هیوندای

عملکرد سیستم های فهم تقلبی فیسبوک ارتقا یافته است و تعداد زیادی از پست های حاوی محتوای نامناسب و تنفر پراکنی را از پلتفرم های اینستاگرام و فیسبوک حذف می کند؛ اما این شریک شدن اعلام کرده است  بخاطر شناسایی دقیق مرطوب و حذف این طور محتوایی نیازمند کارمندان این بسرنوشت شوم دچار کردن است. گفته می شود غول شبکه های اجتماعی، ناظران محتوا را موظف به آستان فیزیکی در راه اندازی کرده است. این افراد در تعرض به تصمیم اخیر فیسبوک شکایتی تنظیم کردند و مدعی شدند این شرکت آن ها را در شرایط ناایمن در محیط موثر قرار می دهد.

فیسبوک در گزارش اجرای استانداردهای مدنی سه ماهه ی سوم سال ۲۰۲۰ اعلام کرد پیش از گزارش دهی کاربران، ۹۵ درصد از پست های نامناسب توسط الگوریتم های هوش بدلی این باهم اتحاد کردن شناسایی و پنج درصد مابقی (۲۲ میلیون پست) با گزارش کاربران حذف شدند.  

براساس این گزارش، فیسبوک بخاطر بررسی کیفیت اجرای سیاست های سرایت محتوا معیارهای مختلفی درون دید می گیرد که یکی از آن ها مدل میزان انتشار است. به عبارت دیگر، فیسبوک تو این مدل میزان بازدیدهای یکی از پست های نامناسب را به عنوان معیار معارفه می کند. جولای تا سپتامبر امسال، انتشار پست های نامناسب ۰/۱۰ تا ۰/۱۱ درصد بود؛ یعنی در مجموع هر ۱۰ هزار پست، ۱۰ تا ۱۱ درصد بازدیدکننده داشتند.

همچنین فیسبوک اعلام کرد درایت مصنوعی این پلتفرم در اطلاع محتوای نامناسب درون دسته بندی های مختلف عملکرد نواخت داشته است؛ اما شیوع کووید ۱۹ و دورکاری کارکنان روی کیفیت بازرسی محتوا تأثیر مستمر می گذارد. این شریک در این خصوص توضیح داد:همه گیری ویروس کرونا عملکرد نیروی سازمانی مدخل بازرسی پیاده شدن محتوا را مختل کرده است. با بود کاهش تعداد ناظران محتوای این شرکت، پیشگیری از سرایت محتوای بسیار حساس برای کاربران را درون اولویت استراحت می دهیم.

گای روزن، کمک بخش مدیریت دشت فیسبوک، در گفت وگو با رسانه ی خبری با اشاره به اینکه ناظران انسانی محتوا از وقار بالایی برخوردار هستند گفت افراد نقش مهمی داخل شناسایی محتوا دارند و کارمندان ناظر بر محتوای فیسبوک مدخل مهمی از این مقرری را انجام می دهند.

با آغاز همه گیری ویروس کرونا، فیسبوک از کارمندان تما م حین این همدستی خواست تا جولای ۲۰۲۱ به صورت دورکاری وظایفشان را انجام دهند و حتی چندماه پیش،مارک زاکربرگ اعلام کرد با وخیم شدن شرایط، نیمی از کارمندان فیسبوک می توانند پنج تا ۱۰ سال آینده دورکار باشند. روزن در گفت وگو با خبرنگاران گفت کارمندان مشاغل ضروری راه اندازی متشابه مدیریت پایگاه های داده باید به عارض حضوری کار کنند و همدستی برای آن ها پروتکل های بهداشتی را رعایت می کند و کالا بهداشتی مشابه ژل ضدعفونی کننده ی دست در اختیارشان راحتی می دهد.

به گفته ی روزن، ناظر محتوا از آن گروه مشاغلی است که حضورش در سازمان ضروری است و همیشه نمی تواند به قیافه دورکار فعالیت داشته باشد؛ چراکه فداکار از محتوا بوسیله بخشی حساس هستند که دیدنشان داخل خارج از محل امر و جایی که اعضای خانواده پیشگاه دارند، مناسب تراشیدن. او با اقرار الزام بازگشت ناظران محتوا بوسیله محل کار گفت این تصمیم سازمان منجر می شود افراد و هوش مصنوعی بتوانند بهتر درکنار یکدیگر وظایفشان را اجرا دهند و فداکار از محتوای منتشرشده که به درایت انسانی حاجت دارند، زننده تر وقوف شوند.مقاله های مرتبط:نیمی از ناظران محتوا در فیسبوک با مشکلات روانی مواجه می شوندکمک هوش مصنوعی به انسان بخاطر وارسی پست های نامناسب فیسبوک

بسیاری از ناظران محتوای فیسبوک برای این مشارکت فرمان نمی کنند؛ بلکه برای شرکت های واسطه طرف پیمان نامه فیسبوک کار می کنند و اغلب به خوبی مورد حمایت واقع نمی شوند. این کارمندان درون گفت وگو با خبرنگاران رسانه هایی مثل گاردین، ورج، واشینگتون پست و بازفید نیوز از چالش ها و آسیب های روحی شغلی شان گفتند. اوایل سال جاری میلادی، فیسبوک درنتیجه ی شکایت یکی از ناظران محتوای قبلی که دستخوش اختلال سست شدن  پس از عارضه (PTSD) شده بود، اصلاح کرد ۵۲ میلیون دلار غرامت بوسیله افرادی پرداخت کند که درنتیجه ی کار در محیط ناسالم این شرکت به مشکلات روانی مواجه شده اند. البته تمامی مسائل یادشده به عهد پیش از آغاز شیوع ویروس کرونا برمی گردد.  

با آغاز همه گیری کرونا، شرایط از قبل بدتر شد. پس از اینکه فیسبوک از ناظران محتوا درخواست درگاه در نگرش کار کرد، بیش از ۲۰۰ ناظر محتوا با امضای مجله ای، فیسبوک را به به خطر انداختن جان کارمندان مستنطق کردند و گفتند شرکت حتی نفقه ای بخاطر خطر شغلشان در نظر نگرفته است.   

درون این نامه خطاب به فیسبوک تصنیف شده است: علاوه پیاده شدن تأثیرات منفی نظارت محتوا روی سلامت قضیه کارکنان، آغاز به امر حضوری تو شرکت در این شرایط بحرانی سلامت جان افراد را تهدید می نرم. درون مواردی، ابتلای کارمندان بوسیله ویروس کرونا از نگرش کار شاگرد شده است. کارمندان و سازمان هایی ازجمله Accenture و CPL عاشق حمایت و نرخ گذاری روی دسته ی شغلی ما شدند؛ اما اعتنایی نکردید. پس چاره ای جز پاشیدن این روزنامه حلق.

درکنار اعتراض کارمندان فیسبوک، نگرانی های مقامات دولتی در مورد فعالیت های باهم اتحاد کردن روزبه روز بیشتر می شود. هفته ی جاری، مارک زاکربرگ برای وهله دوم در خلال سه گانه هفته در باشگاه سنا شهادت داد. نمایندگان مجلس به نبود کنترل تو پراکندن محتوای نادرست درباره ی انتخابات آمریکا معترض هستند.

از طرف دیگر، ظاهرا قرار است رگولاتورها چالش هایی برای این غول شبکه ی اجتماعی ابداع کنند. از سال ۲۰۱۹، معاینه های ضد انحصار در تک این همکاری آغاز شده و قرار است حاصل ی آن به زودی اعلام شود. گفته می شود تا اواخر نوامبر، مجلس فدرال تجارت با تنظیم پرونده ای فیسبوک را بوسیله رفتار های انحصارطلبانه متهم می درنگ و دادستان های ۴۰ قصبه آمریکا بوسیله رهبری لتیتیا جیمز (دادستان نیویورک) درون حال بررسی اتهامات واردشده بوسیله فیسبوک و بطلان قوانین ضد انحصار هستند. احتمالا این پرونده با استناد بوسیله فروش ناعادلانه ی واتساپ و اینستاگرام، فیسبوک را مجبور به جدایی این دو پلتفرم کند.بیشتر بخوانید:گوگل احتمالا درحال ساخت API فناوری فرا پهن باند برای اندروید استایلان ماسک با دارایی ۱۰۵٫۴ میلیارد دلار، اکنون چهارمین فرد ثروتمند دنیا استمدیاتک واحد سازنده تراشه مدیریت انرژی اینتل را به مسکوک ۸۵ میلیون دلار خریداریکسون به تحریم هواوی درون سوئد خاصیت نشان داداحتمال اضافه شدن دکمه Dislike بوسیله توییتر
  • ۹۹/۰۹/۰۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی