هیوندای

اوپو تو اتفاقی غیرمنتظره گوشی جدیدی با معروفیت ریل می ۶ اس (Oppo Realme 6s) رونمایی کرد که نسخه ی کم قیمت ارج نم ریل می ۶(معرفی شده در اوایل آوریل) به احصائیه می آید. پیش سودا ریل می 6s از روز گذشته آغاز شده است و اوپو قصد دارد آن را درون تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۲۰ (۱۳ خرداد ۱۳۹۹) روانه ی بازار نرم. گوشی اوپو ریل می 6s تنها در یک کانفیگ با ارزش ۲۰۰ یورو روانه ی بازار می شود، این کانفیگ ۴ گیگابایت حافظه ی رم بوسیله همراه ۶۴ گیگابایت ذهن ذخیره سازی دارد. میزان استاندارد گوشی یعنی ریل می ۶ با همین ارزش ذهن ی ذخیره سازی با قیمت ۲۳۰ یورو روانه ی بازار شده وجود. همچنین مدتی پیش شاهد معرفیریل می 6i با قیمت ۲۰۰ یورو بودیم، ولی 6i کیفیتی همچون 6s ندارد.

بزرگ ترین تغییر اعمال شده در ریل می 6s نسبت بوسیله استاندارد استاندارد به پنل پشتی و به طور دقیق زیرفون ماژول دوربین آن برمی گردد. تو این گوشی از حسگر ۴۸ مگاپیکسلی ایزوسل GW1 سامسونگ به نشانی دوربین اصلی استفاده می شود، درحالی که مدل میزان به حسگر ۶۴ مگاپیکسلی فراهم شده بود. سه حسگر دیگر پنل پشتی در 6s تغییر نکرده اند؛ بر همین ماخذ گوشی جدید اوپو درکنار حسگر ۴۸ مگاپیکسلی دوربینی ۸ مگاپیکسلی با لنز فوق عریضِ دارای زاویه ی دید ۱۱۹ درجه ای دارد. دوربین سومین از نوع سیاه و سفید است، حسگر ۲ مگاپیکسلی دارد و بخاطر ثبت پرتره به حکم می جوی. به علاوه دوربین چهارم از حسگر ۲ مگاپیکسلی و لنز ماکرو بهره می گیرد. پنل جلویی گوشی میزبان بریدگی برای دوربین سلفی است؛ در دوربین سلفی اوپو ریل می 6s شاهد استفاده از حسگر ۱۶ مگاپیکسلی هستیم. 



دوربین های پشتی گوشی متاخر اوپو از همان حالت های نرم افزاری مدل استاندارد بهره می گیرند که از بین آن ها می توانیم به سوپر نایت اسکیپ ۲ (Super Nightscape 2.0) و کروما بوست (Chroma Boost) اشاره کنیم. دوربین سلفی 6s نیز به همان استعداد های ریل می ۶ بسان پرتره (Portrait) و پرتره نایت اسکیپ (Portrait Nightscape) مجهز است. این دوربین نیز می تواند ویدئوهای حرکت آهسته با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه ثبت یواش. 

ریل می 6s برضد مدل 6i ازطریق دوربین های پنل پشتی اقتدار بایگانی ویدئوهای 4K را دارد و از جهیز های لرز گیر UIS و UIS Max پشتیبانی می کند. جهیز تزلزل انسداد UIS Max به جای دوربین حقیقی به دوربین فوق فراخ متکی می شود. ریل می 6s به صفحه نمایشی ۹۰ هرتز با شهرت تجاری Ultra Smooth مجهز شده است که معادل ای برابربا ۶/۵ اینچ دارد و محتوای بصری را با وضوح 1080p بوسیله تصویر می کشد. این صفحه نمایش که ازطریق الماس ی گوریلا گلس ۳ کورنینگ محافظت می شود دارای نسبت تصویر ۲۰:۹ است و از نرخ بازخورد لمسی ۱۲۰ هرتز یکروز می گیرد.

نرم اسباب گوشی می تواند بسته به نوع محتوا به عارض خودکار بین ارج های نوسازی ۶۰ و ۹۰ هرتز جابه مکان شود، این امکان درنهایت زندگی باتری بهتر را به ارمغان می آورد. از آن جایی که اوپو در ریل می 6s از صفحه نمایش LCD استعمال کرده مجبور شده حسگر اثر انگشت را به بخش کناری منتقل نرم. در مقایسه ای کوتاه بااطلاع می شویم ریل می 6i صفحه نمایشی با روشنی 720p دارد.



اوپو تو گوشی جدید برند ریل می از خراش ی هلیو G90T مدیاتک کاربرد کرده است؛ ریل می 6s ازلحاظ پردازنده ی مرکزی پیشرفتی مهم نسبت بوسیله معیار 6i به خود دیده و اکنون از دو هسته ی کورتکس A76 با ۶ هسته ی کورتکس A55 استفاده می درنگ. هسته های کورتکس A77 با فرکانس ۲/۰۵ گیگاهرتز و هسته های کورتکس A55 با فرکانس ۲ گیگاهرتز فعالیت می کنند. تراشه ی ۱۲ نانومتری موردبحث به پردازنده ی گرافیکی Mali-G76 MC مجهز شده است.

همان نعوظ که اشاره کردیم، ریل می 6s از ۴ گیگابایت حافظه ی رم از سنخ LPDDR4x به همراه ۶۴ گیگابایت ذهن ی پس انداز سازی از جنس UFS 2.1 بهره می گیرد. کاربر درصورت تمایل می تواند حافظه ی دستگاه را ازطریق کارت میکرو SD ارتقا بخشد. ریل می 6s دارای ابعاد ۱۶۲/۱ در ۷۴/۸ در ۸/۹ میلی متر است و ۱۹۱ گرم حد دارد. ریل می 6s به خلال عرضه در بازار بوسیله سیستم عامل اندروید ۱۰ مهیا خواهد وجود.

باتری ۴٬۳۰۰ میلی آمپرساعتی ریل می 6s از فناوری شارژ سریع العمل ۳۰ وات موسوم بوسیله Flash Charge پشتیبانی می نرم. این فناوری می تواند درصد باتری گوشی را در شرف ۵۵ دقیقه از صفر به ۱۰۰ برساند. بوسیله علاوه به لطف فناوری شارژ ۳۰ وات می توان با نیم ساعت شارژ کردن گوشی، درصد باتری آن را از صفر بوسیله ۷۰ رساند. امکان شارژ کردن این گوشی ازطریق شارژهای ۱۵ وات USB Power Delivery غصه وجود دارد. گوشی متاخر اوپو ضمن نصیب مندی از درگاه USB-C بوسیله جک ۳/۵ میلی متری هدفون مجهز شده است. این گوشی در دو رنگ جزیی مشکی و سفید معرفی شده، اما داخل حال حاضر تنها امکان پیش خرید مدل مشکی وجود دارد. عرضه ی گوشی از ۱۵ ژوئن ۲۰۲۰ (۲۶ خرداد ۱۳۹۹) آغاز می شود.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد ریل می 6s دارید؟بیشتر بخوانید:ریلمی X3 سوپرزوم با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و دوربین پریسکوپی قدرتمند شناساندن شدتلویزیون هوشمند ریلمی با بها ۱۷۰ دلار معرفی شدریلمی واچ رونمایی شد؛ ساعت هوشمند ۵۲ دلاری با توانایی تخمین SpO2ریلمی X50 پرو پلیر با تمرکز ویژه روی مملکت گیمینگ رونمایی شدریلمی از طراحی و مشخصات زمانه هوشمند خود پرده برداری کرد
  • ۹۹/۰۳/۰۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی