هیوندای

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، شبکه صهیونیستی آرتوز شوا گزارش داد که بنیامین نتانیاهو فاتحه وزیر رژیم صهیونیستی تو مجمع مجازی «مسیحیان متحد برای اسرائیل»(CUFI )اظهارات ضدایرانی خود را تکرار کرد و گفت: از رئیس جمهور ترامپ به خیال تمام کارهایی که برای اسرائیل انجام داده است، متشکرم. اسرائیل هیچگاه گاه دوست بهتری تو کاخ سفید نداشته است. امنیت اسرائیل با غرض جسورانه رئیس جمهور ترامپ بخاطر خارج شدن از مصالحه هسته ای خطرناک با ایران بی قطع تحکیم شده است.

نتانیاهو که سازش هسته ای ایران را «مفید مزخرف» توصیف کرد با مطرح کردن ادعاهایی محصول ایران ادامه داد: ما شبیه همیشه در ممانعت از تولید مهمات هسته ای توسط حکومتی که وعده از میان برداشتن تنها قلمرو یهودی را می دهد مصمم هستیم. زمان آن روان است که تمام کشورهای مسئول به آمریکا ملحق شده و ایران را بایکوت کنند.

بر مبنا این گزارش، ادعای پایا نتانیاهو درباره بود اهداف سپاهی داخل پروگرام هسته ای ایران در حالی مطرح می شود که مقامات کشورمان بارها ابرام کرده اند بنا بر فتوای رهبر معظم انقلاب اسلامی که تولید، نگه داری و به امر اخذ تسلیحات هسته ای را حرام اعلام کرده اند، پروگرام هسته ای ایران اهدفی صلح آمیز را دنبال می کند.

علاوه بر این، وزارت امور خارجه بخت آمریکا نیز که متصل رویکری داخل راستای رویکرد رژیم صهیونیستی درباره برنامه هسته ای ایران داشته است، اخیرا در گزارشی موسوم بوسیله پایبندی و پیروی از میثاق های کنترل تسلیحاتی، عدم اشاعه تسلیحات هسته ای و انفصال سلاح درباره ایران اذعان کرد: طی مدت تهیه این گزارش، ارزیابی آمریکا همچنان این بوده است که ایران در حال فراهم داخل فعالیت های اساسی مرتبط با نقشه کشی و تولید جنگ افزار هسته ای همکاری ندارد.
  • ۹۹/۰۴/۱۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی