هیوندای

سامسونگ جدیدترین و حرفه ای ترین محصول خود در بازار سرگرمی های شوهردار را معرفی کرد. پروژکتور لیزری The Premiere با نبوغ نمایش تصاویر در رزولوشن 4K، محصولی خاص از شریک شدن اکراه ای است که تو دسته ی پروژکتورهای با برد کوتاه قرار می گیرد. محصولی که کمی با پروگرام ها و تمرکز همیشگی همکاری بر تلویزیون های QLED TV نفاق دارد.

پروژکتور متاخر سامسونگ در خانواده ی محصولات سری Lifestyle قرار می گیرد که شامل اعضای حرفه ای دیگر با طراحی های اختصاص همچون The Serif, The Frame, The Sero و The Terrace غصه هست. این محصولات، با مرام هماهنگی هرچه بیشتر با دکوراسیون داخلی بناء طراحی می شوند تا تجربه ای خاص را برای کاربران به ارمغان بیاورند. پروژکتور The Premiere با حذف تمام فریم نمایشگر تلویزیون و عرضه ی محتوا با رزولوشن و چونی بالا، شعار نقشه کشی را چند پله والاتر برده است.



محصول جدید اکراه ای ها درون بازار پروژکتور در دسته ی ultra-short throw قرار می گیرد. سامسونگ می گوید می نبوغ این پروژکتور را به صورت مستقیم روبه روی دیوار راحتی داد که باز اندوه نتیجه و چونی قابل قبولی خواهد داشت. پروژکتور جدید سامسونگ همچنین یک راهکار مشغولیت همه کاره به شمار می آید. کره ای ها داخل محصول متاخر خود از ووفرهای قدرتمند و صدای رمزی Acoustic Beam بی آرامی کاربرد می کنند که قبلا در فدایی از ساندبارهای انبازی تماشایی عرضه ی آن ها بودیم. البته کاربران، امکان استعمال از سیستم صوتی فراگیر خانگی را غصه در ترکیب با The Premiere دارند.

مقاله های مرتبط:سامسونگ از تلویزیون های QLED 8K سال ۲۰۲۰ خود برای خاورمیانه رونمایی کرداز جعبه ی تلویزیون های جدید سامسونگ می قابلیت برای گربه ها لانه ساخت

سامسونگ پروژکتور The Premiere را در دو نسخه ارائه می درنگ. نخستین مقیاس به معروفیت LSP9T با صفحه ی پروژکتور ۱۳۰ اینچی و حداکثر روشنمایی ۲۸۰۰ در معیار ANSI Lumens عرضه می شود. سامسونگ، این پروژکتور را اولین محصول با لیزر سه گانه تو جهان می داند که فیروز به گرفتن تأییدیه ی HDR10 شده است. میزان میان رده، به معروفیت LSP7T شناخته می شود که پروژکتور ۱۲۰ اینچی داشته و البته روشنایی و مشخصات حرفه ای برادر مبصر زیرفون خود را ندارد.

هر دو پروژکتور جدید سامسونگ از پلتفرم Smart TV سامسونگ پشتیبانی می کنند. این پلتفرم، مجموعه ای از اپلیکیشن ها و سرو ها را بوسیله مشتری پروژکتور نمایش می نرم که در همه ی تلویزیون های متاخر سامسونگ وجود دارند. پروژکتور The Premiere همچنین از حالت Filmmaker مصوب UHD Alliance هم پشتیبانی می نرم. سامسونگ می گوید این حالت بخاطر بدوی بار در یک پروژکتور عرضه شده است.

سامسونگ پروژکتور جدید را تا عاقبت سال ساری داخل ایالات متحده، اروپا و اکراه عرضه می کند. هنوز هیچ اطلاعاتی از ارج بازپسین پروژکتور The Premiere در دست حلق. البته باتوجه بوسیله بازه ی زیاده چرب یا شیرین دیگر محصولات قوم ی Lifestyle سامسونگ، تامین هستیم که با محصولی ارزان روبه رو نخواهیم بود.بیشتر بخوانید:سامسونگ چه محصولاتی تو رویداد Life Unstoppable معرفی کرد؟سامسونگ گلکسی A42 5G و گلکسی تب A7 و شارژر بی سیم Trio را معرفی کردگلکسی زد فولد 2 دربرابر گلکسی فولد و گلکسی زد فلیپ 5Gگلکسی A51 سامسونگ؛ لبریز فروش ترین گوشی میان رده اندرویدی در نیمه مطلع ۲۰۲۰تاریخ نمایش گلکسی تب S7 و S7 پلاس سامسونگ اعلام شد
  • ۹۹/۰۶/۱۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی