هیوندای

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از گاردین، هو وی فنگ اولیه شهروند چینی داخل چند هفته اخیر است که قربانی کرونا می شود. تلویزیون دولتی چروک CCTV شناسایی اجل ارولوژیست بیمارستان مرکزی ووهان را روز جمعه اخبار کرد تا به این نظم تعداد پزشکان قربانی کووید-۱۹ در این بیمارستان به مغز شش برسد. ویروس کرونا اواخر سال گذشته میلادی در شهر ووهان در مرکز چین مشخص و مفرط زود به تمام نقاط جهان رسید. امروز دست کم ۱۹۶ کشور به این ویروس آلوده شده اند. دکتر ونلیانگ که افشاگر واقعی واضح شدن کرونا در چین بود، هفتم فوریه ۲۰۲۰ از دنیا رفت.

چین اواسط ماه فوریه دوران اوج کرونا را پشت سر گذاشت و تعداد مبتلایان کووید-۱۹ داخل آن تو یکی دو ماه اخیر بوسیله شدت افت کرده است. تو چند هفته گذشته غم موارد اجل و میر شاگرد از کرونا تو این قلمرو به صفر رسیده وجود. در چین با ۱.۴ میلیارد نفر جمعیت فقط ۴۶۳۴ نفر از کرونا مردند که متجاوز کمتر از بسیاری از کشورها با جمعیت به مراتب کمتر است.

بیمارستان مرکزی ووهان هنوز خبر اجل طبیب هو را به شکل رسمی اطلاع دادن نکرده است. پیش خیس گفته می شد ۶۸ نفر از پزشکان و پرستاران و کارکنان این بیمارستان بوسیله کرونا مشغول شده اند. هو همان پزشکی است که تصاویر مرموز شدن پوست بدنش به دلیل نارسایی کبدی به شکل گسترده منتشر شد. همکار او طبیب یی فان هم همین شاق را داشت که پس از بهبودی از بیمارستان بوسیله خانه رفت.
  • ۹۹/۰۳/۱۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی