هیوندای

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، محمد موقری پور اظهار کرد: بحث درمانده یا پرعضله شدن ویروس کرونا از لحاظ علمی ثبوت شده نیست، اما این ویروس تغییر علائم عدالت و داخل افراد مختلف، متنوع ادا می کند، اما علائم کووید۱۹ علاوه بر تغییر به جانب علائم گوارشی، سردرد و بدن درد، در افراد مختلف با علائم متنوعی ظهور می بطی ء. مواردی داشتیم درون اعضای یک خانواده که همزمان مشغول شده اند، اما گاهی علائم مختلف بوده است.

وی بیان کرد: تو سیرجان پیرمرد ۹۴ ساله مبتلای داشتیم که با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شد، ولی در گوهر حال بالغ ورزشکاری اندوه داشتیم که تاب نیاورد و فوت کرد.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سیرجان اظهار کرد: داخل استان کرمانو شهرستان سیرجان زمانی آمار افزایش مشخص کرد و دچار شرایط قرمز شد که فردی ها و سختگیری های ابتدایی حیات نداشت و این خویشتن در مدیریت کرونادر استان مشقت خلق کردن کرد ولی خوشبختانه بهتر از پیش بینی ها ایفا شد و به بحران برنخوردیم.

موقری پور افزود: نیاز است باز فدایی محدودیت ها برگردد و اتفاقا ستاد مقابله با کرونای سیرجان روز گذشته محدودیت هایی اعمال کرد اما با این حال شریک مردم را می طلبد در همان ابتدای شیوع علاوه بر محدودیت های اعمال شده، مردم همراهی و حساسیت بیشتری داشتند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در سیرجان امتداد داد: تو پهلو همه این تمهیدات، اصل همراهی و شرکت آدم است که بیشتر از این جدی بگیرند. چرا که هر محدودیتی بالاخره ممکن است بخاطر کسانی که بی تفاوتند، طرز فرار داشته باشد بخاطر همین از انسان می خواهیم وجدان خویشتن را بازپرس و مشارکت کنند.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سیرجان اشعار کرد: دوری از برگزاری رسوم و دورهمی ها بسیار مهم است. داخل سیرجان مواردی داشتیم که مبتلایان خانوادگی یا تعداد زیادی داخل بازه  زمانی کوتاه از یک خانواده خواه قبیله به خاطر برگزاری عید مشغول شده اند.

 وی افزود: تالارها تعطیل می شوند اما رسوم متاسفانه با اصرار خانواده ها داخل باغ های خارج از شهر و ساختمان باغ ها برگزار می کنند. عده ای تا اینکه جمعیت زیادی را به یک خانه کوچک دعوت می کنند که حتما تشریفات را برگزار کنند. مبتلا شدن افراد درون این جشنواره ها، راست الناسی است که بر گردن صاحبان مراسم می ماند.
  • ۹۹/۰۴/۲۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی