هیوندای

تویوتا کمری ۲۰۲۱ که اوایل سال جاری رونمایی شد و انتظار می رود در ماه جاری تولید شود، برای مدل سال جدید چند به روزرسانی تازه و تجدیدنظرهای کوچک بصری عرضه می دهد که به متمایز شدن تیپ های مختلف آن دستیار می بطی ء.



انتظار می جوی سواری سالون سایز متوسط تویوتا​​پس از مدت کوتاهی از آغاز مونتاژ به نمایندگی های فروش برسد، اما هنوز در مورد قیمت گذاری آن خبر رسمی دردسترس نیست؛ هرچند که یکی از خبرگزاری های خودرویی در این زمینه ادعای جالبی را مطرح کرده است.

درحالی که وب سایت رسمی تویوتا هنوز کمری ۲۰۲۰ را در فهرست فروش قرار داده است، جزء Roadshow  متعلق به وب سایت CNET گزارش می دهد که قیمت معیار ۲۰۲۱ کمری هیبرید با احتساب هزینه ی ۹۹۵ دلاری برای حمل تا مقصد، از ۲۸،۲۶۵ دلار مقدمه می شود. درنتیجه مدل ۲۰۲۱ کمری ۱،۱۶۰ دلار از مدل کنونی کم قیمت تر خواهد بود، درحالی که تیپ SE حدود ۱،۳۴۵ دلار مناسب تیز است و با نرخ ۲۹،۷۸۰ دلار به فروش می رسد. ارزش تیپ XLE با ۵۶۰ دلار کاهش بوسیله ۳۳،۱۶۵ دلار رسا است، درحالی که تیپ جدید XSE با قیمت ۳۳،۷۱۵ دلار عرضه خواهد شد.

مقاله های مرتبط:تویوتا کمری ۲۰۲۱ رونمایی شدنگاه عمیق بوسیله تویوتا کمری ۲۰۱۸

علاوه پیاده شدن تنه ی اصلاح شده، تویوتا کمری ۲۰۲۱ از مجموعه تجهیزات کمک راننده Safety Sense 2.5 نصیب می سرما که متشکل از جهیز استاندارد پیشگیری از وقوع با قابلیت نمره دوچرخه سوار در نور روز و امتیاز عابر پیاده تو حالت پرتو پایین، پشتیبانی از حرکت درون تقاطع، دستیار فرمان اضطراری، کنترل کروز تطبیقی ​​پیشرفته، یادآور صندلی عقب و سایر امکانات متاخر است.

مدل پایه تویوتا کمری دارای ورقه نمایش لمسی ۷ اینچی با رادیو ماهواره ای، الکسا آمازون بوسیله همراه اپل کارپلی و اندروید اتو است، درحالی که معیار های والاتر دارای ورق ارائه لمسی ۹ اینچی هستند و می توان آن ها را با جهیز صوتی لوکس JBL موعظه عدالت.



درحالی که تویوتا کمری هیبرید برای سال ۲۰۲۱ کم قیمت خیس شده است، ارزش تیپ LE مهیا به پیشرانه بنزینی هنوز از ۲۵،۹۶۵ دلار ابتدا می شود. در سایر تیپ های این خودرو نیز ۳۱۵ تا ۴۱۵ دلار افزایش ارزش وجود دارد؛ به عنوان شهید تیپ TRD با ارج ۳۳،۱۸۰ دلار بوسیله بیع خواهد رسید که ۱،۰۱۵ دلار گرانبها مرطوب شده است. کسانی که به مدل های غیر TRD ولی حاضر به پیشرانه چهار سیلندر خطی علاقه دارند، باید مبلغ ۳۱،۴۱۵ دلار صیقل کنند و برای افزودن جهیز AWD به امکانات خودرو باید ۱،۴۰۰ دلار دیگر نیز بپردازند. علاوه بر این، تویوتا کمری تیپ XSE مهیا به پیشرانه خورجینی ۶ ستون با قیمت ۳۶،۵۴۰ دلار بوسیله ابتیاع می رسد.بیشتر بخوانید:کرجی هیدروپلین فراری آرنو XI حراج می شودمجلس طرحی برای دگرگونی قیمت بنزین و کاهش سهمیه نداردتویوتا برای تولید کامیون هیدروژنی تو آمریکا آماده می شودنمونه ای کمیاب از فورد تاندربرد 1963 حراج می شودبازطراحی جولین کلاسیک با پیشرانه دوج هل کت
  • ۹۹/۰۷/۱۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی