دیدن می رسد. Pixel 3 فروشی کمینه از Pixel 2 را تجربه کرد و زمان حال Pixel 4 نیز فروشی کمینه از Pixel 3 به خود دیده است. محصولات میان رده ی شرکت، یعنی Pixel 3a و Pixel 4a، برای استقلال محصولات گوگل در خانواده ی گوشی های هوشمند معرفی کردن شدند؛ اما اکنون اپل با گوشی متاخر آیفون SE با آن ها هوشیار رقابت تنگاتنگی شده است. تخمین ها و انتزاع های کنونی نیز این احتمال را تقویت می کنند که Pixel 5 با تمرکز بر بازار بالارده توسعه خواهد یافت. درنهایت، رخدادها به صرفه گوگل رقم نمی خورند.



پیچای در مصاحبه با ورج می گوید برنامه ای بلندمدت بخاطر آینده ی بخش شیرهدار افزاری گوگل در رویت دارد. او در پاسخ بوسیله اینکه «آیا روند کنونی گروه پیکسل را تأیید می کند؟» گفت:سال های گذشته، مراحل مهمی از ادغام فعالیت های ابکی افزاری در گوگل را شامل بوده اند. تمامی برنامه های رقیق افزاری گوگل را در Nest ادغام و حصه موبایل HTC را به آویشن خود جذب کردیم؛ درنتیجه، فعالیت های زیادی برای ترکیب تیم ها اجرا شد. همچنین، مجموعه ی بزرگی از محصولات را داریم؛ به همین دلیل، در مرحله ی تولید همچنین قرار داشته ایم. قول بلندمدت بسیار زیادی به برنامه های خویشتن داریم و ترقی ی باطراوت افزاری دشوار است. بوسیله علاوه، پر اب افزارها قطعات داخلی متعددی دارند که برنامه ریزی بخاطر آن ها و هماهنگ کردنشان، به وقت بیشتری حاجت دارد. تفکر و تحقیق درباره ی تمامی قطعات سیلیکونی، دوربین، نمایشگر و تجهیزات دیگر، همگی به زمان و انرژی حاجت دارد. با تقلا در این مراحل سرمایه گذاری می کنیم و درنهایت، عقیده دارم پیشرفت های درخورتوجهی کرده ایم.محصولات پیکسل داخل چهار سال گذشته ترفیع ملموسی نکرده اند

محصولات دسته ی پیکسل تو بررسی های رسانه ای عموما بوسیله دلیل پیشرفت ناملموس، با انتقاد روبه رو شده اند. گوگل شیار تولید شاداب افزاری عام خود را با Pixel 1شروع کرد؛ ولی در چهار سال گذشته، سیلان رو به نمو درخور توجهی در آن دیده نشد. شاق بنیانی را می توان درون نبود پیشرفت در فروش دید؛ خصوصا در بخش نمایش هم پیشرفت چشمگیر گوگل را تماشاگر نیستیم. گوگل Pixel 1 در کشورهای محدودی عرضه شد و حالا با اغماض نزدیک به چهار سال، هنوز گوشی های گوگل، تنها داخل ۱۲ قلمرو عرضه می شوند. آخرین آمارها نشان می دهد اپل محصولات خود را در بیش از ۷۰ ناحیه جهان و سامسونگ نیز گوشی های درفش دارش را تو زیاد از ۱۰۰ کشور گیتی عرضه می کند. درنهایت باتوجه به روند کنونی، حتی اگر گوشی بعدی پیکسل محصولی زیاد عالی اندوه باشد، تعداد علاقه مندان به خرید آن زیاد نخواهد حیات.

مقاله های مرتبط:گوگل پردازنده عام موبایل طراحی می کند؛ کنترل بیشتر روی سخت اسباب و کاهش قیمت محصول نهاییچرا گوگل بوسیله سخت افزار نیاز دارد

اگر بتوان اندکی را تو خط تولید پیکسل مثال زد که پیشرفت تجربه کرده باشد، همان جزء سیلیکونی است که پیچای در مصاحبت هایش به آن اشاره کرد. البته هنوزهم زمان زیادی تا بزمین نشستن فناوری مذکور به قابلیتی عالی و حرفه ای زمان احتیاج داریم. تراشه ی اختصاصی پیکسل ۴ که بوسیله نام Soli معرفی شد، قابلیت های برجسته و مهمی دارد. البته گوگل از آن داخل کمی برای وقوف دستورهای حرکتی دست خطی استعمال می کند که تاکنون استعداد تشخیص مناسبی اندوه از خود نشان نداده است و تا اینکه درصورت بهبود کارایی، نمی قابلیت این بخش را آن چنان کاربردی دانست. از بخش های سیلیکونی دیگر تو گوشی های پیکسل می استعداد بوسیله ماژول امنیتی Titan M رمز کرد. تراشه ی اختصاصی دیگر Pixel NeuralCore نام دارد که گوگل به عنوان هسته ی پردازشی کمکی مبتنی بر درک قدر یا بهای چیزی مصنوعی مدل سازی کرده است. خراش های مذکور مزیت رقابتی آن چنان مهمی به محصولات گوگل اضافه نمی کنند و باتوجه به قطعات سخت افزاری مرموز و حرفه ای که در محصولات رقیب همچون اسنپدراگون می بینیم، چندان هم قدرتمند نیستند.

تمامی تراشه های کنونی گوگل که به صورت متفرقه تولید شده اند، شاید روزی بوسیله محصولی بزرگ تیز و مهم تر ختم شوند. برخی گزارش ها ادعا می کنند گوگل تصمیم گرفته است تراشه ی SoC عام خود را بسازد تا آن ها را داخل گوشی های پیکسل به کار بگیرد و با پردازنده های درفش دار اسنپدراگون رقابت کند. آن ها مهندسان نقشه کشی خراش را از اینتل و کوالکام استخدام کرده اند. گزارش های اخیر مطالبه می کنند پردازنده ی گوگل تا سال ۲۰۲۱ آماده خواهد شد؛ درنتیجه، شاید Pixel 6 بوسیله پردازنده ی اختصاصی باهم اتحاد کردن حاضر باشد.

پیچای در بخش های گوناگونی از مصاحبه ی اخیر به این نکته رمز می کند که برنامه های باطراوت افزاری بخاطر بوسیله نتیجه الحاق به سال ها زمان حاجت دارند. احتمالا منظور او پردازنده ی اختصاصی گوگل باشد. پیچای در بخشی از مصاحبه با ورج گفت:برخی از برنامه های موکد و داخل سیلان ما، بخاطر رسیدن به نتیجه به سه تا چهار سال زمان احتیاج دارند. وقتی برنامه ها آماده شوند، از تأثیرشان بر دست خط حرکت شرکت شگفت زده می منحوس.

پیچای درون ته تأکید می درنگ داخل سرمایه گذاری در آویشن شاداب افزاری، دقت و پر اب گیری لازم را می یواش و بوسیله هرحال، برنامه ها باید توجیه اقتصادی مناسبی داشته باشند. درنهایت، تیم سخت افزاری گوگل در رونمایی Pixel 4a آزمون مشقت در پیش دارد و شاید انتقادهای جدید یا تغییر سطر را تجربه یواش.بیشتر بخوانید:استعمال استعداد DoH در کروم 83گوگل مپس مکان های شایان دسترس با ویلچر را مشخص می کندقابلیت جدید یوتیوب برای انتظام رویا کاربر شناساندن شدگوگل قصد دارد از صنعت نفت و سرگین فاصله بگیردگوگل تنظیمات حریم مخصوص و امنیت وبگردی را در کروم بازطراحی خواهد کرد