هیوندای

بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، «هما خورشیدی» با رمز به استانداردسازی خوان خانه‎های سنتی، بیان کرد: این اماکن با ضوابط کمی و کیفی مطابقت پیدا کرده و موظف خواهند شد تا خدمات را به خشکی امدن این زمینه عرضه دهند.

وی افزود: برای استانداردسازی سفره‎خانه‎های سنتی به خشکی امدن اساس ضوابط ساختمانی، ایمنی و بهداشت و نیروی انسانی، آن ها را ارزیابی کرده و پیاده شدن اساس امتیازی که در این وعده کسب می‎کنند، درجه‎بندی می کنند.

این مسئول نمایش نرخ‎نامه از سوی سفره‎خانه‎های سنتی را از مزایای استانداردسازی اعلام کرد و گفت: صدور پروانه بهره‎برداری خواه تمدید آن مستلزم گرفتن گواهینامه مدل است.

وی با رمز به مقیاس سازی واحدهای اقامتی به عنوان یکی از شاخصه های ارزیابی عملکرد گردشگری، تصریح کرد: هتل‎ها، مهمانپذیرها و واحدهای پذیرایی بین راهی هر سال بر ماخذ استاندارد‎های اندکی و کیفی گواهینامه مدل دریافت می کنند که بوسیله تری خوان خانه‎های سنتی نیز بوسیله ستاندن آن موظف شده‎اند.

خورشیدی در پایان خاطرنشان کرد: چنانچه واحدهای اقامتی در طرح «درجه‎بندی واحدهای مقیاس»، شاخصه‎های ارزیابی و درجه‎بندی را رعایت نکنند باعث تنزل منصب قابل با وضعیت واحد اقامتی و حتی لغو گواهینامه نمونه آن ها خواهد شد.
  • ۹۸/۰۸/۱۹

نظرات (۱)

  • ساک دستی تبلیغاتی
  • ممنونم. مطلب مفید و جالبی بود.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی