هیوندای

با مقدمه موج سوم کرونا و قرنطینه ی مجدد داخل اکثر شهرهای ایران، نیکوترین و مؤثرترین روش برای پیشگیری از ابتلا به کرونا ماندن در خانه است. درون همین زمینه، فروشگاه اینترنتی اکالا (okala.com) با تعداد شعب فراوان در سراسر ایران آماده ی خدمات رسانی به همگی عزیزانی است که تو ساختمان می مانند و پروتوکل های بهداشتی را برای حفظ جان و خانواده خود احترام گذاردن می کنند.

در اکالا همه محصولات سوپرمارکتی با برند های متنوع و بهترین چونی موجود است. کافی است به سایت یا اپلیکیشن اکالا سری بزنید تا تنوع بیش از ۵،۰۰۰ خامه محصول را مشاهده کنید. همچنین، در سایت اکالا می توانید از فروشگاه کران کوروش نیز با تنوع کالایی بسیار از ۳،۰۰۰ قلم خرید کنید. کافی است تو هر شهری که عمر می کنید، با ثبت موقعیت مکانی و انتخاب فروشگاه خود محصول دلخواهتان را درون کمتر از یک روزگار درون منزل تحویل بگیرید.

درون سوپرمارکت اینترنتی اکالا می توانید تمام محصولات و نیازهای سوپرمارکتی روزانه ی خویشتن را از انواع مواد پروتئینی و لبنیاتی به همراه دشت و سبزیجات، خواربار، نوشیدنی و وقت نوش های ضدکرونا و همچنین محصولات بهداشتی مانند ماسک و ژل و ضدعفونی کننده های محلول تدارک کنید.



همه ی محصولات ارسالی در اکالا ضدعفونی می شود و با بسته بندی های بهداشتی به دست مشتریان خواهد رسید. پرداخت خرید بوسیله سه روش شارژ کیف پول یا آنلاین یا حضوری ازطریق کارت بانکی امکان پذیر است. همچنین، از کدهای تنزل که برایتان ارسال خواهد شد و در اپلیکیشن اکالا قابل مشاهده است، می توانید طی خرید کاربرد کنید.

تو اکالا همواره خرسند مشتری حرف اول را خواهد زد و چنانچه از خرید ارسالی خرسند کافی را نداشته باشید، امکان مرجوع شدن متاع تا ۷۲ زمانه وجود دارد. تمام محصولات ارائه شده در این سوپرمارکت اینترنتی مجوز دارد و از استانداردهای لازم از وزارت بهداشت و مراجع مرتبط روزی مند است و تاریخچه مصرف هر کالای ارسالی بوسیله رخساره مجزا کنترل می شود.

باتوجه به مزایایی که داخل اکالا تذکر شد، بی وسواس ابتیاع از بزرگ ترین سوپرمارکت اینترنتی ایران امری مقرون بوسیله صرفه در زمان و جان خود در دوران کرونا است. با بیع از سوپرمارکت اینترنتی اکالا دغدغه بیمارشدن را از خویشتن دور خواهید کرد.

دانلود اپلیکیشن اکالابیشتر بخوانید:تکنولوژی روز دنیا در ایران به منظور بهینه سازی و هوشمند سازی انبارهافروش هایما S5 شاسی اهتزاز چینی با خودرو۴۵خرید و فروش آسان و فوری پژو ۲۰۶ صندوقدار با خودرو۴۵فروش پاکت سجاده ای کاشان یمین از تولید کنندهفروش محصولات چری داخل ایران با خودرو۴۵
  • ۹۹/۰۷/۲۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی