هیوندای

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، «اکبر ترکان» ادامه عدالت: داخل بازار تماشاچی چندی از سهام هستیم که مقدار آنها از روال بازارسازی افزایش برملا کرده اند؛ مسوولان بورس باید از روال نظارت هایی که ادا می دهند اینگونه تسهیم ها را مافوق کنترل راحتی دهند.

وی به روانی معاملات این روزهای بازار سهام رمز کرد و گفت: اکنون بازار طلا، ارز و مسکن داخل وضعیتی نیستند که بتوانند نقدینگی های سرگردان در ناحیه را بوسیله سمت خویشتن جلب کنند.

وی دنباله عدل: با توجه به روانی خوبی که بورس داخل سال ٩٨ از خود علامت داد و نیز بوسیله دلیل رکود موجود تو بازارهای موازی، تنخواه گذاران به دنبال این هستند تا سرمایه های درون جوانمردی خود را به جانب بورس سوق بدهند؛ تاکنون حزن بازدهی انعام را از این بازار  کسب کردند.

مشاور سابق رییس جمهوری اقرار داشت: رونق بازار بورس، جذب سرمایه گذاران به بازار تنخواه و ورود وسیع نقدینگی به این بازار به نفع کشور خواهد وجود و از این عادت تماشایی اتفاقات انعام درون قلمرو و اقتصاد قلمرو خواهیم بود.

وی گفت: اگر سرمایه ها خبردار بورس شوند شاید به دلیل برخی از کار بزرگ های موجود سود کمتری را کسب کنند اما بها آنها حفظ کردن خواهد شد و از اطمینان تفکر بیشتری نسبت بوسیله سایر بازارها برخوردار است.

وی گفت: هر چه تورم درون کشور اضافه یابد افراد به دنبال بازاری می قضیه که بتوانند ضمن حفظ کردن ارزش تنخواه های خود به تصرف سود بپردازند، درون این زمینه بورس از جمله بازارهایی است که می تواند به خوبی به حفاظت از پس اندازهای انسان بپردازد.

ترکان به آزادسازی سازی سهام رحم اشاره کرد و گفت: آزادسازی سهام عدالت که با غرض رهبر معظم انقلاب صورت گرفت اقدام بسیار خوبی وجود تا سهام را بوسیله صاحبان خود تحویل دهند، داخل تک این سهام مردم باید تصمیم گیری کنند و بوسیله تصمیم بازپسین در مورد معامله، عدالت و ستد خواه نگهداری آن برسند.

کارپرداز سابق رییس جمهوری با مداومت به خشکی امدن اینکه بزرگ شدن بازار سرمایه بوسیله عنوان اتفاقی مثبت برای کشور تلقی می شود، گفت: فداکار از خبرسازی های غیرواقعی از لفظ افرادی که بوسیله ظهر دشمنی با این بازار هستند می تواند به منظور جلوگیری از رونق معاملات بورس، ضربه ای را به این بازار خبردار درنگ.

وی به نفوذ این اتفاق در رونق بازار بورس رمز کرد و گفت: آزادسازی سهام عدل منجر به تقویت و افزایش انصاف و ستدهای بورس می شود، تو صورت انجام قسط و ستد سهام عدالت معاملات افزودن می یابد که این موضوع به صرفه بورس خواهد بود. بانگ به ابتکاری واردهای بورس | قیمت سهام برخی شرکت ها ۲۰ برابر شده است | مواظب ریزش باشید
  • ۹۹/۰۲/۱۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی