هیوندای

۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، خداوندگار محکم قاسمی چهارشنبه ۳۱ اردیبهشتی گفت: براساس دستورالعمل ابلاغی ستاد ملی و استانی مدیریت بلای ناگهانی کرونا، تمامی تورهای گردشگری از زمان اپیدمی شیوع ویروس کرونا داخل سرزمین تاکنون تعطیل هستند.

وی افزود: از ورود همگی تورهای گردشگری مردمان و جاهل بومی بوسیله استان واداشتن بوسیله ارتکاب خواهد آمد و این پیشگیری تا زمان از سرگیری فعالیت دفاتر مسافرتی- گردشگری و ابلاغ دوباره از سوی ستاد استانی مبارزه با کرونا ادامه خواهد داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستانتاکید کرد: شرایط بعضی از شهرهای استان از لفظ ستاد مدیریت بلای ناگهانی کرونا به رخساره وضعیت قزل اعلام شده اند. با مرام حفظ سلامتی مردم، تا شناسایی ثانوی ورود به همه مناطق گردشگری استان لرستان ممنوع است.

این مسئول ضمن تاکید بر ضرورت همکاری شهروندان در به حداقل رساندن مسافرت های غیرضروری اقرار کرد: هر شهروند بومی یا غیر بومی به هر نحوی به محدوده مناطق جاذبه های گردشگری ادخال معین کنند با برخورد عرفی نماینده مواجه خواهد شد و باید آگاه باشند که این واداشتن بوسیله سرود حفظ کردن سلامتی آنان اعمال می شود.

وی تکثیر کرد: در این خصوص استثنایی وجود ندارد لذا برپایی هر گونه چادر و کمپ در اطراف مناطق گردشگری توسط هر ارگان، اشخاص بومی، محلی و یا دسته های ورزشی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: در وضعیت کنونی کشور مقابله با ویروس کرونا بیش از هر چیزی بخاطر همه موسسه ها ابهت دارد و به یاری خداوند پس از غلبه پیاده شدن این ویروس منحوس، همچنان بهشت لرستان با آغوش باز پذیرای گردشگران کسی را عزیز خطاب کردن خواهد بود.
افزایشSGHAROOOON ارج گوشی های پرچم دار باعث شده است تا خریداران انتظار بیشتری بوسیله خرید گوشی های میان رده داشته باشند. به ویژه درون یک سال گذشته حتی داخل گوشی های میان رده میدان همچنین تماشاچی استفاده از پردازنده های بالارده بوده ایم تا افرادی با بودجه متوسط بتوانند امتحان گیمینگ قابل قبولی داشته باشند. در این مقاله به نیکوترین گوشی های گیمینگ میان رده بازار نگاهی خواهیم داشت تا درکنار پرداختن بوسیله انفراد های پردازنده، درنهایت از تجربه گیمینگ آن ها بخاطر فرع مندان به بازی اندروید بگوییم.

 برخلاف افرادی که به قفا گوشی هوشمند برای ارتکاب فعالیت های روزمره خواه عکاسی هستند، بازیکنان اصولا به تعاقب جایگیری مناسب گوشی در زمان تجربه بازی ، شارژدهی بلندی و قدرت تراشه گرافیکی برای اجرای ورزش روی بها فریم بالاتر هستند. به همین دلیل تو مقاله بهترین گوشی گیمینگ زومجی جدیت داریم تا بیشتر روی عملکرد گوشی ها داخل بازی های متفاوت تمرکز داشته باشیم.

فهرست پیش روی شما براساس دلار ۱۶ هزار تومان نگارش شده است، بنابراین با تکثیر یا کاهش قیمت دلار، قیمت محصولات نیز دگرگونی می کند. برای راحتی شما سعی کرده ایم تا گوشی هایی را دربازه قیمتی ۳ تا ۷ میلیون تومان شناساندن کنیم با زومجی همراه باشید.

آنر 20

نکات مثبت: پردازنده قدرتمند بخاطر اجرای ورزش هاجایگیری مناسب درون دستان بازیکنعملکرد خوب دوربین درون طول روز

نکات سلبی: عدم پشیتبانی از آستان کارت حافظهروشنایی پایین نمایشگرعملکرد خیر چندان خوب دوربین تو تاریکینبود حضور ۳.۵ میلی متری هدفون

مثل نغمه ۵تی، آنر 20 نیز از پردازنده قدرتمند کرین ۹۸۰ بهره می سرما. هواوی و آنر از این پردازنده داخل گوشی های پرچم دار خود استفاده می کنند که شناسایی از قدرت پردازشی زیاد بالای آن ها می دهد. بوسیله لطفویژگی GPU Turboo 3 موجود داخل این پردازده، عمکرد برخی بازی ها در زمان امتحان تمام مدت بوسیله ویژه در نرخ فریم بهبود رک می کند.

بدنه آنر ۲۰ از نوع شیشه با فریم آلومینیومی تولید شده است و درون بالای جانب چپ نمایشگر شاهد راحتی گیری زبانه ای نقطه ای بخاطر دوربین سلفی هستیم. نمایشگر ۶.۲۶ اینچی آنر 20 مشابه با سایر میان رده های فهرست زومجی رزولوشن FHD دارد و از نوعی IPS LCD است. شعاع نمایشگر آنر 20 مانند صدا ۵تی نسبت به رقبا کمی ظهر می افتد تو نتیجه بهتر است بازی ها را در منزل تجربه کنید.

در مجموع آنر 20 و صوت ۵تی هر دو شباهت شاداب افزاری زیادی به یکدیگر دارند. آنر 20 از یک باتری ۳۷۵۰ میلی آمپر ساعتبهره می برد و به لطف این باتری می توانید به مدت حدودا ۱۳ ساعت به صورت مداول فیلم سیاحت کنید. این موضوع در زمان امتحان ورزش ها کاهش رک می کند.

تو دنبال آنر 20، چهار دوربین ۴۸، ۱۶ و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی صبر گرفته است. خوشبختانه تصاویر ثبت شده با آنر 20 داخل فروغ روز جزئیات دهش دارد و می توانیم عکس برداری و فیلم برداری گوشی در فضای صریح را خوب ارزیابی کنیم. برخلاف روز، در شب و فضای تاریک اما چندان تصاویر را خوب ارزیابی نمی کنیم.

 آنر 20 یکی از گوشی های زیبا و قدرتمندی است که اکنون در بازار ایران باقیمتی مابین ۵ تا ۶ میلیون تومان پیدا می شود.ابتیاع آنر 20

هواوی نوا 5T

نکات مثبت:اجرای بازی ها روی بالاترین تنظیمات گرافیکیخلاقیت هواوی داخل مدل سازی زیبای عقب گوشیعملکرد روان رابط کاربریدوربین توانمندشارژدهی نسبتا خوب باتری

نکات منفی: نبود امکانات خاص برای گیمرهااسپیکر با وجود ظرفیت بالا، شفافیت مرحمت در پخش موسیقی الکترونیک نداردخلاء پیشگاه حافظهدقت پایین نمایشگر

 بدون غلو هواوی نوا ۵تی یکی از بهینه گوشی ها با عملکردی در پیمانه و اندازه پرچمداران بخاطر اجرای ورزش ها است.

نوا ۵ تی بوسیله نعوظ ویژه از پردازنده پرچم دارکرین ۹۸۰ روزی می برد. این پردازنده در حال مجهز در گوشی های پرچم دار هواوی و آنر مورد استفاده قرار می گیرد و قادر است تا ورزش ها را روی بالاترین تنظیمات گرافیکی امکان پذیر ایفا بطی ء. در زمان تجربه ورزش کال اف دیوتی موبایل خواه پابجی موبایل نرخ فریم حدودا ۶۰ را به فراغت تجربه خواهید کرد.

از طرفی این گوشی وزنی ۱۷۴ گرمی دارد که تو مقایسه با گوشی ردمی نوت ۸ پرو ۲۶ گرم سبک زیرفون است. بدبختانه هواوی از تنظیمات ویژه ی گیمینگ درون نوا ۵تی بهره نبرده ولی به لطف فردی گیم توربو ۳ موجود داخل کرین ۹۸۰، فهرستی از بازی های پشتیبانی شده نظیر پابجی موبایل عملکردی فوق العاده گرافیکی دارند.

متاسفانه صدا ۵تی از درگاه اضافه حافظه داخلی میکرو اس دی پشتیبانی نمی کند و تنها باید به ذهن داخلی ۱۲۸ گیگابایتی خشنود باشید. در حال مهیا بازی های موبایل نظیر فورتنایتتا ۶ گیگابایت از حجم گوشی را لبالب می کنند. هواوی نوا ۵تی همچنین از ذهن رم ۸ گیگابایت بهره می برد که برای اجرای بازی ها و کارهای روزانه کافی و تا اینکه زیاد است.

اما هواوی نوا ۵ تی را به یک نمایشگر ۶.۲۶ اینچی با غلظت پیکسل ۴۱۲ و از نوع IPS مجهز کرده است. پنل های IPS شعاع کمتری را نسبت به سوپر امولدها دارند. متشابه سایر میان رده ها نوا ۵ تی نیز دارای رزولوشن FHD است. هواوی داخل nova 5T دارای باتری ۳۷۵۰ میلی آمپر شایسته کردن است. به لطف این باتری قادر به تماشای فیلم به صورت متوالی تا حدودا ۱۳ روزگار خواهید بود؛ شارژدهی در زمان اجرای بازی ها بوسیله مراتب کمینه می شود.  

پشت گوشی نوا 5T بوسیله دوربین چهارگانه ۴۸، ۱۶ و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکسبرداری عریض، اولتراواید و ماکرو مزین شده است. لحن ۵ تی در شالوده دوربین توانمند است و عملکرد خوبی دارد.

نوا ۵تی قیمتی مابین ۵.۵ تا ۶.۵ میلیون تومان دارد که البته با نوسان قیمت دلار در کشور تغییر می بطی ء.معامله نغمه 5T هواوی

ردمی نوت 9 اس شیائومی

نکات مثبت:شارژدهی فوق العادهنمایشگر گوشی سو خوبی داخل میان گوشی های با پنل IPS LCD داردکیفیت خوب دوربین در عکسبرداری روزعرضه با اندروید ۱۰اجرای رسا بازی ها در مقایسه با گوشی های هم رده

نکات منفی: سرعت پایین شارژ گوشیاسپیکر تک کاناله با حجم خروجی پاییننبود امکانات ویژه بخاطر گیمرها

 بخاطر افرادی که بودجه ای مابین ۳ تا ۴ میلیون تومان دارند ردمی نوت ۹اس را پیشنهاد می کنیم. این گوشی دارای پردازنده ۸ نانومتریاسنپ دراگون ۷۲۰جی است که در ماخذ عملکرد نسبت بوسیله اسنپ دراگون ۷۳۰ استفاده شده در گلکسی ای ۷۱ داخل ایستگاه پایین تری قرار می گیرد. بااین حال باتوجه به رنج ارج قادر است تا بازی ها را روی تنظیمات مدیوم ارتکاب کند.

البته موضوع اجرای ورزش روی تنظیمات علنی به فاکتورهای متفاوتی از عموم تنظیمات سازندگان بستگی دارد. البته باید گفت مانند با اسنپ دراگون ۷۳۰، اسنپ دراگون ۷۲۰جی همچنین از پردازنده ی گرافیکی ادرنو ۶۱۸ بهره می برد که تراشه گرافیکی نواخت بخاطر اجرای بازی ها است.

ردمی نوت ۹ اس داخل دو مدل۶۴ گیگابایتی با حافظه رم ۴ گیگابایت و مدل ۱۲۸ گیگابایتی با حافظه رم ۶ گیگابایت ارائه شده است. درون زمان نگارش مقاله نمونه ۶۴ گیگابایتی ۳ میلیون تومان ۷۰۰ هزار تومان و معیار ۱۲۸ گیگابایتی ۴ میلیون ۴۰۰ هزاره تومان تو بازار بوسیله فروش می رسید.

کوالکام مدعی که اسنپ دراگون 720G را برای گیمرها طراحی کرده است به ویژه که از موتور درک قدر یا بهای چیزی بدلی تبار پنج این انبازی نصیب می بهرد. برای تجربه بازی ها باتوجه به برچسب بها همچنان توصیه می شود بازی هایی مانند پابجی موبایل را روی تنظیمات Smooth و نرخ فریم اولترا روی شیائومی ردمی نوت ۹ اس عمل کنید.

ردمی ۹ اس دارای یک نمایشگر ارشد ۶.۶۷ اینچی از نوع IPS LCD است. فروغ نمایشگر این گوشی در جایگاه پایین تازگی نسبت بوسیله سوپر امولد سامسونگ استراحت می گیرد. شیائومی پشتیبانی از HDR را به ردمی ۹ اس اورده است.

اما باتری شیائومی ردمی نوت 9S در جای خود زبر العاده حجیم است. این گوشی از یک باتری ۵۰۲۰ میلی آمپر بهره می برد که به مراتب مدت زمان تجریه بازی ها را تکثیر خواهد داد، هرچند معادل گوشی را تا ۲۰۹ گرم بالا محبوس است که سنگین محسوب می شود.

به لطف باتری گوشی می توانید تا ۱۷ شایسته کردن به طور مداوم ویدیو تماشا کنید یا به مدت۱۹ ساعت وبگردی کنید. اسپیکر ردمی ۹ اس حجم خروجی پایینی دارد و وعظ می کنیم تا از هدفون بخاطر تجربه ورزش ها استفاده کنید.

درنهایت شیائومی ردمی ۹ اس دارای دوربین چهارگانه ۴۸، ۱۲، ۸ و ۵ مگاپیکسلی است. باتوجه به برچسب قیمت کیفیت تصاویر در سو روز خوب تقویم می شود. حالت عکس برداری شب نیز هرچند باعث از دست رفتن جزئیات می شود اما تو مجموع چونی مناسبی دارد.



گلکسی A71 سامسونگ

نکات مثبت: ظاهری مدرن و جایگیری مناسب در دستاننمایشگر ۶.۷ اینچی برای ادا بازی ها و تماشای فیلمشارژدهی خوب باتریاندروید ۱۰ و به روزرسانی وان یو آی ۲نر م ابزار گیم لانچر بخاطر بهبود اجرای باز ی ها

نکات منفی: لیس پشتیبانی از HDR-10کیفیت خیر چندان بالای دوربین ۵ مگاپیکسلینبود IP پایداری دربرابر واکنش آب

 

 سری A A گلکسی سامسونگ بخاطر افرادی که بوسیله عقب گوشی هایی با نمایشگر امولد می گردند گزینه ای دوست داشتنی.

است چنانچه به دنبال گوشی با ارزش.۶ ۵ تا.۷ ۵ میلیون تومانمی گردید که جایگیری مناسب، قشری مدرن و نمایشگری سوپر امولد داشته باشد، سامسونگ گلکسی A71 با ذهن رم ۶ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایتی حافظه داخلی محصولی خوف انگیز. است سامسونگ گلکسی A71 در قلب خویشتن از تراشه اسنپ دراگون ۷۳۰ بهره می. برد از طرفی پردازنده گرافیکی ادرنو ۶۱۸ قادر است تا ورزش ها را روی تنظیمات مدیوم اجرا.

نرم مثل سایر گوشی های میان رده نباید از گلکسی A71 سامسونگ نیز توقع عملکردی شبیه پرچمداران را درون اجرای بازی ها داشته باشید بااین حال این گوشی قادر است تا بازی های کالاف دیوتی موبایل، پابجی موبایلو آسفالت 9 را روی تنظیمات گرافیکی  High عاری کمبود مقدار فریم معین اجرا.

کند اما نمایشگر سامسونگ گلکسی A71 یکی از نقاط قوت این میوه. است به لطفا نمایشگری.۶ ۷ اینچی با زبانه ای خال ای تو بالای نمایشگر شما می توانید تجربه ای عمومیت را از بازی های موبایل بدون زبانه مزاحم داشته. باشید از طرفی این گوشی دارای نمایشگری سوپر امولد است که به اختصاص تو مادون تلالو یمین آفتاب به برهان روشنایی اوج عملکرد خوبی. دارد رزولوشن Full HD پلاس گلکسی ای ۷۱ هرچند درون مقایسه با پرچمداران پایین است اما باعث افزایش شارژدهی گوشی می.

شود از بازی گلکسی  A71 گفتیم، این گوشی باباتری.۴ ۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ ۲۵ واتی می تواند به طور مداوم درون حدود ۱۷ ساعت پخش متداول فیلم داشته. باشد البته باتوجه به جنس بازی شارژدهی گوشی درون اجرای بازی ها تفاوت اضافی می. نرم گلکسی A71 دارای یک اسپیکر تک کاناله در زیر گوشی است، بنابراین توقع صدای خروجی استریو را از آن نداشته.

باشید گلکسی A71 برخلاف دوربین سه گانه A70s اکنون با دوربین چهارگانه شامل یک دوربین پنج مگاپیکسلی ماکرو. است در مجموع گلکسی A71 با مقدار مابین.۶ ۵ تا.۷ ۵ میلیون تومان یکی از گوشی های گران بها سیاهه زومجی.است معامله گلکسی A71

سامسونگ ردمی نوت 8 پرو

شیائومی نکات: مثبت اجرای روان بازی ها به لطف پردازنده گیمینگ G90Tروشنایی بالای نمایشگرمحافظ گوریلا گلس ۵عملکرد خوب دوربین در روشنایی روزشارژدهی متجاوز

خوب نکات: منفی فریم پلاستیکینمایش تبلیغات تو جثه MIUIدوربین ماکرو چونی مرحمت

 ندارد کافی است تا نگاهی به گوشی های شیائومی موجود تو میدان بندازید تا باخبر ارزان بودن محصولات این شرکت نسبت به رقبا.

  شوید شیائومی ردمی نوت 8 پرو از یک پردازنده ۱۲ نانومتری Mediatek Helio G90T بهره می. سرما این پردازنده به نعوظ خاص اجتماع ی گیمر را هدف گرفته است و به دلیل استعمال از تکنولوژی هایپرانجین عملکردی روان را در بازی ها البته روی تنظیمات مدیوم و High.

دارد البته با وجود اجرای خوب و فصیح بازی های داخل مدت زمان تجربه تمام بازی تماشاچی گرم شدن بدنه گوشی خواهید بود که این موضوع باعث افت عملکرد ردمی نوت ۸ پرو می. شود بااین حال نباید فراموش کنیم که با یک گوشی میان رده مناسب بخاطر امتحان بازی ها مواجه هستیم کهقیمتی ما بین ۵ تا ۶ میلیون تومان. دارد بنابراین عملکرد گوشی در اجرای بازی ها را خوب ارزیابی می.

کنیم شیائومی ردمی نوت ۸ پرو دارای حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی با استعداد اضافه ذهن ازطریق درگانه microSD. است این گوشی نیز از یک حافظه رم ۶ گیگبایتی یکروز می. سرما ردمی ۸ پرو یک نمایشگر.۶ ۵۳ اینچی از نوع IPS دارد و مانند سایر گوشی های میان رده با رزولوش FHD روانه بازار شده.

است برخلاف رقبا شیائومی ردمی ۸ پرو ازاستاندارد HDR پشتیبانی می. نرم یکی از خصوصیات مهم ردمی ابتکاری ۸ پرو شارژدی بسیار خوب این محصول بوسیله لطف باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی. است البته این موضوع گوشی را با وزن ۲۰۰ گرم بخشی سنگین کرده است هرچند جایگیری نسبتا خوبی در دستان شما. دارد شیائومی ردمی ۸ پرو قادر بوسیله اجرای مداوم فیلم به مدت ۱۴ ساعت روی روشنایی حدودا ۵۰ درصدی.  

است اما دوربین، ردمی 8 پرو درون ظهر گوشی از سه دوربین ۴۸، ۸ و ۲ مگاپیکسلی روزی می. برد دوربین این گوشی به اختصاص تو روشنایی روز عملکرد متجاوز نواخت.دارد ابتیاع ردمی نوت 8 پرو

شیائومی می 9 تی پرو (شیائومی ردمی K20)

پرو نکات: مثبت نمایشگر سوپر امولد بدون هرگونه بریدگیدوربین سه گانه و سلفی قدرتمندشارژدهی بسیار بالا بخاطر امتحان ورزش هاجک.۳ ۵ میلی

متری نکات: منفی نبود درگاه کارت

حافظه مانند پردازندهکرین ۹۸۰، گوشی های شیائومی نیز از پردازنده غصه ردهاسنپ دراگون ۸۵۵ بهره می. برند این پردازنده حالا در گوشی های پرچم دار مورد کاربرد قرار می گیرد و همین موضوع برچسبقیمت ۶ تا ۷ میلیون تومانی شیائومی می ۹ تی پرو را جذاب کرده.

است شیائومی بوسیله طور خاص درMI 9T Pro بطی ء ادوات اضطراب انگیزی را بخاطر ارائه تجربه گیمینگ فراگیر ارائه می دهد و می توانید بوسیله راحتی بهترین بازی های اندروید را روی آن تجربه. کنید بوسیله لطف این درنگ ادوات می توانید از نرخ فریم و عملکرد گوشی خود در زمان امتحان ها مطلع. شوید علاوه بر این قابلیت های دیگر قرین قطع بلافاصله اعلان ها در زمان تجربه بازی ها نیز در کند ابزار ویژه شیائومی دیده می.

شود ولی شیائومی می ۹ تی پرو از یک نمایشگر.۶ ۳۹ اینچی بدونه هرگونه زبانه دوربین بهره می. سرما این اختصاص دادن نقشه کشی شیائومی و قرارگیری دوربین سلفی در پیشگاه پاپ آپ بالای گوشی باعث شده است تا داخل تعبیر امتحان ورزش ها هیچ قدری از رابط کاربری را از دست. ندهید نمایشگر می ۹ تی پرو از نوعسوپر امولد است و رزولوشن (FHD ۱۰۸۰ تو) ۲۳۴۰. دارد به همین دلیل روشنایی بالای نمایشگر کار با گوشی زیر پرتو مستقیم آفتاب را آسان می.

کند شیائومی می 9T پرو در زمینه شارژدهی نیز عملکرد قابل قبولی. دارد این گوشی از باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر روزگار با استعداد شارژ  سریع ۲۷ واتی بهره می. برد با این گوشی قادر بوسیله تماشای ویدیو به مدت ۲۱ زمانه هستید که رقمی فوق العاده محسوب می.

شود برای عکس برداری می توانید از دوربین سه گانه گانه ۴۸، ۸ یا ۱۳ مگاپیکسلی نصیب ببرید که از کیفیت نوع دوستی برخوردار. است از طرفی امکان فیلم برداری 4K نیز با این گوشی فراهم شده. است با وجود اسپیکر سزاوار سرزنش اجابت گوشی، جناب جک.۳ ۵ میلی متری همچنین در این علیه خوش ساخت برای وحدت هدفون محضر.  

دارد شیائومی می ۹ تی پرو درون بازار با نام ردمی K20 پرونیز شناخته می. شود اگر بودجه شما به خریداری شیائومی می ۹تی پرو می رسد، این گوشی را از دست. ندهید بااین حال در صورتی که بودجه شما گوشی موبایل ۵ تا ۶ میلیونی را کمال مطلوب گرفته است، شیائومی MI 9 نیز محصولی ملیح و قدرتمند برای تجربه بازی ها.است خرید می 9 تی پرو

 شیائومی دیدگاه شما تو ارتباط با گوشی های میان رده چیست؟ آیا شما هریک از گوشی های میان رده معرفی شده توسط زومجی را دارید؟ نظر خودتان را با ما به اشتراک.



بگذارید تو این مقاله تلاش کردیم تا چند عدد از بهترین گوشی های گیمینگ بازار ایران را برای شما معرفی. کنیم به چاپ گوشی های شناساندن شده میدان هدف گیمرها را دارند در نتیجه امکان دارد با وجود پردازنده قدرتمند برای فیلم برداری خواه عکاسی نتوانند آنچنان که باید خوب مشخص.شوند بهینه گوشی های گیمینگ میان رده پیشنهادیبهترین گوشی گیمینگ تا 4 میلیون تومانگوشی ردمی نوت 9 اس شیائومیبهترین گوشی گیمینگ تا 5 میلیون تومانمی 9 شیائومیبهترین گوشی گیمینگ تا 6 میلیون تومانمی 9 تی پرو

شیائومی ردمی نوت 8 پرو

شیائومی هواوی نوا

5T آنر 20بهترین گوشی گیمینگ تا 7 میلیون تومانگلکسی A71

سامسونگ گلکسی A80
دوران بحرانی سال ۲۰۲۰ که با شیوع ویروس کرونا ابتدا شد و درادامه با بحران های اقتصادی متعدد برای کسب وکارها ادامه یافت، مشکلات بی شماری برای مدیران تو تمامی سطوح ساختن کرده است. درحال حاضر، بسیاری از مدیران روی محلول کردن مسائل کنونی متمرکز هستند و حفظ کردن درآمد یا رشد را در دوران همه گیری کووید ۱۹ در دستورکار قرار داده اند. دراین میان، بحرانی جدی پر حرارت از لحاظ اشتی مسئله تجلی رک کرده است که به خاطر مشکلات کثرت قرنطینه و تعطیلی و تحول سیلان کاری از شرکت به خانه به مرور روی رفتارها و عادت های نیروی انسانی تأثیر می گذارد.

دانشکده ی کسب وکار هاروارد (HBR) که بیش از همه با مقاله ها و مطالب متمرکز بر نظرسنجی و تحقیقات گسترده ی میدانی شناخته می شود، وضعیت اشتی روان افراد درون دوران شیوع کرونا را بررسی کرده است. نتایج اولیه ی تحقیقات آن ها نشان می دهد از زمان شیوع همه گیری، ۷۵ درصد از مردم عاطفه انزوای مدنی بیشتر دارند و ۶۷ درصد سطوح بیشتری از استرس را گزارش می کنند و ۵۷ درصد غصه اضطراب بیشتری درمقایسه با عهد پیش از شیوع فساد امتحان کرده اند. از میان افراد حاضر داخل نظرسنجی، ۵۳ درصد خستگی فکری بیشتری از گذشته احساس کرده اند. نتایج مذکور حاصل نظرسنجی ای بود که از Qualtric و SAP به مشت HBR رسید. این نظرسنجی درمیان ۲،۷۰۰ کارمند در ۱۰ صنعت گوناگون در سرتاسر جهان عمل شد و دوروبر ی زمانی مارس و آوریل ۲۰۲۰ را شامل می شد.

آدم ها درون مدیریت تغییرات خلق کردن شده تو زندگی زیاد توانمند هستند؛ اما درمقابل نبود اطمینان و قطعیت ترد می شوند. شرایط کنونی جهان اطراف ما، نبود قطعیت را در سطوح انحصاری و حرفه ای و اقتصادی برای تمام مردم به دنبال دارد. آمارها و یافته هایی که درباره ی اشتی گویا منتشر می شوند، پیش بینی شدنی، اما با هشدارهایی جدی همچنین همراه هستند. به هرحال، شرایط کنونی نشان می دهد شاید تا آینده ی بلندمدت، فشار مسئله روی نیروی انسانی زیاد باشد و با مشکلات مصونیت روند متعددی روبه رو باشیم. دراین میان، مدیران عامل نقشی بنیانی درون بهبود شرایط سلامت کارمندان ایفا می کنند و می توانند با بزرگداشت نکاتی، بوسیله بهبود وضعیت افراد دستیار کنند. درادامه برخی از این موارد را تجسس می کنیم.

نخست گفت وگو

درحدود ۴۰ درصد از کارمندان مجهز در نظرسنجی اخبار کردند شرکتشان از زمان شیوع همه گیری جویای احوال وضعیت عمر و کار آن ها نشده است. این طور آماری واقعا شوکه کننده به دید می رسد. افرادی که تو این دسته راحتی دارند، ۳۸ درصد بیشتر از دیگران کاهش وضعیت سلامت قضیه را گزارش می دهند. مدیر چگونه می تواند بدون پرسیدن وضعیت و حال کارمندان داخل دوران فساد به او معاون کند؟ قطعا پاسخ روشنی برای این سؤال حلق و باید وعده ی مبدا کمک به کارمندان را با همان احوال پرسی و گفت وگو درباره ی وضعیت زندگی مقدمه کنید.تعداد چشمگیری از کارمندان از گفت وگو با مدیران درباره ی سلامت فکری استقبال می کنند

در برخی مواقع، پاس حریم خصوصی افراد از شکل گیری گفت وگو میان مدیر و سازمانی درباره ی وضعیت سلامت مانع می شود. همچنین، تحقیقات علامت می دهد از هر پنج نفر، سه نفر مشکلی با احوال پرسی مدیران خود ندارند. نکته ی رادیکال خیس اینکه بیش از ۴۰ درصد افراد منتظر این اقدام مدیران هستند. درنتیجه، گام اول برای کمک بوسیله اشتی جریان کارمندان ، بازکردن درها بوسیله روی آن ها و احوال پرسی درباره ی شرایط سلامت روحی خواهد بود. البته قطعا برخی از کارمندان در تطویل اعطا کردن وضعیت فکری مرده نیستند، اما بوسیله هرحال خلق امکان گفت وگو، ارزش یدکی دارد.

بهتر است مدیر مستقیما گفت وگو درباره ی وضعیت سلامت کارمندان را شروع کند و این شهریه را به واحد نیروی انسانی برون سپاری نکند. اکثر افراد فراهم داخل نظرسنجی، مسئولان واحد نیروی انسانی را درون کمترین تقدم برای گفت وکو درباره ی شرایط سلامت فکری قرار دادند. درمقابل، کارمندان به صحبت با همکاران و مدیران متجاوز از سایر قسمت قسمت کردن ها کام نشان دادند.گوش اعطا کردن به صحبت ها با رویکرد حمایتی

مدیران درمقابل کارمندانی که کام به گفت وگو را از خود نشان داده اند، تو استماع صحبت ها باید رویکرد حمایتی را در پیش بگیرند. نیازی نیست برای حل تمامی مسائل افراد یک باره اقدام کنید. به جای این کار، گوش دادن با رویکرد حمایتی را تمرین کنید. به مخاطب خود نشان دهید مشکلات او را درک کرده اید و این شنیده شدن درگیری ها را بوسیله او بفهمانید. از گفت وگوی متقابل و صحبت درباره ی خودتان همچنین نهراسید. همین صحبت های متقابل باعث ایجاد اعتماد می شود. نشان دهید خودتان چگونه مجادله را مدیریت می کنید و تا اینکه آسیب پذیربودن خودتان را پنهان نکنید.

آمارها مدال می دهد ۴۰ درصد از مدیران بزرگ در سازمان های گوناگون، کاهش وضعیت سلامت روحی را از زمان عالمگیر همه گیری امتحان کرده اند. درواقع، تفاوتی نمی کند کارمند عادی خواه مدیر میانی یا مدیرعامل باشید. همگی ی افراد دچار مشکلات فکری هستند. هرچه افراد زودتر متوجه تنهانبودن در دوران فساد شوند، بهتر به یکدیگر کمک خواهند کرد. فراموش نکنید درون گفت وگو با کارمندان، قطعا با ادبیات های متفاوت و سطوح متفاوت از بحران روحی روبه رو خواهید شد. خویشتن را بخاطر گفت وگوی حمایتی با انواع شرایط آماده کنید.

مشاوره ی دنباله دار

صحبت درباره ی سلامت روان گفت وگویی یک وعده ای و ثابت نیست. با رویکردی قائم و ثابت، می استعداد به مدیریت قطعیت نداشتن افراد کمک کرد. ۹۰ درصد از افراد مجهز داخل نظرسنجی می گویند در عهد همه گیری، ترجیح می دهند حداقل هفته ای یک وهله با نگرش حکم خود ارتباط برقرار کنند و تا اینکه ۲۹ درصد از آن ها ربط روزانه را رجحان می دهند. اکثر افراد گفت وگوی مستقیم تلفنی با مدیر مستقیم را به عنوان بهینه رویه گفت وگو درباره ی مصونیت فکری نشانی می کنند. کارمندان زیرنظر مدیرانی که تو گفت وگوکردن قدرتمند نیستند، به احتمال بیشتری در معرض مشکلات فکری و روانی هستند. درنهایت، گفت گوهای ادامه دار و منظم با کارمندان نقش مهمی در رفع مشکلات فکری آن ها اجرا خواهد کرد.نگهداری از همه ی مدخل های سازمان

مدیران عامل علاوه پیاده شدن مدیریت و بازرسی بر وضعیت سلامت فکری کارمندان، باید وضعیت سلامت مدیران میانی را هم در رویت داشته باشند. حفظ رویکرد منظم در بررسی و نظارت پیاده شدن سلامت سیلان در کچل مقدر شدن های شرکت، کمک شایانی بوسیله مدیریت بحران خواهد کرد. پیاده سازی نظرسنجی های منظم پرگیر ای از همه ی کارمندان و مدیران رویکردی کاربردی در این سطر محسوب می شود. بوسیله هرحال، وضعیت کنونی زمان مناسبی برای واکنشی وجود داشتن مدیران نیست و آن ها باید جلوتر از روندها حرکت کنند.

آمارها نشان می دهد تقریبا یک سومین از کارمندان ارتباط جانی و غیررسمی با اداره خویشتن ندارند. افرادی که چنین ارتباط هایی تجربه نمی کنند، ۱۹ درصد زیاد از سایرین درمعرض تهدید سلامت روحی هستند. اوضاع واحوال کنونی و کارکردن تو خانه، افراد را بسیار ازپیش از بی آرامی دور کرده است و گفت وگوهای مرسوم یومیه تو محیط امر از بین رفته اند. اگرچه نمی توان در شرایط قرنطینه ی خانگی آن جلسه های غیررسمی و گفت وگوها را اعاده کرد، می نبوغ با کاربرد از ابزارهای موجود، رابطه غیررسمی و شخصی را حفظ کرد. کنفرانس های اطراف ای غیررسمی تو ته هفته ها و گفت وگوهای دوستانه، داخل حفظ کردن وابستگی افراد با سازمان متجاوز کارساز هستند.اطلاع رسانی درباره ی پروگرام های پشتیبانیمقاله های مرتبط:ویروس کرونا؛ کناره گیری گزینی مدنی چه تأثیری پیاده شدن ذهن و بدن دارد؟چگونه از خستگی بسیار از کمیت کار داخل ساختمان جلوگیری کنیم؟

اگر در سازمان خود برنامه هایی حمایتی برای بهبود سلامت روانی کارمندان دارید، حتما بوسیله آن ها اطلاع دهید. شاید چنین خدماتی در شرکت های ایرانی مرسوم نباشد؛ اما می قابلیت با استعمال از وضعیت کنونی، بوسیله مرور این خدمات را بی قراری به خدمات پرسنلی اضافه کرد. شریک شدن با مشاوران در طرح های مشارکتی و تبادل مزایا تو وضعیت کنونی به هر دو طرف کمک می کند. پس از پیاده سازی این امکانات، حتما بوسیله کارمندان اطلاع رسانی کنید. فدایی از کارمندان قطعا از خدمات استفاده می کنند و بخاطر سایرین نیز همین معارفه از تلاش های شرکت برای اشتی آن ها ارزشمند خواهد بود.

درنهایت، همه می دانیم وضعیت کنونی علاوه پهلو بحران های اقتصادی، با شورش های روحی و روانی نیز همراه شده است. در وضعیت کنونی، علاوه کنار پشتیبانی و کمکی که افراد می توانند از دوستان و اعضای خانواده ی خود گرفتن کنند، بیش از همیشه نیازمند پناه مدیران و همکاران هستند. بوسیله هرحال، همکاری بیدار استیل و حالت جدیدی شده است و به مرور نیاز به تبدیل رفتار و رویکردهای مدیران و کارمندان نیز حس می شود.بیشتر بخوانید:همگی گیری ویروس کرونا داخل ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۲۵ اردیبهشت ۹۹]هیوندای از نور فرابنفش بخاطر ضدعفونی کابین خودرو مصرف می کندچگونه علم رفتارشناسی می تواند به ما تو مهار ویروس کرونا کمک کند؟علائم کرونا و کووید ۱۹ و هرآنچه باید درباره آن ها بدانیدتوییتر امکان دورکاری دائمی را بخاطر کارکنانش فراهم می درنگ
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، بسیاری از چاه ها و قنات های این منطقه که در دشت یزد - اردکان فراغت دارد، درون گذر زمان خشک شده و منابع آب آن هم به سبب خشکسالی در حال فراهم چونی مناسبی ندارد.

درون این میان با مسری کرونا از اوایل اسفند ۹۸ و وصیت کارشناسان به پاس بهداشت فردی، استعمال این ماده کمیاب در منطقه تکثیر یافته است.

یکی از نگرانی ها، احتمال آلودگی نگرش های برداشت آب به کروناست؛ موضوعی که انگیزه شد چندی از قوم ها اولویت دهند آب تک نیاز خود را از آب شرب شهری که کیفیت چندان مناسبی ندارد با استفاده از وسیله های تصفیه خانگی تامین کنند.

اما کارشناسان معتقدند بخاطر استحصال یک لیتر آب از این دستگاه، سه لیتر آب به هدر می رود. این ارزش آب تو منطقه ای مشابه اردکان که با شاق افت آب روبروست، مدل بالایی است.

با توجه به مشکلات یادشده، اعضای مدیریت بحران آب شهرستان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، طرح هایی را اجرا کرده اند تا از شلوغی در محل های برداشت آب جلوگیری و آب سالم برای مردم تامین کنند .

تجهیز جایگاه های برداشت آب

فرماندار اردکان گفت: این شهرستان همگی ساله در فصل بهار و تابستان با افزودن مصرف آب روبروست، امسال هم تو این ماخذ اقداماتی برای تأمین آب در فصل گرم سال و جلوگیری از عالمگیر کووید- ۱۹ در نگرش رله های برداشت آب اتخاذ شده است.

بهروز شهابی زاد افزود: بوسیله برهان مسری کرونا، امسال مصرف آب ۳۰ درصد نسبت بوسیله مدت متشابه سال قبل افزایش یافت. به برهان شرایط جغرافیایی منطقه، کیفیت آب پایین است و از اواخر اردیبهشت شوری آب کاملا مشهود است.
وی تکثیر کرد: امسال پیش از آغاز فصل گرما، جلساتی برای تأمین آب و نیز رعایت موارد بهداشتی برای جلوگیری از شیوع کرونا برگزار شد.

شهابی زاد اظهار کرد: برای جلوگیری از واگذاری بیماری از طریق شیر برداشت آب، ایستگاه ها از جمله میدان آزادی و شرکت آب و فاضلاب بوسیله نظم بوسیله پدال و چشم الکترونیکی تجهیز شدند.
رییس شورای تامین اردکان گفت:  لوله های ایستگاه های برداشت آب نیز بخاطر امکان تکریم فاصله فیزیکی بیشتر می شود.

وی امتداد داد: با حیات مدیریت بلای ناگهانی داخل شهرستان، همچنان با چالش نمایان هستیم و انسان باید موارد بهداشت انفراد و همگانی را مراعات کنند.

کاهش چونی آب    

نیز رئیس مرکز بهداشت اردکان اظهارکرد: هم حالا کیفیت آب شرب خانه دادن و نقاط متصل به  شبکه مطلوب است، ولی با گرم شدن محیط و استفاده از کولرهای آبی و کاربرد بی رویه  آب در امور کشت و بهداشتی، کیفیت آن بوسیله تدریج کاهش می یابد.

طبیب محمدرضا اعلایی اضافه کرد: به جهت افزایش تقاضای آب در روزهای گرمی که تو پیش رو داریم، مشی ای حلق که سقوط آب را از طریق چاه های برداشت آب تأمین کنیم که طبیعتا کیفیت آب بوسیله شدت کاهش پیدا می درنگ.

وی اظهار کرد: از این رو طبق قانون سال های گذشته مقرر شد نگرش های برداشت آب شرب انتقالی با تدابیر خاص بهداشتی مانند نصب شیرهای پدالی و الکترونیکی و فاصله گذاری بین شیرها و حذف شیلنگ های همواره به آن با هدف تأمین آب باکیفیت و بهداشتی راه اندازی شود.

اعلایی ادامه عدل: طرح جداسازی آب شرب و با کیفیت بوسیله تازگی آغاز شده و امیدواریم این طرح بتواند بخشی از مشکلات کمی و کیفی آب شرب را رفع کند. از مردم حزن  می خواهیم درون مصرف آب شرب صرفه جویی کنند.

نامناسب بودن آب آب انبارها  

رئیس مرکز بهداشت اردکان گفت: مصرف از آب های موجود در آب انبارهای منطقه با توجه به آلودگی بیشتر این سازه های عتیق و قرار داشتن مخازن آن داخل زمین های کشاورزی، خطرناک است.

اعلایی افزود:  ظرفیت آب انبارها فقط در مواقع دست پاچه و حوادث غیرمترقبه آن هم با انجام اقدامات بهداشتی قابل بهره برداری است. بنابراین درحال حاضر نیازی به برداشت از آن ها حلق.

شبکه دوم آب شیرین

رئیس اداره آب و فاضلاب  اردکان همچنین گفت: طرح پایلوت شیرهای پدالی و چشم الکترونیکی در ایستگاه های برداشت امور آب و فاضلاب و راسته آزادی توسط امور فاضلاب عملیاتی شد.

داود مخلصی از اجرای ۵ هزاره متر شبکه دوم آب شیرین در شش ماهه دوم سال ۹۸ تا اردیبهشت ۹۹ خبر داد و افزود: با اجرای این شبکه، علاوه پیاده شدن افزایش ایستگاه های برداشت موجود، تعداد ۱۱ ایستگاه نیز بوسیله طور مستقیم از آب انتقالی (زاینده رود اصفهان به یزد) تغذیه می شود.

وی با تاکید کنار رعایت الزامات بهداشتی داخل تامین و توزیع آب شرب، اضافه کرد: از اوایل اسفند ۹۸ با شیوع کرونا، طرز اندازی و بهره برداری از ایستگاه های برداشت آب درون تابستان درون اجازه فرمان صبر گرفت. با برگزاری جلساتی با محوریت فرمانداری و آب و فاضلاب و با حضور رییس شورای شهر، شهردار و کارشناسان مرکز بهداشت و درمان، راهکارهای پیشنهادی بررسی شد.

۳۵ رله برداشت آب

مخلصی، کمال مطلوب از تجهیز جایگاه های برداشت آب بوسیله شیرهای پدالی را پاسداری اصول بهداشتی، جلوگیری از تماس یمین افراد با شیر و شیلنگ، کاهش شلوغی افراد در جایگاه های پرتردد و کاهش هدررفت آب عنوان کرد.

مدیر امور آبفا اردکان تقریر کرد: این شهرستان ۳۵ جایگاه برداشت آب شیرین دارد که برای رعایت اصول بهداشتی و تجهیز به شیرهای پدالی نیاز به ۲  میلیارد ریال بودجه است. شورای شهر و شهرداری، شرط مساعد تامین این بودجه را از محل بدهی های خود به آبفا اعلام کرده اند که در این صورت، اجرای آن در اجازه امر آب و فاضلاب اردکان فراغت می گیرد.

شهرستان های اردکان، میبد، خاتم و ابرکوه استان یزد همچنان اسیر بیماری کرونا هستند و تو وضعیت بهداشتی قزل دارد.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، «اکبر ترکان» ادامه عدالت: داخل بازار تماشاچی چندی از سهام هستیم که مقدار آنها از روال بازارسازی افزایش برملا کرده اند؛ مسوولان بورس باید از روال نظارت هایی که ادا می دهند اینگونه تسهیم ها را مافوق کنترل راحتی دهند.

وی به روانی معاملات این روزهای بازار سهام رمز کرد و گفت: اکنون بازار طلا، ارز و مسکن داخل وضعیتی نیستند که بتوانند نقدینگی های سرگردان در ناحیه را بوسیله سمت خویشتن جلب کنند.

وی دنباله عدل: با توجه به روانی خوبی که بورس داخل سال ٩٨ از خود علامت داد و نیز بوسیله دلیل رکود موجود تو بازارهای موازی، تنخواه گذاران به دنبال این هستند تا سرمایه های درون جوانمردی خود را به جانب بورس سوق بدهند؛ تاکنون حزن بازدهی انعام را از این بازار  کسب کردند.

مشاور سابق رییس جمهوری اقرار داشت: رونق بازار بورس، جذب سرمایه گذاران به بازار تنخواه و ورود وسیع نقدینگی به این بازار به نفع کشور خواهد وجود و از این عادت تماشایی اتفاقات انعام درون قلمرو و اقتصاد قلمرو خواهیم بود.

وی گفت: اگر سرمایه ها خبردار بورس شوند شاید به دلیل برخی از کار بزرگ های موجود سود کمتری را کسب کنند اما بها آنها حفظ کردن خواهد شد و از اطمینان تفکر بیشتری نسبت بوسیله سایر بازارها برخوردار است.

وی گفت: هر چه تورم درون کشور اضافه یابد افراد به دنبال بازاری می قضیه که بتوانند ضمن حفظ کردن ارزش تنخواه های خود به تصرف سود بپردازند، درون این زمینه بورس از جمله بازارهایی است که می تواند به خوبی به حفاظت از پس اندازهای انسان بپردازد.

ترکان به آزادسازی سازی سهام رحم اشاره کرد و گفت: آزادسازی سهام عدالت که با غرض رهبر معظم انقلاب صورت گرفت اقدام بسیار خوبی وجود تا سهام را بوسیله صاحبان خود تحویل دهند، داخل تک این سهام مردم باید تصمیم گیری کنند و بوسیله تصمیم بازپسین در مورد معامله، عدالت و ستد خواه نگهداری آن برسند.

کارپرداز سابق رییس جمهوری با مداومت به خشکی امدن اینکه بزرگ شدن بازار سرمایه بوسیله عنوان اتفاقی مثبت برای کشور تلقی می شود، گفت: فداکار از خبرسازی های غیرواقعی از لفظ افرادی که بوسیله ظهر دشمنی با این بازار هستند می تواند به منظور جلوگیری از رونق معاملات بورس، ضربه ای را به این بازار خبردار درنگ.

وی به نفوذ این اتفاق در رونق بازار بورس رمز کرد و گفت: آزادسازی سهام عدل منجر به تقویت و افزایش انصاف و ستدهای بورس می شود، تو صورت انجام قسط و ستد سهام عدالت معاملات افزودن می یابد که این موضوع به صرفه بورس خواهد بود. بانگ به ابتکاری واردهای بورس | قیمت سهام برخی شرکت ها ۲۰ برابر شده است | مواظب ریزش باشید
به گزارش روزنامه نگار همشهری آنلاین، در سینماهای فضای باز با اتومبیل که به سینماهای Drive-in شناخته می شوند، آدم می توانند درون سواری هایشان و با حفظ بور از دیگران، فیلم ها را دون سقف سپهر و روی صفحه عرضه مبصر تماشا کنند. 

چیزی شبیه به سینما درایو-این، درون نیومکزیکوی امریکا، سال ۱۹۱۵ راه اندازی شد که حدود یک سال بیشتر دوام نیاورد، ولی در دهه ۱۹۲۰ وجود که این نوع تماشای فیلم، به یکی از تفریحات تابستانی محبوب بدل شد. در سال ۱۹۳۲ اولین جهیز نمایش در فضای باز با اتومبیل داخل نیوجرسی بدعت شد و بعد از ۱۹۴۵، با افزایش صاحبان موتور و اتساع شهرک ها، رونق یافت. تماشاگرها جذب فضای خصوصی ای شدند که تو این شکل از امتحان سینما تو اختیارشان بود. کمتر کم مراکز تفریحی دیگری غصه به این سینماها ضمیمه شدند و حتی متل هایی که می شد در اتاق هایشان از روی تخت، فیلم را در سینما-درایو تماشا کرد.  

در اواخر دهه ۱۹۵۰، ایالات متحده امریکا بیش از ۴۰۰۰ سینمای Drive-in داشت. این عدد در کشش دهه های بعدی، کمتر کم کاهش نمودار کرد و به حدود ۳۰۰ سینما رسید. امروز که شیوعکروناو طرح فاصله گذاری اجتماعی، بسیاری از ۵۵۴۸ سینمای امریکا را تعطیل کرده و تفریحات جمعی بسیاری از دسترس خارج شده است، انسان حاضرند چند ساعتی رانندگی کنند، تا خویشتن را به یکی از این محوطه های ارشد ارائه فیلم برسانند. 

هر چند امروز با داشتن تلویزیون های بزرگ و گاه سینمای خانگی، می توان فیلم ها را در خانه و تو فضای مخصوص تماشا کرد، ولی در مسکن ماندن تمام روز، انسان را برای رانندگی و فیلم دیدن در اتومبیل درون پیاده شدن بقیه اتومبیل ها مشتاق کرده است.  تماشای فیلم در سینما-درایو درون امریکا

فن شناسی تلویزیون رنگی، امکان تماشای فیلم تو مایه های پخش ویدیو و روز بوسیله روز پیشرفته پر حرارت شدن سیستم های ارائه خانگی، موجب شد که سینماهای فضای باز با موتور خواه سینما-سامان دیگر کسب و مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش سودآور برای صاحبانشان نباشند. فضاهای گشاد پارک سواری ها برای تماشای دورهمی فیلم، بوسیله بازارهای مشت دوم فروشی، پارک، مرکز خرید، سالن سرپوشیده برای نمایشگاه، کنیسه و ... تبدیل شدند و همان چند سینما-سامان باقیمانده هم، دوامشان را بوسیله علاقه عده ای از مردم بوسیله تفریحات نوستالژیک بدهکار بودند. 

در اروپا، آلمان از کشورهای پیشرو درون زمینه اسلوب اندازی سینما-ماشین در روزهای همگی گیری کرونا است. صاحب یک سینما درایو در آلمان به نام اتوکینو Autokino داخل شهر اسن، می گوید از ماه مارس که مردم آلمان ملزم به ماندن داخل مسکن شده اند، فارغ از اینکه چه فیلمی روی پرده بوده، همه بلیت هایش را فروخته است. فرانک پسیاک به هالیوود ریپوتر می گوید: بنیادی زدودن چه فیلمی نشان می دهیم. انسان فقط می خواهند از خانه هایشان خارج بیایند و فیلم ببینند. همگی بلیت های عرضه برای هر شب، معمولا چند هفته جلوتر فروخته شده اند. 

تو دهات دوسلدورف آلمان، یک پارکینگ و فضای باز پشت یک بایکربار (بارهای مخصوص موتورسواران) بوسیله سینما درایو تبدیل شده اند. یک فضای باز و صفحه نمایشی به ناموس کافی بزرگ، عمده چیزهایی است که یک سینما درایو می خواهد و رویه اندازی آن بوسیله لحظه و وسیله مبهم ای حاجت ندارد. مدیر یکی از این سینما درایوها می گوید: تو مقدمه مقامات سراسیمه بودند که کلکسیون ما سلامتی شهروندان را تهدید کند، ولی ما مشکلی ایجاد نمی کنیم. به مردم گفته ایم که در اتومبیل هایشان بمانند و سوا برای کاربرد از سرویس های بهداشتی از آن بیرون نشوند. همگی کارهای دیگر بی آرامی عاری دخالت دست انجام می شود.

از جمله تمهیدات بهداشتی که تو سینما-درایوها در دیدن گرفته شده، می توان به خرید الکترونیکی بلیت، کنترل بارکد بلیت ها از روی گوشی موبایل و از دنبال تیغ ماشین، ضدعفونی کردن بیشتر درخت سرو های بهداشتی، تعطیل کردن غرفه ابتیاع خوراکی و مواردی از این قبیل اشاره کرد. جان واتسکه، مدیر یک سینما-درایو در اوکالای فلوریدا، به گاردینمی گوید: از زمان مسری بیماری، تمهیدات تازه ای در دید گرفتیم. از جمله اینکه ظرفیت سنما را از ۴۶۰ به ۲۵۰ موتور کاهش داده ایم تا فاصله رعایت شود. کارمندان ماسک و دستکش می پوشند، هر سه روزگار دمای بدنشان قطع گیری می شود و سفارشات غذا بی قراری آنلاین است. چنانچه اندیشه می کردم صلح و صفا مردم و کارمندانم تهدید می شود، این فقره را نمی کردم.

مطابق گزارش اتحادیه صاحبان سینما-درایو امریکا، درون هفته گذشته ۲۵ سینما-درایو متاخر در این کشور راه اندازی شده و آن ها امیدوارند این تعداد در هفته های آینده، بیشتر شود. 

جاش فرانک، صاحب یک سینما-درایو و دو سالن ارائه درون تگزاس به گاردین می گوید که احتمالا در هفته های آینده، این سنخ سینماها سودا چشمگیری خواهند داشت. او متقی است تا مدت طولانی رونق سینماهای درایو ادامه می یابد، چرا که ساده ترین روش بخاطر بیرون آمدن و فیلم دید است. او می گوید بلیت های ارائه فیلمش همین الان تیمار داخل شرف چند دقیقه فروخته می شود. 

در کارولینای جنوبی، یک سینما-درایو، علاوه کنار نمایش فیلم سپس از اذن حفظ فاصله اجتماعی، خدمات مسجد-درایو را غصه ارائه می دهد. آن ها در همان نگرش سینما، درون اتومبیل ها، مراسم مذهبی روزهای یکشنبه را برگزار می کنند.

احتمالا داخل دنیای جدید، صاحبان درایوها نه تنها فقره ارائه فیلم ایفا می دهند، بلکه فضای برگزاری مراسم فارغ التحصیلی، خدمات کلیسایی، پروگرام های زنده و چیزهایی از این قبیل را هم مهیا می کنند.

با این حیات فرماندار نیویورک در کنفرانس خبری اخیرش لگن خود با بازگشایی سینماهای درایو تو نیویورک را اعلام کرده است: «مسئله امنیت اجتماعی کجاست؟ شما با همان آدم ها (که صبر است از هم فاصله بگیرید) در فضای بسته یک موتور نشسته اید.» در نیویورک، عرشه سیاست رسمی دولت این سینماها همچنان تعطیل هستند. بث ویلسون، صاحب یک سینما درایو در نیویورک معتقد است به محض بازگشایی، احتمالا تماشاچی فروش چشمگیری خواهند بود. هر چند در نبود سالن های سینما، سینماهای درایو به فیلم های روز دسترسی ندارند و ناچارند فیلم های کلاسیک یا فیلم های سال های گذشته را نمایش دهند.

در تهران، روز جمعه، خروج، آخرین ساخته ابراهیم حاتمی کیا قرار است بوسیله شکل drive-in در مباشرت برج میلاد به نمایش دربیاید. در ایران، اولین تجربه سینما درایو-این، بوسیله سال ۱۳۳۹ داخل تپه های تهران پارس برمی گردد که ۲۸۴ موتور گنجایش داشت و فیلم هایش را سینما مولن-روژ مطمئن می کرد. پس ازآن از آن تو سال ۱۳۴۸ درایوین سینمای ونک، دومین امتحان داخل این بنیاد حیات. نمایش فیلم حاتمی کیا در روز جمعه، نخستین تجربه شبیه به سینما -درایو پس از پیروزی انقلاب خواهد حیات. با تعطیل شدن سینماها در همه گیری کرونا، نمایش آنلاین و یا کاربرد از عادات باستانی تماشای فیلم با ماشین، احتمالا راهی برای کنار آمدن با وضعیت جدید است.

 
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش و فراگیری در اطلاعیه ای، نتایج بررسی صلاحیت های عمومی (برگزینی و فرایند جذب) پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام پیمانی آبان ماه سال ۱۳۹۸ این وزارتخانه را منتشر کرد.

تو این اطلاعیه آمده است: بـا آرزوی موفقیت برای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و فراگیری تو هفتم آزمون متمرکز دستگاه های اجرایی سرزمین آبان ۱۳۹۸ (موضوع مجوز شماره۱۵۱۶۱۰ مورخ ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ و مجوز ۱۶۰۴۹۱ مورخ یکم تیر۱۳۹۸سازمان اداری و استخدامی کشور)؛ به اطلاع می رساند؛ اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون مزبور پس ازآن از هنگام مراحل قانونی از عادت سامانه همگام، به آدرس: http://medu.ir/azmoon-estekhdami/login.php اعلام خواهد شد؛ مقتضی است اقدامات زیر از لفظ داوطلبان محترم انجام گردد.

* تأییدشدگان نهایی تفویض مکلفند به منظور عمل آزمایشات پاراکلینیکی بدو استخدام، سپردن مقاطعه خدمت محضری، گذراندن دوروبر مهارت آموزی و نحوه جذب و بکارگیری به شرح ذیل تو سه گانه کود اقدام نمایند، شایان ذکر است لیس مراجعه تأیید شده نهایی در مهلت مقرر برای ردیابی امور ذیربط، به منزله انصراف از استخدام در آموزش و پرورش تلقی شده و مسؤولیت آن، صرفاً بر عهده داوطلب خواهد حیات.   وعده نخست: انجام آزمایشات پاراکلینیکی و تکمیل پرونده استخدامی

با توجه به اطلاعیه مورخ هفتم اسفند ۱۳۹۸ مندرج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور، پذیرفته شدگان یک برابر حجم باید همزمان با معاینه صلاحیت های عمومی توسط هسته های گزینش، نسبت به اجرا معاینات پزشکی (تکمیلی)، آزمایشات پاراکلینیکی، اخذ معترف لیس سوءپیشینه و تشکیل پرونده استخدامی در اداره بی مو آموزش و پرورش استان محل خدمت اقدام می نمودند.

با توجه به عالمگیر ویروس کرونا در کشور، پس از انتشار اسامی در سامانه همگام، افرادی که تو ردیف تأییدشدگان نهایی برگزینی بوده و تاکنون چیره به رفتار بخاطر امور مزبور نشده اند، موجب اطلاع از نحوه رفتار برای اخذ معرفی کردن نامه برای اجرا آزمایشات پاراکلینیکی، گواهی عدم سوءپیشینه، واگذار کردن تعهد خدمت محضری از تاریخ ششم خرداد ۱۳۹۹ لغایت ۱۵ آماج ۱۳۹۹ بوسیله سایت راه اندازی طاس آموزش و یادگیری استان سهمیه محل خدمت رجوع نمایند.

تذکر عمده: ارائه شمایل موافق با عنصر مدرک تعهدنامه محضری (موضوع مجوز شماره۱۵۱۶۱۰ تاریخ دان ۲۷ خرداد۱۳۹۸ و مجوز شماره ۱۶۰۴۹۱ مورخ یکم تیر۱۳۹۸سازمان اداری واستخدامی ملک)بوسیله دانشگاه/پردیس صندوق دوره احاطه آموزی جهت درج تو ضبط آموزشی(بر اساس اطلاعیه دانشگاه بخاطر مراجعه حضوری) الزامی است. وعده دوم : حوالی یکساله تسلط آموزی

به اِستناد مجوزهای شماره ۱۵۱۶۱۰ مورخ ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ و ۶۰۴۹۱ مورخ یکم تیر۱۳۹۸ سازمان اداری و استخدامی قلمرو و مفاد مندرج داخل آگهی استخدام پیمانی آبان ماه سال ۱۳۹۸ آموزش و پرورش، پذیرفته شدگان استخدام سابق الذکر تو مشاغل آموزشی و پرورشی وزارت متبوع، ملزم بوسیله گذراندن اطراف احاطه آموزی درون دانشگاه های وابسته به آموزش و پرورش (دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه راهنمایی دبیر شهید رجایی هستند. پذیرفته شدگان بازپسین موظفند به قصد ثبت صیت و شرکت درون گرداگرد احاطه آموزی از روال سندیت اطلاع رسانی دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت سخن سنج شهید رجایی اقدام نمایند.
 با توجه بوسیله عالمگیر ویروس کرونا تو کشور، پذیرفته شدگان از هرگونه مراجعه حضوری به دانشگاه / پردیس محل برگزاری اطراف خودداری نموده و بخاطر کسب اطلاع از نحوه ثبت صیت داخل پرگیر (زمان، مکان، مدارک مورد حاجت و نحوه مراجعه حضوری)، به سندیت خبر رسانی دانشگاه های مزبوربه شرح دامن مراجعه نمایند.

۲-۱): با توجه به وضعیت علو الذکر، برگزاری دوره مهارت آموزی در مهلت مقرر برای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال ۱۳۹۸ امکان پذیر نبوده است. بنابراین پودمان های آموزشی از سوی دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به دو بخش تقسیم شده است:

حصه اول:  ابتدا هفته شروع اردیبهشت - پایان حداکثر تا پانزدهم شهریور سال ۱۳۹۹

بخش دوم: شروع هفته مبدا مهر- آخر حداکثر تا انتهای آذر سال۱۳۹۹

۲-۲) پذیرفته شدگان لفافه های شغلی «هنرآموز» و «استادکار» جهت وقوف و ثبت نام و شریک داخل دوره احاطه آموزی، دو روز بعد از گستردن اسامی به گیرایی معارفه رسانی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به عنوان  https://www.sru.ac.ir  مراجعه کنند.

۲-۳) پذیرفته شدگان سایر رشته های شغلی (دبیر، آموزگار، مراقب سلامت، مشاور و مربی امور تربیتی مدارس) بر اساس ترازنامه بازپسین صادره از سامانه همگام جهت اطلاع از ثبت شهرت  و همدستی در گرداگرد تسلط آموزی، دو روز پس ازآن از انتشار اسامی به سندیت وقوف رسانی دانشگاه فرهنگیان بوسیله نشانی https://cfu.ac.ir مراجعه کنند.

ارائه کارنامه نتایج نهایی گزینش آزمون مزبور که از لینک اخبار نتایج آموزش و تدریس(سامانه همگام) زیبنده شهود است، کنار اساس اطلاعیه دانشگاه ها انگیزه رجوع حضوری تسلط آموزان به مرکز مجری پرگیر مهارت آموزی قهری است.

مقابل مفاد شرایط و ضوابط عام وزارت آموزش و پرورش مندرج درصفحه ۱۰ دفترچه راهنمای ثبت معروفیت هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی ناحیه (آبان سال ۱۳۹۸)، پذیرفته شدگان ملزم بوسیله گذراندن دوره تسلط آموزی و موفقیت در آزمون جامع (اصلح)، بدون ستاندن حقوق و مزایا بوده و صدور حکم استخدام پیمانی، منوط بوسیله کسب موفقیت درون دوره مذکور است.

توجه: شرایط و ضوابط و زمان برگزاری آزمون جامع(اصلح) از طریق دانشگاه مجری پیرامون مهارت آموزی اطلاع دادن خواهد شد. رعایت ضوابط و هنجار اعلام شده از لفظ دانشگاه، برای همگی احاطه آموزان الزامی است.

 ثبت نام و شرکت در دوره  احاطه آموزی داخل دانشگاه های وابسته صرفاً بر شالوده فهرست مورد تأیید دایره کل امور اداری و تشکیلات امکان پذیر خواهد بود. مجدداً تأکید می گردد که پذیرفته شدگان باید با در مشت داشتن کارنامه نهایی که از سامانه همگام (لینک اخبار نتایج) زیبنده دریافت بوده، به سایت دانشگاه مجری دوره تسلط آموزی رجوع و نسبت به ثبت نام اینترنتی و پیگیری امور مرتبط رفتار نمایند.

تذکر: صدور هرگونه معرفی کردن نامه برای پذیرفته شدگان توسط سایر واحدهای اداری (اعم از حوزه ستادی وزارت و اداره بی مو آموزش و پرورش استان ها و ادارات و مناطق آموزشی) جهت ثبت نام داخل دانشگاه مجری دوره تسلط آموزی مجاز نمی باشد.

طبق مفاد وضعیت و ضوابط اختصاصی وزارت آموزش و تدریس مندرج در ورق ۱۰ چرک نویس راهنمای ثبت صیت هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور، دانشگاه های مجری دوره تسلط آموزی، مسؤولیتی در قبال اسکان و تغذیه تسلط آموزان بخاطر پودمان های حضوری ندارند و داخل رخساره تقاضای افراد و حیات امکانات، ارائه خدمات با گرفتن خرج مربوط انجام خواهد گرفت.
کلاس های دوره مهارت آموزی درون پردیس های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت سخن سنج مثال رجایی تو قالب پودمان های مجازی و حضوری برگزار خواهد شد.

با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور تا وقوف ثانوی برگزاری هرگونه کلاس حضوری حلال نبوده و در کود اول، دروس به رخساره مجازی ارائه خواهد شد. فلذا پذیرفته شدگان بازپسین باید زمان دقیق نخست کلاس های مجازی و عقب آن، شریک داخل کلاس های حضوری دوره احاطه آموزی را، از طریق دانشگاه های مزبور، ردیابی نمایند.

مهارت آموزان در زمان ثبت نام  الکترونیکی داخل سایت دانشگاه مجری پرگیر  مهارت آموزی، ملزم به بارگذاری سند روخوانی و روانخوانی قرآن سخی و مدرک مهارت های هفتگانه(ICDL) هستند، درون جاهل اینصورت باید تعهد نمایند که قبل از برگزاری آزمون تمامیت پرگیر مهارت آموزی، مدارک مزبور را  از مراکز معتبر دارای مجوز از سازمان اداری و استخدامی سرزمین که آدرس ونشانی مراکز مزبور داخل سایت www.smtc.ac.ir  قابل مشاهده بوده، دریافت و نمایش نمایند.

پذیرفته شدگان نهایی دقت نمایند که امور مرتبط با ثبت اشتهار و شرکت در پیرامون مهارت آموزی را صرفاً از قاعده دانشگاه جعبه دوره پیگیری نمایند و در صورت ابراز بغرنج در ثبت اشتهار الکترونیکی، فقط از طریق دانشگاه صندوق حوالی به صورت جاهل حضوری رفتار نمایند. مرحله سوم : نحوه جذب و بوسیله کارگیری

چنانچه احاطه آموزان موفق بوسیله گذراندن پودمان های مدخل ابتدا باشند و مراتب همچنین مورد تأیید دانشگاه مجری پرگیر استراحت گیرد، اداره کل آموزش و پرورش استان ها، پس ازآن از تأیید و ارسال فهرست مهارت آموزان از سوی اداره کل امور اداری و تشکیلات، نسبت به صدور ابلاغ درس(موقت) و حکم استخدام پیمانی تا انتهای آذر سال ۱۳۹۹ رفتار خواهند کرد. متعاقب آن، در صورت گذراندن پودمان های آموزشی حصه دوم و باهم اتحاد کردن در آزمون جامع و عرضه گواهی صلاحیت معلمی، اداره کل آموزش و پرورش استان ها محل سهمیه خدمتی با رعایت موارد ذیل، اقدام به تمدید ابلاغ تدریس و حکم استخدام پیمانی از ابتدای دی سال ۱۳۹۹ به سپس خواهند کرد:

الف) انبازی در دوروبر مهارت آموزی، توفیق داخل آزمون جامع(اصلح) و عرضه عنصر گواهینامه اطراف مهارت آموزی.

ب) نمایش اصل گواهی تسلط های هفتگانه(ICDL) صادره از مراکز و مؤسسات تک تأیید دایره اداری و استخدامی قلمرو.

ج) عرضه عنصر گواهی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم برای داوطلبان دارای کیش اسلام.

د)ایفا و امضای سوگندنامه معلمی، قبل از اشتغال به فقره و صدور حکم کارگزینی جهت ضبط و نگهداری در ضبط پرسنلی

نکته مهم:

پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی سنوات قبل که تأییدیه گزینش آنان از ۱۵ آذر ۱۳۹۸ به بعد، از سوی دبیرخانه هیأت مرکزی تفویض صادره شده است، لیکن تاکنون در دوره مهارت آموزی ثبت نام ننموده اند، پیاده شدن ماخذ لفافه شغلی به سایت دانشگاه قوطی دوروبر های مزبور مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. اسامی اینگونه افراد از طریق اداره کل امور اداری و تشکیلات به دانشگاه های فرهنگیان و تربیت سخن سنج شهید رجایی، حداکثر تا تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ارسال خواهد شد.
براساس اطلاعیه مورخ هفتم اسفند ۱۳۹۸ راه اندازی سنجش آموزش کشور، داوطلبانی که اسامی آنـان به عنوان معرفی شده یک برابر حجم آزمــون استخدامــی آبان ۱۳۹۸ صبر داشته، لیکن صلاحیت های عمومی آنان، تک تأیید هسته های گزینش آموزش و فراگیری استراحت نگرفته است، ضروری است جهت اتمام مراحل تفویض خود و یا التماس تجدیدنظر، ضمن ربط سابق با هسته گزینش آموزش و درس استان محل پذیرش خود، به هسته مزبور مراجعه نمایند.(مطابق ضوابط مربوط حداکثــر فرصت اعتراض عرفی به مـدت دوماه از تـاریخ پراکندن اسامی در این اطلاعیه می باشد). شایـان ذکـر است بـر اسـاس ضوابط و مقررات مربوط، دریـافت و رسیدگی به اعتراض داوطلبان پس از انقضای مهلت مقرر، به هیچ عنوان امکان پذیر نخواهد بود.

داوطلبانی که حاصل صلاحیت های عمومی آنان، بعد از نشر اسامی از سر این اطلاعیه، مورد تأیید دبیرخانه هیات مرکزی برگزینی قرار بگیرد، ترازنامه اخبار نتیجه تفویض مکرر از ضابطه سامانه همگام صادر نخواهد شد.

اسامی این افراد متعاقباً از طریق اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت بوسیله دانشگاه قوطی پیرامون مهارت آموزی ارسال خواهد شد.