هیوندای

همان طورکه تکنولوژی عمر همه ی ما مردم ها را تحت تأثیر قرار داده، تصرف و کارها نیز متأثر از تغییرات فناوری ها هستند. امروزه، سازمان ها زیاد از گذشته از ابزارهایی برای تحلیل داده های مشتریان و کسب وکارشان استفاده می کنند. هوشمندی تجاری فرایند دگرگونی داده تازه کار جمع آوری شده از قسمت های مختلف شرکت و تحول آن به اطلاعات پرمنفعت است.

نرم افزارهای هوشمندی تجاری به سازمان این امکان را می دهد که داده ها را به آسانی جمع آوری و تفریق نرم و سپس بوسیله عنوان اطلاعاتی نمایش دهد که می نبوغ براساس آن اقدام یا داخل تصمیم گیری آگاهانه از آن استعمال کرد. بوسیله عنوان مثال داده هایی را درون دید بگیرید که در فروشگاه زنجیره ای جمع آوری می شود. روزانه دَه ها یا تا اینکه صدهاهزار تراکنش در پیشخوان حسابداری فروشگاه ثبت می شود. با تجسس این داده های تازه کار معاملاتی، می نبوغ معلومات اساسی مانند اقلام فروخته شده و زمان و مقدار فروش آن ها  را قبض کرد.

فروشگاه زنجیره ای با استفاده از نرم افزار هوشمندی تجاری می تواند داده های خام محصول را بوسیله اطلاعات تبدیل کند و با استفاده از آن درک عمیق رطوبت از وضعیتش به دست آورد. برای مثال، اینکه چگونه تخفیفات و اقدامات ترویجی روند فروش را تحول می دهد یا به میانجی ی تعقیب روندهای خرید مشتریان، واحد تدارکات در می یابد که کدام محصولات را باید بخرد. علاوه کنار این، مدیریت می تواند اطلاعاتی مانند این به مشت آورد که فروش مشترک چه محصولاتی با هم علت افزودن بیع می شود و کدام علیه در هر بخش فروشگاه بیشتر فروخته شده است.

با این نوع نگاه به مفروضات حیاتی سازمان، هوشمندی تجاری بوسیله شرکت ها امکان گشایش روش تصرف و کارشان را می دهد. شرکت هایی که بوسیله این توانایی مجهز شده اند، می توانند محصولات و خدماتی ارائه کنند که بی قراری حداقل ارج و بیشترین میزان کارایی را داشته باشند و غم درآمد و منفعت شرکت را تکثیر دهند.همکاران سیستم تو زمینه ی هوشمندی تجاری چه خدماتی نمایش داده است؟

شرکت همکاران جهیز بوسیله دلیل سال ها تجربه ی تابان تو ربط با هزاران مشتری درون صنایع مختلف، بوسیله آنان درنگ افزار هوشمندی تجاری ارائه کرده است. این نرم افزار انبوه معلومات سیستم های عملیاتی دایره را داخل ساختاری تجمیعی، خلاصه شده، تحلیلی و مفت برای نیازهای اطلاعاتی مدیران و تحلیلگران کسب و کار آماده می نرم تا گزارش گیری و تاسیس داشبوردهای مدیریتی و تجزیه و تحلیل اطلاعات را داخل فضا کاربری سهل و کاربردی امکان پذیر بطی ء.

براساس تعاریف جهانی، بستر درنگ افزاری BI باید امکانات مشخصی در حوزه های مصوّرسازی اطلاعات و تجزیه و انتزاع اطلاعات و یکپارچه سازی معلومات دراختیار داشته باشد. راهکار هوشمندی تجاری همکاران جهیز سبد کاملی از امکانات کاربردی نرم افزاری و تکنولوژیکی تو این سه مملکت دارد. همچنین، هوشمندی راهکاران همراه خواه Mobile BI قابلیتی است که در یکپارچگی تمام با نسخه ی والا وب جهیز دسترسی مدیریت شده و امان به داده ها را در هر زمان و جا روی انواع دستگاه های موبایل و تبلت فراهم می یواش.

درکنار تفریق های آماده، تیم استقرار BI نیازها و دغدغه های خاص مدیریتی هر موسسه را در فرایند مدل سازی و اجرای جهیز BIدر رویت خواهند گرفت. همچنین با فراهم سازی مخزن داده ای تمام از داده ها مملکت های عملیاتی مختلف سازمان، امکانات متنوعی برای ساخت شاخص ها و گزارش ها و داشبوردهای جدید موافق احتیاج دراختیار کاربران وجود دارد. دسترسی مدیریت شده به گزارش ها و داشبوردهای تحلیلی روی دستگاه های همراه از دیگر محدودیت های راهکار هوشمندی تجاری همکاران جهیز است. شرکت های بزرگی ازجمله نوین چرم، بهروز، شاپرک و تپسی از مشتریان نرم افزار هوشمندی تجاری همکاران سیستم هستند.هوش تجاری ابری چیست؟

پیاده سازی هوشمندی تصرف وکار اغلب مستلزم پایگاه داده توانمند و زیرساخت صنف ای و قدرتمند است. موسسه های بزرگ معمولا به دلیل امکان تجهیز این زیرساخت ها از راهکار هوشمندی تجاری استقبال می کنند؛ اما درون کسب وکارهای کوچک و متوسط اغلب امکان هزینه های سنگین برای تجهیز زیرساخت وجود ندارد. از این رو، همکاران سیستم برای اینکه بتواند به احتیاج این طیف از بازار پاسخ دهد، راهکار هوشمندی تجاری را بر بستر رایانش ابری ارائه کرده است. از این طریق دایره ها بی نیاز از تأمین و نگه داری از زیرساخت می توانند ازطریق دیتاسنترهای همکاران سیستم از داشبوردهای مدیریتی بر بستر رایانش ابری کاربرد کنند.

درواقع، پر هزینه ترین مدخل در هوشمندی تجاری فرایند آماده سازی اطلاعات و داشتن زیرساخت کم قیمت است که داشبورد راهکاران ابری این مسئله را محلول کرده است. به کارگیری هوش تجاری ابری علاوه به خشکی امدن کاهش هزینه های زیرساختی، این امکان را برای سازمان ها مجهز می یواش که داشبوردهای عملکردی راه اندازی در هر زمان و مکانی بدون محدودیت زمانی و جغرافیایی دراختیار تصمیم گیرندگان باشد و هزینه ها متناسب با حجم تصرف و کار و تراکنش های سازمان صیقلی شود.بیشتر بخوانید:خرید و بیع محصولات ایران خودرو با خودرو۴۵انتخاب برند ابگونه ظرفشویی کم قیمت با اکالا رنکتبدیل بازدیدکنندگان به خریدار با آژانس گرندیماایمپلنت فوری درون کلینیک دندانپزشکی مدرنخرید و سودا تویوتا لندکروز با خودرو ۴۵
  • ۹۹/۰۸/۱۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی