هیوندای

سیستم پیشنهاددهی جهش تاک مشابه بسیاری از پلتفرم ها و اپلیکیشن های شبکه های اجتماعی با استفاده از الگوریتم هایی کار می کند که با بهره گیری از ابزارها و عوامل متنوع، محتوا را بخاطر هر کاربر شخصی سازی می نرم. جنبش مو اکنون درون پستی وبلاگی، سیستم فید پیشنهاددهی خود را توضیح و با پاشیدن برخی نکات، شخصی سازی فید را برای جلوگیری از نمایش محتوای بی ربط به کاربران آموزش داده است.

الگوریتم پیشنهاددهی پریدن تاک با استفاده از عوامل ورودی متعددی کار می یواش که رویکردی شبیه به یوتیوب درون اندازه گیری و بازرسی کنار تعامل و دلربایی محتوا برای کاربر دارد. راه تعامل کاربران با اپلیکیشن تأثیر زیادی روی پیشنهادهای ارائه شده می گذارد. به عنوان مثال، ارسال کامنت یا دنبال کردن حساب کاربری می تواند به نشانی عاملی بنیانی تو تعامل و جذابیت محتوا برای کاربر به حساب بیاید. بوسیله پیش روی ساده، چنانچه کاربری فقط ویدئوهای دوست داشتنی از حیوانات خانگی را قفا و تنها آن ها را لایک کند، جهش مو هم ویدئوهای مرتبط با همین موضوع را بیشتر نمایش می دهد. با استعمال از همین الگوریتم و عامل می توان موضوع هایی را وقوف کرد که دلخواه کاربر نیستند.الگوریتم تشنج تاک شباهت یدکی به یوتیوب دارد و تعامل کاربر را به عنوان عاملی عمده در دید می گیرد

تعامل کاربر، تنها قدری از معادله ی تنظیم فید تیک تاک محسوب می شود. جنبش تاک می گوید حصه توضیحات ویدئو که می تواند محتوی توضیحات، هشتگ، صوت و... باشد و تنظیمات گوشی هوشمند و حساب کاربری هر فرد، درون انحصاری سازی فید تأثیرگذارند. تنظیمات واژه و کشور نگرش سکونت و حتی جنس دستگاه کاربر هم روی فید تأثیر می گذارند تا سیستم بیشتر بوسیله سمت گشایش امتحان ی کاربری حرکت کند. البته تنظیمات و مشخصات دستگاه و حساب کاربری قطعا تأثیر کمتری درمقایسه با عوامل دیگر در انحصاری سازی فید کاربران دارند.

همان طورکه گفته شد، جنبش تاک متشابه یوتیوب تمرکز یدکی پیاده شدن تعامل کاربران می کند. اگر کاربری ویدئو را تا اختتام تماشا کند، به معنای عامل مهمی مبنی بر فرع ی او بوسیله موضوع داخل حال پخش شناخته می شود. در بخش دیگری از پست توضیحی جستن تاک، گفته می شود جهیز پیشنهاددهی و الگوریتم تنظیم فید زیاد از حساب کاربری روی محتوای پست ها متمرکز می شود.



سیستم پیشنهاددهی تیک تاک را می استعداد یکی از سیستم های قوی داخل میان شبکه های اجتماعی دانست؛ به همین دلیل، کاربران پلتفرم اعتیاد زیادی به آن پیدا می کنند. به گواه کارشناسان فناوری، به محض ورود به تیک تاک و انتظام و پیکربندی مناسب فید، دل کندن از آن دشوار خواهد حیات. البته درنهایت الگوریتم پیشنهاددهی پریدن تاک هم شکست های خاص خود را دارد که خود باهم اتحاد کردن هم بوسیله آن رمز می بطی ء.

تیک تاک در پست خود به «حباب فیلتر» اشاره می درنگ که به عنوان یکی از انقراض های رادیکال در تمامی الگوریتم های پیشنهاددهی تو شبکه های اجتماعی شناخته می شود. این الگوریتم ها با درگیرکردن کاربر با محتوای دلخواه، او را از امتحان های جدید و حتی نظرهای مخالف محروم می کنند. به علاوه، احتمالا کاربر پس از مدتی با انبوهی از ویدئوهای مشابه و تکراری روبه رو می شود. تیک مو تصمیم گرفته است روی بهبود همین بخش در توسعه های آتی تمرکز کند. البته درحال فراهم این شبکه ی مدنی راهکارهایی تیمار ارائه می یواش تا تجربه کمی بهینه سازی شود. به عنوان مثال، در فید For You اپلیکیشن، هیچ گاه دو ویدئو با لحن یا از تولیدکننده ی مشابه متعاقب عادت تیمار نمایش داده نمی شود.مقاله های مرتبط:پریدن تاک چیست و هرآنچه درباره آن باید بدانیداز اینستاگرام تا تیک تاک؛ تکامل شبکه های اجتماعی تو دهه ۲۰۱۰

یکی از چیرگی های مهم الگوریتم جستن تاک در مقایسه با رقبا، تو مدیریت دقیق محتوای آزاردهنده دیده می شود. یوتیوب به دلیل ضعف الگوریتم در این بخش، تاکنون با انتقادهای شدیدی مواجه شده است. تیک تاک حتی در فداکار مواقع محتوای دارای درون مایه ی قانونی را بی قراری در جهیز پیشنهاددهی ارائه نمی بطی ء. سران شبکه ی مدنی سابق الذکر عقیده دارند نمایش تصادفی برخی از گوناگون محتوا حتی درصورت قانونی بودن، شاید برای برخی از کاربران آزاردهنده باشد. بااین حال، فدایی گروه های اجتماعی خاص بی قراری از الگوریتم جستن تاک گله مند هستند که محتوای آن ها را در ورقه ی پیشنهاد نمایش نمی دهد.

درنهایت، پست وبلاگی جستن مو جزئیات یدکی از الگوریتم پیشنهاددهی درخت سرو ارائه می یواش. نمایش ی این طور جزئیاتی از اپلیکیشنی کم سابقه بوسیله دید می رسد که حتی اطلاعاتی بخاطر بهینه سازی اختصاصی کردن فید برای هر کاربر را نیز شامل می شود. الگوریتم تیک مو یکی از دلایل اصلی موفقیت آن ها است که حتی در خود پلتفرم تیمار موضوع مباحثه و گفت وگوی بسیاری از کاربران محسوب می شود.

بسیاری از کاربران تیک مو سعی می کنند با راهکارهای متنوع، الگوریتم تیک مو را به جانب خود متمایل کنند تا محتوای آن ها بیش از دیگران پیشنهاد داده شود. آن ها حتی روش های انواع را در تو اپلیکیشن بوسیله مناظره و گفت وگو می گذارند. چنین کاربرانی با ارائه ی مفروضات گوناگون و تنظیمات متعدد سعی می کنند تا جهیز پیشنهاددهی تشنج تاک را بوسیله سمت خویشتن متمایل کنند. اطلاع رسانی اخیر همدستی و کنارزدن پرده ها برای ارائه بهتر جزئیات الگوریتم، بوسیله کاربران عادی امکان می دهد فید را امانت بوسیله نیاز خویشتن شخصی سازی کنند؛ رویکردی که شاید مجاهدت های تولیدکنندگان محتوا برای دورزدن الگوریتم را تا حدودی خنثی یواش.بیشتر بخوانید:قابلیت متاخر اپلیکیشن Djay امکان جداسازی خودکار صدای خواننده را از موسیقی فراهم می کنداپل باز تیمار از غرض بحث برانگیز خود مبنی بر حذف اپلیکیشن ایمیل Hey دفاع کردگوگل برای کاهش اشغال فضای رم توسط مروگر کروم از قابلیت متاخر ویندوز 10 استفاده می کنداپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده اند (۱ مقصد)با بهترین بطی ء افزارهای دانلود از تورنت آشنا شوید
  • ۹۹/۰۴/۰۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی