هیوندای

بوسیله گزارش همشهری آنلاین، حواشی ورزش برگزارنشده پرسپولیس و سپاهان که سه گانه بر صفر به منفعت سرخپوشان پایتخت اطلاع دادن شد همچنان ادامه دارد. غرض عجیبی که سپاهانی ها برای حاضر بودن حضرت مقابل پرسپولیس گرفتند، به نوعی تقدیر بی مو لیگ را عموم و قهرمانی قرمزها را تقریبا اکید کرد؛ بنابراین طبیعی است که چشم اصفهانی ها هنوز متعاقب پس دادن امتیازات این ورزش باشد، اما برخی اظهارنظرها بیش از حد توی ذوق می زند.

بوسیله نشانی مثال اخیرا پیام نیازمند، دروازه بان خوب و بی حاشیه نویسی سپاهان گفته: «اگر پرسپولیسی ها مردانگی می کردند بازی انجام می شد»؛ اما آیا این تعابیر برازنده فوتبال حرفه ای است؟ سرخپوشان مقابل مقررات تو زمین ماندند و چون آویشن هماورد نیامد میدان را صرفنظر کردند؛ به همین راحتی. مردانگی دیگر یعنی چه؟

طبیعتا باید به اصول پیاده روی حرفه ای شرف بگذاریم؛ همانطور که مثلا اندکی قبل از این بازی، فدراسیون فوتبال در تماس با باشگاه سپاهان خواهان حضور امیر قلعه نویی در تیم ملی شد، اما مجلس اصفهانی گفت با قلعه نویی قرارداد دارد و او را حتی به خاطر منافع ملی تو وارستگی تیم اول کشور نمی گذارد؛ خب چرا آنجا مدیران سپاهان –بوسیله تعبیر نیازمند- فتوت و از خودگذشتگی نکردند؟ سوا می شود یک مکان حرفه ای وجود و جای دیگر نه؟ یک جا اصالت را به طریق عدالت و جای دیگر دم از اصول شرقی و معرفتی زد؟ آیا یک بام و دو هوا، همین نیست؟
  • ۹۹/۰۱/۰۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی