هیوندای

بوسیله گزارش همشهری آنلاین، اقدام خلبان هواپیمای مسافربری ایران درون پارسایی از برخورد احتمالی با جنگنده های آمریکایی باعث شد برخی مسافران به سقف و جثه هواپیما تلاقی کنند و آسیب ببینند. مبدا تصور می شد هواپیماها اسرائیلی هستند اما خلبان ماهان اعلام کرد جنگنده های مزاحم و متخاصم خود را آمریکایی شناساندن کرده اند. ضمن اینکه خیل رژیم صهیونیستی هر نوع دخالت تو این حادثه را نفی کرد.

فداکار منابع خبری مدعی شده بودند در فرود اضطراری هواپیمایی ماهان در فرودگاه بیروت یکی از مسافران ایرانی جان خود را از دست داده و بوسیله شهادت فصیح است اما این خبر اندوه نادرست حیات. گفته می شود حال برخی مسافران نامساعد است و گروه های امداد و پزشکی داخل حال رسیدگی به مصدومان هستند.

شبکه المیادین در بدوی دقایق پس از حادثه اعلام کرد جنگنده ها عمدا در آسمان سوریه بوسیله هواپیمای مسافربری ایرانی نزدیک شده اند تا پدافند هوایی سوریه در تلاش برای ساقط کردن جنگنده های متجاوز هواپیمای ایرانی را هدف قرار دهد.

خبرگزاری رسمی سوریه - سانا در خبری اعلام کرد جنگنده های آمریکایی از شان التنف در مقبره این کشور بوسیله پرواز درآمده و مزاحم تصعید ۱۱۵۲ هواپیمایی ماهان ایران شده اند. ضمن اینکه پدافند هوایی سوریه منطقه تصادم را پوشش نمی دهد.

سخنگوی وزارت خارجه ایران در خاصیت به رخداد روز پنجشنبه در آسمان سوریه گفت که مراتب تعرض ایران به اقدام آمریکا به نویسنده کل راه اندازی ملل و سفیر سوئیس در تهران (حافظ منافع آمریکا در ایران) ابلاغ شده است.
  • ۹۹/۰۵/۰۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی