هیوندای

شیائومیSGHAROOOONSGHAROOOON از دو لپ تاپ جدید رونمایی کرده است که از پردازنده دوده دهمی اینتل برخوردار هستند. درواقع ردمی بوک ۱۴ مارک ۲ و ردمی بوک ۱۶ معیار های جایگزینی هستند که اوایل سال ۲۰۲۰ همراه با پردازنده های رایزن ۴۰۰۰ مشارکت AMD روانه راسته شده بودند.مشخصات سخت افزاری ردمی بوک ۱۶



نسخه توانمندتر میان دو لپ تاپ معرفی شده، ردمی بوک ۱۶ معروفیت دارد که خریداران می توانند نسبت بوسیله پند آن با پردازنده اینتل Core i5 1035G1 یا Core i7 1065G7 رفتار کنند. هردو پردازنده ۱۵ واتی هستند و از ۴ هسته و ۸ ترد تشکیل می شوند؛ ولی مدل Core i5 داخل حالت عادی با فرکانس ۱ گیگاهرتز و داخل حالت توربو با فرکانس ۳/۶ گیگاهرتز فعالیت می کند. بسامد نمونه Core i7 همچنین داخل حالت عادی روی ۱/۳ گیگاهرتز قرار دارد و درون حالت توربو بوسیله ۳/۹ گیگاهرتز می رسد.

از تفاوت دیگر میان دو پردازندهدر نمونه ذهن کش آن ها است. به نحوی که مدل Core i5 از ۶ مگابایت ذهن کش L3 و نمونه دیگر از ۸ مگابایت ذهن کش برخوردار است. برای پردازش داده ها گرافیکی نیز پردازنده انویدیا MX350 داخل دیدن گرفته شده است که ۲ گیگابایت ذهن رم از نوع GDDR5 را بوسیله همراه دارد.

جدا از اینکه چه مدل پردازنده ای را در هنگام خرید ردمی بوک ۱۶ انتخاب کنید، به صورت پیش فرض برای خنک سازی قطعات تو این لپ تاپ شیائومی، یک عدد لم و دو مغز لوله تهی سازی حرارت تو نظر گرفته شده است. تو میزان پیشین مجهز به پردازنده رایزن از حافظه رم نوع DDR4-2666 استفاده شده بود؛ اما نمونه متاخر از حافظه رم DDR4-3200 استعمال می کند که به مراتب سریع مرطوب است.

طبیعتا استفاده از شیرهدار افزاری توانمندتر بوسیله معنی افزایش ارزش لپ تاپ جدید شیائومی است. انتظار می رود مدل محور ردمی بوک ۱۶ با پردازنده Core i5 نسل دهمی از قیمتی حد ۷۱۰ دلار شروع شود و مدل بالارده نیز با پردازنده Core i7 قیمتی معادل ۸۱۰ دلار داشته باشد. کاربر در طی خرید حق انتخاب حافظه رمی تا استاندارد ۱۶ گیگابایت و حافظه ذخیره سازی ۵۱۲ گیگابایتی از سنخ SSDرا دارد.

برای ردمی بوک ۱۶ نمایشگری ۱۶/۱ اینچی در نظر پژمرده شده است که حاشیه نویسی های بسیار نازکی در دوروبر آن (۳/۲۶ میلی متر) دیده می شود. چنین انفراد هایی موجب شده است که ارج نمایشگر به بدنه بوسیله ۹۰ درصد برسد. نمایشگر ردمی بوک ۱۶ خروجی 1080p را عرضه می دهد و قادر به پشتیبانی ۱۰۰ درصدی از رنگ های sRGB است. میزان سو آن همچنین به ۳۰۰ سرود می رسد.

روی دکمه پاور، حسگر اسکنر اثرانگشت سوار شده است تا کاربر با مصرف از آن، اقدام به قفل گشایی لپ تاپ نرم. وزن ردمی بوک ۱۶ به ۱/۸ کیلوگرم می رسد و باتری آن قادر بوسیله انرژی مورد نیاز دستگاه به مدت ۱۲ ساعت است. برای شارژ ۵۰ درصدی باتری تنها به ۳۰ دقیقه یگانگی آن به شارژر بود دارد. 

دو محضر USB-C، یک درگاه USB-A A 3، یک جناب-A USB A 2، یک جناب HDMI و جک/هدفون ۳ ۵ میلی متری برای ردمی بوک ۱۶ تو دیدن گرفته. شده است علیه جدید شیائومی-از Wi Fi 6 نیز پشتیبانی.می کند مشخصات سخت افزاری ردمی بوک ۱۴



مارک ۲ محصول دیگر شیائومی که همراه با ردمی بوک ۱۶ معرفی شد، ردمی بوک ۱۴ مارک ۲. نام دارد همانطور که از شهرت آن مشخص است، ردمی بوک ۱۴ مارک ۲ دارای نمایشگری ۱۴ اینچی است و خروجی 1080p را به کاربر نمایش. می دهد مشابه نمونه دیگر، نمایشگر ردمی بوک ۱۴ مارک ۲ نیز قادر به پشتیبانی ۱۰۰ درصدی از رنگ های sRGB است و استاندارد شعاع نمایشگر تا ۳۰۰ اراده را داخل جوانمردی کاربر فراغت.

می دهد ردمی بوک ۱۴ مارک ۲ نسبت به مدل دیگر بسیار سبک خیس و ساخته. تیز است وزن آن عزب/بوسیله ۱ ۳ کیلوگرم. می رسد با این حال، وزن کمتر به ذهنی باتری با ظرفیت کوچک. خیس است موافق گفته مسئولان شیائومی با هر وهله شارژ تمام باتری امکان استعمال از لپ تاپ بوسیله مدت ۱۰ روزگار. وجود دارد بخاطر شارژ ۵۰ درصدی باتری نیز تنها حاجت بوسیله یگانگی آن به شارژ بوسیله مدت ۲۸.دقیقه است مقاله:های مرتبط شیائومی روی مانیتوری گیمینگ با ارج نوسازی ۱۶۵ هرتز کار می کندمی سد 5 شیائومی با نمایشگر AMOLED و قیمت ۲۶ دلار

رونمایی شد کاربر درون هنگام معامله می تواند از میان دو پردازنده Core i5 1035G1 و Core i7 1065G7 نمونه دلخواه خویشتن را برگزینی کند؛ اما به قیافه پیش تخیل بخاطر هردو مدل، پردازنده گرافیکی انویدیا MX350 تو نظر گرفته. شده است میزان حافظه ذخیره سازی SSD بوسیله ۵۱۲ گیگابایت و میزان ذهن رم همچنین بوسیله ۸ گیگابایت می رسد؛ اما امکان گزینش ذهن رم ۱۶ گیگابایتی همچنین داخل هنگام سفارش.

وجود دارد شیائومی برای میزان پایه با پردازنده Core i5 قیمتی اندازه ۶۷۰ دلار و برای مدل بالارده مجهز به پردازنده Core i7 و ۱۶ گیگابایت حافظه رم قیمتی قطع ۸۱۰ دلار را داخل نظر. پژمرده است انتظار می جوی هردو معیار از (۱۵ ژوئیه) ۲۵ تیر روانه.بازار شوند:بیشتر بخوانید تاریخچه میت بوک های هواویMSI اعضای جدید خانواده ی ورک استیشن Creator را با پردازنده های قبیله دهمی معرفی کردگزارش کنفرانس شب گذشته هواوی؛ از HMS تا معرفی محصولات جدیدمهاجرت اپل از پردازنده های اینتل به آرم چه پیامدهایی بخاطر مشتریان سازمانی مک دارد؟ایسر تعدادی کامپیوتر شخصی و لوازم جانبی درون دسته های گوناگون
  • ۹۹/۰۴/۱۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی