هیوندای

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از اقتصادنیوز، دلار دیروز دامنه های آهسته ای به جانب ۳۰ هزار تومان برداشت، این شلنگ های آهسته با همراهی نرخ درهم نما خورد. ناجور درون روز چهارشنبه نهم مهرماه در قیمت ۸,۰۴۰ تومان سپرده شد. در این ارج دلار ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان می ارزد. با اینحال، قیمت دلار در بازار آزاد کمی بیشتر وجود. دلار درون معاملات مجازی دیشب تا ۲۹,۸۰۰ تومان نیز پیشروی کرد. امکان هبوط بها دلار به دون ۲۰ هزار تومان وجود دارد؟

البته در این باره همچنین درهم همپای دلار لول کرد. معاملات فردایی متلاطم تا ۸,۱۵۵ تومان بلندی کشید. فداکار از معامله گران ارزی پیش روی کردند که ورود درهم به محدوده ۸,۲۰۰ تومان، مجوز بوسیله تهران برای لمس دلار ۳۰ هزار تومانی را خواهد انصاف. اما بوسیله نظر فعلا تهران از این عدد واهمه دارد.

برخی از خرید گران این تپش را دارند که با غافلگیری از سوی بازارساز ارزی مواجه شوند. احتمال آنها این است که قصد سیاستگذار ارزی این بوده که بازار را تا اینجا با کنترل از راه دور، از طریق بازار نیما و گونه برخی محدودیت های ارزی کنترل بطی ء. اما شاید این استراتژی داخل زمانی تحول یابد که این زمان می تواند با ورود دلار بوسیله دهک بعدی، رقم بخورد. ضمن اینکه از نظر آنها هنوز ابزارهای امنیتی وارد بازار نشدند، چنانچه آنها نیز به فرمان رود، حداقل نوسانگیری را در راسته ارز غیرقابل پیش دماغ خواهد کرد. در واقع ادخال دلار به کانال ۳۰، این تشویش را به بود می آورد که امکان پذیر است با یک حمله ضربتی مواجه شود.

اگر بایدن مهتر جمهور اینده آمریکا باشد، چه بسا بدون نیاز به حمله ضربتی، بازار ارز با غروب انتظارات سقف ها را یکی یکی پس دهد. تمام این فاکتورها باعث شده تا دلار برخلاف سکه، داخل حرکتش تامل بیشتری بود داشته باشد. بالای ابر ۳۰ هزار تومان، فضای راسته ناشناخته است، این فضای تاریک می تواند حداقل کسانی را که از تیرگی باک دارند، به عقب راند. یعنی حزن کاستی ادعا و اندوه پاتک ارائه می تواند توامان پیاده شدن ضابطه نوسانگیران خراب شود. ابتیاع ارز بدون درج ارزش ممنوع شد
  • ۹۹/۰۷/۱۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی