هیوندای

میدان لوازم شوهردار بی آرامی از گزند تلاطم های اقتصادی ناحیه داخل امنیت نمانده است. همه گیری ویروس کرونا و تلاطم قیمت ارز، راسته رخت شوهردار را هم با مشکلات یدکی روبه رو کرده است. افزایش سرسام آور نرخ لوازم شوهردار اجنبی و داخلی، نمودارهای فروش این محصولات را نزولی کرده و صاحبان کسب و کارهای وابسته به این بازار را دون ضیق راحتی داده است.

سرپرست وزارت صمت امروز (۲۶ خرداد) اعلام کرد دایره حمایت از حقوق کاربرد کنندگان و تولیدکنندگان، مجوز افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی ارج کالاهای گروه کالا خانگی را صادر کرده است. به گزارش ایسنا حسین مدرس خیابانی با تایید اینکه «بخشی از فعالان این بسرنوشت شوم دچار کردن» اجناس خود را بخاطر افزایش قیمت و سود بیشتر احتکار می کنند، مشتاق بازرسی بیشتر و اصابت با محتکران شد.

خیابانی نیز اعلام کرد اقبال درون تلاش است با اضافه ظرفیت تولید، جای خالی اقلام وارداتی را پر کند. این اقلام بوسیله دلیل بایکوت یا به برهان تکثیر سرسام آور بها ارز، از میدان ایران خارج شده اند. او اخبار کرد یکی از واحدهای تولیدی در حال ابداع ظرفیت تولید سالانه ۷۰۰ هزاره وسیله تلویزیون در داخل ملک است.

سرپرست وزارت صمت درباره ی اضافه قیمت، پیش از اطلاع دادن مجوز اضافه مقدار توسط او گفت:قدری از افزایش بها ها ناشی از افزایش ارج دستمزد کارگران و هزینه های تولید طبیعی است و سرکوب ارزش ممکن نیست؛ در حقیقت حال افزودن افسارگسیخته و خودسرانه قیمت ها نیز برای ما زیبنده قبول نخواهد بود.

کیوان گردان مدیرکل صنایع برق، فلزی و کالا شوهردار وزارت صنعت، معدن تجارت در برنامه ی گفت وگوی ویژه ی خبری شبکه ی دوم سیما با اعلام افزایش ۱۰ درصدی تولید لوازم خانگی در سال گذشته، نمونه تولید این محصولات در کشور را ۹ میلیون دستگاه اطلاع دادن کرد. او که پیش از اعلام صدور مجوز تکثیر بها از لفظ شانس داخل این پروگرام شرکت کرده بود، دلیل افزایش ارج محصولات خانگی را نبود کنترل و بازرسی اعلام کرد. مهتر اتحادیه فروشندگان لوازم شوهردار حزن تو همین برنامه، با انتقاد قطعی از تولیدکنندگان لوازم خانگی اعلام کرد برخی از کارخانه ها در سه ماهه ی مقدمه امسال حداقل دو بار و هر بار بین ۱۰ تا ۱۵ درصد محصولات خود را گران کرده اند. او تا اینکه مدعی شد این کارخانه ها، قیمت محصولات خود را درون سامانه ی ۱۲۴ که برای ماشین اعطا کردن به راسته محصولات تولید داخل ایجاد شده، ثبت نکرده اند.

البته وحید منایی، معاون سازمان امن از مصرف کنندگان داخل بخشی از سخنانش طی این پروگرام گفت:از حدود ۲۰ تا ۲۵ واحد تولیدکننده لوازم شوهردار تا شب عید سال ۱۳۹۹ با موسسه ایمنی مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، هماهنگی لازم را داشتند و آخرین تکثیر بها آن ها در بهمن سال ۱۳۹۸ بود.

منایی البته از کار افتادن کرد که حداقل ۸ واحد تولیدی، عاری مجوز و تا ۳۵ درصد افزایش نرخ داده اند.

در حالی که بسیاری از مقام های مسئول، نبود نظارت و کنترل بازار را برهان افزایش بدون مجوز نرخ ها می دانند، رییس اتاق اصناف تهران از «تشدید نظارت ها» خبر عدالت. قاسم نوده فراهانی در گفت وگو با سایت اتاق اصناف تهران با اخبار اینکه سقف افزایش مقدار از لفظ راه اندازی حمایت بخاطر تلوزیون ۲۰ و سایر کالا خانگی ۲۵ درصد اخبار شده است، از افزودن بازرسی و اصابت با متخلفان شناسایی داد.بیشتر بخوانید:نمایندگان مجلس به متعاقب استیضاح وزیر ارتباطات هستنددرآمد همکاران سیستم داخل سال ۹۸ با نمو ۶۲ درصدی به ۲۱۴ میلیارد تومان رسیدعلی بابا چگونه از بحران کرونا عبور کرد؟نشت داده ها کاربران در ایران چه عوامل و خطراتی دارد؟شرکت های دانش شالوده می توانند داخل منازل مسکونی تهران منیع شوند
  • ۹۹/۰۳/۲۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی