هیوندای

گوگل امروز پستی داخل بلاگ رسمی اش منتشر کرد که از ارائه ی به روزرسانی جدیدی بخاطر اپلیکیشن محبوب گوگل مپ خبر می رحم. در سال های گذشته، گوگل به دفعات انفراد ها و قابلیت های متاخر را همراه با به روزرسانی ها به اپلیکشین گوگل مپ اضافه کرد و حال بوسیله دیدن می رسد زمان آن فرارسیده تا اطلس ها نیز به روز شوند و لباس و شمایل جذاب تری بوسیله خود بگیرند.

داخل پست منتشرشده توضیح داده می شود که گوگل از الگوریتم هایی مصرف کرده تا هر منطقه از نقشه باتوجه به موقعیت جغرافیایی و شرایط زیست محیطی ته رنگ آمیزی شوند. نتیجه ی مصرف از این طور الگوریتمی باعث شده نقشه ای حی تر دراختیار کاربر قرار گیرد.



در تصاویر می توان رودها و حوض درست کردن ها را داخل رنگ بندی آبی و فضا های سرسبز را در رنگ جزیی بندی سبز و صحراها و سواحل را داخل فام بندی متمایل بوسیله برنزه مشابه کرد. گوگل می گوید کاربر با تماشای نقشه ها تفاوت میان شهری بزرگ با شهرهای کوچک را دانا خواهد شد؛ به نحوی که تا اینکه مناطق مسکونی با غیرمسکونی نیز متمایز شده اند.

سران گوگل در نظر دارند نقشه های موجود در گوگل مپ به بخشی کنجکاو شود که کاربران جزئیات باریک بین خیابان ها و حتی پیاده روهای هر شهر را مشاهده کنند. تو همین زمینه، نقشه های دقیق تری از خیابان های نیویورک و لندن و سان فرانسیسکو بوسیله گوگل مپ اضافه خواهد شد.

همان طورکه درون تصاویر بالا مشاهده می کنید، نقشه های موجود در اپلیکیشن گوگل مپ از رنگ بندی بهتری کاربرد خواهند کرد تا کاربر بهتر بتواند وضعیت محیطی هر منطقه را باتوجه بوسیله رده بندی آن متوجه شود.مقاله های مرتبط:پروژه ی مخفیانه ی گوگل داخل ارتباط با باند فرکانسی ۶ گیگاهرتزی معین شدگوگل وب سایت هایی با زمان بارگذاری بیش کم را مشخص می کند

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی این اطلاع چیست؟ آیا از اپلیکیشن گوگل مپ استفاده می کنید؟ درون صورتی که استفاده می کنید، آیا تغییرات درنظر پژمرده شده برایتان مفید خواهند بود؟بیشتر بخوانید:اپل هزاران بازی را از اپ استور چین حذف کرده استاپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز مجانی شده اند (۲۹ مرداد)امکان اسکن کد QR با دوربین های متنوع در آخرین نسخه ی اینستاگرام فراهم شدپروژه ی مخفیانه ی گوگل در ارتباط با باند فرکانسی ۶ گیگاهرتزی فاش شدحجم مصرفی فیلیمو، نماوا و سرویس های استریم دیگر چقدر است؟
  • ۹۹/۰۵/۳۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی