هیوندای

موافق گزارش متاخر منتشرشده از سوی رسانه ی بلومبرگ، اپل قصد دارد مسکوک یدکی را درون حوزه ی خانه ی هوشمند تنخواه گذاری کند تا از این شیوه مقیاس حضورش درون میدان رخت مربوط به خانه های هوشمند را تکثیر دهد. گرچه هوم کیت (پلتفرم ساختمانی ی هوشمند اپل بخاطر کنترل لوازم خانگی هوشمند) طی چند سال اخیر با رشد درخوتوجهی روبه رو شده است، اما هنوز با دستگاه های متعددی سازگاری ندارد و از این حیث در پشت پلتفرم های گوگل هوم (Google Home) و آمازون الکسا (Amazon Alexa) جای می گیرد.

اپل با آگاهی از این موضوع مشیت دارد از طریق روش هایی جدید، شرکت های بیشتری را بوسیله تولید لوازم جانبی سازگار با هوم کیت انگیزش کند. درون ضمن بلومبرگ در گزارشش مدعی شده است که ظن دارد اپل تا اینکه به تفکر تولید کالا خانگی عام خودش باشد تا آن ها را به بهترین شکل ممکن با هوم کیت سازوار کند. 

گزارش جدید بلومبرگ مدال می دهد که اپل به طور خاص به حضرت پررنگ تر در بازار لوازم مربوط به خانه های هوشمند فکر می یواش و قصد دارد تدابیری خاص در این زمینه بیاندیشد. گفته می شود که آندریاس گَل طرح حقیقی اقدامات جدید را ریخته و خود او نیز رهبری پروژه را پذیرفته است. او پیش تر داخل Silk Labs شاغل بود، اما بوسیله دنبال تصاحب آن توسط اپل در سال ۲۰۱۸، بوسیله استخدام این شرکت درآمد. ظاهرا اپل بوسیله دنبال خلق اسلوب های مهندسی جدیدی است تا شرکت های مختلف با اتکا به آن ها بتوانند لوازم موجودی را به شکلی ساده خیس با پلتفرم هوم کیت سازگار کنند.

مقاله ی مرتبط:یکپارچگی با برترین تجهیزات شبکه به اپل هوم‎ کیت اضافه می شود

بلومبرگ افزون بر موارد یادشده، مدعی شده، گروهی که آندریاس گل رهبری آن را برعهده دارد، بی آرامی زمان حال داخل حال بررسی این سؤال هستند که آیا خود اپل همچنین لازم است به تولید رخت ساختمانی ی هوشمند روی بیاورد یا خیر؛ بنابراین گمان دارد اهالی کوپرتینو نیز بوسیله حوزه ی پیدایش لوازمی همانند لامپ هوشمند یا قفل داخل هوشمند وارد شوند. پیش تیز در گزارشاتی شنیده بودیم که اپل روی یک دشت متاخر سازگار با هوم کیت برای ارائه تو سال ۲۰۲۰ کار می کند؛ در آن زمان گفته شده بود که محصول موردبحث، مدل کوچک تر اسپیکر هوم پاد با قیمتی پایین است.

یکی از حوزه های مهمی که احتمال می دهیم آویشن تولید ثمر اپل بخواهد درون آن ورود کند، مملکت ی دوربین های امنیتی است؛ محصولاتی که احتمالا به طور اختصاص با قابلیت موردانتظار iOS 13 با نام HomeKit Secure Recording سازگاری خواهند داشت. تو واقع دوربین های سازگار با هوم کیت خواهند توانست از قاعده فردی موردبحث، ویدئوهای بایگانی شده را به قیافه مستقیم داخل شمار آی کلاود کاربر آپلود کنند؛ روانی آپلود ویدئوهای یادشده در آی کلاود تو فضایی صورت خواهد گرفت که دارای رمزنگاری سرتاسر (End-to-end Encryption) است. بلومبرگ می گوید، اپل چند سال پیش قصد داشته محصولات خانگی متنوعی را تولید و روانه ی بازار کند؛ ولی این پروژه بنابه دلایلی باطل سازی شده است.



اپل طی سال گذشته با اعمال تغییراتی مهم در هوم کیت، کارگر کرده است که تولید مایه های سازگار با این پلتفرم برای همدستی های متفرقه کار ساده تری شود؛ در فاتحه برای سازگاری دستگاه ها با هوم کیت به برخی ماژول های باطراوت افزاری نیاز بود، اما اپل آن ها را حذف کرد و بی مو پلتفرم را به حالت کند افزاری درآورد. با این حال برخی از تولیدکنندگان لوازم خانگی گفته اند که متجانس کردن محصولات موجودی با پلتفرم هوم کیت برای آن ها هزینه بر است؛ در ضمن آنان مدعی هستند که سیلان اعطای گواهی هوم کیت از سوی اپل به محصولات این شرکت ها با سرعتی نرم ادا می شود.

اپل تاکنون تنها یک محصول را برای خانه های هوشمند نمایش کرده که آن غم اسپیکری هوشمند با نام هوم پاد است. کارشناسان حوزه ی فناوری به دفعات از هوم پاد مراعات کرده و مدعی شده اند که این اسپیکر کیفیت صدای بسیار خوبی دارد. با این حال هوم پاد به دلیل داشتن قیمت فراز نتوانسته است فروش چندان خوبی را درون بازار تجربه کند. کاربران ترجیح می دهند به جای صیقلی هزینه ای متجاوز برای تهیه ی هوم پاد، محصولات مشابه تولیدشده توسط گوگل یا آمازون را با قیمتی پایین تر تهیه کنند. 

دیدگاه شما کاربران زومیت در این اساس چیست؟
بیشتر بخوانید:در گستره دید اپل؛ از هوشمندی Smart HDR تا ژرفای دیپ فیوژنایرپاد پرو معرفی کردن شد؛ قابلیت حذف نویز محیطی و قیمت ۲۴۹ دلاریآیفون 2020 احتمالا بوسیله نمایشگری با مقدار نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز می شوداپل به مرور زمان بهبودهای مهمی در کاتالیست اعمال می کنداپل از دارندگان آیفون 5 می خواهد iOS 10.3.4 را هرچه زودتر نصب کنند
  • ۹۸/۰۸/۰۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی