هیوندای

۱۰ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

گوگل مدتی پیش درخت سرو استریم بازی مخصوصی را با نام استیدیا (Google Stadia) رونمایی کرد؛ این سرو گیمینگ، مبتنی بر فضای ابری است و هنگام چند دم اخیر توانسته توجهات یدکی را بوسیله سمت خود دعوت یواش. طبق اخبار رسمی، سرویس گوگل استیدیا فردا مورخ ۲۸ آبان ماه ۱۳۹۸ آغازبه حکم خواهد کرد تا هزاران نفر از قابلیت های جالب آن یکروز مند شوند.

آغازبه فقره نسبتا زودهنگام استیدیا داخل ۲۸ آبان، از همان ابتدا توسط بسیاری از کاربران موردانتقاد صبر گرفت؛ در برابر گوگل تو ابتدا استعداد های بیش بیش و متنوعی را بخاطر سرو گیمینگش شناساندن کرده و اعلام کرده وجود این قابلیت ها طی آغازبه کار استیدیا در دسترس قرار می گیرند؛ با این حال مدتی پس ازآن اهالی مانتین ویو اعلام کردند بسیاری از قابلیت های یادشده راحتی محو طی آغازبه فرمان بدوی ی استیدیا بخاطر این سرویس در دسترس باشند. همین موضوع باعث شد احصائیه درخورتوجهی از کاربران بوسیله گوگل انتقاد کنند. گوگل داخل پاسخ بوسیله انتقادات گفته است نیت دارد استیدیا را بوسیله نرم کردن زمان به بلوغ برساند و توان های جدیدی را به آن افزودن کند. استیدیا در واقع استراحت است همواره در حال پیشرفت باشد.

مقاله های مرتبط:همگی چیز داخل تک Stadia سرو استریم بازی گوگل؛ تحول بزرگ جهان گیمینگگوگل برای درخت سرو استیدیا بازی های انحصاری خواهد ساخت

گوگل درون آستانه ی آغازبه کار رسمی استیدیا اعلام کرده است که احصائیه بازی های این درخت سرو قرار است بیشتری از چیزی باشد که داخل نخست اعلام شده وجود. بر بنیان اعلام رسمی، درخت سرو گیمینگ استیدیا کارش را با ۲۲ بازی متنوع آغاز خواهد کرد. این رقم تقریبا دو برابر آن چیزی است که گوگل هفته ی گذشته اعلام کرده بود.

در ابتدا گفته می شد بسیاری از بازی هایی که اکنون در سیاهه جناب دارند، فراغت نیست تا سال ۲۰۲۰ امر تولیدشان به صورت طولانی بوسیله اتمام برسد؛ با این حال ظاهرا گوگل در پیش بینی های اولین اش دستخوش اشتباهاتی محاسباتی شده است. فیل هریسون از اعضای گوگل، داخل پاسخ سؤال یکی از کاربران درون توییتر توضیحاتی را تو این رابطه عرضه داده است. او می گوید: «بله، شاید درون پیش بینیِ هفته ی گذشته مان قدری محافظه کاران عمل کردیم. بسیاری از شرکای تجاری مان در طرز کار فوق العاده توانستند مراحل پایانی ساخت بازی شان را بوسیله تکمیل برساند و آن را برای استیدیا در دسترس قرار دهند». 

داخل پناد زیر می توانید نظاره گر بازی هایی باشید که راحتی است هنگام آغازبه کار استیدیا برای این سرویس گیمینگ درون دسترس باشند (بازی های جدیدی که پیش تر حضور آن ها اعلام نشده بود، در پناد زیر بولد شده اند):فهرست بازی های گوگل استیدیا طی آغازبه حکم درون ۲۸ آبان ۱۳۹۸ردیفنام بازی۱Assassin’s Creed Odyssey۲Attack on Titan: Final Battle 2۳Destiny 2: The Collection (مخصوص سرویس استیدیا پرو)۴Farming Simulator 2019۵Final Fantasy XV۶Football Manager 2020۷Grid 2019۸Gylt۹Just Dance 2020۱۰Kine‍‍‍‍۱۱Metro Exodus۱۲Mortal Kombat 11۱۳NBA 2K20۱۴Rage 2۱۵Rise of the Tomb Raider۱۶Red Dead Redemption 2۱۷Samurai Shodown (مخصوص سرو استیدیا پرو)۱۸Shadow of the Tomb Raider۱۹Thumper۲۰Tomb Raider 2013۲۱Trials Rising۲۲Wolfenstein: Youngblood

با کلیک روی نام هر بازی، بوسیله صفحه ی اختصاصی آن در زومجی نقل مکان خواهید شد

افزون بر موارد بالا، درون مبدا گفته شده بود که بازی Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint قرار است در سال ۲۰۲۰ در دسترس قرار گیرد؛ اما اکنون نشر آن برای پیش از پایان سال ۲۰۱۹ تعیین شده است. همچنین برابر اعلام رسمی، راحتی است در سال ۲۰۲۰ بازی های Doom: Eternal ،Watch Dogs: Legion ،Gods
به گزارش همشهری، «درون قهوه خانه بودم که شنیدم جوانی معروف به رضا موش با ۲ نفر دیگر خلال دستبرد به خانه ای، رجولیت را به قتل رسانده و فرار کرده اند». مرد جوان وقتی این سرگذشت را در یک جمع خانوادگی درود می کرد، خبر نداشت یکی از زوجه هایی که در جمع حضور دارد از بستگان مقتول است و همین گفته هایش باعث دستگیری مظنون فراری خواهد شد. به گزارش همشهری، ۲۸آبان ماه سال گذشته وجود که گزارش قتل جوانی ۲۸ساله به پلیس و متهم جنایی تهران اعلام شد. مقتول درون خیابان چاقو خورده و پس از انتقال به درمانگاه با وجود تلاش پزشکان جانش را از مشت داده بود.

در چنین شرایطی گروهی از کارآگاهان پاسبان آگاهی راهی محل وقوع شدند و تو معاینه ها نمودار شد که ۳نفر به قصد دزدی وارد خانه ای حوالی مهرآباد جنوبی شده اما سر بزنگاه صاحبخانه رسیده و آنها مجبور به فرار شده بودند. با این حال پسر همسایه با شنیدن فریادهای «دزد، دزد» صاحبخانه بااطلاع ماجرا شده و بوسیله تعقیب دزدان پرداخته و موفق شده بود که یکی از آنها را گیر بیندازد. پسر همسایه با جیب بر درگیر شده و مانع گریختن او شده بود اما سارق تقلا می کرده از مخمصه ای که گرفتار شده بود، فرار کند و در همان لحظه طرار دیگر برای نجات همدستش با دشنه ضرباتی بوسیله کبیر همسایه زده و همین باعث شده تا بالغ مجروح، سارق را رها درنگ. پس از این حادثه، هر ۳سارق موفق بوسیله فرار شدند و غمناک شدن بالغ همسایه باعث شده حیات که دیگر هیچ کس جرأت نکند بوسیله دزدان نزدیک و مانع فرار آنها شود. پس از فرار دزدان نیز جوان همسایه به بیمارستان منتقل شد ولی شدت جراحت او به حدی بود که جانش را از دست قسط. خاطره گویی

به عقب قتل جوان ۲۸ساله، تحقیقات بخاطر کشف کردن کریه از عاملان جنایت آغاز شد ولی دزدان حرفه ای عمل کرده بودند تا ردی از خودشان به جا نگذارند. ماه ها از این حادثه چشم پوشی و هنوز سرنخی از قاتلان به دست نیامده وجود تا اینکه مدتی قبل اتفاق عجیبی عارض رحم. یکی از سارقان اسمی به رضا موش که در یک جمع دوستانه بوسیله برهان مصرف مشروبات الکلی کنترلش را از دست داده بود، بخاطر خودنمایی شروع کرد بوسیله حرف زدن درباره روز سرگذشت و اینکه چطور پسر شباب را بوسیله کشتار رسانده است. یکی از دوستان وی که این سرگذشت را شنید، مدتی بعد آن را در جمع دوستانش داخل قهوه خانه ای تحسین کرد و گفت که چطور رضا موش و ۲نفر دیگر هنگام اختلاس از یک بناء دست به قتل پسری جوان زده اند.

آن روز اما در در قهوه خانه مردی بوسیله صیت رحیم نامی به رحیم صافکار هم حضور داشت که حرف های پسر کبیر را درباره این جنایت شنید. او که گوشش را تیز کرده بود، شنید که قتل از سوی فردی معروف به رضا موش و ۲ نفر از دوستان دیگر او رخ داده است، همه این وقوع درون خاطرش ماند تا اینکه چند روز بعد اتفاق دیگری رخساره داد. آن روز رحیم صافکار داخل یک جمع خانوادگی وجود که بحث به بزه و جنایت کشیده شد. او همچنین همان حرف هایی را که تو قهوه بناء شنیده بود، مدح کرد. از قضا در آن جمع یکی از بستگان مقتول حضور داشت که پس از شنیدن ماجرا و اطلاعاتی که رحیم داده بود، با قوم مقتول رابطه گرفت و موضوع را بازگو کرد. دستگیری

قوم مقتول فورا در اداره آگاهی تهران مجهز شد تا سرنخی را که بوسیله دست آورده بود، پیش روی تیم جستجو راحتی دهد. حدود یک سال از قتل گذشته بود ولی هنوز کریه از عاملان این جنایت درون دست نبود و اکنون آنها متوجه شده بودند که قتل توسط ویژگی نامدار به رضا موش عارض گرفته است. با اظهارات قوم مقتول، تحقیقات برای دستگیری این مرد آغاز و مشخص شد که او چند لحظه قبل به تهمت دزدی لوازم در خودرو گرفتار شده و هم زمان حال درون زندان تهران ارشد است. همین کافی وجود تا او بخاطر تحقیق به شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران منتقل شود و پیش روی قاضی احسان زمانی دون بازجویی فراغت بگیرد. رضا وقتی پی برد که دستش رو شده، مدعی شد که قتل را یکی از دوستانش اسمی به «هم دست چشم» انجام داده و چون آنها شباهت ظاهری با هم دارند به اشتباه بچه های نگرش کنیه او را بوسیله عنوان قاتل در جمع های دوستانه به اصطلاح آورده اند.

قاضی اما این برهان را قانع کننده ندانست و پرسید: شباهت قشری که دلیل نمی شود کنیه شما در جمع گفته شود. همه گفته اند که تو با شرکت دوستانت وارد خانه شده ای و سپس تیمار کشتار را انجام داده ای. بازپرس پاسخ عدل: نه صحت ندارد. من شنیده ام که «ممد چشم» با دوستانش ترور را انجام داده است. ما هنگفت شبیه غصه هستیم؛ از دید جثه و رخساره. تنها تفاوتمان تو چشمانمان است.

ممد چشمانی درشت دارد اما چشمان غلام ریز است؛ به همین دلیل او نامدار شد به ممد چشم و غلام رضا موش. ما اصلا با بی قراری حکم نمی کردیم. غلام با ممدچشم چند سال پیش در زندان قرمز حصار آشنا شدم. هردوی ما به اتهام حمل مواد دستگیر شده و تو یک سلول بودیم. حدود ۴ماهی درون زندان بودیم و پس از آزادی تیمار هرازگاهی یکدیگر را می دیدیم اما با اندوه سرقت نمی کردیم. من به تامل تامین هزینه مواد داخل فقره دزدی افتادم. البته پیش از این کارم دزدیدن نبود. شابلون زن بودم. چند وقتی هم رخت داخل خودرو سرقت می کردم. تخصص من دزدی از مسکن ها نیست ولی شنیده ام تخصص «ممد چشم» سرقت از خانه هاست. بازپرس: او بخاطر داخل از قتل عددی زده است؟

متهم: خیر اما غلام از دوستان دیگرم شنیدم که او طی سرقت دست به قتل زده است و اینک فقط به خاطر شباهت ظاهری مان من گیر بی ریا ام. قاضی: علاوه کنار اختلاس سابقه فرار اندوه داری. سانحه چه بود؟

از دادسرا فرار کردم. چندماه پیش بود که به افترا اختلاس برده شدم و مرا به دادسرا بردند. لباس شخصی به تن داشتم و در برابر لاغر و ریزنقشم موفق شدم دستبند را از دستانم خارج کرده و از دادسرا فرار کنم. ۵۶روز فراری بودم. داخل این مدت به کارگاه هنری شابلون زنی می رفتم تا اینکه رسم سالگرد فوت پدرم رسید. وقتی برای همکاری تو رسم حاضر شدم، پلیس دستگیرم کرد و به زندان رفتم. باورکنید من مردم حسابی بودم، مغازه لباس فروشی داشتم اما ورشکست شدم و اعتیاد فاش کردم. همین باعث نابودی ام شد. دزدیدن و محموله مواد را مقبول دارم اما کشتار را نه. من کسی را نکشته ام، عقیده کنید. تحقیق از بازپرس ۳۵ساله که تمام شد، بازپرس جنایی وی را با قرار قانونی در اختیار مأموران سازمان دهم پلیس آگاهی تهران قرار رحم و بازجویی از او بخاطر کشف ریشه ادامه دارد.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، «هما خورشیدی» با رمز به استانداردسازی خوان خانه‎های سنتی، بیان کرد: این اماکن با ضوابط کمی و کیفی مطابقت پیدا کرده و موظف خواهند شد تا خدمات را به خشکی امدن این زمینه عرضه دهند.

وی افزود: برای استانداردسازی سفره‎خانه‎های سنتی به خشکی امدن اساس ضوابط ساختمانی، ایمنی و بهداشت و نیروی انسانی، آن ها را ارزیابی کرده و پیاده شدن اساس امتیازی که در این وعده کسب می‎کنند، درجه‎بندی می کنند.

این مسئول نمایش نرخ‎نامه از سوی سفره‎خانه‎های سنتی را از مزایای استانداردسازی اعلام کرد و گفت: صدور پروانه بهره‎برداری خواه تمدید آن مستلزم گرفتن گواهینامه مدل است.

وی با رمز به مقیاس سازی واحدهای اقامتی به عنوان یکی از شاخصه های ارزیابی عملکرد گردشگری، تصریح کرد: هتل‎ها، مهمانپذیرها و واحدهای پذیرایی بین راهی هر سال بر ماخذ استاندارد‎های اندکی و کیفی گواهینامه مدل دریافت می کنند که بوسیله تری خوان خانه‎های سنتی نیز بوسیله ستاندن آن موظف شده‎اند.

خورشیدی در پایان خاطرنشان کرد: چنانچه واحدهای اقامتی در طرح «درجه‎بندی واحدهای مقیاس»، شاخصه‎های ارزیابی و درجه‎بندی را رعایت نکنند باعث تنزل منصب قابل با وضعیت واحد اقامتی و حتی لغو گواهینامه نمونه آن ها خواهد شد.
قدرت دوربین عاملی گلچین کننده در گوشی های هوشمند امروزی محسوب می شود؛ به همین دلیل، گوشی هایی قرین پیکسل ۴ گوگل و آیفون ۱۱ اپل  با تمرکز ویژه روی دوربین به راسته عرضه شده اند. علاوه براین، پدیده ی عکاسی مختص بازار پرچم داران محو و برخی مواقع، گوشی های پرفروش و ارزان قیمت نیز تصاویر بسیار باکیفیتی ثبت می کنند.مقاله ی مرتبط:خیساندن کردن پیکسل ها (Pixel Binning) درون دوربین گوشی های هوشمند چیست؟

بااین حال، این دو راسته تو فلسفه ی انتخاب دوربین کاملا باهم تناقض دارند. تلفن های هو شمند مقرون بوسیله صرفه تر، بوسیله حسگرهای ۴۸ و ۶۴ مجهزند و بوسیله زودی به حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز خواهند شد و از تئوری باستانی «اعداد بزرگ زیرفون نشانه برتری است» استفاده می کنند. باوجوداین، چنانچه از اپل و گوگل و سامسونگ بپرسید، آن ها بوسیله شما خواهند گفت فقط ۱۲ مگاپیکسل نیاز شما را برآورده می بطی ء. به نظر می رسد نتایج همچنین با ادعای آن ها همخوانی داشته باشد.

بپا وسوسه های مگاپیکسلی باشید

دوربین های دارای وضوح بالا که در راسته می بینیم، تصاویر بیش مبهمی ثبت می کنند که فاقد جزئیات به نظر می رسند. دلیل این امر آن است که برای ابداع تصویر کم نظیر به عاملی متجاوز از تعداد پیکسل ها لازم است؛ ازجمله لنز باکیفیت و الگوریتم های پردازش تصویر برای تکثیر کیفیت تصویر پایانی. البته برخی از گوشی های حاضر بوسیله رزولوشن بیشتر مانند هواوی میت ۳۰ پرو می توانند تصاویری با جزئیات بیشتر ثبت کنند؛ ولی گوشی هایی اقتصادی با رزولوشن مشابه، چنین توانایی ای ندارند.درحالی که مگاپیکسل بیشتر روی کاغذ ممتاز به نظر می رسد، تبدیل آن به تصاویر باکیفیت هنر دیگری است

اگر هنوز قانع نشده اید، تصویر دون را مشاهده کنید: آنر ۹ ایکس ۴۸ مگاپیکسلی درمقابل گوشی گوگل پیکسل ۳ با رزولوشنی ۱۲ مگاپیکسلی. این مقایسه براساس قیمت نیست؛ اما نکته ای را از کار افتادن می نرم که در مقایسه ی مگاپیکسل بود دارد. کاملا مشخص است که کدام محصول جزئیات بیشتری ثبت می کند. 







دلیل اصلی این حکم آن است که حسگرهایی با مگاپیکسل بیشتر همگی از فناوری خیساندن کردن پیکسل ها (Pixel Binning) و به جای فیلتر رنگی مرسوم بایر (Bayer )، از الگوی فیلتر چهارگانه (Quad-Bayer ) استفاده می کنند. درحقیقت، این دوربین ها وضوح رنگی نزدیک بوسیله یک چهارم از تعداد پیکسل های خویشتن را دارند؛ بنابراین، چنانچه دوربین ۴۸ مگاپیکسلی از فناوری ترکیب کردن پیکسل ها استفاده کند، از نظر جزئیات واقعی بیشتر شبیه به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی شبیه به دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسل متشابه به دوربین ۲۷ مگاپیکسل است. بدین ترتیب، گوشی های هوشمند ارزان قیمت بعید به نظر می رسد با لنزهایشان هم حاصل ی مناسبی نمایش دهند.آینده ی عکاسی محاسباتی 

درحالی که گوشی های میان رده مبتلا رقابت مگاپیکسلی با یکدیگر هستند، در چند سال گذشته، درفش داران میدان دگرگونی بسیاری کمی در سخت افزار دوربین خود داده اند و درعوض، ازطریق استفاده از عکاسی محاسباتی، نبوغ تصویربرداری خود را بهبود بخشیده اند. ترفیع داخل پردازش شمایل باعث ایجاد جزئیات بهتر و تعادل رنگ سفید و رنگ های دیگر تو نور روز و نور کمتر می شود.

عکاسی محاسباتی بسیاری از ویژگی های موردنیاز دوربین را دراختیار استراحت می دهد؛ از عموم حالت شب، جلوه های بوکه، عمق میدان و امتیاز صحنه به کمک هوش مصنوعی. مدل هایی از عکاسی محاسباتی انجام پژمرده با کیفیت عالی را در تصاویر کم نور اپل و مبصر نمایی ترکیبی پنج برابری را تو هواوی یا استعداد عکاسی احکامی را داخل پیکسل ۴ می توان یافت.



حالت پرتو کمتر و پرتره و آسترو در پیکسل ۴ (بخاطر مشاهده در ابعاد اصلی روی تصاویر کلیک کنید)«عکاسی محاسباتی» از مگاپیکسل بیشتر وهله تبلیغاتی کمتری دارد؛ ولی اپل و گوگل ثابت کردند می توان روی آن حساب کردپیش نم شاهد این بوده ایم که نبوغ هایی چون حالت شب و بوکه ی درنگ افزاری که درابتدا در تخصیص گوشی های پرچم دار بودند، پس از گذشت حدود یک سال، به میان رده ها و گوشی های اقتصادی همچنین طرز پیدا کرده اند. با این حال، بهای پردازش پیشرفته ی تصویر و سخت افزار درس ماشین باعث شده است در حال حاضر، پیشرفته ترین الگوریتم های عکاسی محاسباتی فقط در تلفن های گران ارج حیات داشته باشند.

امروزه، گوشی هایی هوشمندی که بهترین دوربین را دارند، تنها بوسیله رقیق افزار پیشرفته ی دوربین موقوف نیستند؛ بلکه از نبوغ پردازش تمثال و یادگیری سامان نیز استفاده می کنند. درحالی که اپل و هواوی و سامسونگ بخاطر پردازش تصاویر به پردازنده ی اصلی گوشی اکتفا می کنند، گوگل علاوه بر آن به پردازنده ی هسته ی عصبی (Neural Core) خواهش دارد. استفاده از این تراشه ها بخاطر اجرای هرچه بهتر الگوریتم های پیشرفته ی تصویربرداری و جلوگیری از مصرف بیش باتری کاملا ضروری است.

باید به این نکته اشاره کنیم که درنهایت، این توان ها نحو خویشتن را به تلفن های مناسب نرخ نیز نمایان می کنند و دیگر تولید کنندگان همچنین مقدور است بالاخره به این مولود برسند که بهتر است تمرکز به خشکی امدن رزولوشن دوربین خویشتن را رها کنند و درعوض، داده های تصویر خویشتن بهتر پردازش کنند. فعلا گوشی های هوشمند میان رده حسگرهایی با مگاپیکسل بیشتر تفویض می کنند تا خود را به نشانی رقیب جلوه دهند؛ اما آینده ی عکاسی با موبایل تو قابلیت های پردازشی پیشرفته و باریک بین نهفته است.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی این موضوع چیست؟بیشتر بخوانید:اپل برای حل تلاطم ساختمان کالیفرنیا ۲/۵ میلیارد دلار هزینه می کندسرویس Google Play Points آغاز بوسیله حکم کردپشتیبانی نرم افزاری از اولین معیار پیکسل گوگل ماه آینده بوسیله اختتام می رسدجزئیات جدیدی از مشخصات دوربین گلکسی 11 سامسونگ فاش شدنمایشگر پیکسل 4 با آپدیت نوامبر 2019 بهبودهایی به خود خواهد رویت
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سی ان ان، همکاری های چاینا موبایل، چاینا تلکام و چاینا یونیکام ارائه شبکه ۵G را با مقدار ۱۲۸ یوان (۱۸ دلار) برای ۳۰ گیگابایت دیتا درون ماه شروع کرده اند و بوسیله این ترتیب کاربران چینی می تواند به این شبکه اینترنتی فوق سریع دسترسی پیدا کنند.

۵G یا قبیله پنجم شبکه تلفن همراه یا بی سیم امکان افزایش انتفال داده ها تا  حداکثر ۲۰ گیگابیت پهلو نفس (یک گیگابیت برای هر کاربر)، امکان دادن خدمات به کاربران بیشتر  و کاهش زمان تاخیر شبکه و پشتیبانی بهتر از کاربران تو حال حرکت (مثلا سوار بر قطار کندرو السیر) را ایجاد می کند. 

برای اینکه بتوانید درکی از سرعت شبکه ۵G داشته باشید، در نظر بگیرید که برای دانلود کردن یک فیلم دی وی دی ۴.۷ گیگابایتی با شیار ای دی اس ال زمینی با پهنای باند ۵۰ مگابیت در ثانبه نیز بوسیله ۱۳ دقیقه لحظه خواهید داشت، ولی با یک تلفن هوشمند خواه لپ تاپ با توان دریافت شبکه ۵G می توانید همه این دی ودی را درون نیکوترین حالت فقط در چهار ثانیه دانلود کنید. گره در خط اول ۵G

سرویس های تجاری ۵G از هم اکنون در ۵۰ بطرف خانه چیناز یکسره پکن، شانگهای، گوانگ ژو و شنزن در اختیار کاربران قرار دارند. در شانگهای، حدود ۱۲۰۰۰ دکل ۵G برای ایمنی از پوشش این شبکه در نقاط حقیقی بطرف خانه برپا شده اند.

سایر کشورها از عموم آمریکاو اضطرار جنوبی نیز داخل سال جاری سرو های ۵G را برخی از نقاط کشورهایشان بوسیله راه انداخته اند. ولی شبکه ۵G چروک درون حال بزرگترین شبکه از این نوع در جهان است و بوسیله این کشور امکان می دهد تاثیر بیشتری پهلو تحول جهانی این تکنولوژی بگذارد.

کارشناسان می گویند استاندارد گستردگی شبکه ۵G و ارزش آن تاثیر مهمی پهلو سراسر زنجیره ارائه خدمات خواهد داشت.

چین زیاد از هر ملک دیگر درون گیتی کاربران اینترنت موبایل دارد و حدود ۸۵۰ میلیون نفر در این کشور از تلفن های هوشمندشان برای جستجو تو اینترنت استفاده می کنند.

انتزاع گران پیش بینی می کنند که شمار کاربران ۵G چین تا سال ۲۰۲۰ به ۱۱۰ میلیون نفر - یعنی ۷ درصد پری این ملک برسد. کره جنوبی شبکه ۵G را درون ماه آوریل (فروردین) به راه انداخت و اکنون حدود ۳ درصد کاربران اینترنتی تو این کشور مشترک این شبکه زبر نوک تیز هستند. نقش شریک هوآیی در شبکه ۵G

شرکت هوآیی که بزرگترین سازنده تجهیزات مخابراتی در جهان و یک برند قطب تلفن های هوشمند است، نقش مهمی تو برپایی شبکه ۵G چین به عهده داری دارد.

این شرکت که مقر آن در شنزن است، با هر سه شرکت دولتی مخابراتی چین معامله دارد. شرکت چاینا موبایل، بزرگترین فراهم آورنده اینترنت موبایل تو این کشور، تقریبا نیمی زا قراردادهای شبکه های ۵G را بوسیله هوآیی سپرده است و بقیه آنها بوسیله شریک شدن های رقیب متشابه اریکسون، نوکیا و زد تی ای سپرده شده است.

از طرف دیگر چندین شرکت چینی سازنده تلفن های هوشمند از جمله اوپو، ویوو و شیائومی خرید موبایل ها با قابلیت دریافت ۵G را اغاز کرده اند. اما شریک شدن هوآیی با توجه رابطه نزدیکش با اوپراتورها در راه اندازی شبکه ۵G و کنترلش پهلو تجهیزات حقیقی این شبکه در زمین فروش تلفن های ۵G هم دست پشته را در میدان دارد. آشنایی با فناوری های لطافت جی، فورجی و ال تی ائی (LTE)
فیسبوک با سازمان بازرسی کنار حفظ کردن داده ها بریتانیا، ICO، بر ضابطه بحران کمبریج آنالیتیکا بوسیله توافق رسید. غول شبکه های اجتماعی حاضر به پرداخت جریمه ی ۵۰۰ هزار پوندی، تقریبا مقابل با ۶۴۳ هزار دلار شد که پس از معاینه بحران ایجادشده بر شیوه پروژه ی کمبریج آنالیتیکا، تصویب شده حیات.

بخشی از اصلاح فیسبوک با سازمان ناظر، به توقف شکایت متقابل آن ها اختصاص دارد. البته تو جزئیات توافق دیده می شود که آن ها هیچ تعهد رسمی برای پرداخت جریمه نمایش نکردند. برازنده تذکر است این جریمه، بالاترین حد جزا در قانون حفاظت از داده ی بریتانیا محسوب می شود، چرا که کمبریج آنالیتیکا پیش از اجرایی شدن عادت GDPR عارض داده حیات.مقاله های مرتبط:فیسبوک بوسیله پندار رسوایی کمبریج آنالیتیکا ۵ میلیارد دلار جریمه می شودفیسبوک و کمبریج آنالیتیکا؛ کابوس حریم شخصی

فیسبوک در شکایتی متقابل از ICO توقع می کرد که سازمان بریتانیایی هیچ سندی مبنی بر سوءاستفاده از داده ی شهروندان آن کشور توسط کمبریج آنالیتیکا ندارد. البته نکته ای خاص در پرونده ی فیسبوک و ICO بود داشت که بوسیله نوعی منجر به پیروزی غول شبکه های اجتماعی در دستیابی به اصلاح شد. آن ها ادعای تعصب تو دادخواهی ها و مواردی مشابه را ثمر ICO مطرح کرده بودند که در مسئله عرضحال بوسیله نفع موجودی تمام شد.

تو مسئله درگیری های فیسبوک با اداره بریتانیایی، از ICO خواسته شد تا اسناد مرتبط با تصمیم گیری علیه فیسبوک را منتشر کند. این سازمان که صدای زیر مردانه زیادی به عرضه ی ایمیل ها و اسناد خویشتن نداشت، ماه گذشته مخبر فرایند تجدید نظر شد. حالا آن ها پس از توافق با فیسبوک، از شکایت خود صرف دید کرده اند.

ICO در بیانیه ای با توضیح جزئیات توافق با فیسبوک نوشت:ما به این حاصل رسیدیم که توافق حاصل، بهترین عواقب را داخل جهت منافع کاربران فیسبوک در بریتانیا خواهد داشت. فیسبوک و ICO با یکدیگر شریک شدن می کنند تا از یکسانی عملکرد با قوانین حفاظت از داده اطمینان حاصل شود.



سخنگوی سازمان حفاظت از داده ی بریتانیا، اظهارنظر اضافه ای دوره توافق حاصل نداشت و رسانه ها را به بیانیه ی عمومی ارجاع داد.

تو بخشی از توافق نامه می خوانیم که فیسبوک حق نگه داری برخی از «اسناد» ضبط ی ICO محصول خود را دارد تا آن ها را تو صورت احتیاج برای «اهداف دیگر» به کار ببرد. به نشانی مثال شاید اسناد برای نظارت های بیشتر خویشتن شرکت در پرونده هایی همچون کمبریج آنالیتیکا مصرف داشته باشد. ICO می گوید که بخشی از بازرسی ها برابر دستور آن دایره متوقف شده حیات و اینک ادامه می یابد.

درون توافق جدید میان ICO و فیسبوک، هر یک از طرفین باید هزینه هایی عرفی پرداخت کنند. جریمه ی ۵۰۰ هزار پوندی فیسبوک نیز به جای ICO بوسیله خزانه ی ملکه در بریتانیا پرداخت می شود.

جیمز دیپل جانستون، قائم مقام باشگاه تو بیانیه ای دوروبر توافق نامه ی اخیر می گوید:ICO از توافق با فیسبوک مبنی بر اسکان شکایت و بازنگری علیه اخطاریه ی صیقل جریمه و اصلاح بخاطر صیقلی استقبال می درنگ. نگرانی اصلی ICO این وجود که داده ی شهروندان برتانیایی تو معرض تهدیدی جدی صبر گرفته باشد. حفاظت از اطلاعات انحصاری و حریم خصوصی، اهمیتی بنیادی دارد؛ اهمیتی که خیر تنها بخاطر حقوق تک تک افراد، بلکه بخاطر حفظ کردن ساختارهای دموکراسی نیز دیده می شود.

ما خشنود هستیم که فیسبوک ضامن به گام گذاشتن در مسیر اصول مهم حفظ داده های مهیب شد. ما اعتقاد داریم که فیسبوک با تعهد قوی به حفظ اطلاعات شخصی افراد و حریم خصوصی، پیشرفت می نرم و از رخدادهای پیش آمده تحصیل خواهد گرفت.



هری کینموث، مشاور مشاور مبصر فیسبوک در بیانیه ای با امنیت از توافق روزنامه با ICO نوشت:ما قانع هستیم که به توافقی اساسی با ICO مشت مشخص کردیم. همان نعوظ که قبلا اندوه گفتیم، با بررسی ژرف مرطوب اتفاقات قیافه داده داخل بحران کمبریج آنالیتیکا در سال ۲۰۱۵، تغییراتی اکید در پلتفرم خویشتن خلق کردن و دسترسی افراد و اپلیکیشن ها را به اطلاعات محدود کردیم. حفاظت از اطلاعات آدم و حریم خصوصی در رجحان اول فیسبوک قرار دارد. ما درون حال توسعه ی ابزارهای کنترلی هستیم تا به انسان در حفاظت و مدیریت اطلاعات کمک کنیم.

ICO تأیید کرد که هیچ سندی مبنی به خشکی امدن انتقال داده ی کاربران فیسبوک داخل اروپا در جریان دعوا کمبریج آنالیتیکا ندارد. بوسیله هرحال ما از باهم اتحاد کردن بیشتر با سازمان مذکور استقبال می کنیم تا نظارت ژرف تری در موضوع استفاده از تحلیل داده با شعار گیری های دیپلماتیک داشته باشیم.فیسبوک و ICO با ارامش جدید، از امتداد ی غوغا های حقوقی و مالی پیشگیری کردند

در تحلیل واقعه پیش آمده می استعداد ادعا کرد که فیسبوک و ICO با هدف پایان دادن به درگیری های قانونی و بحران هایی که پیامد آن ها رخ می دهد، غرض به توافق در موضوع مناقشه گرفته اند. این رویکرد، دستاوردی خوب و سریع تو بحث مسائل مربوط به روابط عمومی محسوب می شود. به علاوه داده های خوبی غم در اختیار فیسبوک استراحت می گیرد تا از آن ها در بازرسی عمیق نمدار داخلی بحران کمبریج آنالیتیکا کاربرد کند.

فیسبوک با وجود توافق با سازمان بریتانیایی، هنوز چالش های خیلی قانونی را در آمریکا درون پیش رو دارد.



ICO زیاد از یک سال پیش از تصمیم خود مبنی بر شکایت از فیسبوک در سیلان فضاحت کمبریج آنالیتیکا شناسایی داد. مأموران آن ها تو مارس ۲۰۱۸ وارد دفاتر کمبریج آنالیتیکا شدند و هارددرایو ها را با ارائه ی حکم بازرسی بخاطر تحلیل داده خارج کردند. بوسیله علاوه به فیسبوک حزن دستور داده شد تا تحقیقات خود را روی داده های آن شرکت متوقف نرم.

بازرسان و مدیران ICO، یک سال پیش بوسیله کمیته ای داخل مجلس بریتانیا اعلام کردند که داده های دریافت شده در اغتشاش کمبریج آنالیتیکا احتمالا بوسیله موسسه های بیشتری ارسال شده است؛ سازمان هایی که قبلا به صورت اشتراکی مشهور از آن ها برده نشد. در گزارش مذکور اشاره ای به ۶ دایره شده بود.

تو پاره دیگری از گزارش ICO به کمیته ی مجلس آمده وجود که کمبریج آنالیتیکا تا سال ۲۰۱۸، اندکی از داده های فیسبوک را برخلاف ادعایی مبنی کنار حذف آن ها نگه داری کرده است. در همان زمان گفته شد که بخشی از دلیل محکومیت جریمه ی ۵۰۰ هزار دلاری بوسیله خاطر کشف همان داده های افزایش بوده است.

برخی از اسناد و شواهد کشف شده، داخل دفاع فیسبوک از خود تو پرونده های مرتبط با کمبریج آنالیتیکا مفید خواهد بود. به علاوه تو مسئله حسابرسی پلتفرم از سوی خویشتن همدستی همچنین می استعداد از داده های بی شما قبض شده استفاده کرد. فیسبوک به محض افشای افتضاح کمبریج آنالیتیکا، حساب رسی کاملی روی پلتفرم خویشتن داشت و همگی ی توسعه دهنده هایی که به داده های مجلل دسترسی داشتند، بوسیله چالش کشید و حساب رسی مذکور هنوز ادامه دارد.بیشتر بخوانید:محققان فیسبوک، ادراک ساختگی با استعداد فریب دادن سیستم امتیاز چهره توسعه دادندمیزان استفاده آمریکایی ها از فیسبوک داخل دو سال اخیر ۲۶ درصد کاهش یافته استآمازون منابع پردازشی به ارزش یک میلیون دلار را برای مقابله با دیپ فیک داخل اختیار فیسبوک و مایکروسافت می گذاردبازنگری توییتر در سیاست های خود بخاطر مقابله با دیپ فیکاعضای هیئت مدیره جدید لیبرا معرفی کردن شدند
موافق گزارش متاخر منتشرشده از سوی رسانه ی بلومبرگ، اپل قصد دارد مسکوک یدکی را درون حوزه ی خانه ی هوشمند تنخواه گذاری کند تا از این شیوه مقیاس حضورش درون میدان رخت مربوط به خانه های هوشمند را تکثیر دهد. گرچه هوم کیت (پلتفرم ساختمانی ی هوشمند اپل بخاطر کنترل لوازم خانگی هوشمند) طی چند سال اخیر با رشد درخوتوجهی روبه رو شده است، اما هنوز با دستگاه های متعددی سازگاری ندارد و از این حیث در پشت پلتفرم های گوگل هوم (Google Home) و آمازون الکسا (Amazon Alexa) جای می گیرد.

اپل با آگاهی از این موضوع مشیت دارد از طریق روش هایی جدید، شرکت های بیشتری را بوسیله تولید لوازم جانبی سازگار با هوم کیت انگیزش کند. درون ضمن بلومبرگ در گزارشش مدعی شده است که ظن دارد اپل تا اینکه به تفکر تولید کالا خانگی عام خودش باشد تا آن ها را به بهترین شکل ممکن با هوم کیت سازوار کند. 

گزارش جدید بلومبرگ مدال می دهد که اپل به طور خاص به حضرت پررنگ تر در بازار لوازم مربوط به خانه های هوشمند فکر می یواش و قصد دارد تدابیری خاص در این زمینه بیاندیشد. گفته می شود که آندریاس گَل طرح حقیقی اقدامات جدید را ریخته و خود او نیز رهبری پروژه را پذیرفته است. او پیش تر داخل Silk Labs شاغل بود، اما بوسیله دنبال تصاحب آن توسط اپل در سال ۲۰۱۸، بوسیله استخدام این شرکت درآمد. ظاهرا اپل بوسیله دنبال خلق اسلوب های مهندسی جدیدی است تا شرکت های مختلف با اتکا به آن ها بتوانند لوازم موجودی را به شکلی ساده خیس با پلتفرم هوم کیت سازگار کنند.

مقاله ی مرتبط:یکپارچگی با برترین تجهیزات شبکه به اپل هوم‎ کیت اضافه می شود

بلومبرگ افزون بر موارد یادشده، مدعی شده، گروهی که آندریاس گل رهبری آن را برعهده دارد، بی آرامی زمان حال داخل حال بررسی این سؤال هستند که آیا خود اپل همچنین لازم است به تولید رخت ساختمانی ی هوشمند روی بیاورد یا خیر؛ بنابراین گمان دارد اهالی کوپرتینو نیز بوسیله حوزه ی پیدایش لوازمی همانند لامپ هوشمند یا قفل داخل هوشمند وارد شوند. پیش تیز در گزارشاتی شنیده بودیم که اپل روی یک دشت متاخر سازگار با هوم کیت برای ارائه تو سال ۲۰۲۰ کار می کند؛ در آن زمان گفته شده بود که محصول موردبحث، مدل کوچک تر اسپیکر هوم پاد با قیمتی پایین است.

یکی از حوزه های مهمی که احتمال می دهیم آویشن تولید ثمر اپل بخواهد درون آن ورود کند، مملکت ی دوربین های امنیتی است؛ محصولاتی که احتمالا به طور اختصاص با قابلیت موردانتظار iOS 13 با نام HomeKit Secure Recording سازگاری خواهند داشت. تو واقع دوربین های سازگار با هوم کیت خواهند توانست از قاعده فردی موردبحث، ویدئوهای بایگانی شده را به قیافه مستقیم داخل شمار آی کلاود کاربر آپلود کنند؛ روانی آپلود ویدئوهای یادشده در آی کلاود تو فضایی صورت خواهد گرفت که دارای رمزنگاری سرتاسر (End-to-end Encryption) است. بلومبرگ می گوید، اپل چند سال پیش قصد داشته محصولات خانگی متنوعی را تولید و روانه ی بازار کند؛ ولی این پروژه بنابه دلایلی باطل سازی شده است.



اپل طی سال گذشته با اعمال تغییراتی مهم در هوم کیت، کارگر کرده است که تولید مایه های سازگار با این پلتفرم برای همدستی های متفرقه کار ساده تری شود؛ در فاتحه برای سازگاری دستگاه ها با هوم کیت به برخی ماژول های باطراوت افزاری نیاز بود، اما اپل آن ها را حذف کرد و بی مو پلتفرم را به حالت کند افزاری درآورد. با این حال برخی از تولیدکنندگان لوازم خانگی گفته اند که متجانس کردن محصولات موجودی با پلتفرم هوم کیت برای آن ها هزینه بر است؛ در ضمن آنان مدعی هستند که سیلان اعطای گواهی هوم کیت از سوی اپل به محصولات این شرکت ها با سرعتی نرم ادا می شود.

اپل تاکنون تنها یک محصول را برای خانه های هوشمند نمایش کرده که آن غم اسپیکری هوشمند با نام هوم پاد است. کارشناسان حوزه ی فناوری به دفعات از هوم پاد مراعات کرده و مدعی شده اند که این اسپیکر کیفیت صدای بسیار خوبی دارد. با این حال هوم پاد به دلیل داشتن قیمت فراز نتوانسته است فروش چندان خوبی را درون بازار تجربه کند. کاربران ترجیح می دهند به جای صیقلی هزینه ای متجاوز برای تهیه ی هوم پاد، محصولات مشابه تولیدشده توسط گوگل یا آمازون را با قیمتی پایین تر تهیه کنند. 

دیدگاه شما کاربران زومیت در این اساس چیست؟
بیشتر بخوانید:در گستره دید اپل؛ از هوشمندی Smart HDR تا ژرفای دیپ فیوژنایرپاد پرو معرفی کردن شد؛ قابلیت حذف نویز محیطی و قیمت ۲۴۹ دلاریآیفون 2020 احتمالا بوسیله نمایشگری با مقدار نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز می شوداپل به مرور زمان بهبودهای مهمی در کاتالیست اعمال می کنداپل از دارندگان آیفون 5 می خواهد iOS 10.3.4 را هرچه زودتر نصب کنند
این کافه تو ماه پیش در شهر چنگدو در شهر سیچوآن در جنوب مغرب چینگشایش یافته است که محل زندگی جمعیت اضافی از خرس های پاندا است که یک راه جانوری تو ریسک انقراض است.

این جمیع جگر سگ چوچوی پرمو را بوسیله طعم جزیی سیاه و سفید و شبیه پانداها تو آورده است.

ویدئویی از این سگ ها که درون کافه بالا و پایین می پرند، درون رسانه های اجتماعی چین فراگیر شده است و صاحب کافه می گوید به قیمت ۱۵۰۰ یوآن (۱۶۵ یورو) حاضر است حیوانات خانگی افراد را به رنگ مشابهی در آورد.

کاربران اینترنت در چین از این امر انتقاد کرده اند و می گویند صاحبان همگان های حیوانات به کنیه محبت به آنها فقط می خواهند از آنها پول در بیاورند.
به گزارش ایسنا، اگر بخواهید بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان را نام ببرید، شاید اولیه نامی که به ذهن تان خطور کند، سوپراستار سامبای برزیلی "پله" است.

پله ۱۸ سال در سانتوس بازی کرد و ۶۱۹ گل به ثمر رساند. او در طول دوران بازی خود بیش از ۱۰۰۰ گل به ثمر رساند و عامل موفقیت برزیل در سه قهرمانی در شیشه ذرهبین های جهانی ۱۹۵۸، ۱۹۶۲ و ۱۹۷۰ بود. بابی چارلتون درباره پله می گوید: "اسب سواری برای هنرنمایی او بدعت شد. " یوهان کرویف نیز پله را تنها بازیکنی می داند که "از محدوده اعجاز فراتر رفته است. " پله در شیشه گرفتن جهانی ۱۹۵۸ تو ۱۷ سالگی توانست همراه آویشن ملی برزیل به قهرمانی در شیشه ای کردن جهانی برسد و به امید این ملک فوتبالی بخاطر تاج گذاری در فوتبال دنیا فرجام دهد. پس از این سال بود که دوران با جلال "پله" به نشانی ورزشکار نخست شد و توانست بوسیله هر چه یک فوتبالیست را از بقیه شاخص می کند، برسد. بسیاری فوتبال را با ادسون آرانتس دوناسیمنتو می شناسند.

استعداد او را یکی دیگر از ستاره های سابق برزیل به معروفیت دی بریتو کشف کرد که در سال ۱۹۳۴ جناب در جام جهانی را امتحان کرد و همین باعث شد تا بی شمار زود شاهد حضور این ورزشکار در فوتبال باشیم. پله در ۱۵ سالگی اسب سواری خود را شروع و دو سال بعد تو ۱۷ سالگی در جام جهانی بازی کرد و توانست تو دیدار نهایی گلزنی یواش و تیمش را بوسیله قهرمانی برساند. هر چند کثرت ها به تیم های ضعیف در دیدارهای دوستانه و بازی های محلی به عنوان بازی های ضعیف بخاطر پله اشاره دارند اما به رویت می رسد رسیدن بوسیله رکوردی که پله از خویشتن بوسیله جای گذاشته است ناممکن باشد.

پله داخل ۱۳۶۳ ورزش در دوران فوتبال خویشتن مظفر شده است ۱۲۸۱ تراب بوسیله میوه برساند. از او به نشانی برترین بازیکن تاریخ فوتبال یاد می شود.
تسنیم نوشت: داخل راسته امروز خرید و خرید خودرو پژو ۴۰۵ با قیمت ۷۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، پژو۲۰۶ قوطی دار با ارزش ۹۷ میلیون تومان و پژو۲۰۷ دنده ای با نرخ ۱۲۶ میلیون تومان مورد فروش فراغت گرفت.

علاوه بر این سمند EF۷ با ارزش ۸۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک با قیمت ۱۶۱ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با قیمت ۸۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و دنا با نرخ ۱۰۸ میلیون تومان به فروش می رسد.

قیمت خودروهای ایران خودرو 



قیمت محصولات سایپا در راسته