هیوندای

شرکت ارائه دهنده ی ارتباطات جهانی وان وب (OneWeb) روز جمعه اخبار کرد که داوطلبانه تحت فصل ۱۱ شیوه افلاس ایالات متحده اعلام ورشکستگی کرده است و «قصد دارد با استفاده از این اقدامات و به اراده به حداکثر رساندن ارزش شرکت، درصدد سودا کسب وکارش برآید.» به نقل از فایننشیال تایمز، وان وب پس از آنکه عمدتا به دلیل دنیاگیری ویروس کرونا در حفظ کردن سرمایه ی ابتکاری ی دریافتی از سرمایه گذارانش ازجمله سافت بانک ناکام ماند، تصمیم یادشده را اتخاذ کرد. این شرکت بخش اساسی ای از کارکنانش را نیز تعدیل کرده است.

وان وب پیش تر تو چندین دور جذب سرمایه، سه میلیارد دلار جمع آوری کرد و به قفا جذب پول بیشتر برای ادا پرتاب های تجاری خویشتن حیات. آدریان استکل، مدیرعامل وان وب داخل تبلیغ ی افلاس گفت:وضعیت کنونی ما، پیامد تأثیر اقتصادی هیاهو کووید ۱۹ است. [با این حال] از نرخ مدنی و اقتصادی ماموریتمان برای وحدت هرکس در هرکجا اطمینان داریم.

وان وب به همراه اسپیس ایکس و آمازون ازجمله همکاری هایی محسوب می شد که با هدف ارائه ی اینترنت پرسرعت از محیط درصدد تاسیس منظومه ای ماهواره ای بود. این شرکت بوسیله تازگی بوسیله عزیمت اتمام منظومه اش، دسته ای از ماهواره های جدید را به فضا پرتاب کرد و انتظار نمی رفت که به این سرعت به ورطه ی افلاس کشیده شود. اعلامیه ی افلاس یک هفته پس از آن منتشر شد که وان وب گفت بوسیله دلیل فردی های سیر تکاملی و اختلال جهانی تو زنجیره ی تأمین، تأخیر در دستور کار ی پرتاب و تولید ماهواره را انتظار دارد.مقاله ی مرتبط:وان وب مقدماتی ماهواره هایش را با هدف برقراری اینترنت جهانی ماهواره ای پرتاب کرد

وان وب که در سال ۲۰۱۲ به دست گرگ وایلر، کارآفرین فناوری بنیان گذاری شد، در بریتانیا منیع است و یک دکه مرکزی نیز داخل ویرجینیا آمریکا دارد. این انبازی نیز تو سرمایه گذاری مشترک با ایرباس، صاحب کارخانه ی تولید ماهواره تو فلوریدا است. خبرگزاری اسپیس نیوز روز جمعه گزارش داد که وان وب پیش از اعلام ورشکستگی، ۸۵ درصد از ۵۳۱ کارمند خویشتن را تعدیل کرد.

وان وب هم اکنون ۷۴ ماهواره در مدار دارد و عرضه ی سرعت پهن باند فراتر از ۴۰۰ مگابیت بر حین را با تأخیر ۳۲ میلی ثانیه مدال داده است. درمقابل، اسپیس ایکس که رقیب حقیقی وان وب محسوب می شود، ۳۶۲ ماهواره پرتاب کرده و درصدد پرتاب هزاران ماهواره ی دیگر است. ماهواره های وان وب و اسپیس ایکس در مدارهای نزدیک زمین فعالیت می کنند و بدین وسیله می توانند درمقایسه با ماهواره های سنتی مستقر در مدار زمین ثابت، تأخیر بسیاری کمتری ارائه دهند.

وان وب پیش تر درون هم چشمی ماهواره ای با اسپیس ایکس از این همدستی جلوتر وجود و پیش از استارلینک، داخل سال ۲۰۱۷ مجوز مجتمع ارتباطات فدرال را دریافت کرد. وان وب سرود داشت با مصرف از ۷۲۰ ماهواره در مدار نزدیک زمین و بهره گیری از باندهای فرکانسی Ka و Ku، اینترنت ماهواره ای را دراختیار ایالات متحده و بازارهای جهانی قرار دهد.

خریداران احتمالی وان وب ممکن است آمازون خواه فیسبوک باشند. این دو مشارکت خود قصد دارند بوسیله منظور ارائه ی اینترنت ماهواره ای، منظومه ای درون مدار نزدیک زمین بسازند. جف بزوس، مدیرعامل آمازون تو ماه فوریه با فروش ۴ میلیارد دلار از سهام این شرکت، پول نقد فراوانی بوسیله دست آورد. به گفته ی وان وب، این شرکت «تماشایی تقاضای جهانی چشمگیر از سوی دولت ها و رهبران شاغل تو صنایع خودروسازی، دریایی، مستخدم و هوانوردی بوده است؛ ولی مقصود سرمایه گذاران برای تأمین مالی وان وب در میانه ی دنیاگیری ویروس کرونا بر باد رفت.»بیشتر بخوانید:ساخت پهپادهای ویژه برای امتیاز سرفه، تب و سایر علائم مرتبط با بیماری هاهمه گیری ویروس کرونا تو ایران از نگاه آمار و ارقام [بوسیله روزرسانی: ۱۲ فروردین ۹۹]کووید ۱۹ چگونه می تواند آینده ی مشاغل را متحول کند؟رونق اپلیکیشن های سودا ی سهام درون روزهای کساد بازارهای مالیتوییتر حساب کاربری یک وب سایت را بوسیله برهان انتشار اطلاعات مغلوط اطراف ویروس کرونا مسدود کرد
  • ۹۹/۰۱/۱۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی