هیوندای

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، غلامحسین اسماعیلی درباره آخرین شرایط امر بابا رومینا اشرفی گفت: امر صادر شده شایان تجدیدنظر و سرانجام خواهی در دربار عالی کشور است و بعد از قطعیت جستار دربار عالی ناحیه مشخص خواهد شد.

وی نیز درباره آخرین وضعیت برگزاری دادگاه وحید خزایی گفت: تشخیص روشن خواه جاهل فاحش بودن دادگاه با قاضی است و معمولا محکمه ضبط های هماورد عفت و اخلاق عمومی بوسیله رخ غیر علنی برگزار می شود.

اسماعیلی درباره حکم مژده افکاری گفت: نوید افکاری حکمش اعدام نیست، بلکه قصاص است؛ گرچه ماهیت این دو یکی است، اما از رویت قاعده با یکدیگر متفاوت است مربوط به این بی همتا آدم کشته است.

سخنگوی دستگاه قضا ادامه عدالت: آدمی بی لواط توسط افکاری کشته شده است و اگر افراد به پشت اقدامی انسانی هستند، چرا کسی نمی گوید فردی که بوسیله قتل فصیح بی لواط بوده و تو برابر خانه اش به قتل رسیده است، این فرد خانواده دارد و چرا کسی از این قوم داغدار مصاحبت نمی بطی ء.

اسماعیلی اقرار کرد: حکم قصاص صادر شده و راست اولیای دم است و خود فرد چیز پهن را بازسازی کرده و محکمه او محسوس بوده و مباشر داشته است و خودش اقرار کرده و اینک برمبنای جنبه عبث الناس، محکمه حکم قصاص داده است، البته این حکم متناسب آخر خواهی بوده و داخل دیوان عالی کشور تک تفحص مجدد قرار محزون است و قضات دیوان حکم را بررسی کردند.

سخنگوی پیل قضاییه با بیان اینکه متخاصم بوسیله دنبال فضاسازی است، گفت: ما به ناچار مستندی از تقریر خود افکاری و بازسازی صحنه قتل توسط او را منتشر کردیم که در آن خودش توضیح انصاف چگونه مقتول را به قتل رسانده است.

وی با بیان اینکه ما برای دشمن شأن قائل نیستیم، گفت: به اعتبار شهروندان خودمان تاکنون اندکی از مستندات پرونده را منتشر کردیم و مستندات دیگری بی قراری در اختیارمان است.

اسماعیلی گفت: برخی از چهره های مشهور تا خبری می شنوند بدون اینکه چیزی بدانند اظهارنظر می کنند؛ انگار قسم خورده اند در همه چیز ادخال کنند، بدون اینکه تخصصی خواه اطلاع درستی داشته باشند.
  • ۹۹/۰۶/۲۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی