هیوندای

۹ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

با مقدمه موج سوم کرونا و قرنطینه ی مجدد داخل اکثر شهرهای ایران، نیکوترین و مؤثرترین روش برای پیشگیری از ابتلا به کرونا ماندن در خانه است. درون همین زمینه، فروشگاه اینترنتی اکالا (okala.com) با تعداد شعب فراوان در سراسر ایران آماده ی خدمات رسانی به همگی عزیزانی است که تو ساختمان می مانند و پروتوکل های بهداشتی را برای حفظ جان و خانواده خود احترام گذاردن می کنند.

در اکالا همه محصولات سوپرمارکتی با برند های متنوع و بهترین چونی موجود است. کافی است به سایت یا اپلیکیشن اکالا سری بزنید تا تنوع بیش از ۵،۰۰۰ خامه محصول را مشاهده کنید. همچنین، در سایت اکالا می توانید از فروشگاه کران کوروش نیز با تنوع کالایی بسیار از ۳،۰۰۰ قلم خرید کنید. کافی است تو هر شهری که عمر می کنید، با ثبت موقعیت مکانی و انتخاب فروشگاه خود محصول دلخواهتان را درون کمتر از یک روزگار درون منزل تحویل بگیرید.

درون سوپرمارکت اینترنتی اکالا می توانید تمام محصولات و نیازهای سوپرمارکتی روزانه ی خویشتن را از انواع مواد پروتئینی و لبنیاتی به همراه دشت و سبزیجات، خواربار، نوشیدنی و وقت نوش های ضدکرونا و همچنین محصولات بهداشتی مانند ماسک و ژل و ضدعفونی کننده های محلول تدارک کنید.



همه ی محصولات ارسالی در اکالا ضدعفونی می شود و با بسته بندی های بهداشتی به دست مشتریان خواهد رسید. پرداخت خرید بوسیله سه روش شارژ کیف پول یا آنلاین یا حضوری ازطریق کارت بانکی امکان پذیر است. همچنین، از کدهای تنزل که برایتان ارسال خواهد شد و در اپلیکیشن اکالا قابل مشاهده است، می توانید طی خرید کاربرد کنید.

تو اکالا همواره خرسند مشتری حرف اول را خواهد زد و چنانچه از خرید ارسالی خرسند کافی را نداشته باشید، امکان مرجوع شدن متاع تا ۷۲ زمانه وجود دارد. تمام محصولات ارائه شده در این سوپرمارکت اینترنتی مجوز دارد و از استانداردهای لازم از وزارت بهداشت و مراجع مرتبط روزی مند است و تاریخچه مصرف هر کالای ارسالی بوسیله رخساره مجزا کنترل می شود.

باتوجه به مزایایی که داخل اکالا تذکر شد، بی وسواس ابتیاع از بزرگ ترین سوپرمارکت اینترنتی ایران امری مقرون بوسیله صرفه در زمان و جان خود در دوران کرونا است. با بیع از سوپرمارکت اینترنتی اکالا دغدغه بیمارشدن را از خویشتن دور خواهید کرد.

دانلود اپلیکیشن اکالابیشتر بخوانید:تکنولوژی روز دنیا در ایران به منظور بهینه سازی و هوشمند سازی انبارهافروش هایما S5 شاسی اهتزاز چینی با خودرو۴۵خرید و فروش آسان و فوری پژو ۲۰۶ صندوقدار با خودرو۴۵فروش پاکت سجاده ای کاشان یمین از تولید کنندهفروش محصولات چری داخل ایران با خودرو۴۵
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، پالایشی یکم باقی باقی مانده سهام دولت درون چهار پالایشگاه تهران، تبریز، اصفهان و بندرعباس است و بعد از دارایکم، دومین ETF دولت محسوب می شود. ارج سهامی که به این صندوق تعلق گرفت ۲۰ درصد ناچیز از قیمت سهام  چهار پالایشگاه مذکور تو خاتمه روز چهارم شهریورماه(یک روز قبل از آغاز فرایند پذیره نویسی) بود. وقوف بنیادی در تک عرضه دارا سوم | اعلام زمان واگذاری | به هر کد ملی چقدر می رسد؟

مطابق مقررات، یک ماه بعد از آخر پذیره نویسی امکان معامله بخاطر مجری های ETF مهیا می شود. البته مهلت پذیره نویسی دارایکم فاتحه خردادماه به ته رسید و این جعبه در هشتم تیرماه برازنده معامله شد. بر این مبنا و با توجه به اینکه پذیره نویسی صندوق پالایشی یکم تا ۳۰ شهریور ماه ادامه داشت؛ بنابراین باید از اوایل آبان ماه امکان معامله برای این صندوق مجهز شود.

بنابراین و موافق قانون، اوایل آبان ماه، نماد پالایشی یکم بوسیله پرتفوی خریداران این صندوق اضافه خواهد شد. افزایش ۱۰ درصدی تخفیف پالایش یکم با تداوم زکام بورس
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، ابراهیم محمد ولی درخصوص آخرین شرایط بازار طلا و سکه اظهار کرد: امروز قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار حدود ۲۰ هزار تومان اضافه یافت و به یک میلیون و ۴۷۸ هزار تومان رسید.

وی افزود: امروز نرخ دلار و اونس جهانی طلا، کاهشی بود، اما قیمت ها در بازار زر و جواهر همچنان روند افزایشی داشت که دلیل این موضوع افزایش تقاضای خرید است.

مهتر اتحادیه فروشندگان طلا و جواهرات تهران تصریح کرد: امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار با ارج یک میلیون و ۴۵۷ هزار تومان، هر قطعه سکه طرح متاخر ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۱۵ میلیون و ۲۰ هزار تومان، نیم سکه ۹ میلیون تومان، یک چهارم سکه ۶ میلیون تومان و مبلغ یک گرمی ۳ میلیون تومان در بازارهای داخلی خرید شد.
ASGHAریجلاینOOOON از جمله خودروهای پیدایش یک برند ژاپنی، مخصوص بازار اجنبی به شمار می آید. این وانت پیکاپ، از سال ۲۰۰۴ در زنبیل محصولات هوندا وجود دارد و فقط در کانادا و امریکا تولید می شود. ریجلاین بارها به عنوان خودرو سال یا بهترین وانت سال توسط رسانه های مرتبط با صنعتی خودرو امریکا و کانادا انتخاب شده است.

دیگر نکته ی جالب راجع به هوندا ریجلاین، تولید با پیشرانه ی ۳٫۵ لیتری و اندام ی چهاردر، طی ۱۷ سال است. معیار ۲۰۲۱ هم، موتور V6 با قدرت ۲۸۰ اسب بخار و گشتاور ۳۵۵ نیوتن متر دارد. مجری کنگره ی خودکار ۹ سرعته نیز تو تمامی نسخه های ریجلاین استعمال می شود؛ اما تجهیزات دو دیفرانسیل خصوصی مدل های سفارشی خواهد بود. ریجلاین درون زمانی حدود ۷ تا ۸ نفس به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت می رسد و میانگین استعمال سوخت ۱۱ لیتر تو ۱۰۰ کیلومتر دارد.

ریجلاین با سیستم تعلیق کاملا مستقل روی محورهای جلو و عقب، رانندگی اسودگی و ناچیز نهضت مجهز می کند. قسمت بار، مخالف آب است و امکانات ایمنی شامل ترمز اضطراری خودکار، اعلام خطر خروج از خط و کروز کنترل هوشمند با توان اضافه و کاهش سرعت داخل تمامی نسخه ها حیات خواهد داشت. در معیار های سفارشی، شوفر می تواند پشته بدنه از سطح زمین را تغییر دهد.



ریجلاین ۲۰۲۱، براساس طایفه دوم و معیار ۲۰۱۶ تولید می شود؛ اما اکنون تغییر چهره داده و لوکس تر شده است. قطعه ی فلزی با کروم درخشنده روی جلوپنجره و بین چراغ ها حیات دارد که بخاطر نسخه متاخر گسترده تر خواهد حیات تا ابهت این پیکاپ را افزایش دهد. همچنین، چراغ ها و سپر درون نمای رو به رو، به کلی متحول شده اند.

فضای داخلی ریجلاین ۲۰۲۱، چندان تفاوتی با مقیاس سابق ندارد. سیستم مشغولیت بوسیله روز شده است و تغییر درون کلیدهای فیزیکی، تجربه ی کاربری بهتری فراهم می کند. نمایشگر لمسی ۸ اینچ، پنل دیجیتال تهویه ی مطبوع و چیدمان کلیدها، حتی نمونه ۲۰۲۱ ریجلاین را نسبت به رقبا، قدیمی و دور از فناوری های مدرن نشان می دهد.

هنوز اطلاعات دقیقی از نرخ مدل ۲۰۲۱ منتشر نشده است؛ اما باتوجه بوسیله مشابهت پیشرانه و امکانات با معیار قبلی، احتمالا هزینه ی ابتیاع مشابه در حدود ۳۵ هزار دلار خواهد داشت.

 بیشتر بخوانید:محصولات تویوتا همچنان پرفروش ترین خودروهای خانوادگی امریکا هستندون تولیدمحدود کاسالینی با وحی از سیتروئن کلاسیک معرفی شدهاچبک اسپرت بی ام و 128ti معرفی شددوچرخه برقی ریوو با چرخ بدون پایه شناساندن شدنسخه خاص از موتورسیکلت بی ام و R R 1250 GS معرفی
تویوتا کمری ۲۰۲۱ که اوایل سال جاری رونمایی شد و انتظار می رود در ماه جاری تولید شود، برای مدل سال جدید چند به روزرسانی تازه و تجدیدنظرهای کوچک بصری عرضه می دهد که به متمایز شدن تیپ های مختلف آن دستیار می بطی ء.



انتظار می جوی سواری سالون سایز متوسط تویوتا​​پس از مدت کوتاهی از آغاز مونتاژ به نمایندگی های فروش برسد، اما هنوز در مورد قیمت گذاری آن خبر رسمی دردسترس نیست؛ هرچند که یکی از خبرگزاری های خودرویی در این زمینه ادعای جالبی را مطرح کرده است.

درحالی که وب سایت رسمی تویوتا هنوز کمری ۲۰۲۰ را در فهرست فروش قرار داده است، جزء Roadshow  متعلق به وب سایت CNET گزارش می دهد که قیمت معیار ۲۰۲۱ کمری هیبرید با احتساب هزینه ی ۹۹۵ دلاری برای حمل تا مقصد، از ۲۸،۲۶۵ دلار مقدمه می شود. درنتیجه مدل ۲۰۲۱ کمری ۱،۱۶۰ دلار از مدل کنونی کم قیمت تر خواهد بود، درحالی که تیپ SE حدود ۱،۳۴۵ دلار مناسب تیز است و با نرخ ۲۹،۷۸۰ دلار به فروش می رسد. ارزش تیپ XLE با ۵۶۰ دلار کاهش بوسیله ۳۳،۱۶۵ دلار رسا است، درحالی که تیپ جدید XSE با قیمت ۳۳،۷۱۵ دلار عرضه خواهد شد.

مقاله های مرتبط:تویوتا کمری ۲۰۲۱ رونمایی شدنگاه عمیق بوسیله تویوتا کمری ۲۰۱۸

علاوه پیاده شدن تنه ی اصلاح شده، تویوتا کمری ۲۰۲۱ از مجموعه تجهیزات کمک راننده Safety Sense 2.5 نصیب می سرما که متشکل از جهیز استاندارد پیشگیری از وقوع با قابلیت نمره دوچرخه سوار در نور روز و امتیاز عابر پیاده تو حالت پرتو پایین، پشتیبانی از حرکت درون تقاطع، دستیار فرمان اضطراری، کنترل کروز تطبیقی ​​پیشرفته، یادآور صندلی عقب و سایر امکانات متاخر است.

مدل پایه تویوتا کمری دارای ورقه نمایش لمسی ۷ اینچی با رادیو ماهواره ای، الکسا آمازون بوسیله همراه اپل کارپلی و اندروید اتو است، درحالی که معیار های والاتر دارای ورق ارائه لمسی ۹ اینچی هستند و می توان آن ها را با جهیز صوتی لوکس JBL موعظه عدالت.



درحالی که تویوتا کمری هیبرید برای سال ۲۰۲۱ کم قیمت خیس شده است، ارزش تیپ LE مهیا به پیشرانه بنزینی هنوز از ۲۵،۹۶۵ دلار ابتدا می شود. در سایر تیپ های این خودرو نیز ۳۱۵ تا ۴۱۵ دلار افزایش ارزش وجود دارد؛ به عنوان شهید تیپ TRD با ارج ۳۳،۱۸۰ دلار بوسیله بیع خواهد رسید که ۱،۰۱۵ دلار گرانبها مرطوب شده است. کسانی که به مدل های غیر TRD ولی حاضر به پیشرانه چهار سیلندر خطی علاقه دارند، باید مبلغ ۳۱،۴۱۵ دلار صیقل کنند و برای افزودن جهیز AWD به امکانات خودرو باید ۱،۴۰۰ دلار دیگر نیز بپردازند. علاوه بر این، تویوتا کمری تیپ XSE مهیا به پیشرانه خورجینی ۶ ستون با قیمت ۳۶،۵۴۰ دلار بوسیله ابتیاع می رسد.بیشتر بخوانید:کرجی هیدروپلین فراری آرنو XI حراج می شودمجلس طرحی برای دگرگونی قیمت بنزین و کاهش سهمیه نداردتویوتا برای تولید کامیون هیدروژنی تو آمریکا آماده می شودنمونه ای کمیاب از فورد تاندربرد 1963 حراج می شودبازطراحی جولین کلاسیک با پیشرانه دوج هل کت
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از کانون خبرنگاران جوان، سرهنگ بهزاد ولیان اظهار کرد: مأموران انتظامی ملکشاهی هنگام عزا زنی و کنترل محور گنبد به ارکواز، ۲ وسیله کامیون را برای بررسی بیشتر متوقف کردند. داخل بازرسی از خودروها ۷۱۱۷ کیلو مرغ قاچاق و فاقد مجوز بهداشتی که قصد خروج از استان ایلام بوسیله مقصد یکی از استان های همجوار داشتند، کشف شد. ارج ریالی محموله قاچاق یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال برآورد شد و ۲ قاضی با تشکیل پرونده، برای عروج مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی کردن شدند.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از اقتصادنیوز، دلار دیروز دامنه های آهسته ای به جانب ۳۰ هزار تومان برداشت، این شلنگ های آهسته با همراهی نرخ درهم نما خورد. ناجور درون روز چهارشنبه نهم مهرماه در قیمت ۸,۰۴۰ تومان سپرده شد. در این ارج دلار ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان می ارزد. با اینحال، قیمت دلار در بازار آزاد کمی بیشتر وجود. دلار درون معاملات مجازی دیشب تا ۲۹,۸۰۰ تومان نیز پیشروی کرد. امکان هبوط بها دلار به دون ۲۰ هزار تومان وجود دارد؟

البته در این باره همچنین درهم همپای دلار لول کرد. معاملات فردایی متلاطم تا ۸,۱۵۵ تومان بلندی کشید. فداکار از معامله گران ارزی پیش روی کردند که ورود درهم به محدوده ۸,۲۰۰ تومان، مجوز بوسیله تهران برای لمس دلار ۳۰ هزار تومانی را خواهد انصاف. اما بوسیله نظر فعلا تهران از این عدد واهمه دارد.

برخی از خرید گران این تپش را دارند که با غافلگیری از سوی بازارساز ارزی مواجه شوند. احتمال آنها این است که قصد سیاستگذار ارزی این بوده که بازار را تا اینجا با کنترل از راه دور، از طریق بازار نیما و گونه برخی محدودیت های ارزی کنترل بطی ء. اما شاید این استراتژی داخل زمانی تحول یابد که این زمان می تواند با ورود دلار بوسیله دهک بعدی، رقم بخورد. ضمن اینکه از نظر آنها هنوز ابزارهای امنیتی وارد بازار نشدند، چنانچه آنها نیز به فرمان رود، حداقل نوسانگیری را در راسته ارز غیرقابل پیش دماغ خواهد کرد. در واقع ادخال دلار به کانال ۳۰، این تشویش را به بود می آورد که امکان پذیر است با یک حمله ضربتی مواجه شود.

اگر بایدن مهتر جمهور اینده آمریکا باشد، چه بسا بدون نیاز به حمله ضربتی، بازار ارز با غروب انتظارات سقف ها را یکی یکی پس دهد. تمام این فاکتورها باعث شده تا دلار برخلاف سکه، داخل حرکتش تامل بیشتری بود داشته باشد. بالای ابر ۳۰ هزار تومان، فضای راسته ناشناخته است، این فضای تاریک می تواند حداقل کسانی را که از تیرگی باک دارند، به عقب راند. یعنی حزن کاستی ادعا و اندوه پاتک ارائه می تواند توامان پیاده شدن ضابطه نوسانگیران خراب شود. ابتیاع ارز بدون درج ارزش ممنوع شد
ASGASGدرونAROOOONAROOOON شرایطی که گوشی های هوشمند بالارده تو همسایگی ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار به خرید می رسند، محصولات مقرون به نفع و کارآمد شیائومی در کانون توجهات قرار دارند. شیائومی در دهمین سالگرد شکل گیری اش به بلوغی نسبی رسیده و به یکی از بازیگران کلیدی بازار موبایل بدل شده؛ اما کماکان بوسیله سیاست بدوی خویشتن پایبند است، چرا که می ۱۰ و می ۱۰ پرو، پرچم داران چینی ها درون سال ۲۰۲۰ با برچسب قیمتی حدودی ۶۰۰ و ۸۰۰ دلاری تقریبا در تمامی بنیاد ها بهینه های بازار بوسیله چالش می کشند.



از بین دو تن جهانی شیائومی می ۱۰ و می ۱۰ پرو، هم زمان حال نسخه ی عادی در بازار ایران به معامله می رسد. درحالی که می ۱۰ و می ۱۰ پرو تو اغلب اساس ها با یکدیگر هم خوانی دارند، کلیدی ترین تفاوتشان به کلکسیون ی دوربین محدودترِ نسخه ی عادی بازمی گردد. نمایشگر ۹۰ هرتزی AMOLED، اختلاط خوش ساخت بلور و فلز تو بدنه، پردازنده ی قدرتمند اسنپدراگون ۸۶۵، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، اسپیکرهای استریو و حافظه ی پرسرعت از جمله ی کلیدی ترین ویژگی های شیائومی می ۱۰ به شمار می آیند.

باید نظر که آیا می ۱۰ می تواند با مشخصات فنی جالب توجهش از پسِ درفش داران گران بها برآید. تو ادامه با تجسس گوشی شیائومی می ۱۰ همراه زومیت باشید. این گوشی هوشمند از سوی فروشگاه اینترنتی شیائومی 360 برای معاینه دراختیار زومیت استراحت گرفته است.طراحی

شیائومی می ۱۰ به معنای اصلی تعبیر شکل و شمایل یک پرچم دار معمولی را دارد: دو صفحه ی سرتیز ای با لبه های انحنادار که روی فریمی آلومینیومی سوار شده اند، نمایشگری که به استثناء حفره ای کوچک و دو حاشیه نویسی ی بسیار باریک، تمام نمای موافق را دراختیار دارد و دوربین پشتی چندگانه ای که با ساختاری عمودی تو گوشه ی جانب چپ نمای پشتی دستگاه جا خوش کرده است؛ ترکیبی که بارها و بارها با محصولات مختلف امتحان کرده و با آن انس گرفته ایم. بلوغ پرچم داران شیائومی و دقت ساخت آن ها را به صراحت می قابلیت در دهمین نسلشان دید.

طراحان شیائومی برای هر دو پاره جلو و دنبال می ۱۰ دو ورقه از سنخ گوریلا گلس ۵ با لبه هایی انحنادار تو رویت پژمرده اند تا گوشی به خوبی در دست جای گیرد، حاشیه های کناری صفحه نمایش از نظر پنهان شوند و اجرای ژست های حرکتی از لبه های نمایشگر خوشایند باشد؛ البته خمیدگی محافظ سرتیز ای نمایشگر به شدت محصولاتی همچون موتورولا اج پلاس یا گلکسی نوت ۲۰ اولترا نیست و به لمس ناگهانی نمایشگر نمی انجامد. انحنای لبه های پنل پشتی کمی از پنل جلویی بیشتر است که فاحش کلی دستگاه را از تقارب دور می یواش.



می ۱۰ از نمایشگری با ابعاد ۶٫۶۵ اینچ بهره می برد که با گوشه های گرد و لبه های انحنادارش ۸۹٫۸ درصد از نمای جلوی را دراختیار دارد. ابعاد ۹ × ۷۴٫۸ × ۱۶۲٫۵ میلی متری درفش دار شیائومی مشابه محصولات حدود ۶٫۷ اینچی دیگر شامل گلکسی اس ۲۰ پلاس و وان پلاس ۸ است؛ اما وزن ۲۰۸ دما این محصول درون مقایسه با دو درفش دار دیگر ماهیت چگال تر و سنگین تری بوسیله آن می دهد. پنل پشتی دستگاه ماژول چهارگانه ی دوربین و فلش را با چینشی عمودی و قطور روی خود می بیند که تا میانه های می ۱۰ کشیده شده اند؛ به طوری که انگشت رمز به صورت مداوم با سطح دوربین خاتمه (اولتراواید) تماس دارد.

خوش ساخت، ارگونومیک و مینیمالیستی

کناره های فریم آلومینیومی می ۱۰ کلفتی کمتری درمقایسه با لبه های بالا و پایین دارد؛ اما کماکان از کلیدهای فیزیکی پاور و کنترل صدا در ارتفاع مناسبی از لبه ی سمت راستش میزبانی می کند، این کلیدها بازخورد زیاد عطا همچنین دارند. می ۱۰ از اسپیکرهای استریویی بهره می سرما که روی گوشه ی سمت چپ از لبه ی بالا و پایین فریم قرار پژمان اند، از همین رو گاهی در استفاده ی افقی با انگشتان اشاره یا کف دست کاربر پوشانده می شوند. صرف نظر از اسپیکر، داخل لبه ی بالا ماژول IR Blaster (استعمال از گوشی به عنوان ریموت کنترل) و روزنه ی میکروفون به چشم می خورد؛ درحالی که لبه ی پایین از پورت USB 2.0 Type-C، روزنه ی دیگر میکروفون درکنار درگاه سیم کارت میزبانی می کند.درون حالت کلی می توان چونی و دقت پیدایش شیائومی می ۱۰ را داخل ردیف بهترین های بازار دانست؛ پنل های شیشه ای جلو و عقب به خوبی روی فریم سوار شده و با آن منطبق شده اند، انحنای بدنه درون گوشه ها و لبه ها، حین کار با گوشی امتحان ی لذت اندکی به ارمغان می آورد و کلیدهای فیزیکی نیز به قرار دردسترس فراغت دارند. می ۱۰ در دو رنگ خاکستری و سبز شفاف بوسیله فروش می رسد و در هر دو نسخه نیز بسیار مستعد جذب لک و آثار انگشت است. متأسفانه خبری از معترف رسمی IP برای ایستادگی در طبق آب یا گردوغبار ازاله.نمایشگر و اسپیکر

شیائومی مسیر درستی را در گزینش پنل برای گوشی هایش درون پیش گرفته است و در سال های اخیر نمایشگر های مناسبی را به خصوص در سری Mi گواه بوده ایم. چینی ها برای می ۱۰ از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با رزولوشن ۲۳۴۰ × ۱۰۸۰ پیکسل کاربرد کرده اند؛ به لطف غلظت ۳۸۶ پیکسل براینچ گوشی هنوز هم دریافتن وحال یک پرچم دار را القا می کند؛ بدین مفهوم که با وضوح تصاویر مشکلی نخواهید داشت. استفاده از پنل Super AMOLED با پشتیبانی از استاندارد HDR10 فردی تازه ای درون محصولات سری پرچم دار شیائومی نیست.

به لطف پشتیبانی نمایشگر می ۱۰ از قیمت نوسازی ۹۰ هرتزی تصویر، تجربه ی کیف بخشی از کار با رابط کاربری و فدایی بازی ها و اپلیکیشن ها خواهید داشت. سری اولترا از نمایشگر های ۱۲۰ هرتزی بهره می برد، اما هنوز بسیاری نمایشگر ۹۰ هرتزی را از دیدن تعادل بین کاربرد باتری و امتحان ی کاربری بهتر می دانند. نمایشگر شیائومی می 10 با تناوب ۱۸۰ هرتز از لمس شدن پنل مدل برداری می کند؛ بدین مفهوم که دفعات زیاد بیشتری نسبت به نمایشگر گوشی های معمولی (عموما ۶۰ هرتز) لمس های کاربر ثبت می شود؛ این ویژگی برای گیمرهای موبایل گزینه ی مناسبی به حساب می آید.نمایشگر نوک تیز و پرنور با اثر جزیی های چشم نواز و اسپیکرهای قدرتمند

در آزمایش روشنایی زومیت که با وسیله خصوصی و با دو الگوی ۵۰ و ۱۰۰ درصد سفید ایفا می شود می ۱۰ علو العاده ارتکاب می کند. با راحتی دادن اسلایدر شعاع داخل بالاترین اندازه خود، دستگاه مغز ۹۳۰ (نیم پایینی) را با الگوی ۵۰ درصدی نشان داد و داخل خلال استفاده از الگوی کاملا سفید تماشایی ۷۹۰ نیت روشنایی بودیم که کاملا مفت است. وقتی می ۱۰ را نظیر دیگر گوشی ها درون حالت تنظیم خودکار و شرایط نوری شدید قرار دهید روشنایی تا ۱۶۵۰ اراده نیز افزایش می یابد که کاملا یادآور هنرنمایی پرچمداران سامسونگ در این آزمایش است؛ ۱۳۳۰ نیت روشنایی همچنین داخل هنگام تنظیم خودکار نور و الگوی ۱۰۰ درصد به دست آمد که نتیجه ای برجسته محسوب می شود.



روشنایی حداقل ۳٫۳ نیتی نمایشگر می ۱۰ خرسند بخش است؛ ولی در بین بهترین ها قرار نمی گیرد. در فضای باز به خاص با کوشا وجود داشتن حالت انتظام خودکار مشکلی از رویت خوانایی نمایشگر نخواهید داشت. انحنای نمایشگر تو دو طرف به پیمانه ای زیاد تراشیدن که بسان موتورولا اج پلاس شاهد هاله ی آزاردهنده در پس مبنا سفید باشیم. خوشبختانه نمایشگر برای نوردهی از روش DC Dimming نیز پشتیبانی می کند که معارفه نیکی برای افراد احساساتی است که داخل روشنایی اندک نمایشگر از گوشی استعمال می کنند؛ این توان با معروفیت Anti-Flicker دردسترس کاربران صبر دارد.عملکرد نمایشگر محصولات بالاردهمحصول / پارامترهاحداقل روشناییحداکثر روشنایی دستیحداکثر فروغ خودکارنسبت کنتراست Nativeخطای رنگ میانگینسفیدمشکیسفیدمشکیسفیدحالت پیش فرضدقیق ترین حالتمی ۱۰۳.۳۰۹۳۰۰۱۶۵۰∞۲.۶۱.۹ (Original)موتورولا اج پلاس۴.۴۰۶۲۷۰۸۹۵∞۳.۹۳.۶ (Natural)گلکسی نوت ۲۰ اولترا۲.۴۰۶۹۲۰۱۴۷۰∞۵.۳۳.۲ (Natural)گلکسی نوت ۲۰۲.۶۵۰۷۰۲۰۱۲۶۱∞۴.۹۳.۲ (Natural)پی ۴۰ پرو۲.۶۰۵۸۰۰۶۳۰∞۲.۷۲.۶ (Normal)گلکسی اس ۲۰۲۰۵۹۵۰۱۲۰۵∞۵.۳۳.۳ (Natural)گلکسی اس ۲۰ پلاس۱.۹۰۶۰۴۰۱۱۷۲∞۵.۲۳.۳ (Natural)گلکسی اس ۲۰ اولترا۱.۹۰۵۸۰۰۱۱۵۰∞۵.۳۳ (Natural)شیائومی می ۹تی پرو۲.۹۰۷۲۰۰۹۴۰∞۴.۹۱.۶ (Standard)آیفون ۱۱ پرو مکس۲.۲۰۱۱۳۰۰۱۱۳۰∞۱.۲۱.۲آیفون ۱۱ پرو۲.۱۰۱۰۲۴۰۱۰۲۴∞۱.۲۱.۲گلکسی نوت ۱۰ پلاس۲.۱۰۶۴۰۰۱۲۵۵∞۴.۹۲.۸ (Natural)وان پلاس ۷ پرو۲.۳۰۶۴۵۰۹۸۴∞۳ ۱.۲ (Natural)شیائومی می ۹۲.۹۰۶۷۰۰۸۰۲∞۳.۳۱.۸ (Standard)هواوی معلول ۳۰ پرو۱.۷۰۶۱۰۰۷۴۸∞۷.۲۲.۶ (Normal)گلکسی اس ۱۰ پلاس۲.۲۰۶۲۰۰۱۱۲۵∞۴.۷۳ (Natural)آیفون XS Max۲.۴۰۹۴۰۰۹۴۰∞۱.۹۱.۹* تمامی نتایج به دست آمده حاصل از آزمایش های زومیت تو شرایط هم پایه آزمایشگاهی است.

بخش تنظیمات نمایشگر در می ۱۰ یکی از تمام ترین ها در بین گوشی های هوشمند است؛ توضیحات در برخی بخش ها بوسیله ادراک ساده تر تنظیمات دستیار بسیاری می کند، از طرفی تعدد تنظیمات به ویژه درون جزء رنگ ها چندان برای کاربر عادی ضروری محو و بیشتر او را سردرگم می سازد. سه حالت رنگ اصلی پیش فرض Auto ،Saturated و Original color درون مقدر شدن Color scheme به چشم می خورد؛ البته ۴ حالت فرعی دیگر همچنین وجود دارد.Auto: حالت پیش تخیل با پوشش ۹۵.۵ درصدی DCI-P3 و خطای میانگین کم ارزش ۲.۶Saturated: پوشش ۹۹.۹ درصدی DCI-P3 و مفت دلبستگی مندان فام های سیری با خطای کم ارزش ۳.۲Original: حالت مبتنی پهلو فضای رنگی sRGB با خطای میانگین کم ارزش ۱.۹

در بررسی های ما حالت های Enhanced ،Original ،P3 و sRGB اختلاف فاحشی از دیدن دقت و پوشش با این سه حالت ندارند و عزب دست شما را بخاطر گزینش فضای رنگ برازنده با محتوا بازتر می کنند. بوسیله جز اثر جزیی سفید که کمی به خنکی مراد دارد شاهد یک نمایشگر کالیبره شده از سوی شیائومی هستیم و چینی ها از این دیدن تشخیص قبولی را اخذ می کنند.

شیائومی دوره تجربه ی صوتی غنی و تعمیم اسپیکرهای استریوی شیائومی می ۱۰ تمرکز خاص ای دارد و می گوید مدل سازی اسپیکرهای ۷-آهنربایی پرچم دار جدیدش داخل مقایسه با گذشته، بلندی صدا را ۲ طبق می درنگ و بر گستره ی دینامیکی صدا می افزاید. می ۱۰ درون ادا نیز صدای شفاف، غنی و رسایی تولید می کند و آن را به صبر می استعداد داخل سطح بهینه های بازار صبر عدل.بطی ء وسایل و رابط کاربریبررسی رابط کاربری MIUI 12 شیائومی

شیائومی می ۱۰ به صورت پیش تخیل با سیستم عامل اندروید ۱۰ و رابط کاربری MIUI 11 به ابتیاع می رسد؛ اما موقت پس از پیدا کردن دستگاه، به روزرسانی MIUI 12 دردسترس قرار می گیرد. از جمله ی رادیکال ترین تغییرات نسخه ی جدید MIUI می توان بوسیله طراحی جذاب ترِ کنترل سنتر، انیمیشن های چشم نوازتر، بوسیله روزرسانی جزئی نمودار رابط کاربری، نبوغ های امنیتی بیشتر، پنجره های شناور و سازگاری بهتر محیط رابط کاربری با Dark Mode رمز کرد. زومیت پیش مرطوب مطالعه MIUI 12 را داخل قالب مقاله ای تمامیت منتشر کرده است که برای کسب معلومات بیشتر درباره ی رابط کاربری گوشی شیائومی می توانید به آن مراجعه کنید.دوربین

شیائومی بخاطر پررنگ ساختن مغایرت بین دو گوشی می ۱۰ و می ۱۰ پرو، کلکسیون ی دوربین ناکارآمدتری را برای نسخه ی عادی برگزیده است. در شیائومی می ۱۰ از دوربین دام فوتو یا پرتره خبری نیست، دوربین اولتراواید از حسگری با روشنی پایین ترِ ۱۳ مگاپیکسلی بهره می برد و دوربین پا بر جا برای فوکوس روی سوژه های دور و نزدیک صرفا به فوکوس خودکار نمره فاز اتکا دارد.

ظاهر کلی نرم ادوات دوربین شیائومی می ۱۰ فرق فاحشی با نسخه های سابق ندارد؛ اما اینک در MIUI 12 چیدمان آیکون ها کمی دستخوش تغییر شده است. به صورت پیش تصور داخل نوار بالایی رابط کاربری می توان به فلش، HDR، فهمیدن جعلی (AI)، تصاویر زنده، فیلترها و منوی همبرگری دسترسی داشت. با مراجعه به منوی همبرگری، امکان دسترسی به مواردی همچون نسبت تصویر، سرعت شاتر خواه حالت Macro نیز وجود دارد. 

قابلیت جدیدی موسوم بوسیله Magic Clone می توان سوژه را در یک صحنه کپی کرد و هم زادی رمزی بخاطر آن پدید آورد. امکان تکثیر سازی بی درنگ زیرنویس وقت فیلم برداری مانند قابلیت live captions گوگل نیز وجود دارد. مطابق گذشته در نیم ی پایینی رابط کاربری می قابلیت بین حالت های پراستفاده شامل عکاسی حرفه ای، فیلم برداری و پرتره جابه جا شد، از لفظ دیگر می توان آیکون های موجود داخل نوار پایینی را ازطریق گزینه ی More شخصی سازی کرد. در شقه ی پایینی رابط کاربری گزینه های 1X و 2X بوسیله همراه اولتراواید همچنین به چشم می خورند که گزینه ی 2X صرفا بزرگنمایی دیجیتالی است.عملکرد مطلوب دوربین اصلی در عکاسی و فیلم برداری، فقدان ناخوشایند دوربین تله فوتو

استوار مانند می ۱۰ پرو و چندین محصول دیگر از جمله می نوت ۱۰ و موتورولا اج پلاس، گوشی هوشمند Xiaomi Mi 10 نیز تو دوربین اصلی از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی و 1/1.33 اینچی ISOCELL HMX سامسونگ با مدل S5KHMX برای ثبت تصاویر معاون می گیرد. این حسگر تو پسِ لنزی با دیافراگم f/1.7 و لرز گیر اپتیکال تمثال قرار اندوهناک است. همان طور که پیش تر اشاره شد درون دوربین اصلی از فوکوس خودکار لیزری خبری زدودن و صرفا فوکوس خودکار تشخیص فاز دردسترس استراحت دارد.

مغایرت پا بر جا حسگر S5KHMX با مدل ی بوسیله کاررفته در گلکسی اس ۲۰ اولترا / نوت ۲۰ اولترا به نوع فیلتر رنگی حسگر بازمی گردد؛ درحالی که درفش داران کره ای ها با فیلتر رنگی نوناسل، هر ۹ پیکسل را خیساندن می کنند، فیلتر رنگی تتراسل روی حسگر S5KHMX هر ۴ پیکسل را با هدف دستیابی به تصاویر ۲۷ مگاپیکسلی مغشوش می آمیزد؛ البته درنگ افزار دوربین می ۱۰ عکس های دوربین واقعی را با ارتکاب کراپ روی تصویر، با وضوح ۲۵ مگاپیکسل ذخیره می کند.گالری عکس های دوربین اصلی با بزرگ نمایی 1X و 2Xعکس های ثبت شده با بزرگنمایی 1X دوربین اصلی شیائومی می ۱۰عکس های ثبت شده با بزرگنمایی 2X دوربین اصلی شیائومی می ۱۰

متأسفانه دوربین های پرتره و تله فوتو درون انحصار نسخه ی پرو استراحت دارند؛ بنابراین گزینه ی 2X در رابط کاربری دوربین شیائومی می 10، در حقیقت کراپی از تمثال دوربین اصلی را تولید می کند.

مطابق آنچه با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی می نوت ۱۰ تجربه کردیم، دوربین اصلی شیائومی می ۱۰ نیز در روشنایی روز، امتحان ی عکاسی فوق العاده ای بوسیله ارمغان می آورد. گستره ی دینامیکی وسیع، جزئیات بسیار بسیار و رنگ های زنده از عموم ی نقاط خواربار مشترک اغلب عکس های ثبت شده با دوربین اصلی در حالت 1X هستند. دوربین شیائومی می ۱۰ به صورت پیش فرض عاری کمک قبض از درک قدر یا بهای چیزی ساختگی عکاسی می کند؛ اما فعال سازی AI به خاص در عکاسی از فلک به رنگ های اشباع شده ای می انجامد.

همان طور که اشاره شد، شیائومی می ۱۰ از بود دوربین تله فوتو بی بهره است؛ اما عکس های 2X این گوشی هوشمند که ازطریق ابداع کراپی روی تمثال ۱۰۸ مگاپیکسلی دوربین اصلی، سپس ذخیره ی آن با ابعاد ۲۵ مگاپیکسل بوسیله دست می آیند، عموما از حیث سطح جزئیات و نویز مطلوب هستند. از لفظ دیگر گستره ی دینامیکی آن ها همچنین با عکس های 1X برابری می نرم.

شیائومی می ۱۰ از دوربین اولتراواید نیز بهره می برد؛ ولی در مقایسه با می ۱۰ پرو هم وضوح حسگر بوسیله ۱۳ مگاپیکسل کاهش یافته، هم لنزی با دیافراگم کوزه ترِ f/2.4 موافق حسگر قرار گرفته است. این لنز ۱۲ میلی متری راسته دید ۱۲۳ منصب ای را دراختیار کاربر قرار می دهد. دوربین اولتراواید از فوکوس خودکار بهره نمی برد؛ بنابراین نمی توان آن را برای ثبت عکس های ماکرو به امر گرفت.گالری عکس های دوربین اولتراواید

عکس های اولتراواید شیائومی می ۱۰ درون طول روز و شعاع آفتاب عموما رضایت جزء هستند؛ ولی چه از حیث گستره ی دینامیکی، چه سطح جزئیات، یک پله پایین نم از عکس های دوربین اصلی قرار می گیرند.

شیائومی برای ثبت عکس های ماکرو دوربین مجزایی با حسگر ۲ مگاپیکسلی و لنز f/2.4 دراختیار کاربر استراحت می دهد. حسگر دوربین ماکرو پیکسل های نسبتا ارشد ۱٫۷۵ میکرومتری درون شکم خود دارد، از سوی دیگر وجود توان فوکوس خودکار امکان عکاسی از سوژه های بیش نزدیک را حاضر می سازد. درحالی که ابعاد ۲ مگاپیکسلی عکس ها کمی مأیوس کننده است؛ اما روشنی آن ها عموما برای وجه اشتراک مجله گذاری در شبکه های اجتماعی کافی به دید می رسد.گالری عکس های ماکرو

براثر ابعاد غول پیکر دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی شیائومی می ۱۰ و دیافراگم گشوده ی f/1.7 لنز، وسعت سرزمین ی فوکوس آن بسیار محدود است؛ موردی که به اختصاص درون عکاسی از سوژه های نزدیک با خارج از فوکوس یا تار بودن بخش هایی از سوژه بسیار از پیش نمودار می شود. در تمثال عرشه می توان به شاق یادشده پی برد؛ جایی که دوربین ماکرو مشکلات مربوط بوسیله حلق شدن مرزهای سوژه را ندارد، جزئیات بیشتر و طعم جزیی های واقع گرایانه تری تولید می کند؛ اما سطح نویز آن بیشتر از تصویر کراپ شده ی دوربین اصلی است.



می ۱۰ برای عکاسی پرتره از دوربین اصلی استفاده می کند؛ اما برای تفکیک بهتر سوژه از پس زمینه از ماژول ۲ مگاپیکسلی مجزایی نیز معاون می گیرد. متأسفانه در حالت پرتره امکان دگرگونی میدان رویت به 2X برای ثبت پرتره های طبیعی از چهره ی اشخاص وجود ندارد و عکس های پرتره صرفا در حالت 1X ثبت می شوند.گالری عکس های پرتره و سلفی

پرچم دار اقتصادی شیائومی برای ثبت عکس های سلفی بسان نسخه ی پرو بوسیله دوربین ۲۰ مگاپیکسلی با حسگر کوچک 1/3 اینچی و پیکسل های ۰٫۹ میکرومتری و لنز f/2.0 اتکا دارد. این دوربین فاقد لرزش گیر اپتیکال است؛ اما امکان پیاده سازی افکت بوکه و ثبت سلفی های پرتره به عارض نرم افزاری را مهیا می سازد.



بسته به شدت نور ساختگی محیطی، دوربین اصلی در حالت خودکار و به کمک AI می تواند عکس های چشم نوازی با دوربین اصلی بگیرد؛ البته داخل چنین وضعیتی، از مشت عدول کردن جزئیات در مجاورت منابع نور و نویز بسیار از جمله ی بنیانی ترین شکست های دوربین اصلی بوسیله حساب می آید. خوشبختانه حالت Night ازطریق نوردهی بیشتر و تجمیع چندین فریم با نوردهی های متفاوت، تا حدود زیادی این مشکل را مرتفع می سازد. گالری عکس های 1X و 2X دوربین اصلی در هوا های کم نورنمونه عکس 1X دوربین اصلی شیائومی می ۱۰ درون تاریکینمونه عکس 2X دوربین اصلی شیائومی می ۱۰ درون پیچیدگی

عکس های با بزرگ نمایی ۲ انطباق می ۱۰ با وجود ماهیت دیجیتالی شان، رضایت بخش هستند، هرچند که سطح جزئیات و درجه ی شارپ بودنشان کاستی محسوسی نسبت بوسیله عکس های 1X دارد.

دوربین اولتراواید شیائومی می ۱۰ براثر پشتیبانی نکردن از حالت Night و باتوجه به دیافراگم نه چندان گشوده ی f/2.4 در فضا های تاریک عموما نتایج ناامیدکننده ای با نویز زیاد، جزئیات اندک و رنگ جزیی های راحت تولید می یواش.گالری عکس های اولتراواید تو فضا های ناچیز تلالو

دوربین حقیقی می ۱۰ قابلیت فیلم برداری با وضوح بالغ بر 8K با نرخ ۳۰ فریم برثانیه را دارد. در وضوح های 4K و 1080p می توان با دوربین واقعی ویدئوهایی با ارج های ۳۰ و ۶۰ فریم برثانیه ضبط کرد، دوربین اولتراواید نیز امکان فیلم برداری با هر دو وضوح یادشده را دراختیار کاربر قرار می دهد؛ ولی تنها در وضوح 1080p می توان ویدئوهای اولتراواید را با مقدار ۶۰ فریم برثانیه گرفت. نکته ی دیگر به فقدان توان فیلم برداری صحنه ی آهسته با صراحت 1080p و ارزش های ۱۲۰، ۲۴۰ و ۹۶۰ فریم برثانیه تو مقایسه با می ۱۰ پرو بازمی گردد.ویدئوی نمونه ی 8K 30FPS دوربین حقیقی با بیت ریت ۱۰۴ مگابیت‎برثانیهویدئوی نمونه ی 4K 30FPS دوربین حقیقی با بیت ریت ۴۹ مگابیت برثانیهویدئوی نمونه ی 4K 60FPS دوربین اصلی با بیت ریت ۴۹ مگابیت‎برثانیهویدئوی نمونه ی 4K 30FPS دوربین اولتراواید با بیت ریت ۴۸ مگابیت برثانیهویدئوی نمونه ی 1080p 60FPS دوربین واقعی با بیت ریت ۲۰ مگابیت برثانیهویدئوی نمونه ی 1080p 60FPS دوربین اولتراواید با بیت ریت ۱۹٫۷ مگابیت برثانیهویدئوی مقیاس ی 1080p 30FPS دوربین واقعی با بیت ریت ۲۰ مگابیت برثانیهویدئوی نمونه ی 1080p 30FPS دوربین اولتراواید با بیت ریت ۲۰ مگابیت برثانیه

ویدئوهای 8K و 4K با نرخ ۳۰ فریم برثانیه ای دوربین اصلی در ماخذ ی گستره ی دینامیکی و سطح جزئیات متجاوز تحسین برانگیز هستند و رنگ های چشم نوازی داخل بطن خود دارند. شیائومی می ۱۰ درون هر دو وضوح 8K و 4K امکان ارشد نمایی دیجیتال ۲ برابری را نیز مجهز می سازد؛ هرچند که نمی توان مراد کاستی وضوح در مقایسه با حالت 1X را نداشت. وضعیت وصف شده داخل مورد دوربین اولتراواید همچنین تا حدودی خلوص می کند، با این تفاوت که سطح جزئیات و رنگ ها به خوبی دوربین واقعی نیست.

با گزینش وضوح 1080p، مطابق انتظار وضوح ویدئوها نیز نسبت بوسیله 4K نزول محسوسی را امتحان می کند؛ اما باز بی قراری از حیث چشم نوازی رنگ ها و گستره ی دینامیکی، عملکرد خرسند بخشی را از شیائومی می ۱۰ تماشاگر هستیم. با دگرگونی نرخ فریم بوسیله ۶۰ فریم برثانیه، چه در حالت 4K، چه 1080p بیت ریت تقریبا ثابت می ماند، بنابراین مایه ی تعجب نیست که سطح جزئیات ویدئوهای ۶۰ فریم برثانیه ای افت معناداری نسبت به حالت ۳۰ فریم برثانیه امتحان یواش. بازده و عملکرد

اسنپدراگون ۸۶۵ قلب تپنده ی شیائومی می ۱۰ است. برضد انتظار، کوالکام تولید پردازنده ی پرچم دار امسال خود را بوسیله جای سامسونگ به TSMC تایوانی سپرد. اسنپدراگون ۸۶۵ با فرایند تاسیس ۷ نانومتری بهبودیافته ی N7P تایوانی ها تولید می شود. در ادامه مشخصات و جزئیات متخصص پردازنده ی شیائومی می ۱۰ را با شما بوسیله پول اعانه می گذاریم. درحالی که نسل گذشته از هسته های سفارشی شده ی Kryo 485 مبتنی بر Cortex - A76 بهره می برد، مهندسان کوالکام بدون ابداع هیچ گونه تغییری، هسته های Cortex - A77 را داخل اسنپدراگون ۸۶۵ به کار بازداشت اند. کوالکام می گوید به لطف هسته های A77 پردازنده ی جدیدش بالغ بر ۲۵ درصد عملکرد بهتری نسبت به گذشته دارد.

یک هسته ی ۲٫۸۴ گیگاهرتزی A77  تحت عنوان Prime با کش ۵۱۲ کیلوبایتی L2، سه هسته ی ۲٫۴۲ گیگاهرتزی A77 مافوق عنوان Gold هریک با کش های ۲۵۶ کیلوبایتی L2 و در نهایت چهار هسته ی کم مصرف ۱٫۸۰ گیگاهرتزی A55 هریک با کش های ۱۲۸ کیلوبایتی L2، واحد پردازش مرکزی (CPU) اسنپدراگون ۸۶۵ را شکل می دهند که همگی در یک کلاستر قرار دارند. کوالکام حافظه ی L3 اشتراکی CPU را با افزایش ۱۰۰ درصدی به ۴ مگابایت رسانده است، بدین ترتیب اسنپدراگون ۸۶۵ دفعات کمتری احتیاج به دسترسی به ماژول DRAM خواهد داشت. صرف کردن رویت از ماژول پول اعانه L3، اسنپدراگون ۸۶۵ قرین گذشته ۳ مگابایت کش سیستمی بخاطر سایر بلوک های خود دارد که به مانوس خود از شدت حاجت برای دسترسی به حافظه ی اجنبی کم می کند.

با اضافه ۵۰ درصدی تعداد واحدهای ALU (شمارش و منطق) و ROP (رندر پیکسل ها) درون Adreno 650، کوالکام می گوید پردازنده ی جدیدش در رندر محتوای گرافیکی ۲۵ درصد کندرو مرطوب انجام می کند؛ البته واحد پردازش گرافیکی اسنپدراگون ۸۶۵ همانند گذشته با فرکانس ۵۶۷ مگاهرتز امر می کند.مشخصات فنی اسنپدراگون ۸۶۵ داخل موافق اسنپدراگون ۸۵۵پارامترها/پردازندهاسنپدراگون ۸۶۵اسنپدراگون ۸۵۵CPUیک هسته ی ۲٫۸۴ گیگاهرتزی Cortex A77 با ۵۱۲ کیلوبایت کش L2
۳ هسته ی ۲٫۴۲ گیگاهرتزی Cortex A77 هریک با کش ۲۵۶ کیلوبایت کش L2
۴ هسته ی ۱٫۸۰ گیگاهرتزی Cortex A55 هریک با کش ۱۲۸ کیلوبایت L2
۴ مگابایت کش مشترک L3یک هسته ی ۲٫۸۴ گیگاهرتزی Cortex A76 با ۵۱۲ کیلوبایت کش L2
۳ هسته ی ۲٫۴۲ گیگاهرتزی Cortex A76 هریک با کش ۲۵۶ کیلوبایت کش L2
۴ هسته ی ۱٫۸۰ گیگاهرتزی Cortex A55 هریک با کش ۱۲۸ کیلوبایت L2
۲ مگابایت کش مشترک L3GPUAdreno 650
۵۶۷ مگاهرتزAdreno 640
۵۸۵ مگاهرتزDSP / NPUHexagon 698
۱۵ تراپس عملکرد AI (مجموع تمام ماژول های پردازنده)Hexagon 698
۷ تراپس عملکرد AI (مجموع کامل ماژول های پردازنده)مودم یکپارچهندارد، استفاده همراه با مودم اجنبی X55
(5G NR Sub-6 mmWave)
دانلود ۷۰۰۰ مگابیت برثانیه
آپلود ۳۰۰۰ مگابیت برثانیهX24 LTE Cat.20
دانلود ۲۰۰۰ مگابیت برثانیه
آپلود ۳۱۶ مگابیت برثانیهکنترلر حافظهرم ۲۷۵۰ مگاهرتزی LPDDR5
رم ۲۱۳۳ مگاهرتزی LPDDR4X
۳ مگابایت کش سیستمیرم ۱۸۶۶ مگاهرتزی LPDDR4X
۳ مگابایت کش سیستمیان کد/دی کد8K30 / 4K120 10-bit H.H
265 Dolby, Vision , HDR10, HDR10 HLG4K60-10 H.bit
H, 265 , HDR10 HDR10 HLGفرایند ساخت۷ نانومتری N7P۷

نانومتری N7 تغییر بزرگ دیگر اسنپدراگون ۸۶۵ درمقایسه با نسل قبل به ۴ برابر شدن توان پردازش هسته های Tensor درون بلوک Hexagon 698. بازمی گردد کوالکام مجموع ارزش پردازشی طولانی بلوک های اسنپدراگون ۸۶۵ در زمینه ی شعور ساختگی را برابر با ۱۵ تراپس نشانی می کند که از این بها حدود ۱۰ تراپس برعهده ی هسته های Tensor.متاخر است پردازنده ی قدرتمند با عملکرد بیش سفت و دمای متعادل داخل کاربری

های سنگین پردازنده ی پرچم دار کوالکام مودم یکپارچه ای تو خود ندارد و به صورت باندل با مودم X55 دراختیار تولیدکنندگان قرار. می گیرد این مودم بوسیله رخ توأمان با اتصال 5G مبتنی بر استانداردهای-NR Sub 6 و mmWave سازگاری دارد از یگانگی 5G با سرعت دانلود و آپلود بیشینه ی ۷۰۰۰ و ۳۰۰۰ مگابیت برثانیه ای پشتیبانی. می یواش بوسیله یاری پشتیبانی از اتصال. LTE/Cat 24 22، سرعت دانلود و آپلود در اتصال LTE به ترتیب به ۲۵۰۰ و ۳۱۶ مگابیت برثانیه.

می رسد اسنپدراگون ۸۶۵ از کنترلر رم هیبریدی LPDDR5 و LPDDR4X بهره. می برد ذهن های مبتنی بر استاندارد جدید سرعت بالاتر، پهنای باند بهتر و مصرف بهینه نمدار را برای دستگاه به ارمغان. می آورند از سوی دیگر کوالکام داخل قبیله جدید میزان تأخیر تو دسترسی به رم را همچنین حدود ۲۰ نانوثانیه کاهش داده است که بوسیله خودی خود به عملکرد بهینه تر پردازنده.می انجامد عملکرد حافظه ذخیره سازی ابزارهای موبایل درفش / دارمدل ها عملکردنرخ
(خواندن ترتیبی)مگابایت برثانیه ارزش(نگاشتن ترتیبی)مگابایت برثانیه بها
(خواندن تصادفی)مگابایت برثانیه ارج
(نوشتن تصادفی)مگابایت برثانیه شیائومی می ۱۰۱۳۷۴٫۳۶۶۴۹٫۴۵۲۱۳٫۸۲۲۱۷٫۴۱موتورولا اج پلاس۱۷۱۵٫۲۱۷۵۱٫۰۴۲۲۹٫۰۳۲۰۳٫۷۹گلکسی نوت ۲۰ اولترا۱۷۷۲٫۴۴۷۸۱٫۵۹۱۸۸٫۷۵۲۲۸٫۴۱گلکسی نوت ۲۰۱۷۰۶۵٫۵۵۷۷۱٫۳۲۰۹٫۱۳۲۳۹٫۴۹هواوی پی.۴۰ پرو۱۸۰۹ ۹۷۳۹۴٫۵۳۲۰۴٫۶۵۲۳۵٫۶۵گلکسی/S20/پلاس۱۶۲۹/۱۴۷۱۱/۸۳۲۰۱ ۸۴۲۱۹/۱۲گلکسی/S20۱۶۱۸/۶۸۶۹۸/۱۶۲۰۶ ۶۹۲۲۶ ۲۹گلکسی/S20/اولترا۱۶۳۷/۹۳۷۰۳/۱۲۰۸ ۵۱۲۲۸ ۵۸گلکسی/S10/پلاس۷۹۳/۷۴۱۹۴/۶۳۱۳۸ ۵۷۲۴ ۱می ۹/تی/پرو۸۴۶/۵۱۸۸/۶۵۱۴۳ ۳۱۲۸ ۲۶آیفون ۱۱----پرو مکس۱۵۹۵۶۸۹ آیفون----۱۱ پرو۱۵۳۱۶۵۷----آیفون ۱۱۱۱۹۷۵۰۴ آیفون----XS Max۱۶۴۲۵۲۵ گلکسی نوت/۱۰/پلاس۱۵۱۱/۹۵۵۸۷/۷۷۲۰۳ ۰۸۲۰۵ ۳۹وان پلاس/۷/پرو۱۴۷۵/۸۲۳۸۵/۱۱۷۶ ۴۲۷ ۸۸هواوی جای پا/۳۰/پرو۸۵۰/۴۶۲۵۱/۰۱۱۴۹*۲۶۱۵۵ ۵۳ تمامی بنچمارک های ذکرشده در این جدول را زومیت اجرا.

کرده است شیائومی می ۱۰ در دو نسخه با رم ۸ گیگابایتی سریع العمل و بهینه ی LPDDR5 و حافظه ی ذخیره سازی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی.UFS 3 0 در بازارهای جهانی به فروش می رسد؛ بنابراین چه ازلحاظ مالتی تسکینگ چه سرعت بارگذاری اپلیکیشن ها و بازی ها عملکرد بسیار. خوبی دارد متأسفانه از درگاه کارت ذهن برای ارتقا حافظه ی پس انداز سازی.

خبری نیست پرچم دار شیائومی از × نمایشگر ۲۳۴۰ ۱۰۸۰ پیکسل یکروز می برد؛ بنابراین Xiaomi Mi 10 روی کاغذ عملکرد بسیاری خوبی در زمینه ی اجرای بازی ها خواهد داشت، چراکه پردازنده برای رندر ورزش ها با وضوح QHD پایین تر فشار. نخواهد بود از سوی دیگر شیائومی امکان انتخاب ارزش نوسازی از بین دو حالت ۶۰ و ۹۰ هرتز را مهیا می سازد که تک دوم با نرم تر کردن فرایند جابه جایی بین منوها یا اسکرول تو صفحات مختلف، امتحان ی بی نهایت کیف کمی را بوسیله ارمغان. 

می آورد برای ارزیابی کارایی شیائومی می 10 از آزمون های نرم افزاری متداول زومیت کمک. می گیریم آزمون های Antutu 7 و PCMark کارایی کلی گوشی، GeekBench عملکرد پردازنده مرکزی درون بارهای پردازشی تک یا چندهسته ای و آزمون های 3DMark و GFXBench بازده گرافیکی گوشی را زیر ذره بین قرار. می دهند تمامی آزمون های گرافیکی به صورت Offscreen انجام می شوند؛ بنابراین روشنی خواه ارزش نوسازی نمایشگر تأثیری بر خراج ی خراج. نخواهد داشت تو هر صورت آزمون های زیر با تنظیمات پیش (فرض نمایشگر نرخ) ۹۰ هرتزی ایفا.شده اند جدول بنچمارک ابزارهای موبایل / درفش دارمحصول
بنچمارکAnTutu 83DMarkPCMark.Work 2 0GeekBench 5GFXBenchIceStormSling
Shot / Extreme OpenGLOverall / Web BrowsingSingle MultiAztec
Ruins Vulkan High Tier.Manhattan 3-1Car(ChaseT / RexUnlimitedUnlimited (Onscreen Offscreen FPSشیائومی
می
۱۰۵۶۳۸۰۶۷۲۰۵۱۷۷۸۹۱۰۹۴۳
۸۷۶۱۹۰۴
۳۳۳۷۳۰
۲۰۷۶
۸۴۴۵ ۵۰۹۰ ۲۰۱موتورولا
اج
پلاس۵۸۵۷۴۵۸۷۴۳۶۸۲۶۶۱۲۰۲۸
۱۱۵۲۳۹۱۳
۳۳۸۷۳۲
۲۱۸۳
۸۹۴۸ ۵۲۹۰ ۲۰۹گلکسی نوت
۲۰
اولترا۵۰۵۲۳۲۶۸۵۳۶۷۳۲۵۱۰۰۰۳
۸۷۹۴۹۴۱
۲۷۸۴۱۲
۱۹۴۰
۸۳۲۱ ۴۹۶۰ ۱۴۴گلکسی
نوت
۲۰۵۰۴۷۸۹۶۷۱۰۵۷۲۴۰۱۰۳۳۴
۸۸۴۰۹۰۳
۲۷۳۶۲۰
۲۰۵۹
۸۵۴۲ ۵۰۶۰ ۱۹۴گلکسی نوت
(۱۰ × پلاس)۲۲۸۰
۱۰۸۰
۴۵۴۳۲۲۵۰۱۵۸۵۱۶۱۹۰۲۸
۸۳۱۴۷۲۸
۲۰۸۶۲۰
۱۷۵۷
۷۱۳۸ ۴۲۶۰ ۱۷۰هواوی پی (۴۰. پرو)Perf
mode
۶۸۹۱۸۶۴۱۰۱۰۴۲۸
۹۶۴۶۷۷۹
۳۲۱۸۱۶
۱۷۵۲
۷۵۳۱ ۴۵۸۲
۱۵۲گلکسی
S20۵۰۵۰۴۱۶۴۹۴۷۷۱۸۸۱۰۳۵۱
۹۲۸۱۹۱۲
۲۸۰۱۲۳
۲۰۴۸
۸۵۴۴ ۵۰۶۰ ۲۰۰گلکسی
S20 اولترا۵۲۷۴۲۹۷۱۶۳۲۷۲۳۰۱۰۴۰۲
۹۲۵۳۹۱
۷
۲۷۷۴۲۰
۲۰۵۹
۸۵۴۵ ۵۱۶۰ ۲۰۰گلکسی اس
(۱۰ × پلاس)۲۲۸۰
۱۰۸۰
۴۱۴۰۸۰۵۶۴۹۷۴۵۵۳۷۶۰۲
۸۳۴۲۷۵۶
۲۰۹۲۱۹
۱۵۵۷
۶۷۴۰ ۴۳۶۰ ۱۶۹می ۹
تی
پرو۴۴۵۰۰۹۶۰۵۵۵۵۸۲۹۹۵۴۹
۷۸۰۴۷۳۶
۲۷۸۰۲۳
۱۶۵۷
۶۷۳۶ ۴۲۶۰ ۱۶۶شیائومی
می
۹۴۳۸۶۰۸۶۰۵۴۵۵۸۲۳۸۸۸۲
۷۵۴۱۶۶۷
۲۵۳۷۲۳
۱۵۵۲
۵۷۳۵ ۳۹۶۰ ۱۴۱وان پلاس
(۷ پرو)۹۰
هرتز
۴۷۲۲۷۲۷۰۱۰۲۶۰۷۱۹۱۹۶
۷۳۲۰۷۲۱
۲۶۴۰۱۳
۱۶۱۹
۴۰۳۱ ۶۶۶۰ ۱۶۰آیفون ۱۱ (پرو)--مکس۵۴۷۱۹۳۹۷۰۱۴۶۴۱۱
Metal.۱۳۱۰
۳۳۶۸۴۵.۳.۲۸
۸۵۹.۲.۱۰۰
۱۴۹.۶.۶۴
۶۵۹.۸ ۲۸۶ ۷ آیفون (۱۱)--پرو۵۴۶۰۰۵۹۶۷۱۲۶۴۳۸
Metal.۱۳۱۵
۳۳۶۱۴۵.۳.۲۸
۴۵۹.۹.۱۱۶
۳۴۸.۹.۶۲
۷۶۰.۰ ۲۹۷--۱آیفون
۱۱۵۲۲۱۷۰۹۷۱۶۹۶۵۵۸.۱۳۲۶
۳۲۶۲۵۹.۹.۳۱
۶۶۰.۰.۱۰۴
۶۶۰.۰.۷۱
۶۶۰.۰ ۲۷۲ ۲آیفون--XS
Max۴۵۳۰۸۹۷۷۴۲۸۴۲۰۱.۱۱۰۸
۲۶۱۸۳۴.۴.۱۸
۴۵۰.۵.۶۶
۳۳۲.۱.۴۰
۹۵۹.۹ ۱۹۷ ۸گلکسی نوت
(۱۰ × پلاس)۲۲۸۰
۱۰۸۰
۴۵۴۳۲۲۵۰۱۵۸۵۱۶۱۹۰۲۸
۸۳۱۴۷۲۸
۲۰۸۶۲۰
۱۷۵۷
۷۱۳۸*۴۲۶۰ ۱۷۰ تمامی بنچمارک های ذکرشده درون این کرهء هوا را زومیت اجرا.

کرده است شیائومی می ۱۰ و موتورولا اج پلاس از پردازنده ی یکسان اسنپدراگون ۸۶۵ کاربرد می کنند؛ اما نتایج به دست آمده بخاطر پرچم دار شیائومی در مقایسه با اج پلاس اندکی در سطح پایین تری استراحت می گیرند؛ به عنوان مثال می توان به اختلاف ۴ تا ۵ درصدی دو دستگاه در بنچمارک های گرافیکی Offscreen. اشاره کرد دلیل این طور اختلافی را می توان بوسیله تمایل شیائومی برای پایین نگه داشتن دمای گوشی ضربان.

وجو کرد به لحاظ تئوری، نرخ نوسازی نمایشگر باعث تحول استعداد پردازشی پردازنده نمی شود؛ اما پایین بودن آن می تواند کاربر را از تجربه کردن کامل این نبوغ پردازشی محروم سازد؛ بدین مفهوم که اگر پردازنده ای، محتوای گرافیکی را با بها ۱۲۰ فریم برثانیه رندر کند؛ کاربر روی نمایشگر ۶۰ هرتزی، با نرخ به مراتب کمتری این محتوا را تماشا.

خواهد کرد برای تخمین تأثیر ارتقا ارزش نوسازی نمایشگر، آزمون های Onscreen بنچمارک GFXBench را با هر دو حالت ۶۰ هرتز و ۹۰ هرتز روی موتورولا اج پلاس ارتکاب:می کنیم تفاوت عملکرد شیائومی می ۱۰ در ارج های ترمیم ۶۰ و ۹۰ هرتزوضوح نمایشگرGFXBenchAztec
Ruins Vulkan High.TierManhattan 3-1Car ChaseT RexVulkanOpenGL۶۰

هرتز۳۰۶۰۴۵۶۰۹۰ هرتز۳۰۷۶۴۵۹۰ ازآنجاکه آزمون PCMark.Work 2 0 با متشابه سازی کاربری های روزمره، امتیازی را به عملکرد مایه نسبت می دهد؛ بنابراین آزمون یادشده را با دو نرخ نوسازی ۶۰ و ۹۰ هرتز، روی شیائومی می ۱۰ انجام می کنیم تا به نوعی تجربه ی لذت بخش نتیجه از ارتقا نرخ نوسازی را داخل مواردی همچون وب دایره وار بوسیله.شمایل بکشیم تفاوت عملکرد موتورولا اج پلاس در کاربری های روزمره با نرخ نوسازی ۶۰ و ۹۰ هرتزنرخ نوسازیامتیاز کلیوب گردیویرایش ویدئوویرایش اسنادویرایش عکسکار با داده های حجیم۹۰

هرتز۱۰۹۴۳۸۷۶۱۶۷۰۹۱۱۵۰۵۲۷۳۱۶۸۴۹۶۶۰ هرتز۹۸۴۷۷۱۲۲۵۷۹۰۱۰۹۷۶۲۵۹۸۸۷۸۶۹ بنچمارک ها می توانند ایده ای اولیه از توان پردازشی هر محصول نمایش دهند؛ اما ازآنجاکه در بازه ی زمانی کوتاهی دستگاه را تحت تنگ کردن قرار می دهند، معیار مناسبی برای تخمین عملکرد در کاربری. واقعی نیستند زومیت برای مانند سازی چنین سناریویی، آزمون گرافیکی سنگین Sling Shot Extreme.OpenGL ES3 1 را ۱۰ کود به صورت متواتر روی گوشی با صراحت FHD و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز اجرا می کند، این آزمون، محتوای گرافیکی را با × رزولوشن ۱۴۴۰ ۲۵۶۰ پیکسل رندر می بطی ء و با رزولوشن مساوی با صفحه نمایش گوشی بوسیله نمایش.



می گذارد چینی ها می گویند پردازنده ی می ۱۰ به لطف محفظه ی بزرگ بخار، گرافیت ۶ لایه و ژل رسانای حرارت، ۱۰٫۵ منصب ی سلسیوس کمتر مشتعل. می شود درفش دار شیائومی در آزمون استرس زومیت، با تضاد ۳٫۵ درصدی در وعده ی نخست امتیاز کمتری نسبت بوسیله موتورولا (اج پلاس با پردازنده) ی یکسان کسب کرد؛ اما تو ادامه توانست چه از حیث سطح عملکرد چه پایداری هر دو گوشی هوشمند موتورولا اج پلاس و گلکسی نوت (۲۰ اولترا با پردازنده ی) اکسینوس ۹۹۰ با اختلافی پیدا تعاقب. طریق بگذارد می ۱۰ درون بدترین حالت حدود ۸ درصد هبوط عملکرد امتحان می یواش و دمای بیشینه ی پردازنده ی آن از ۴۲ منصب ی سلسیوس تخطی.نمی

کند باتری یکی از انفراد های کلیدی هر گوشی هوشمند ایده آلی، شارژدهی کامل باتری. آن است مهندسان شیائومی بخاطر دستیابی به چنین فردی مهمی، می ۱۰ را به باتری ۴۷۸۰ میلی آمپرساعتی مهیا. کرده اند باتری شیائومی می ۱۰ داخل مقایسه با نسل گذشته افزایش ظرفیت ۴۴ درصدی امتحان می یواش و تا اینکه محصولات ۶٫۵ تا ۶٫۷ اینچی شاخصی همچون گلکسی اس ۲۰ پلاس و وان پلاس ۸ را پشت شیوه.

می گذارد برای تخمین عمر باتری و شارژدهی آن سراغ آزمون های باتری زومیت. می رویم ازآنجاکه شیائومی می ۱۰ از نمایشگر FHD بهره می برد و بوسیله عارض پیش فرض با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی به دست کاربر می رسد؛ بنابراین آزمون های شارژدهی زومیت را با حفظ همین وضعیت روی این گوشی اجرا.می کنیم بالغ کنار ۲ روز شارژدهی داخل کاربری های

نیمه سنگین بخاطر اجرای آزمون پخش ویدئو معیار زومیت با صراحت HD، مطلع اتصالات بی سیم دستگاه را غیرفعال می سازیم، صدای اسپیکر را اندازه می کنیم و شعاع نمایشگر را روی ۲۰۰ نیت استراحت. می دهیم شیائومی می 10 چه تو حالت ۶۰ هرتز، چه ۹۰ هرتز داخل کاربری هایی همچون پخش ویدئو با چندی از اپلیکیشن های شناخته شده که به نرخ فریم بالایی احتیاج ندارند، نرخ ترمیم را به ۶۰ هرتز کاهش می دهد؛ از همین رو مدت زمان پخش ویدئوی مقیاس ما در هر دو نرخ ترمیم ۶۰ یا ۹۰ هرتز، عاری تفاوتی فاحش، ۲۰ زمانه و ۳.دقیقه / بود ثمر.آزموننمایشگرباتریویدئوGFXBenchManhattan
3 1PCMark.Work 2 0ابعاد و:رزولوشنمیلی آمپرساعتدقیقه ساعتطول
(زندگی)باتری دقیقه عملکرد
(طولانی)مدت فریم
(کاستی)عملکرد درصد
(دمای بیشینه درجه)ی:سلسیوس دقیقه ساعتشیائومی می
۱۰۶٫۶۷ × اینچ ۲۳۴۰:۱۰۸۰:پیکسل۴۷۸۰۲۰ ۰۳۲۵۰٫۲۳۶۸۵۱۹٫۸۴۶۱۲ ۰۱موتورولا اج
پلاس۶٫۷ × اینچ ۲۳۴۰:۱۰۸۰:پیکسل۵۰۰۰۱۹ ۵۱۳۰۰٫۹۴۱۲۹۱۹٫۶۴۹٫۵۱۳ ۵۳گلکسی نوت ۲۰
اولترا۶٫۹ × اینچ ۳۰۸۸:۱۴۴۰:پیکسل۴۵۰۰۲۴ ۱۷۲۲۹٫۵۱۵۵۳۵۷٫۷۴۶٫۷۱۱ ۰۷گلکسی نوت
۲۰۶٫۷ × اینچ ۲۴۰۰:۱۰۸۰:پیکسل۴۳۰۰۲۲ ۱۳۲۲۵٫۶۱۵۳۲۵۸٫۴۴۷٫۷۱۰ ۳۵هواوی پی
(۴۰)پرو Performance
۶٫۵۸ × اینچ ۲۶۴۰--۱۲۰۰:پیکسل۴۲۰۰ ۲۰۲٫۱۳۱۷۸۰٫۵۴۷۱۱ ۵۱هواوی اثر:۴۰:پرو۱۹ ۲۱۴۳۱٫۰۱۴۲۲۵۶٫۵۳۷٫۵۱۲ ۴۳گلکسی
S20 پلاس FHD و ۶۰
هرتز۶٫۷ × اینچ ۳۲۰۰:۱۴۴۰/پیکسل۴۵۰۰۱۷/۱۳۳۱۹/۵۱۴۳۵۳۸:۲۴۳ ۷۵۸
۵۹گلکسی S20 FHD و ۶۰
هرتز۶٫۲ × اینچ ۳۲۰۰:۱۴۴۰/پیکسل۴۰۰۰۱۶/۴۰۲۹۷/۰۱۴۴۸۳۷:۶۴۶ ۲۵۹ ۱۹گلکسی
S20 اولترا FHD و ۶۰
هرتز۶٫۹ × اینچ ۳۲۰۰:۱۴۴۰/پیکسل۵۰۰۰۱۸/۰۷۳۳۳/۵۱۳۲۷۶۳:۹۴۳ ۵۱۰ ۳۴شیائومی می ۹تی
پرو۶٫۳۹ × اینچ ۲۳۴۰:۱۰۸۰/پیکسل۴۰۰۰۲۱/۲۸۲۷۵∼۸۲۵۰۳۲۹:۶۴۰ ۱۲ ۴۱آیفون ۱۱ پرو
مکس۶٫۵ × اینچ ۲۶۸۸:۱۲۴۲/پیکسل۳۹۶۹۱۶.۲۳۳۸۱------۶۳۰۱۳ ۷ آیفون ۱۱
پرو۶٫۳۹ × اینچ ۲۴۳۶:۱۱۲۵/پیکسل۳۰۴۶۱۴.۰۳۲۵۱------۱۸۳۰۹۶ ۳ آیفون
۱۱۶٫۱ × اینچ ۱۷۹۲:۸۲۸/پیکسل۳۱۱۰۱۲.۱۷۶۹۲------۹۷۳۷۱۸ ۲ گلکسی نوت ۱۰
پلاس۶٫۸ × اینچ ۳۰۴۰:۱۴۴۰/پیکسل۴۳۰۰۱۵/۲۵۲۲۹/۶۱۲۴۳۳۸ ۳۴۵ ۵Failedوان پلاس
(۷ پرو)۹۰ هرتز
۶٫۶۷ × اینچ ۳۱۲۰:۱۴۴۰----پیکسل۴۰۰۰۱۴:۱۷FailedFailed ۹ ۵۲گلکسی اس ۱۰
پلاس۶٫۴ × اینچ ۳۰۴۰:۱۴۴۰/پیکسل۴۱۰۰۱۶/۳۵۲۳۹/۲۲۲۸۴۳۵:۴۴۰*۴۱۰ ۴۲ تمامی بنچمارک های ذکرشده داخل این جدول را زومیت اجرا.

کرده است پرچم دار موتورولا در آزمون ۳۰ مرحله ای و گرافیکی GFXBench که شارژدهی و پایداری عملکرد را در شرایطی مشابه اجرای بازی FHD موردارزیابی قرار می دهد، تا جنین ی نهم با رندر تعداد ۴۶۰۰ فریم عملکرد بسیار متین و نیکی دارد، اما از وهله ی یازدهم پس از افتی ۱۹ به عملکرد پایدار خود با بها حدودی ۳۷۰۰ فریم برمرحله آزمون را ادامه.

می دهد آزمون.Work 2 0 Battery از بنچمارک PCMark با شبیه سازی کاربری های روزمره نظیر وب گردی، بهسازی عکس، فیلم و اسناد، می تواند داخل قالب معیاری استاندارد، مدت زمان روشن ماندن مایه را در استفاده های نیمه سنگین. تخمین بزند شیائومی می ۱۰ با شرایط پیش فرض در آزمون PCMark مدت زمان بیش خوب ۱۲ شایسته کردن و یک دقیقه را ثبت کرد؛ اما با کاهش بها نوسازی بوسیله ۶۰ هرتز، نتیجه ی خراج با بهبود ۲ زمانه و ۳۰ دقیقه ای بوسیله خراج ی کم همانند ۱۴ زمانه و ۳۴ دقیقه.می رسد فرق شارژدهی شیائومی می ۱۰ در نرخ های نوسازی ۶۰ و ۹۰ / هرتزنرخ نوسازی آزمونپخش ویدئوGFXBenchPCMark.Work 2:0۹۰:هرتز۲۰ ۰۳۲۵۰٫۲۱۲:۰۱۶۰:هرتز۲۰

۰۳۲۷۸٫۱۱۴ ۳۴ شیائومی می ۱۰ از استاندارد شارژ زننده Quick.Charge 4 0 و Power.Delivery 3 0 پشتیبانی می بطی ء و به رخ پیش تصور با شارژر ۳۰ واتی به سودا می رسد که ظرف ۳۰ دقیقه حدود نیمی از ظرفیت باتری و خلال یک زمانه و ۲۰ دقیقه، کل باتری را به عارض طولانی شارژ. می نرم از سوی دیگر می ۱۰ امکان شارژ سریع بی سیم با استعداد بیشینه ی ۳۰ وات را.همچنین دارد

جمع بندی چنانچه فقدان ماژول عام تله فوتو برای ثبت عکس های بزرگ نمایی شده و دوربین اولتراواید نه چندان توانمند را کنار بگذاریم، شیائومی می ۱۰ تقریبا در تمامی سطوح می تواند با کیفیت مطلوبی انتظاراتمان از یک گوشی پرچم دار را. برآورده سازد ترکیب دلگشا ساخت گوریلا گلس ۵ و آلومینیوم درکنار انحناهای ظریف بدنه، تجربه ی کیف بخشی بخاطر کاربر بوسیله ارمغان می آورد، ترکیب نمایشگر ۹۰ هرتزی AMOLED سازوار با HDR10 بوسیله همراه اسپیکرهای استریوی توانمند، برای امتحان ی چندرسانه ای ایده آل بوسیله نظر می رسد، پردازنده ی قدرتمند اسنپدراگون ۸۶۵ به لطف سیستم یخ کننده ی کارآمد دستگاه، عملکردی جماز دارد و حتی تحت بارهای پردازشی سنگین نیز گرمی آزاردهنده ای تولید نمی کند، از سوی دیگر باتری ۴۷۸۰ میلی آمپرساعتی دستگاه همچنین می تواند تا دو روز نیز پاسخگوی نیازهای نصف سنگین.

کاربر باشد در عین آنچه می ۱۰ را در سطحی پایین تر از نسخه ی پرو یا چندی از رقبا قرار می دهد، سازش ای است که چینی ها در بسرنوشت شوم دچار کردن دوربین برای پایین نگه داشتن قیمت کامل شده ی دستگاه بدان بدنه. داده اند دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی می ۱۰ براثر فقدان فوکوس لیزری، در مقایسه با می (نوت ۱۰ یا می) ۱۰ پرو عملکرد کُندتری درون فوکوس روی سوژه های نزدیک دارد، براثر فقدان دوربین تله فوتو، بزرگنمایی تنها تا سطح 2X و به صورت کراپی روی تصویر دوربین واقعی ارتکاب می گیرد و از سوی دیگر دوربین اولتراواید مایه نیز مطابق صدای زیر مردانه در سطح بهترین های. بازار نیست صرف دید از موارد یادشده، مجموعه ی دوربین شیائومی می ۱۰ تجربه ی عکاسی لذت بخشی را بوسیله اختصاص در طول روز بوسیله ارمغان می آورد و می تواند رضایت طیف گسترده ای از کاربران را.

طلبیدن بطی ء رویت شما کاربران عزیز زومیت درباره ی شیائومی می ۱۰ چیست؟ آیا پرچم دار نسبتا خوش ارج ترِ شیائومی دیدن شما را فراخوانی کرده است یا رقبای دیگر به آن رجحان می دهید؟ دیدگاه خود را با ما و سایر اعضای قوم ی زومیت به. اشتراک بگذارید شما کاربران زومیت داخل قیافه تمایل می توانید گوشی هوشمند شیائومی می ۱۰ را از فروشگاه اینترنتی شیائومی 360.تهیه کنید نکات مثبتطراحی ارگونومیک و هیکل ی خوش ساختعملکرد بسیار مستقر و دمای متعادل پردازنده در پردازش های سنگینشارژدهی بسیار خوب با امکان شارژ نوک تیز ۳۰ واتینمایشگر ۹۰ هرتزی AMOLED با شعاع اندک نظیراسپیکرهای استریوی توانمندعکاسی و فیلم برداری 4K مطلوب دوربین اصلی تو طول روز نکات منفیفقدان دوربین تله فوتو و اتکا بر بزرگنمایی دیجیتالدوربین خیر چندان توانمند دوربین اولتراوایدفقدان گواهی رسمی IP برای مقاومت موافق آب و:گردوغباربیشتر بخوانید دشوار ایمیل و مرورگر پیش فرض در iOS 14 برطرف شدفناوری شارژ تند وان پلاس 8T درون تیزری تبلیغاتی بوسیله نمایش درآمدنگاهی عمیق به رابط کاربری MIUI 12 شیائومیافزایش ۱۰ درصدی میانگین قیمت فروش گوشی های هوشمند در سه گانه ماهه ی دوم
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، محسن رضایی درون عادات سان خودرویی اهواز اقرار کرد: خلال ۲۰۰ سال گذشته که اروپا و غرب، فاتحه فرانسه سپس انگلیس و بعد آمریکا وارد ملک های مقدس اسلامی شدند و با استعمار قدیم، متاخر و فرا استعمار مناطقی را تسخیر کردند و به غارتگری منابع طبیعی، انسان کشی و لشکرکشی پرداختند، دو رویداد بزرگ نهضت اسلامی ایران و تنش دفاعی دفاع مقدس ریل محاکمه های منطقه را تبدیل عدل.

وی ضمن بیان آنکه دفاع مقدس یکی از بزرگ ترین رویدادهای تاریخی پیرو ایران طی چند قرن اخیر است، افزود: جماعت تحولات منطقه کشور ایران و جوانان برومند آن بوده که طی ناچیز از ۱۵ سال دو حادثه مهم را به بود آوردند و با ابتکارات و اندیشه های نو روش جدیدی را داخل سیاست و عمر برای جهان اسلام و ایران اسلامی رقم زدند.

دبیر میتینگ امتیاز مصلحت تزیین گفت: دفاع مقدس تجهیزات زرین و فراموش نشدنی است که ملت ایران اقتدار خود را با آن دوباره به دست آورد و زیبایی جمهوری و استخلاص را تثبیت نمود.

رضایی نشانی کرد: دشمنان داخل همان روزهای مطلع تلاطم تحمیلی وارد پنج استان مرزی خوزستان، ایلام، کردستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی شدند و بیش از دو و نصف میلیون نفر از انباشتگی ۳۰ میلیونی امت ایران را آواره کردند که با این اقدام همگان تصور می کردند برای تنبیه انقلاب، ایران دیگر روی پا نخواهد ایستاد.

وی تصریح کرد: دشمنان با این رفتار می خواستند راه خیزش دیگر پیرو ها را ببندند و در ذهن خویشتن می پنداشتند که جمهوری اسلامی یا باید با آمریکا همراه شود یا ساقط شود که علاوه بر این که هیچکدام از این افکار شوم به واقعیت نپیوست بلکه اقتداری مجلل برای ایران در منطقه به وجود آمد.

رضایی ادامه داد: فکر کردن های امنیتی جدید ایران است که امروز تو عراق، سوریه، لبنان و یمن جواب می دهد و پندار های دفاعی برخاسته از دفاع مقدس است که امروز درون جهان اسلام به عنوان برگ برنده در طبق تجهیزات اروپا و آمریکا سربلند کرده است.

دبیر کنفرانس امتیاز مصلحت زیبایی تقریر کرد: به متعاقب تفکرات و ابتکارات دفاع مقدس انواع تجهیزات مدرن و فوق مدرنی که هنوز فداکار از آن ها رونمایی نشده درون ایران ساخته شد.

وی اظهار کرد: هنوز هم غرب دانا اقتدار ایران نشده است، حرکتی که اخیراً آمریکا از ابوظبی شروع کرد و بوسیله بحرین کشیده شد و امروز بوسیله دنبال چاره با سودان هستند تماماً بوسیله این منظور است که تو ۱۰ سال آینده که آمریکا منطقه را تخلیه می کند رژیم صهیونیستی با نشستن کنار فدایی از خائنان عرب از به قدرت الحاق ایران، و روسیه و یا چین جلوگیری نماید.

رضایی گفت: آمریکا درون زمان اوج قدرت و اروپا خلال ۲۰۰ سال، نتوانست مقابل جمهوری اسلامی ایران بماند پس اینک چند تن از سران عرب شاخ شکسته نیز در کنار رژیم صهیونیستی هم نمی توانند در مقابله با تنش اسلامی بمانند.

وی دنباله عدل: تعجب می کنم که این ها چرا از آرامش قبل از تندباد امت ایران نمی ترسند، به امارات و بحرین آمده اند و تلاش هایی می کنند که در منطقه بمانند ملت ایران تیمار از بالای ارتفاعات زاگرس که نظاره گر طولانی خلیج فارس هستند و طوفان عظیمی به پا خواهند تجلی.

رضایی اذعان کرد: دشمنان بدانند این پندار کینه توزی ابکی که از مدرن ترین شان نظامی آمریکا مقدمه شده تا اخراج آن ها از منطقه دنباله دارد و اندیشه نکنند با نشاندن چند سرزمین خودفروخته در کنار رژیم صهیونیستی می توانند جلوی بیداری ملت های اسلامی را بگیرند.

وی افزود: این اقدامات دشمنان، انقلاب های عربی، اسلامی و بیداری اسلامی را شدت و سرعت خواهد قسط و یکروز خواهد رسید که از بغاز هرمز تا خصیصه و جنوب خلیج فارس با ندای الله اکبر دشمن را از منطقه خارج نماییم.

نویسنده میتینگ امتیاز مصلحت ترتیب گفت: دشمنان از روزی که ناوهای هواپیمابر پنج هزارنفره آمریکایی متشابه تانک های تی ۷۲ عراقی مصادره شوند، بترسند و نصیب تمامی این شعارها نظریه خواهند شد مگر آنکه خودشان زودتر پیاده شدن سر عقل بیایند و از منطقه خارج شوند.

وی تصریح کرد: حوادثی که در فلسطین، عراق، سوریه، یمن، بحرین و امارات تو حال لباس گیری است پروگرام های طراحی شده نصیب و قسمت های اروپایی و آمریکایی طی ۲۰۰ سال اخیر است که هوشیار منطقه کردند تا ملت های مسلمان را به حبس و محاصره درآورند.

رضایی افزود: یکروز آرامش تمام در منطقه ایجاد خواهد شد که آمریکا کاملاً از منطقه بیرون شود که بوسیله آن روز همچنین خواهیم رسید.