هیوندای

۱۰ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

IBM چند روز پیش برای اولین بار، اطلس ی نحو مربوط به محصولات آینده ی خود را در مرزوبوم ی رایانش کوانتومی (Quantum Computing) به رخ عمومی منتشر کرد. اطلاعاتی که IBM عرضه داده، شامل موضوعات زیادی هستند که تک تک آن ها تحلیلی مجزا می طلبد؛ اما عمده ترین اطلاع برای کوتاه مدت این است که IBM می گوید تو مسیر تولید پردازنده ای کوانتومی با متجاوز از ۱،۰۰۰ کیوبیت (Qubit) استراحت دارد و تا سال ۲۰۲۳ به این هدف می رسد. داخل رایانش کوانتومی از واحدی با عنوان کیوبیت استفاده می شود. کیوبیت را می توان کوچک ترین واحد ذخیره ی معلومات و معیاری از ارزش اطلاعات کوانتومی به شمار آورد.

ظاهرا این پردازنده ی کوانتومی IBM راحتی است چیزی در بین ۱۰ تا ۵۰ کیوبیت قانون دان (Logical Qubit) داشته باشد. درحال حاضر، پردازنده های کوانتومی IBM حداکثر ۶۵ کیوبیت دارند. IBM گفته است که سال آینده ی میلادی پردازنده ای کوانتومی با ۱۲۷ کیوبیت می سازد و در سال ۲۰۲۲، پردازنده ی متشکل از ۴۳۳ کیوبیت را به مرحله ی تولید می رساند.

IBM به عزم دستیابی بوسیله اهدافش اراده دارد نوعی یخچال رقیق سازی (Dilution Refrigerator) کاملا جدید بسازد تا تراشه های بزرگ متاخر خود را داخل آن جای دهد. این باهم اتحاد کردن در پی ایجاد فناوری اختصاص ای است تا بتواند با مصرف از آن، بین چند مغز از آن ها ارتباط معتمد درنگ تا سیستمی شبیه بوسیله معماری های چندهسته ای به کاررفته در تراشه های کلاسیک خلق شود. 

داریو گیل، پاسبان ی IBM، در گفت و گو با رسانه ی تک کرانچ اخبار کرد غرض این همکاری بخاطر عمومی کردن نقشه ی نحو پردازنده های کوانتومی تصمیمی حساب شده بود. او انتشار اطلس ی راه IBM را به تولد صنعتی نصف هادی تشبیه کرد و گفت IBM احساس کرده است بوسیله ایفا این امر نیاز دارد؛ زیرا معتقد است پردازنده های کوانتومی صنعت کاملا جدیدی تشکیل می دهند و باید از پروژه های معمولی یا آزمایش ها علمی شاخص باشند. داریو گیل درادامه اعلام کرد IBM در زمانی زننده توانسته به طور جدی مسبوق مرحله ی تولید پردازنده های کوانتومی پیشرفته شود.

گیل می گوید برای دستیابی بوسیله هدف نهایی در صنعت کوانتوم، یعنی پیدایش رایانه ی کوانتومی بدون منکر درون استاندارد زیاد بزرگ، IBM می توانسته دو سطر متفاوت در پیش بگیرد. ابتدایی پروگرام می توانست بیشتر همچون پروژه ی آپولو (Apollo) ناسا باشد. درون این روش، همه کنارهم جمع می شوند و یک دهه روی مشکلی خاص کار می کنند و تمامی راهکارها درکنارهم قرار می گیرند تا لحظه ای تاریخی ایجاد شود.

طبقگفته ی داریو گیل، فلسفه ی دیگری هم می استعداد برای دستیابی به هدف یادشده مطرح کرد. او می گوید در رویه دوم از خویشتن می پرسیم «امروز چه موثر می توانیم عمل دهیم؟» تا تمامی توانایی هایمان را شناسایی کنیم. تو مرحله ی بعد، سراغ بازخوردهای کاربران می رویم تا بتوانیم آنچه مشتریان می خواهند، دردسترس آن ها صبر دهیم و بوسیله همین ترتیب، توانایی ساختن اجتماع ای جدید و متفاوت خواهیم داشت. او می گوید در راه دوم، باید حتما نقشه ی سیاق را نیز دردسترس راحتی دهید تا همه بدانند چه مسیری باید طی شود. گیل می گوید او و اعضای تیمش در IBM به روش دوم متقی هستند. 

پاسبان ی IBM می گوید امروزه به مرحله ی جدیدی از صنعتی کوانتوم رسیده ایم و در شرایطی هستیم که سرمایه گذاری مناسب برای صنعتی کوانتوم انجام شده و این تنخواه گذاری ها بوسیله منظور آغاز مکانیسم هایی اختصاص برای هماهنگ کردن برنامه ها ضروری هستند. درواقع موافق گفته ی داریو گیل، با برنامه ریزی درست به لطف سرمایه گذاری مناسب، می نبوغ از هدررفتن وقت و تشخیص نادرست منابع موردنیاز جلوگیری کرد.

گیل چنین وضعیتی را بوسیله روزهای آغازین صنعت نیم هادی تشبیه می کند؛ یعنی همان دورانی که هر شرکت مبتلا ارتکاب کاری ویژه بود و عملا مسیر مشخصی حیات نداشت. بااین حال با گذشت زمان، اکوسیستم متشکل از باهم اتحاد کردن های متفرقه داخل بازار ظاهر شدند. امروزه، به جایی روان ایم که شریک شدن ها فناوری های جدیدی قرین لیتوگرافی Extreme Ultraviolet را معرفی می کنند. IBM می گوید عرضه ی نقشه ی راه باعث می شود درون آینده، صنعت تراشه های کوانتومی نیز بوسیله این جنین برسد.بیشتر بخوانید:احاله تولیدات نیمه هادی به قبر آمریکا ۵۰ میلیارد دلار نفقه به خشکی امدن استیکی از مدیران AMD: ذن 3 معماری بیش قدرتمندی استجن سون هوانگ: انویدیا و آرم مکمل یکدیگر هستندشیائومی و ریلمی مشغول ساخت گوشی با تراشه 5 نانومتری هستندجنسن هوانگ می گوید احتمالا پردازنده های آرم با برند انویدیا عرضه می شوند
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، در نهصد و نود و سوم عمل اهدای جثه از اهدا کننده اجل مغزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، بدن کودک طفل حسین خشو پس از تأیید مرگ مغزی و رضایت قوم وی درون بیمارستان منتصریه مشهد تحت ارتکاب جراحی اهدای پیکر قرار گرفت.

دکتر ابراهیم خالقی، مسوول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی گفت: کبد این کودک اجل مغزی در بیمارستان منتصریه مشهد بوسیله مرد ۴۶ ساله ساکن مشهد وحدت زده شد و کلیه های وی در درمانگاه بوعلی سینای شیراز به پسر ۶ ساله بی جنبش داراب و زن ۲۰ ساله بی جنبش شیراز که سالها از نارسایی کلیه رنج می بردند و با دیالیز مافوق درمان بودند، اهدا شد. وی امتداد داد: نیز قرنیه های این کودک اجل مغزی برای یگانگی به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارسال شد.

واحد یگانگی اعضا از بیماران مرگ مغزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که شمال شرق کشور را زیرپوشش دارد از سال ۱۳۸۰ فعالیت خویشتن را آغاز کرده است.
دولت ایالات متحده، صدمه الاجل تاریخ بیستم سپتامبر را برای بیع تشنج تاک تسلسل نخواهد کرد. دونالد ترامپ روز پنجشنبه اخبار کرد شرکت چینی بایت دنس باید تا آن زمان معامله اپلیکیشن خود را نهایی کرده باشد. صحبت های جدید، تنگ کردن را تو مناقشه های خرید پریدن تاک افزایش می دهد، چون درصورت لیس موفقیت داخل خرید اپلیکیشن تا زمان مشخص شده، تیک مو تو ایالات متحده مسدود می شود.

برخی از تحلیل گران پیش بینی می کردند که به فکر پیچیدگی فرایندهای فروش، احتمالا گزند الاجل بایت دنس برای ارجاع جستن مو تسلسل خواهد شد. درحالی که دونالد ترامپ روز پنجشنبه تو مصاحبه ای کوتاه گفت تشنج مو یا فروخته می شود یا داخل زمان مشخص، عقد خواهد شد.

دونالد ترامپ ماه گذشته یک فرمان اجرایی صادر و در آن بوسیله حیات شواهد شریف مبنی پهلو احتمال تهدید امنیت ملی آمریکا توسط بایت دنس اشاره کرد. بایت دنس از همان زمان مشغول مباحثه برای خرید تیک تاک بوسیله مایکروسافت بود. شرکت های بزرگ دیگر دنیای فناوری تیمار بوسیله مذاکره ها خبردار شدند، ولی موانع متعددی داخل یک ماه گذشته کنار قانون متد آن ها ظاهر شده اند. با وجود محبوبیت بالای تیک مو داخل بین کاربران و خصوصا نسل نوجوان و جوان، چالش های متعددی داخل این اپلیکیشن وجود دارد که تمایل خریداران را کاهش می دهد.

یکی از نکات رادیکال در کاهش جذابیت تیک تاک برای خریداران، توسعه ی کدهای آن توسط مهندسان و توسعه دهنده های چینی است. بوسیله خاطر همین روند، جدا کردن تیک مو از همکاری چینی ارباب ازلحاظ فنی چالش های بسیار یدکی دارد. فاکتور دیگر را می نبوغ در به روزرسانی اخیر قوانین چین دانست که خصوصا با تمرکز بر قوانین کنترل صادرات درون مرزوبوم ی فناوری هوش مصنوعی انجام شد. الگوریتم های مبتنی کنار هوش مصنوعی تیک مو که محتوای جدید را به خشکی امدن حسب تاریخچه ی فعالیت و علاقه مندی به کاربران پیشنهاد می کند، ارزش متجاوز اضافی دارد و یکی از مهم ترین فاکتورهای موفقیت شبکه ی اجتماعی محسوب می شود. بوسیله محض اینکه وزارت بازرگانی چین قوانین متاخر صادرات را اعلام کرد، بایت دنس از پیروی طولانی از قوانین جدید معارفه داد. این طور تصیمی احتمالا اذن ی ابتیاع جهیز پیشنهادی مبتنی بر هوش مصنوعی پریدن مو را از بایت دنس سلب می یواش و درنتیجه، جذابیت درخت سرو برای خریداران کمتر می شود.



علاوه کنار مایکروسافت، شهرت همدستی های ارشد دیگر فناوری آمریکایی در میان خریداران احتمالی تیک تاک دیده می شود. از بنیادی ترین شریک ها می توان به توییتر و اوراکل و گوگل رمز کرد. تا اینکه والمارت غصه در سیلان یک شراکت احتمالی با مایکروسافت، شاید اشتیاق به فروش تیک تاک داشته باشد.

امنیت تشنج تاک تو کشورهای متعددی تو سرتاسر جهان دامن مطالعه های موشکافانه ی جدی راحتی دارد. بوسیله عنوان مثال، این اپلیکیشن درون میان چندین اپلیکیشنی فراغت داشت که چندی پیش داخل هند ممنوع اعلام شد. نصیب و قسمت هند، نگرانی ها پیرامون امان ملی و دفاعی کشور را بوسیله عنوان دلیلی بخاطر ممنوع کردن جستن تاک و اپلیکیشن های چینی دیگر اعلام کرد. بوسیله علاوه، سازمان امن داده ی فرانسه، CNIL نیز اکنون مبتلا تجسس ژرف ساختار و حمایت جهش تاک است.تیک تاک می گوید رفتار هایی شدید بخاطر نشان دادن حسن مشیت خویشتن به اقبال آمریکا انجام داده است

تیک تاک داخل بحران های پیش آمده ساکت نبود و ماه گذشته از دولت ترامپ شکایت کرد. آن ها داخل بیانیه ی حقوقی، مشاجره جدی خود را با ادعاهای شانس ترامپ مبنی به خشکی امدن تهدید امنیتی اعلام کردند. مدیران تیک تاک ادعا می کنند که تاکنون برنامه هایی قطعی برای حفاظت هرچه بیشتر از داده های کاربران پیاده سازی کرده اند. آن ها ذخیره سازی داده ی کاربران داخل سرورهایی در ایالات متحده و سنگاپور را به عنوان یکی از اقدام های قطعی به خشکی امدن شمردند. نیز بایت دنس بین داده های کاربران آمریکایی تشنج تاک و دیگر محصولات خویشتن همچون Douyin، مرزی معین دارد.

اپلیکیشن تشنج تاک که بوسیله عنوان نسخه ی بین المللی سرویس Douyin شرکت بایت دنس در سال ۲۰۱۷ معرفی شد، امروز بوسیله نشانی یکی از پرطرفدارترین سرویس های اجتماعی جهان شناخته می شود. نسل نوجوان و بالغ (نامدار به Generation Z) از طرفداران جدی اپلیکیشن هستند. تیک مو عزب تو ایالات متحده ۱۰۰ میلیون کاربر دارد و برای مدیریت فعالیت های خود داخل آن کشور، ۱،۵۰۰ نفر را استخدام کرده است.

شبکه های اجتماعی دیگر مشابه اینستاگرام، جدیت می کنند تا با ارائه ی قابلیت های مانند اشتراک گذاری ویدیوهای کوتاه، خود را به عنوان جایگزین تیک تاک در میان کاربران بوسیله شهرت برسانند. البته تاکنون هیچ رقیبی چیره بوسیله تهدید تسهیم میدان اپلیکیشن چینی نشده است. برخی آمارها ادعا می کنند که جنبش تاک درون ماه آگوست رکورد زیادترین تعداد دانلود را در دسته ی اپلیکیشن های غیر بازی در سرتاسر دنیا به خود ویژه عدل و آمار ۶۳/۳ میلیون گمارش را ثبت کرد. نکته ی مهم تر اینکه کاربران تیک تاک وفاداری زیادی به آن دارند و از ماه جولای که احتمال مسدود شدن سرو درون ایالات متحده مطرح شد، درخت سرو های تغییر IP همچنین در آن کشور با افزودن تعداد کاربران روبه رو شدند.

مقاله های مرتبط:مارک زاکربرگ ترامپ را به مسدودکردن پریدن تاک ترغیب کرده استقوانین صادراتی جدید اقبال چین، احتمالا مانع فروش تیک تاک بوسیله آمریکا می شود

فداکار از محققان امنیت سایبری می گویند فرایند جمع آوری داده در پریدن مو شباهت زیادی به اپلیکیشن های دیگر شبکه ی اجتماعی دارد که از مدل درآمدی مبتنی کنار تبلیغات انقیاد می کنند. ازطرفی نگرانی اصلی بوسیله مالکیت اپلیکیشن مربوط می شود که یک شریک چینی است. متحصصان امنیتی می گویند شاید باهم اتحاد کردن چینی با درخواست دولت کشورش، ملزم به نمایش ی داده ها به آژانس های اطلاعاتی شود. یکی از قوانین امنیت سایبری تو چین، همدستی های فناوری مشابه بایت دنس را ملزم می کند تا بوسیله درخواست های طالع برای دریافت داده های کاربران، پاسخ مثبت دهند. البته بایت دنس می گوید که درمقابل التماس دولت مبنی پهلو دسترسی بوسیله داده ی کاربران، مقاومت خواهد کرد.

نگرانی های امنیتی دربار ه ی تشنج تاک، با پاشیدن گزارشی تو ماه آگوست در وال استریت ژورنال بیشتر شد. داخل این گزارش ادعا شده وجود که جنبش مو برخی از محدودیت های سیستم عامل اندروید را دور می زند و اطلاعاتی همچون آدرس MAC دستگاه کاربر را ذخیره می کند. طبق گزارش، تیک مو فرایند جمع آوری اطلاعات را از ماه نوامبر گذشته راکد کرده است، اما بوسیله هرحال همین رویکردها نگرانی درباره ی تعهد تیک تاک به حفاظت از حریم خصوصی کاربران را افزایش قسط. مدیران اپلیکیشن در فایده به گزارش WSJ گفتند: «ما اندوه مشابه همکاران خود، اپلیکیشن را برای هماهنگی هرچه بیشتر با چالش های رو به تکامل امنیتی، به روز می کنیم».

نکته ی مهم اینکه لگن و ضیق به اپلیکیشن پریدن مو در ایالات متحده، محدود بوسیله قضا و قدر کنونی و حزب جمهوری خواه محو. کمپین انتخاباتی مسیل بایدن، نامزد دموکرات ریاست جمهوری ایالات متحده، از ماه جولای از کارمندان خود مقصود تا تیک تاک را از گوشی های کارگر و انحصاری خود حذف کنند. فشارها بر جهش تاک از سال گذشته اضافه مشهود کرد. در آن زمان، چند سناتور آمریکایی از مدیر وقت آژانس مفروضات ملی ایالات متحده خواستند که ظن ارائه ی داده ی کاربران آمریکایی به دولت چین را در پریدن مو بررسی بطی ء.

جهش تاک در واکنش به رخدادهای پیش آمده داخل جوابیه ی مطبوعاتی خویشتن به آمار ۱۰۰ میلیونی کاربران آمریکایی اش اشاره کرد. آن ها می گویند که بوسیله ارائه ی قابلیت ها و امکانات هرچه بیشتر برای سرگرمی کاربران خود متعهد خواهد ماند. درنهایت باید خواستار گذر زمان و تاریخ ۲۰ سپتامبر باشیم تا ادامه دار وجود داشتن یا اسکان این مشغولیت برای کاربران آمریکایی، معین شود.بیشتر بخوانید:اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده اند (۲۲ شهریور)قوانین جدید اپ استور اپل بخاطر سرویس های استریم بازی اخبار شدچین بست شدن تیک مو در آمریکا را بوسیله فروش آن ترجیح می دهدتعداد دفعات دانلود یوتیوب موزیک از مرز ۵۰۰ میلیون بار گذشتکیبورد SwiftKey مایکروسافت با دو قابلیت جدید آپدیت شد
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، غلامحسین اسماعیلی درباره آخرین شرایط امر بابا رومینا اشرفی گفت: امر صادر شده شایان تجدیدنظر و سرانجام خواهی در دربار عالی کشور است و بعد از قطعیت جستار دربار عالی ناحیه مشخص خواهد شد.

وی نیز درباره آخرین وضعیت برگزاری دادگاه وحید خزایی گفت: تشخیص روشن خواه جاهل فاحش بودن دادگاه با قاضی است و معمولا محکمه ضبط های هماورد عفت و اخلاق عمومی بوسیله رخ غیر علنی برگزار می شود.

اسماعیلی درباره حکم مژده افکاری گفت: نوید افکاری حکمش اعدام نیست، بلکه قصاص است؛ گرچه ماهیت این دو یکی است، اما از رویت قاعده با یکدیگر متفاوت است مربوط به این بی همتا آدم کشته است.

سخنگوی دستگاه قضا ادامه عدالت: آدمی بی لواط توسط افکاری کشته شده است و اگر افراد به پشت اقدامی انسانی هستند، چرا کسی نمی گوید فردی که بوسیله قتل فصیح بی لواط بوده و تو برابر خانه اش به قتل رسیده است، این فرد خانواده دارد و چرا کسی از این قوم داغدار مصاحبت نمی بطی ء.

اسماعیلی اقرار کرد: حکم قصاص صادر شده و راست اولیای دم است و خود فرد چیز پهن را بازسازی کرده و محکمه او محسوس بوده و مباشر داشته است و خودش اقرار کرده و اینک برمبنای جنبه عبث الناس، محکمه حکم قصاص داده است، البته این حکم متناسب آخر خواهی بوده و داخل دیوان عالی کشور تک تفحص مجدد قرار محزون است و قضات دیوان حکم را بررسی کردند.

سخنگوی پیل قضاییه با بیان اینکه متخاصم بوسیله دنبال فضاسازی است، گفت: ما به ناچار مستندی از تقریر خود افکاری و بازسازی صحنه قتل توسط او را منتشر کردیم که در آن خودش توضیح انصاف چگونه مقتول را به قتل رسانده است.

وی با بیان اینکه ما برای دشمن شأن قائل نیستیم، گفت: به اعتبار شهروندان خودمان تاکنون اندکی از مستندات پرونده را منتشر کردیم و مستندات دیگری بی قراری در اختیارمان است.

اسماعیلی گفت: برخی از چهره های مشهور تا خبری می شنوند بدون اینکه چیزی بدانند اظهارنظر می کنند؛ انگار قسم خورده اند در همه چیز ادخال کنند، بدون اینکه تخصصی خواه اطلاع درستی داشته باشند.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس بعد از مذاکرات طولانی در نهایت قرارداد خویشتن با پرسپولیس را به مدت دو جزئی از جمله تمدید کرد. ستاره خط میانی پرسپولیس فصل آینده چهارمین فصل خود را در ترکیب سرخها امتحان خواهد کرد. نکته جالب توجه تمدید دوساله بشار است که حتی فرصت ترانسفر این بازیکن پرمشتری را به باشگاه پرسپولیس خواهد عدالت.

حفظ بشار ماموریتی غیرممکن برای رسول پناه به نظر می رسید اما پس ازآن از جدایی علیپور و ترابی، رسن تو نهایت حفظ کردن شد تا سرخها موفق به حفظ یکی از سه بازیگر فاز هجومی خویشتن شوند.
سامسونگ جدیدترین و حرفه ای ترین محصول خود در بازار سرگرمی های شوهردار را معرفی کرد. پروژکتور لیزری The Premiere با نبوغ نمایش تصاویر در رزولوشن 4K، محصولی خاص از شریک شدن اکراه ای است که تو دسته ی پروژکتورهای با برد کوتاه قرار می گیرد. محصولی که کمی با پروگرام ها و تمرکز همیشگی همکاری بر تلویزیون های QLED TV نفاق دارد.

پروژکتور متاخر سامسونگ در خانواده ی محصولات سری Lifestyle قرار می گیرد که شامل اعضای حرفه ای دیگر با طراحی های اختصاص همچون The Serif, The Frame, The Sero و The Terrace غصه هست. این محصولات، با مرام هماهنگی هرچه بیشتر با دکوراسیون داخلی بناء طراحی می شوند تا تجربه ای خاص را برای کاربران به ارمغان بیاورند. پروژکتور The Premiere با حذف تمام فریم نمایشگر تلویزیون و عرضه ی محتوا با رزولوشن و چونی بالا، شعار نقشه کشی را چند پله والاتر برده است.



محصول جدید اکراه ای ها درون بازار پروژکتور در دسته ی ultra-short throw قرار می گیرد. سامسونگ می گوید می نبوغ این پروژکتور را به صورت مستقیم روبه روی دیوار راحتی داد که باز اندوه نتیجه و چونی قابل قبولی خواهد داشت. پروژکتور جدید سامسونگ همچنین یک راهکار مشغولیت همه کاره به شمار می آید. کره ای ها داخل محصول متاخر خود از ووفرهای قدرتمند و صدای رمزی Acoustic Beam بی آرامی کاربرد می کنند که قبلا در فدایی از ساندبارهای انبازی تماشایی عرضه ی آن ها بودیم. البته کاربران، امکان استعمال از سیستم صوتی فراگیر خانگی را غصه در ترکیب با The Premiere دارند.

مقاله های مرتبط:سامسونگ از تلویزیون های QLED 8K سال ۲۰۲۰ خود برای خاورمیانه رونمایی کرداز جعبه ی تلویزیون های جدید سامسونگ می قابلیت برای گربه ها لانه ساخت

سامسونگ پروژکتور The Premiere را در دو نسخه ارائه می درنگ. نخستین مقیاس به معروفیت LSP9T با صفحه ی پروژکتور ۱۳۰ اینچی و حداکثر روشنمایی ۲۸۰۰ در معیار ANSI Lumens عرضه می شود. سامسونگ، این پروژکتور را اولین محصول با لیزر سه گانه تو جهان می داند که فیروز به گرفتن تأییدیه ی HDR10 شده است. میزان میان رده، به معروفیت LSP7T شناخته می شود که پروژکتور ۱۲۰ اینچی داشته و البته روشنایی و مشخصات حرفه ای برادر مبصر زیرفون خود را ندارد.

هر دو پروژکتور جدید سامسونگ از پلتفرم Smart TV سامسونگ پشتیبانی می کنند. این پلتفرم، مجموعه ای از اپلیکیشن ها و سرو ها را بوسیله مشتری پروژکتور نمایش می نرم که در همه ی تلویزیون های متاخر سامسونگ وجود دارند. پروژکتور The Premiere همچنین از حالت Filmmaker مصوب UHD Alliance هم پشتیبانی می نرم. سامسونگ می گوید این حالت بخاطر بدوی بار در یک پروژکتور عرضه شده است.

سامسونگ پروژکتور جدید را تا عاقبت سال ساری داخل ایالات متحده، اروپا و اکراه عرضه می کند. هنوز هیچ اطلاعاتی از ارج بازپسین پروژکتور The Premiere در دست حلق. البته باتوجه بوسیله بازه ی زیاده چرب یا شیرین دیگر محصولات قوم ی Lifestyle سامسونگ، تامین هستیم که با محصولی ارزان روبه رو نخواهیم بود.بیشتر بخوانید:سامسونگ چه محصولاتی تو رویداد Life Unstoppable معرفی کرد؟سامسونگ گلکسی A42 5G و گلکسی تب A7 و شارژر بی سیم Trio را معرفی کردگلکسی زد فولد 2 دربرابر گلکسی فولد و گلکسی زد فلیپ 5Gگلکسی A51 سامسونگ؛ لبریز فروش ترین گوشی میان رده اندرویدی در نیمه مطلع ۲۰۲۰تاریخ نمایش گلکسی تب S7 و S7 پلاس سامسونگ اعلام شد
برخلاف بسیاری از خودروسازان دنیا، عرضه و بهینه سازی پیشرانه های دیزل به مشت شرکت لندرور ادامه دارد. خودروهای گازوئیل سوز بوسیله دلیل هزینه ی جانبی و آلایندگی کمتر در اروپا، پرطرفدار هستند و معمولا ارزان تر از مدل های بنزینی فروخته می شوند.

لندرور به لطافت دو پیشرانه ی دیزل هیبرید چهار ستون دولیتری از سری اینجنیوم شناساندن کرده است که روی رنجرور ایوک ۲۰۲۱ نصب خواهند شد. این خودروها ۱۶۱ و ۱۹۷ اسب تبخیر غلبه تولید می کنند که برای محصولی داخل ابعاد ایووک کم قیمت خواهد بود. سواری / دینامو ۴۸ ولتی درون هر دو مدل وجود دارد که انرژی بازیافتی ترمزگیزی و شتاب خودرو را به باتری ها نقل مکان یا مصرف می بطی ء. میانگین مصرف بنزین مدل ۱۹۷ اسب بخاری ۵/۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر و سرعت گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتربرساعتش ۸/۵ وقت خواهد وجود.

ایوک با پیشرانه های هیبرید بنزینی نیز تولید می شود. این خودروها از موتور چهارسیلندر دولیتری با قدرت های ۲۰۰ و ۲۴۰ و ۳۰۰ اسب بخاری برخوردار هستند. سریع ترین نمونه با نهایت سرعت ۲۵۰ کیلومتربرساعت، میانگین کاربرد سوخت ۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر و سرعت گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتربرساعت ۶/۵ ثانیه دارد. همچنین، نمونه پلاگین هیبرید ۳۱۰ اسب بخار با پیشرانه ی بنزینی توربوشارژ ۱/۵ لیتری و میانگین مصرف سوخت ۱/۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر عرضه خواهد شد.



سیستم مشغولیت در ایوک ۲۰۲۱ علاوه پهلو اینترنت و به روزرسانی روش دور، دسترسی بوسیله سرو های پخش موسیقی و رادیو شبیه اسپاتیفای را فراهم می درنگ. افزون براین، دو گوشی هوشمند ازطریق بلوتوث می توانند به خودرومتصل شوند. تهویه ی ستوده ایوک نیز علاوه پیاده شدن بهبود چونی هوا با فیلترهای جدید، خبر رسانی از وضعیت رود بیرون اتاقک را انجام خواهد رحم.

 سیستم های ایمنی شامل رادارهای پشت و فناوری جلوگیری تصادف از تعاقب به روزرسانی شده اند و دوربین رویت ۳۶۰ منصب اندوه تا سرعت ۳۰ کیلومتربرساعت، فضای گرداگرد ایوک را نمایش می دهد. رنجرور ایوک دیزل هیبرید ۲۰۲۱ با مقدار تقریبی ۴۲ هزاره دلار در انگلستان فروخته می شود.بیشتر بخوانید:پورشه 911 کابریوله با تیونینگ TechArt معرفی شدافزایش چشمگیر فروش اسکوتر برقی Yadea G5 بوسیله دلیل شیوع ویروس کرونانسخه شوتینگ بریک رولزرویس ریث شناساندن شدجگوار اف پیس لیستر، سریع ترین شاسی اهتزاز جهان، معرفی شدفورد و بوش از سیستم پارک خودکار رونمایی کردند
تصاویر جدیدی از شیائومی می ۱۰ تی (Xiaomi Mi 10T) درون فضای مجازی منتشر شده است که مفروضات جالبی را در تک محصول جدید شرکت چینی درون اختیارمان قرار می دهد. در ابتدا باید گفت که می ۱۰ تی شیائومی برخلاف می ۱۰ اولترا راهی راسته جهانی خواهد شد و علاوه پیاده شدن نسخه استاندارد، دارای نسخه پرو نیز با نام شیائومی می ۱۰ تی پرو (Xiaomi Mi 10T Pro) خواهد بود.

داخل تصاویر منتشرشده از شیائومی می ۱۰ تی پرو می استعداد مشاهده کرد که در پنل پشتی از حسگری ۱۰۸ مگاپیکسلی با ابعاد بزرگی استفاده شده است. طراحی ماژول و حسگرهای استفاده شده بسیار شبیه بوسیله ماژولی است که در ویوو ایکس ۵۰ پرو مشاهده کردیم. در صورتی که از نظر مشخصات رقیق افزاری همچنین شباهت هایی بود داشته باشد، احتمالا دوربین اصلی شیائومی می ۱۰ تی پرو از سیستم استقرار کننده ی پیشرفته ای همچنین برخوردار خواهد وجود. چنین سیستمی بوسیله کاهش هرچه بیشتر تاثیر کریه ناشی از لرزش دست کاربر روی ثبت تصاویر و ضبط ویدیو کمک خواهد کرد.

در گزارش ها بوسیله فایل هایی همچنین اشاره شده که مشخصات پر اب افزاری سری شیائومی می ۱۰ تی را پوشش می دهند. شیائومی می ۱۰ تی پرو دارای ماژول دوربین سه گانه با برخورداری از دوربین پا بر جا ۱۰۸ مگاپیکسلی است؛ ولی نسخه میزان از دوربین ۶۴ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. نیز اشاره می شود که دو نمونه جدید از محصولات شیائومی خیر تنها راهی میدان هند خواهد شد؛ بلکه در دیگر مناطق جهان نیز روی ویترین فروشگاه ها خواهد کنفرانس.

جالب است بدانید برخورداری از ماژول دوربینی سه گانه گانه با مشخصات ذکرشده عزب ویژگی های جذاب شیائومی می ۱۰ تی و ۱۰ تی پرو نیستند. فصیح شیائومی بخاطر محصولات جدید خود از نمایشگری با پنل LCD کاربرد کرده که قادر به ارائه ارج ترمیم ۱۴۴ هرتزی خواهند حیات. درواقع نمونه های سری شیائومی می ۱۰ تی می توانند به گزینه های برجسته برای تجربه بازی های موبایل باشند.

با این حال، برخورداری از پنل LCD به این انتزاعی است که از حسگر اسکنر اثرانگشت ادغام شده با نمایشگر خبری نخواهد حیات. درون پنل پشتی نیز اثری از حسگر نیست و تنها ماژول دوربین قرار دارد. با این حساب، حسگر اسکنر اثرانگشت در لبه کناری مدل های شیائومی می ۱۰ تی کار گذاشته شده است.مقاله های مرتبط:پوکو ایکس 3 شیائومی از نمایشگری با ارج نوسازی ۱۲۰ هرتز مصرف می کندشیائومی گزارش مالی سه گانه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ را منتشر کرد

شیائومی برای محصولات جدید خود از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ کاربرد کرده است؛ البته با این تباین که مدل پرو از اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس استعمال می کند. در بنچمارک گیک بنچ جلوه گر شد که ذهن رم گزینش شده برای شیائومی می ۱۰ تی قطع ۸ گیگابایت خواهد بود؛ اما نمی دانیم آیا شیائومی می ۱۰ تی درون مدل هایی با ذهن رم متفاوت نیز عرضه خواهد شد یا خیر. همچنین استاندارد حافظه رم شیائومی می ۱۰ تی پرو محسوس نشده است.

تو هر قیافه می دانیم که شرکت چینی برای محصولات جدید خویشتن باتری باظرفیت ۵،۰۰۰ میلی آمپرساعت انتخاب کرده و احتمالا فناوری شارژ کندرو پیشرفته ای نیز همراه نمونه های جدید سری شیائومی می ۱۰ تی درون جوانمردی کاربران صبر می گیرد. بخاطر جایگاه دوربین سلفی نیز گفته می شود که حفره ای در بالای نمایشگر تعبیه شده است.بیشتر بخوانید:شیائومی سال ۲۰۲۱ گوشی هوشمندی با دوربین خفا شده زیر نمایشگر عرضه می کندوان پلاس گوشی هوشمند پایین رده با تراش اسنپدراگون ۴۶۰ کوالکام می سازدهرآنچه از آیفون 12 اپل می دانیمشیائومی جزئیات فناوری مصرف شده در دوربین می 10 اولترا را تشریح کردپتنت اوپو به یک گوشی کشویی با امکان گشادگی نمایشگر اشاره می کند
رنو تلیسمان کارکرده داخل راسته ایران به عنوان یک سدان محبوب و خوش بیع شناخته می شود؛ به نحوی که احتمالا مالکان این خودرو گمان کنند درون فرایند خرید موتور خود با مشکل چندانی مواجه نبوده و به فراغت می توانند این خودرو را داخل بازار به فروش برسانند. بااین حال، پیچیدگی های خرید خودروهای کارکرده بوسیله خاص ماشین های وارداتی میزان بالا، سبب شده تا مالکان رنو تلیسمان در فرایند معامله موتور خود با مشکلات و دغدغه های فراوانی مواجه باشند؛ آن ها انتظار دارند سواری خویشتن را با مناسب ترین قیمت به فروش برسانند، حال آنکه پس از مراجعه به بازار با قیمت ها و نظرات مختلفی از سوی طرف های مقابل که بعضا افراد دلال و سودجو هستند، مواجه می شوند و نمی توانند تصمیم درستی در فروش اتومبیل خویشتن بگیرند.معرفی رنو تلیسمان

رنو تلیسمان یک سدان میان سایز خوش خشم و مجلل است که از سال ۲۰۱۵ به سبد تولیدات شرکت فرانسوی رنو اضافه شد. این خودرو به شفیع نقشه کشی معنوی فوق العاده جذاب و شاخص که از زبان مدل سازی متاخر کمپانی رنو پیروی می کرد، توانست متعدد مهلت توجهات بسیاری را بوسیله لفظ خود جلب بطی ء و با عملکرد فنی قابل قبولی که ارائه داد، مشتریان فراوانی را به سمت خود بکشاند.

رنو تلیسمان با مقیاس ۲۰۱۶ وارد بازار کشورمان شد؛ اما واردات گسترده این خودرو از مدل ۲۰۱۷ مفتاح خورد. رنو تلیسمان در میزان های ۲۰۱۶ با تیپ E2 به دست مشتریان رسید که فاقد برخی امکانات رفاهی و ایمنی بود اما مدل E3 کمبودهای پیشین را جبران کرد و با تجهیزات طولانی به یاری مشتریان خود شتافت. در ادامه پیغام این سدان محبوب فرانسوی که داخل قالب مدل های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ در بازار کشورمان محضر یافته است را از جهات مختلف همچون طراحی ظاهری، کابین، مشخصات فنی، تجهیزات، شرایط فروش و غیره مورد بررسی و نقد قرار می دهیم.نقشه کشی معنوی رنو تلیسمان

همان نعوظ که اشاره شد رنو تلیسمان ازلحاظ طراحی ظاهری بسیار ارزان ایفا کرده و همین تک نیز موجب شد تا از ابتدای ورود به بازار ایران زیاد مورد توجه خریداران این گونه سدان های نسبتا لوکس قرار گیرد. فرم کشیده هیکل و حالت عضلانی آن دریافتن و حال اسپرت و مهیجی را درون ذهن بیننده رقم می زند. داخل نمای رو به رو شاهد نقشه کشی متجاوز جذاب جلوپنجره و چراغ های پیوسته به آن هستیم که حالتی قاطع و تهاجمی برای چهره این سدان خانوادگی فرانسوی به ارمغان آورده است.

فرم چراغ های دیلایت نواری که تا پایین چراغ ها و قسمت میانی سپر تداوم محسوس کرده نیز در نوع خود بیش منحصربه بی مانند و اضطراب برانگیز جلوه می درنگ. سپر، قاب های مه شکن و دریچه هواکش رادیاتور همچنین کاملا هماهنگ و متناسب با سایر المان های چهره طراحی شده است. داخل کاپوت به واسطه خطوط حجمی متنوع روی آن بسیار خوش فرم به دید می رسد و همراه با سایر ظرفیت پردازی های صورت گرفته روی پروفیل جانبی خودرو سبب ایجاد فرمی عضلانی بخاطر تنه این خودرو فرانسوی شده است.

در بخش عقب خودرو از چراغ هایی با سایز بیش بزرگ بوسیله حالت کشیده استفاده شده که تا نزدیکی های یکدیگر و اطراف لوگو رنو روی تو مجری امتداد یافته اند و شاخصه بصری تخصیص به فردی را برای رنو تلیسمان رقم زده اند. طراحی سپر و سایر المان های نمای پشت نیز کاملا هماهنگ و متناسب به رویت می رسد. داخل مجموع باید عنوان داشت که نمای قشری رنو تلیسمان به ویژه درون زمان ارائه متجاوز دوست داشتنی و تأثیرگذار به نظر می رسید؛ درحال حاضر نیز این خودرو یکی از زیباترین سدان های میان سایز موجود در بازار کشورمان بوده و مشتریان قابل توجهی را به سوی خود جلب مصنوع است.طراحی داخلی رنو تلیسمان

پس از ادخال به کابین رنو تلیسمان با فضایی نسبتا لوکس و خوشایند مواجه خواهید شد که طراحی مختص به خود را داشته و نمایی جذاب و با کیفیت را مقابل چشمان شما رقم زده است. طراحی اکثر پاره ها خوشایند و جذاب جلوه می کند، بااین حال فرم کنسول میانی که محتوی یک صفحه نمایشگر بزرگ عمودی است، به همراه دریچه های تهویه کناری آن چندان جذاب بوسیله نظر نمی رسد؛ البته انتقاد زیادی بی آرامی نمی توان نسبت بوسیله ظاهر این تقدیر وارد دانست. بود نمایشگر ارشد سبب حذف بسیاری از دکمه ها شده و کامل فرمان ها به صورت لمسی به این پنل ارسال خواهد شد. غربیلک فرمان کاملا دلگشا مشت و اسپرت به دید می رسد و پنل کیلومترشمار تعاقب آن همچنین موجب ارتقای حساسیت و حال اسپرت راننده خواهد شد.

نورپردازی داخلی کابین با رنگ زیبنده دگرگونی فضایی رمانتیک را برای شما رقم خواهد زد. کیفیت متریال به نوکری پژمان شده در کابین تلیسمان از برخی رقبای عنف ای بالاتر بوده و نسبتا مرغوب برآورد می شود. فرم صندلی ها و ارگونومی مناسب آن ها نیز علت در برگرفتن کامل بدن سرنشینان شده و خستگی و کوفتگی را از ایشان دور خواهد تاسیس.

 اتاقک رنو تلیسمان جهت درگاه ۵ سرنشین، فضای کافی و مناسبی را دراختیار کاربران قرار می دهد. نیز جعبه ظهر این خودرو نیز می تواند اسباب موردنیاز یک جهانگردی خانوادگی را در خویشتن به حد کافی جای دهد و درون مجموع باید عنوان داشت که طراحی داخلی اتاقک رنو تلیسمان چه ازلحاظ کیفیت و چه ازلحاظ طراحی کاملا مفت بوده و بوسیله راحتی می تواند رضایت مشتریان را کسب نرم.آپشن ها و امکانات رنو تلیسمان

همان نعوظ که رمز شد رنو تلیسمان در دو نوع E2 و E3 بوسیله دست مشتریان ایرانی رسیده است که در این بین معیار E3 به نشانی نسخه فول آپشن از برگ والا سود می سرما:

کروز کنترل، کنترل فترت درون سربالایی، سامانه های کنترل کشش و پایداری، اتوپارک، پنج حالت رانندگی، تعلیق الکترونیک، حسگر پارک جلو و عقب، حسگر باران، حسگر فشار پیله تایر، رادار نقطه نابینا حسگر تشخیص اشیا متحرک، توزیع نیروی ترمز EBD، ترمز ضد قفل ABS، ترمز کمکی، ترمز پارک برقی، چراغ سو تو روز، چراغ خودکار، نور بالا خودکار، تنظیم بالا نور خودکار، چراغ های مه شکن جلو و عقب، چراغ چرخشی سر پیچ، فرمان برقی چهار حالته حساس بوسیله سرعت با روکش چرم و تکمه کنترل، سیستم صوتی با 13 اسپیکر سامانه امتیاز صدا، نمایشگر ۸.۷ اینچی، نویگیشن، هدآپ دیسپلی، دوربین عقب، بلوتوث، درگاهusb، نمایشگر هفت اینچی صفحه کیلومتر، شش عدد کیسه محیط راننده و سرنشین جلو - پرده ای و جانبی جلو، دنبال سری فعال، کمربند ایمنی پیش کشنده و محدودکننده، ورود و استارت عاری کلید، تهویه خودکار دوگانه، کول باکس، صندلی راننده هشت حالته برقی با تنظیم گودی کمر و حافظه، صندلی سرنشین جلو ۶ حالته برقی، گرمکن صندلی جلو و عقب، سردکن صندلی جلو، ماساژور صندلی، روکش صندلی چرمی، ایزوفیکس صندلی، جعبه پران هوشمند، آینه عقب الکتروکرومیک، آینه جانبی تاشونده برقی با گرمکن، سقف پانوراما، سانروف، پرده عقب، مموری آینه، بلور بالابر آنتی ترپ. مشخصات فنی رنو تلیسمان

رنو تلیسمان به یک اتومبیل چهار ستون توربوشارژ بوسیله حجم ۱.۶ لیتر مجهز شده که قادر به تولید ۱۹۰ اسب بخار قدرت و ۲۶۰ نیوتن متر گشتاور است. شتاب صفر تا صد این خودرو ۱۴۴۴ کیلوگرمی برابر با ۷.۷ ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن به رقم ۲۲۵ کیلومتر به خشکی امدن ساعت می رسد. میانگین کاربرد سوخت این خودرو نیز ۶.۲ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر برآورد می شود.مزایا و معایب رنو تلیسمان

از عموم بنیانی ترین مزیت های رنو تلیسمان می توان بوسیله کیفیت ساخت بالا، شتاب و عملکرد فنی بیش مناسب، امکانات رفاهی و امان مطلوب تیپ E3 و خدمات پس از سودا کم ارزش اشاره کرد. در بحث نقاط ضعف همچنین می توان بوسیله تعلیق نسبتا اسپرت و خشک و نیز ناسازگاری پیشرانه با بنزین کم کیفیت رمز کرد. وضعیت معامله رنو تلیسمان داخل ایران

با حیات آنکه رنو تلیسمان نسبت به رقبای کره ای همچون کیا اپتیما و هیوندا سوناتا مدت زمان کمتری را در بازار کشورمان حضور داشته است؛ اما به شفیع عملکرد متخصص مناسب، مدل سازی معنوی جذاب و خدمات پس از فروش نسبتا گسترده توانست نظرات مثبت بسیاری از مشتریان را نسبت به خود جلب مصنوع و ایشان را نسبت بوسیله سودا خود ترغیب سازد. بنابراین داخل مجموع باید نشانی داشت که شرایط فروش و معامله رنو تلیسمان در ایران نسبتا مطلوب بوده و از راسته پرحرارت و پررونقی منفعت می برد.بیشتر بخوانید:آجی بادم؛ اسلوب های موفقیت تو جراحی عدد و اعصاب کودکاناگر از سرمایه گذاری با سودا بیت کوین جا الباقی اید، با خرید ترون از بیت 24 آن را جبران کنیدآموزش تصویری سنتور، دف و کدر تو خنیاگرسامانه ماکسیم طرح پیشگیری از مسری ویروس کرونا را بوسیله اجرا درآوردتعمیر باتری مک بوک با کلینیک همراه
آلودگی های شهری و ترافیک فراوان شهرهای بزرگ یکی از معضلات مهمی است که بسیاری از کشورها با آن مشت وپنجه نرم می کنند. یکی از اقداماتی که ساکنان برخی کشورهای پیشرفته بخاطر رفع این معضل به آن گروه خورده اند، این است که شهروندان به جای مصرف از موتورهای بنزینی، خودروهای شخصی یا حتی اتوبوس، تاکسی و... به دوچرخه و اسکوترهای برقی روی آورده اند. استفاده از این روش وسایل که با عنوان وسایل نقلیه سبز خواه وسایل نقلیه پاک شناخته شده، باعث می شود تا حدود متجاوز اضافی از آلودگی های صوتی و آلودگی هوا درون ایمنی بمانیم.چشم انداز یوراید

شهر تهران نیز یکی از شهرهای آلوده ی ایران است. شریک شدن یوراید نیز به دنبال حل یکی از مسائل محلول نشدنی کلان ده تهران است. کمک به کاهش آلودگی هوا و کاهش ظرفیت زیاد ترافیک شهری، یکی از دغدغه های این شرکت محسوب می شود؛ به همین دلیل، این شرکت غرض گرفته است با کمک جمعی از جوانان پرتلاش و نخبه، پروژه ی چرخه و اسکوترهای برقی اشتراکی را بخاطر بدوی بار داخل ایران راه اندازی کند.

این پروژه با هدف استعمال از حمل ونقل پاک خلق شده و در سعی است تا درون آینده ای نزدیک در هر خال ی شهر، دوچرخه و اسکوتر عمومی هوشمند را دراختیار انسان استراحت دهد تا جمیع بتوانند تنها با نصب یک اپلیکیشن هرجا که نیاز بود، از این فن شناسی استفاده کنند.

گردشگری در تهران با اسکوترهای هوشمند یوراید

همکاری یوراید به تازگی با همکاری همکاری نوسازی عباس آباد و با کمال مطلوب ساختن امتحان ی کاربری مفرح درون استفاده از اسکوترهای برقی اشتراکی، تبر تفریحی گردشگری تو اراضی عباس آباد برگزار کرده است. این پروژه، پروژه ای تفریحی گردشگری به حساب می آید که با کمک اسکوترهای شرکت یوراید در محیطی امنیت با مناظر منحصر به بی تا در محوطه ی باغ هنر تهران برگزار می شود. تو این سفر با استعمال از اسکوترهای عمومی برقی، از پهنه ی خاوری اراضی عباس آباد بازدید می کنیم. در این پهنه، با سبک معماری ایرانی و اِلِمان های معماری محوطه باغ کتاب آشنا می شویم که سنخ و طراحی آن را تور لیدر بوسیله گردشگران معرفی کردن می یواش.

یکی از مناطقی که داخل این مجموعه حتما از آن دیدن می شود، محوطه ی فودتراک آن است که با استفاده از ادوات نقلیه ی به جامانده از فساد جهانی دوم، رستوران هایی طراحی شده و فضایی بسیار منحصر به فرد به وجود آورده است. به جرئت می توان گفت در هیچگاه جای دیگری چنین مهمانخانه هایی طراحی نشده است. پس از ماتم و گذار در محوطه ی شرقی این اراضی و راندن درکنار دریاچه های زیبای این مجموعه، آویشن یوراید مانور ای هیجان انگیز برگزار می یواش که باهم اتحاد کردن تو آن برای کاربران خالی از لطف زدودن. داخل این تور تفریحی، گردشگران تمامی این مراحل را با استفاده از اسکوتر برقی خلال می کنند و تو هیچ یک از مراحل گردشگری، مسیری پیاده طی نمی شود. این موضوع به دلربایی این سیر یک ساعته دستیار شایانی می کند.



بخاطر آشنایی بیشتر با پروژه یوراید، می توانید از وب سایت این شرکت نظر کنید.بیشتر بخوانید:معامله رنو ساندرو استپ وی، اقتصادی و با کیفیت با خودرو۴۵رسپینا از ارائه اینترنت اختصاصی به موسسات آموزشی و مدارس با شرایط ویژه وقوف دادفروش فوری میتسوبیشی اوتلندر داخل بازار با خودرو ۴۵معرفی سرویس فاکتور آنلاین معلول پینگمستر امداد مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران