هیوندای

۹ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

اچ پیلپ تاپ های متنوعی را در قالب قوم ی انوی (HP Envy) عرضه می دهد که از ابدار افزار قوی در بر نقشه کشی مدرن بهره می گیرند. این باهم اتحاد کردن روز گذشته از جدیدترین لپ تاپ های قوم ی انوی پرده برداری کرد. به طور معمول لپ تاپ های خانواده ی اسپکتر (Spectre) قیمت زیادی دارند و محصولاتی رده پشته بوسیله حساب می آیند؛ لپ تاپ های متاخر سری انوی را می نبوغ بوسیله نوعی جایگزین مقرون به صرفه ی آن ها برای کسانی که نمی خواهند پول یدکی نفقه کنند، به حساب آورد. HP Envy 13
همین باعث می شد که با دیدن یک کنترل از راه دور که با یک سیم بلند بوسیله تلویزیون وصل شده بود، هیجان زیادی را تجربه کنند. ولی اکنون از آن زمان، سال های یدکی گذشته است و افراد بوسیله دنبال سیاق هایی برای کنترل وسایل و مدیریت حکم و حتی عمر خویشتن از سیاق دور هستند. پس شما حزن در سال ۱۹۵۰ و کنترل تلویزیونی سیم دار باقی نمانید و باسرعت، به جمع مردم های پیشرفته امروزی بپیوندید که به شما لبخند می زنند و فاصله ها را بر می دارند.دورکاری، شعر کره خواه اختیار؟

با نمو تکنولوژی و پیشرفت علم، انسان هرروزه بیشتر بوسیله عقب متد هایی هستند که هرچیزی را آسان مرطوب کنند و مدیریت بیشتری بر کار و عمر خود داشته باشند. یکی از این راه ها، استعمال از ابزار دورکاری و مدیریت پروژه از گونه دور است که سرویس «میزیتو» به عنوان یک محصول باکیفیت ایرانی نمونه مناسبی جهت عمل این مهم است.از دورکاری و مزیت های آن، آن ناموس مصاحبت شده که احتمالا مزایای آن را بدانید. پس بوسیله بیان چند میزان مختصر از آن کفایت می کنیم:کاهش مخارج کاریمنعطف شدن برنامه هارفع فردی های زمانی و مکانیمدیریت و ایفا کارها درون هرزمان و شرایطی

و ...

بی شمار از افراد با دانستن فواید این گونه به این فقره روی آورده اند و بوسیله قانون های متنوع کارهای خود را با ابزارهای دورکاری پیش می برند. در این میان، برخی افراد هم، هم چنان بوسیله پشت روش های سنتی و قدیمی خود هستند و کاری به حکم دنیا و مسیری که طی می بطی ء ندارند. ولی خب قدیم همه چیز اختیاری حلق! کافی است صبح روزی را به تفکر بیاورید که  یک ویروس کوچک، یک دنیای ارشد را به تعطیلی کشاند!

بسیاری از کسب و کارها تعطیل شدند یا به مشکل خوردند. تو این میان آن هایی که از یک اتوماسیون دورکاری خوب کاربرد می کردند همچنان تو صحنه پاینده ماندند. البته کسب و کارهای زیادی غصه با سرعت به این گروه ملحق شدند که جلوی ضرر را هرچه زودتر بگیری، منفعت است.

اما اگر شماهم به فکر بستری مناسب هستید تا به بهترین شکل مقدور همه چیز هماهنگ شود و کارهای خودرا بوسیله خوبی مدیریت کنید حتی از طرز دور، باید به این موارد توجه کنید و امکانات زیر را مهیا کنید:امکان کاربرد همگانی:

بدوی نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که همه همکاران و مجموعه شما امکان استفاده از ابزار دورکاری را داشته باشند. بعضی افراد دنبال کوچک ترین دلیل و بهانه ای هستند تا از ادا کارهایشان شانه تهی کنند. اگر اسباب کارشما اشتراکی نباشد، دستاویز خوبی به این دسته افراد داده اید؛ پس مواظب باشید! البته عده ی دیگری هم هستند که واقعا توجیهات قانون دان دارند؛ مثل طرفداران گوشی های آیفون که چالش های یدکی با تعدادی برنامه ها دارند!

مسلما نمی توانید از آن ها درخواست کنید گوشی خویشتن را کنار بگذارند! پس برای مدیریت تصرف و فرمان خود از میزیتو استفاده کنید که درون سه بستر وب، Android  و iOS سزاوار سرزنش اجرا باشد. با این امر شما ارتباطات خود را تسهیل می کنید و یک دسترسی همگانی بخاطر افراد به بود می آورید.مدیریت ساعات پیشگاه افراد:

قرار نیست تمام مدت این دغدغه را داشته باشید که افراد چقدر مشغول کار بوده اند یا چه میزان برای کارهای خویشتن نفس گذاشته اند. همچنین لازم نیست هرکدام از افراد تیم، مدام با یک خامه و کاغذ شایسته کردن های کاری خود را محاسبه کنند و جمع بزنند؛ آن هم زمانی که یک برنامه می تواند کلیه شایسته کردن های حضرت افراد و میزان فعالیت هایشان را به صبر محاسبه و ظاهر بطی ء. یک ابزار کاربردی خوب باید این نیاز مهم مدیران و کارکنان را به منت تأمین یواش.مدیریت دستور کار ها:

 کی وجود کی بود؟ من نبودم!

هرچقدرهم برای دستور کار ریزی حین بگذارید، نفقه کنید و تکاپو کنید، تازمانی که نتوانید آن ها را مدیریت کنید، سودی ندارد. بی اندازه وقت ها در کارهای مربوط به مشارکت ها و گروه های مختلف بی نظمی هایی به بود می آید و کارها استوار پیش نمی رود. در این میان هرکس جدیت می کند تا خویشتن را بی تقصیر علامت دهد و دیگران را مقصر. اگر دستور کار های مدنظرتان بیشتر غصه شود، این اتفاق می تواند کارکنان را بیشتر متزلزل و سردرگم کند!

بنابراین لازم است برنامه ها را درون درجه فاتحه بخاطر خودتان و درون وهله سپس بخاطر کل تیم مشخص و منظم کنید. یک سیستم خوب مدیریت تصرف و کار کمک می کند تا طاس مجموعه به طور معلوم وظایف خود را بدانند و نسبت بوسیله عمل آن ضامن شوند. واضح شدن مسئولیت ها، پیگیری کارها و رجحان بندی آن ها، باعث بهبود بهره وری افراد و درنهایت پیشرفت طاس سیستم می شود.

البته گاهی اوقات هم، بعضی تسک ها و وظایف باید چندبار جبران شوند. اگر امکان ابداع یک چرخه وظایف کم قیمت بخاطر ارتکاب امور وجود داشته باشد، این ارتکاب با سرعت و دقت بیشتری اجرا می شود. این استعداد درواقع به نظم بیشتر امور کاری شما کمک خواهد کرد.قدرت در عین سادگی:

کاربری آسان یکی از مزیت های یک ادوات دورکاری خوب است. اگر بتوانید به یک دستور کار دستری داشته باشید که باوجود قدرتمندی خود استفاده آسانی هم داشته باشد، خیلی خوب است. یکی از معیارهای کاربری آسان، پشتیبانی از زبان فارسی است که سرعت کار را بالاتر می برد و استفاده از آن را تسهیل می درنگ. استفاده از این طور ابزاری آموزش خاصی ندارد و عزب پیش نیاز آن گذراندن کلاس اول و یاد داشتن سطر الفبای فارسی است!امکان برقراری مناسبت میان افراد:

یکی از معایبی که افراد برای دورکاری نام می برند، کاهش تعاملات و ارتباطات میان اعضای تیم است. چنانچه امکان همفکری و اقرار نظرات، پیشنهادها و انتقادها حیات نداشته باشد، رسیدن به اهداف مشترک سخت می شود. تکثیر میزان تعامل در یک گروه و گشادگی میزان مشارکت افراد، باعث ایجاد درک مثبت و درنتیجه بازدهی بیشتر می شود. چنین ارتباطی تو گروه های کاری، امکان اشتراک گذاری بیشتر اطلاعات را به افراد می دهد.

مصرف از قابلیت های یک شبکه اجتماعی خوب، در این بین فایده یدکی دارد. اگر بتوانید از یک شبکه مدنی اختصاصی بهره ببرید که قدیم داخل دسترس باشد و نگران وزن خواه فیلتر شدن آن نباشید، مفرط بهتر است. اگر امکان ترویج اطلاعات، آمار، گزارش ها، ارسال فایل، عکس و الحاقیه و گفت وگو در مورد دستور کار ها و ارجاع آن تو این طور فضایی حاضر شود، بسیاری از نیازهای یک دسته برطرف خواهد شد. پس از شبکه مدنی اختصاصی خودتان استفاده کنید.چیزی از قلم نیفتد!

اگر امکان یادداشت کردن و نوشتن اطلاعات لازم خود را داشته باشید، دیگر نگرانی از بابت اینکه موردی از قلم بیفتد نخواهید داشت. ایجاد سیلی سواد درون این مورد کمک زیاد خوبی بوسیله شما خواهد کرد. با کاربرد از برچسب ها و رنگ های مختلف تنوع بیشتری به تصنیف هایتان بدهید و آن ها را از هم متمایز کنید.

همچنین لازم است که یک یادآور کم ارزش برای کارهای خویشتن داشته باشید تا کارهایی را که به دقیقه ۹۰ نزدیک می شوند به شما یادآوری کند تا هیچ چیز فراموش نشود.مانیتورینگ گروه:

در مدیریت آنلاین یک پروژه، بررسی وضعیت کلی کارهای اجرا شده شکوه زیادی دارد. اگر امکان مشاهده کارها و درخت سرو های کاربرد شده توسط اعضای گروه و آمارگیری و اخذ گزارش از روند کارها وجود داشته باشد، فرایند و میزان ترفیع امور بهتر واضح می شود. مدیریت وظایف و امور درنهایت باعث ارتقاء کل سازمان خواهد شد.دور یا نزدیک؛ مشتری مدار باشید:

تو زمانی که هنوز سردر بعضی از مغازه ها نوشته شده ایستادن بیجا جلوگیری کننده کسب است یا نوع فروخته شده پس گرفته نمی شود، کثرت از کسب و کارها و برندهای معتبر و محبوب جهان همچنان به پشت روش های جذب و البته حفظ کردن مشتری هستند. حتما ازاین قبیل رمان های مشتری مداری تاکنون بسیار شنیده اید...

خلق ارتباط خوب، مشتری مداری و توجه بوسیله آن، چیزی است که در هرجا و از هر بور ای باید به آن توجه کرد. بخاطر این کار حتما به ایجاد یک پرونده برای مشتریان خویشتن فکر کنید.

 بخاطر ایجاد یک بایگانی مناسب برای مشتریان و وفاق مؤثر با آن ها، حتما این موارد را احترام گذاردن کنید:این تنها یک ارتباط مزخرف نیست؛ پس ارتباط خود را هدفمند کنید.همیشه درنظر داشته باشید توجه به مشتری یک لطف نیست؛ یک وظیفه است.دسته بندی مربوط به مشتریان مختلف و گزارش گیری از هر گروه را فراموش نکنید.بهتر است نظرها و نکته های مربوط بوسیله هر مشتری را جایی ثبت کنید. این تاریخچه احتمالا روزی به دردتان خواهد خورد.ارتباط با مشتریان را مستمر و دائمی کنید. به آن ها این امکان را بدهید که هر زمان خواستند به شما دسترسی داشته باشند.سیستم سازی داخل کسب و فقره را فراموش نکنید:

هدف این کار داخل نهایت خودکار ساختن سازمان و تصرف و امر است تا بدون نظارت و مدیریت مدیر خواه با حداقل استاندارد آن، کلیه کارها به نوع دوستی اجرا شود. این ائتلاف باعث کاهش وفاق به مدیریت کلکسیون و کارامد شدن مورد تک افراد سیستم خواهد شد. بود یک جهیز مدیریت تصرف و کار این امکان را می دهد که هر قد موسسه دگرگونی به یک مدیر خودکار شود که وظایف خودرا به بهینه شکل امکان پذیر انجام می دهد. سیستم سازی در کسب و فقره هدفی است که بسیاری از مدیران برای کاهش فشار و درنهایت بهبود مجموعه خود، از آن کاربرد می کنند.





سخن پایانی: هیچ چیز یا همه چیز ؟

شاید نکاتی تا اینجا گفته شد، دور از دسترس به رویت برسد و خاطر کنید تلاش اضافی بخاطر بزمین نشستن به تنها چند مورد از آن نیاز است. اما ما اصلا نمی خواهیم که شما به یک، دو خواه حتی چند تک از آن برسید! بله حیرت نکنید. ما اصلا این طور هدفی نداریم! پس هدف ما چیست؟ مرام نهایی ما این است که شما بوسیله بهترین شکل مدیریت کسب و فقره خودرا برعهده بگیرید و به تمامی آیتم هایی که گفته شد دست پیدا کنید.

میزیتو در بسترهای وب، Android  و iOS آماده است تا به بهترین لباس برنامه ها و پروژه های شما را مدیریت نرم. با داشتن مزایایی مثل امکان مکاتبات اداری، جلوه گر کردن ساعات مفید افراد، ابداع پرونده مشتریان و امکان ارتباط با آن ها، نمایش میزان فعالیت مجموعه، یادداشت شخصی و برخورداری از آویشن پشتیبانی و طاسی امکانات دیگر، میزیتو یک جهیز مدیریت کسب و کار قوی را به شما پیشنهاد می کند که می توانید مجانی در آن ثبت نام کنید.

کرونا بیاید یا بادمجان ببارد! با میزیتو در هرشرایطی کسب و حکم و پروژه خویشتن را مدیریت کنید.بیشتر بخوانید:خرید تلویزیون ال جی از بانهزعفران تیموری؛ از زمین های زراعت زعفران تا فروشگاه آنلاین زعفرانطراحی موشن گرافیک بیکراناپ خرابه رکورد ۲۰ میلیون نصب در بازار را زدتعرفه «خرید و تحویل متاع» ماکسیم؛ حافظ سلامت کاربران دربرابر کرونا
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین مقامات چروک چهارشنبه نیمه شب ۲۰ فروردین دستور خروج ساکنان شهر را برای اولین بار دادند. ساکنان این شهر ۱۱ میلیون نفری از ۲۳ ژانویه (۳ بهمن) برای مهار انتشار ویروس کرونا داخل قرنطینه کامل استراحت اندوهناک بودند.



همکاران پزشکی داخل فرودگاه تیانهه درون ووهان گره با بی قراری خداحافظی می کنند



ارائه نورانی تو مرکز شهر ووهان پایان قرنطینه را اعلام می بطی ء



قطارهای زننده السیر پس از ۱۱ هفته توقف برای عملیات در شهر ووهان آماده می شوند.



ایستگاه ووهان، یکی از سه ایستگاه اصلی قطار شهر بازگشایی می شود



مسافران سوار نخستین قطاری می شوند که پس از برداشته شدن قرنطینه ووهان از ایالت بیرون می شود



کارگران در کارخانه دونگ فنگ هوندا در ولایت ووهان ناهار می خورند



کارکنان پزشکی از درمانگاه First  Bethune از دانشگاه جیلین درون عادات ترک شهر درون فرودگاه شادمانی می کنند



مسافری از یک مروارید امنیتی در رله قطار ووچانگ در ووهان می گذرد



کارکنان پزشکی از کنار یک پاسبان رباتی در فرودگاه بین المللی تیانه داخل ولایت ووهان می گذرند



سامان ها پشت رله عوارضی شاهراه صف کشیده اند تا از دهات ووهان بیرون شوند



استقبال از پروازی از ده هانگ ژور موقع فرود داخل شهر ووهان



مردم درون جایگاه قطار هانکو درون بطرف خانه ووهان به صدای زیر مردانه ایستاده اند
شرکت جی پاور به تازگی از علیه متاخر خود، Hurricane RS ، رونمایی کرده است. این خودرو از تیونینگ بی ام و M5 کامپتیشن خراج شده است. تغییرات ایفا خمود شامل تقویت پیشرانه و کاربرد از سامانه ی اگزوز جدید است. همچنین، برای کالبد ی خودرو نیز به صورت سفارشی بسته هایی نمایش شده است.مقاله های مرتبط:بی ام و M5 کامپتیشن مدل 2019 معرفی شد

بی ام و M5 کامپتیشن قبل از تغییرات همچنین به دوست خود قدرتمند حیات. این میزان بی ام و با کد F90، قادر است در ۳/۳ ثانیه از حالت محرر بوسیله سرعت صد کیلومتر پیاده شدن روزگار برسد؛ سرعت گیری آن همچنین تا ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت بدون وقفه ادامه دارد. با سفارشM Driver’s Package ، سرعت نهایی M5 کامپتیشن به ۳۰۵ کیلومتر به خشکی امدن روزگار می رسد. این محصول غلبه خود را از یک پیشرانه ی ۴/۴ لیتری به همراه یک جفت توربوشارژر می گیرد که ۶۱۶ اسب دود قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند.



تیونینگ جی پاور، توربوشارژر های بی ام و را با نمونه های جدید برنده تعویض کرده است. همچنین، استفاده از یک سامانه ی اگزوز حرفه ای تر به همراه سایر تغییرات کوچک، باعث شده تا محصول آن ها ۲۰۰ اسب بخار غلبه بیشتری نسبت به M5 کامپتیشن داشته باشد.

Hurricane RS از غلبه ۸۲۹ اسب بخار و گشتاور ۱۰۵۰ نیوتن متر بهره می برد؛ مشخصاتی که سوپراسپرت ها از آن برخوردار هستند. این خودرو همانند بوگاتی ویرون قادر است در عرض ۲/۵ حین از حالت محرر به سرعت ۱۰۰ کیلو متر برساعت برسد و سرعت گیری آن نیز تا ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت ادامه دارد. جی پاور اقرار دارد که حداکثر سرعت این محصول به صورت الکترونیکی محدود شده است تا تایر ها آسیبی نبینند؛ همچنین، دعوی دارد که اگر این محدودیت نباشد، این سرعت احتمالا گوشه ی کوچکی از توانایی های Hurricane RS خواهد بود.



جی پاور مقدار امانت ی ارتقای پیشرانه را که محتوی توربوشارژر های متاخر می شود، ۵,۹۹۰ یورو (۶۵۷۵ دلار) اعلام کرده است. تعویض سامانه ی اگزوز قبلی با نمونه ی تیتانیومی با خروجی های چهار تایی پوشیده از کربن، ۸,۴۴۹ یورو (۹۲۹۴ دلار) آب می خورد. این سدان مبصر به رینگ های آلومینیومی ۲۱ اینچی همچنین مجهز شده است که به همراه تایر های ساخت میشلن، ۹,۵۴۵ یورو (۱۰۴۹۹ دلار) بها دارد.



Hurricane RS، علاوه به خشکی امدن مشخصات فنی، در سرنوشت تنه نیز با امانت های سفارشی نمایش می شود. پوشش رنگ متالیک نارنجی رنگ با قیمت ۳,۸۰۰ یورو (۴۱۸۰ دلار) قابل موعظه است. همچنین، با پرداخت ۵,۲۳۶ یورو (۵۷۵۹ دلار)، یک کاپوت مخلوق شده از فیبرکربن روی این محصول گمارش می شود؛ این کاپوت درون قسمت میانی برجستگی دارد و تو طرفین آن هواکش تعبیه شده است.



گفته ها حاکی از آن است که بی ام و فراغت است مدل M5 بعدی را با قدرت بیشتر رونمایی یواش. این نسخه خاص که احتمالا با پسوند CS نمایش می شود، از یک موتور V8 متاخر بوسیله همراه دو توربوشارژر بهره خواهد برد و گفته می شود از مدل M5 کامپتیشن سریع زیرفون است. اگر این ادعا معتمد باشد، مطمئنا میزان M5 CS از پلتفرم جدیدی نسبت بوسیله بی ام و M5 کنونی استعمال نخواهد کرد و فقط نسخه متاخر با طراحی اولاد فعلی خواهد بود.بیشتر بخوانید:بی ام و i Hydrogen NEXT هیدروژنی پیل سوختی، سال ۲۰۲۲ عرضه می شودقیمت و مشخصات فنی بی ام و 330e پلاگین هیبرید مدل ۲۰۲۱ اطلاع دادن شدطراح سابق بی ام و، بوسیله کیا پیوستتصاویر کادیلاک اسکالید لیموزین مدل ۲۰۲۱ منتشر شدبی ام و خودروهای هیدروژنی را درکنار مدل های برقی تولید خواهد کرد
شرکت ارائه دهنده ی ارتباطات جهانی وان وب (OneWeb) روز جمعه اخبار کرد که داوطلبانه تحت فصل ۱۱ شیوه افلاس ایالات متحده اعلام ورشکستگی کرده است و «قصد دارد با استفاده از این اقدامات و به اراده به حداکثر رساندن ارزش شرکت، درصدد سودا کسب وکارش برآید.» به نقل از فایننشیال تایمز، وان وب پس از آنکه عمدتا به دلیل دنیاگیری ویروس کرونا در حفظ کردن سرمایه ی ابتکاری ی دریافتی از سرمایه گذارانش ازجمله سافت بانک ناکام ماند، تصمیم یادشده را اتخاذ کرد. این شرکت بخش اساسی ای از کارکنانش را نیز تعدیل کرده است.

وان وب پیش تر تو چندین دور جذب سرمایه، سه میلیارد دلار جمع آوری کرد و به قفا جذب پول بیشتر برای ادا پرتاب های تجاری خویشتن حیات. آدریان استکل، مدیرعامل وان وب داخل تبلیغ ی افلاس گفت:وضعیت کنونی ما، پیامد تأثیر اقتصادی هیاهو کووید ۱۹ است. [با این حال] از نرخ مدنی و اقتصادی ماموریتمان برای وحدت هرکس در هرکجا اطمینان داریم.

وان وب به همراه اسپیس ایکس و آمازون ازجمله همکاری هایی محسوب می شد که با هدف ارائه ی اینترنت پرسرعت از محیط درصدد تاسیس منظومه ای ماهواره ای بود. این شرکت بوسیله تازگی بوسیله عزیمت اتمام منظومه اش، دسته ای از ماهواره های جدید را به فضا پرتاب کرد و انتظار نمی رفت که به این سرعت به ورطه ی افلاس کشیده شود. اعلامیه ی افلاس یک هفته پس از آن منتشر شد که وان وب گفت بوسیله دلیل فردی های سیر تکاملی و اختلال جهانی تو زنجیره ی تأمین، تأخیر در دستور کار ی پرتاب و تولید ماهواره را انتظار دارد.مقاله ی مرتبط:وان وب مقدماتی ماهواره هایش را با هدف برقراری اینترنت جهانی ماهواره ای پرتاب کرد

وان وب که در سال ۲۰۱۲ به دست گرگ وایلر، کارآفرین فناوری بنیان گذاری شد، در بریتانیا منیع است و یک دکه مرکزی نیز داخل ویرجینیا آمریکا دارد. این انبازی نیز تو سرمایه گذاری مشترک با ایرباس، صاحب کارخانه ی تولید ماهواره تو فلوریدا است. خبرگزاری اسپیس نیوز روز جمعه گزارش داد که وان وب پیش از اعلام ورشکستگی، ۸۵ درصد از ۵۳۱ کارمند خویشتن را تعدیل کرد.

وان وب هم اکنون ۷۴ ماهواره در مدار دارد و عرضه ی سرعت پهن باند فراتر از ۴۰۰ مگابیت بر حین را با تأخیر ۳۲ میلی ثانیه مدال داده است. درمقابل، اسپیس ایکس که رقیب حقیقی وان وب محسوب می شود، ۳۶۲ ماهواره پرتاب کرده و درصدد پرتاب هزاران ماهواره ی دیگر است. ماهواره های وان وب و اسپیس ایکس در مدارهای نزدیک زمین فعالیت می کنند و بدین وسیله می توانند درمقایسه با ماهواره های سنتی مستقر در مدار زمین ثابت، تأخیر بسیاری کمتری ارائه دهند.

وان وب پیش تر درون هم چشمی ماهواره ای با اسپیس ایکس از این همدستی جلوتر وجود و پیش از استارلینک، داخل سال ۲۰۱۷ مجوز مجتمع ارتباطات فدرال را دریافت کرد. وان وب سرود داشت با مصرف از ۷۲۰ ماهواره در مدار نزدیک زمین و بهره گیری از باندهای فرکانسی Ka و Ku، اینترنت ماهواره ای را دراختیار ایالات متحده و بازارهای جهانی قرار دهد.

خریداران احتمالی وان وب ممکن است آمازون خواه فیسبوک باشند. این دو مشارکت خود قصد دارند بوسیله منظور ارائه ی اینترنت ماهواره ای، منظومه ای درون مدار نزدیک زمین بسازند. جف بزوس، مدیرعامل آمازون تو ماه فوریه با فروش ۴ میلیارد دلار از سهام این شرکت، پول نقد فراوانی بوسیله دست آورد. به گفته ی وان وب، این شرکت «تماشایی تقاضای جهانی چشمگیر از سوی دولت ها و رهبران شاغل تو صنایع خودروسازی، دریایی، مستخدم و هوانوردی بوده است؛ ولی مقصود سرمایه گذاران برای تأمین مالی وان وب در میانه ی دنیاگیری ویروس کرونا بر باد رفت.»بیشتر بخوانید:ساخت پهپادهای ویژه برای امتیاز سرفه، تب و سایر علائم مرتبط با بیماری هاهمه گیری ویروس کرونا تو ایران از نگاه آمار و ارقام [بوسیله روزرسانی: ۱۲ فروردین ۹۹]کووید ۱۹ چگونه می تواند آینده ی مشاغل را متحول کند؟رونق اپلیکیشن های سودا ی سهام درون روزهای کساد بازارهای مالیتوییتر حساب کاربری یک وب سایت را بوسیله برهان انتشار اطلاعات مغلوط اطراف ویروس کرونا مسدود کرد
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از لایوساینس مرزوبوم اپیدمیولوژی دانش های زیست شناسی، پزشکی بالینی، جامعه شناسی، ریاضیات و بومشناسی را ترکیب می نرم تا به درک الگوهای مشکلات بهداشتی برسد و سلامت انسانی را داخل سراسر جهان بهبود بخشد. مفاهیم: اپیدمیولوژی چیست؟

اپیدمیولوژی ابزاری برای خویش گسترش مصیبت در جمعیت و عوامل موثر به خشکی امدن عالمگیر بیشتر خواه کمینه مصیبت  و شیوه های پیشگیری از بلای ناگهانی است.

کلمه اپیدمیولوژی یعنی بررسی اپیدمی از کلمات یونانی epi به معنای «به خشکی امدن روی» خواه «روی اعطا کردن» و demos به معنای مردم گرفته شده است. بنابراین اپیدمیولوژی به معنای لغوی به معنای معاینه آنچه بر انسان صورت می دهد، است.

بقراط، پزشک باستانی یونان را پدر اپیدمیولوژی می خوانند. بقراط که درون فاصله قرن های چهارم و پنجم پیش از میلاد می زیست که اغلب درمان ها و طبابت ها پهلو خرافات متکی بود، نخستین کسی بود که فکر عقلانی را داخل نسبت دادن مشکلات بهداشتی به عوامل محیطی خواه طبیعی به کار برد. او درمان هایی مثل جراحی، تغییرات رژیم غذایی و داروهای گیاهی را پیشنهاد کرد. او همچنین زبان های «آندمیک» (بیماری که مختص یک ملک برملا است) و «اپیدمیک» یا (بیماری که مختص یک زمان محسوس است) را ساخت که متخصصان اپیدمیولوژی یا اپیدمیولوژیست ها (همگی گیری شناسان) امروز بی آرامی بوسیله کار می برند.

اپیدمیولوژیست ها را می توان پزشکان مجعد ها نامید. پزشک بالینی از این محاسبه با اپیدمیولوژیست متفاوت است که بر مصونیت و بهزیستی بیماران منفرد، امتیاز و درمان هر بیمار بر اساس داوری بالینی، امتحان و دانش علمی متمرکز است. داخل مقابل، اپیدمیولوژیست بر اشتی همگانی جوامع و گاهی مردم در پری های جهانی تمرکز دارد. این متخصصان جدیت می کنند منشا بلای ناگهانی و سایر اثرات سلبی آن بر سلامت را دریابند و تخمین بزنند چند نفر از مردم در معرض این بلای ناگهانی هستند و این بیماری چگونه ممکن است در انباشتگی انتشار یابد.

اپیدمیولوژیست ها از آمار، نمونه های ریاضی و زیست شناختی و دانسته های علمی استفاده می کنند تا اقدامات متناسب بهداشت اشتراکی برای کنترل و پیشگیری از مشکلات بهداشتی را تعیین کنند.

گرچه اپیدمیولوژی با بیماری های عفونی و شیوع بیماری های منتقل کننده شبیه پاندمی کووید-۱۹ مربوط می شود، ولی متخصصان این لفافه نیز به تجسس بیماری های جاهل واگیر ماند شیوع عالمگیر سرطان ریه به علت سیگار کشیدن یا افزودن مدل قتل در یک جامعه حزن می پردازند. گرچه موجب این مشکلات بهداشتی ممکن است متفاوت باشد، بسیاری از ابزارهایی که اپیدمیولوژیست ها برای این موضوعات بوسیله فقره می برند، شبیه هستند.

مثلث اپیدمیولوژیکی 

هر اپیدمیولوژیستی مثل یک کارآگاه محقق بیماری لازم است مجموعه فراخ ای از وسایل را برای کشف کردن و مطالعه سرنخ ها در اختیار داشته باشد. در مرکز این مجموعه ابزارها «مثلث اپیدمیولوژیکی» فراغت می گیرد.

این مثلث مدلی است که وابستگی میان موجب بیماری و شرایط اجازه دهنده به پراکندن یا تکثیر آن را توضیح می دهد. این مثلث سه گوشه دارد که بیانگر  سه گنجایش هر پرسیدن درستی در این اساس استک چه کسی، چه چیزی و کجا.

«چه کسی» درون اینجا میزبان است یا انحصاری که بیماری را دارد. «چه چیزی» عامل یا علت بلای ناگهانی است. «کجا» به معنای فضا یا عوامل اجنبی است که ایجاد بلای ناگهانی را اجازه می دهند یا بوسیله سرایت بیماری کمک می کنند.

هدف اپیدمیولوژیست این است که اطلاعاتی را کشف کند به حد تماس میان گوشه های این مثلث معاون کنند، یعنی ارتباط میان میزبان، عامل و فضا را پیمانه و ترویج بیماری را متوقف کنند.

بخاطر مثال، در روزگاران گذشته، اگر پزشکی میکروبی را که عامل یک بیماری بود، پیدا می کرد، فدایی فکر می کردند بغرنج آن مصیبت حل شده است. زمان حال می دانیم فقط یافتن میکروب عامل بیماری کافی حلق- اپیدمیولوژی بوسیله نشانی رشته تلفیقی است به بررسی چگونگی رابطه دوسویه میزبان و محیط که به ابداع بیماری منجر می شود، می پردازد. اپیدمیولوژیست ها با کاربرد طراحی های مطالعات پیشرفته و تکنیک های تحلیلی غم داده ها مربوط به آدم ها یا میزبان ها از جمله عوامل زمینه ساز ژنتیکی و هم داده ها مربوط به میکروب ها را کاربرد می کنند تا خویش ژرف زیرفون از بیماری به مشت آورند. اپیدمیولوژیست ها و بحران کووید-۱۹

در دعوا اخیر پاندمی کووید-۱۹ نیز می استعداد نقش اپیدمیولوژیست ها را نظر. اخیرا متخصصان اپیدمیولوژی در ایمپریال کالج لندن به سرپرستی نیل فرگوسن یک مدل ریاضی ارائه دادند که اثرات بالقوه این بیماری را بر حسب اینکه چه نحو پیشگیری به کار پژمرده شود، علامت می عدل. انتشار ویروس کرونای جدید که درون دهات ووهان چین اول شد و تو همه جهان اتساع یافت، باعث تحت فشار قرار گرفتن بیمارستان ها شده است که فاقد پرسنل و برگ کافی بخاطر درمان موج فزاینده بیماران هستند.

پژوهشگران ایمپریال کالج با مدل سازی ریاضی خود علامت دادند که راهبردهای محاکمه بهداشتی که بر مبنای «تخفیف» (mitigation) شیوع ویروس کرونا هستند، امکان پذیر است احصائیه مرگ ها را بوسیله شقه کاهش دهند و میزان اوج تقاضا برای نگهداری بهداشتی را تا دو سوم پایین بیاورند، اما تاثیر آنها بخاطر جلوگیری از سیری ظرفیت ترتیب بهداشتی کافی نخواهد بود.

این اپیدمیولوژیست ها درون مبادله پیشنهاد کردند «مداخلات شدیدتری» (خاموش کردن suppression) مانند دوری گزینی مدنی در ابعاد گسترده (مثل تعطیلی طولانی شهرها) انجام شود تا سرعت گستردن ویروس داخل جامعه کاهش یابد و از مرگ میلون ها نفر جلوگیری شود.

پیشنهادات فرگوسن و همکارانش مبنای محاکمه های عمومی در بسیاری از کشورها شده است که امیدوارند با به کار انعقاد آنها با پهن کردن ظاهر نمو صعودی موارد جدید بیماری، پهلو این شیوع غلبه کنند. پهن کردن روشن شیوع ویروس کرونا یعنی چه؟ مجله مهم بوسیله وزیر بهداشت | از سناریوی «کنف پرسنل» زین کنید | سیل اپیدمی سهمگین خواهد وجود
بوسیله گزارش همشهری آنلاین، حواشی ورزش برگزارنشده پرسپولیس و سپاهان که سه گانه بر صفر به منفعت سرخپوشان پایتخت اطلاع دادن شد همچنان ادامه دارد. غرض عجیبی که سپاهانی ها برای حاضر بودن حضرت مقابل پرسپولیس گرفتند، به نوعی تقدیر بی مو لیگ را عموم و قهرمانی قرمزها را تقریبا اکید کرد؛ بنابراین طبیعی است که چشم اصفهانی ها هنوز متعاقب پس دادن امتیازات این ورزش باشد، اما برخی اظهارنظرها بیش از حد توی ذوق می زند.

بوسیله نشانی مثال اخیرا پیام نیازمند، دروازه بان خوب و بی حاشیه نویسی سپاهان گفته: «اگر پرسپولیسی ها مردانگی می کردند بازی انجام می شد»؛ اما آیا این تعابیر برازنده فوتبال حرفه ای است؟ سرخپوشان مقابل مقررات تو زمین ماندند و چون آویشن هماورد نیامد میدان را صرفنظر کردند؛ به همین راحتی. مردانگی دیگر یعنی چه؟

طبیعتا باید به اصول پیاده روی حرفه ای شرف بگذاریم؛ همانطور که مثلا اندکی قبل از این بازی، فدراسیون فوتبال در تماس با باشگاه سپاهان خواهان حضور امیر قلعه نویی در تیم ملی شد، اما مجلس اصفهانی گفت با قلعه نویی قرارداد دارد و او را حتی به خاطر منافع ملی تو وارستگی تیم اول کشور نمی گذارد؛ خب چرا آنجا مدیران سپاهان –بوسیله تعبیر نیازمند- فتوت و از خودگذشتگی نکردند؟ سوا می شود یک مکان حرفه ای وجود و جای دیگر نه؟ یک جا اصالت را به طریق عدالت و جای دیگر دم از اصول شرقی و معرفتی زد؟ آیا یک بام و دو هوا، همین نیست؟