هیوندای

ASGHAROOOOمیرای از جزئی خودروهای هیدروژنی جهان است که تولید انبوه می شود و هم زمان در میدان کشورهای ژاپن و آمریکا فروخته می شود. فقدان ایستگاه های عرضه سوخت هیدروژن در بکلی جهان و افزایش دعوی بخاطر مقیاس های الکتریکی محبوبیت خودروهای پیل سوختی را کاهش داده است و برندهای اسمی فرع ی چندانی به تنخواه گذاری در تولید این نوع محصولات مدال نمی دهند. بااین حال، تویوتا همچنان به فناوری قوه سوختی و خودروهای FCV تعلق دارد و نسل جدید میرای را سال آینده تولید متراکم خواهد کرد.

اولین مدل میرای سال ۲۰۱۴ شناساندن شد. این خودرو تاامروز، همچنان روی خط تولید تویوتا درون ژاپن پایا الباقی است و همراه پیشرانه ای با غلبه ۱۵۲ اسب بخار و گشتاور ۳۳۵ نیوتن متر تولید می شود. روشنایی حرکتی این خودرو به ۵۰۰ کیلومتر می رسد و سرعت گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتربرساعت آن ۹ ثانیه و نهایت سرعتش ۲۰۰ کیلومتربرساعت است.  میرای در راسته جهانی، قیمت حدود ۵۸ هزار دلار است؛ ولی همراه تنزل های مختلف و سوخت رایگان بخاطر مدت طولانی در کشورهای مختلف فروخته می شود.



نخستین نکته درون طراحی ظاهری میرای جدید، استفاده از پلتفرم TNGA: GA-N N تویوتا کرون و لکسوس IS بوسیله جای پریوس. است به همین دلیل، میرای ۲۰۲۱ درمقایسه با معیار قبلی، ۱۴ سانتی متر فاصله ی پایه بیشتر یدارد تا بوسیله وضوح بزرگ تر و جادارتر. باشد تویوتا ادعا می نرم میرای ۲۰۲۱ با سه تانک حمل هیدروژن در فضای زیر مجری بار نسبت تقسیم وزن بسیار خوب پنجاه پنجاه روی محورهای جلو و دنبال مهیا خواهد.

کرد براساس اطلاعات منتشر شده ی خبرنگاران و رسانه های ژاپنی، میرای جدید بوسیله پیشرانه ای با قدرت ۱۸۰ اسب تبخیر و گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر مجهز است که نهایت سرعت ۱۷۵ کیلومتربرساعت فراهم می. درنگ رادیکال ترین ترفیع تویوتا برای این خودرو، تکثیر روشنایی حرکتی ۳۰ درصد و توانایی حرکت تا مسافت ۸۵۰ کیلومتر.





است در فضای داخلی، میرای ۲۰۲۱ راحتی بیشتر درمقایسه با نسل فاتحه دارد و نزدیک بوسیله محصولات لوکس برند لکسوس جلب نظر می. کند سان روف مجزا بخاطر سرنشینان جلو و عقب، پنل دیجیتال پشت فرمان، نمایشگر لمسی/۱۲ ۳ اینچ و پوشش چرم برای صندلی ها و فرمان و تودری های وجود.

دارد جزئیات بیشتر از قیمت و اقتدار های فنی میرای ۲۰۲۱ در آینده منتشر خواهد. شد این خودرو هیدروژنی سال آینده میلادی تو ژاپن و آمریکا فروخته می.شود بیشتر:بخوانید این ربات در عرض چند دقیقه چاله ها و صرفنظر های جاده را از بین می بردنیسان ناوارا 2021 معرفی کردن شدمرسدس بنز از رقابت فناوری خودران بیرون می شودموتورسیکلت برقی وکسان به رکورد سرعت ۳۹۴ کیلومتر بر ساعت رسیدشاسی اهتزاز برقی فولکس واگن تارو در چین معرفی
  • ۹۹/۰۸/۱۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی