هیوندای

یکی از مواردی که همه ی آدم باید در دوران شیوع کرونا از آن اجتناب کنند، آستان داخل مناطق پرتردد و پرتراکم است؛ چراکه امکان ابتلا به ویروس کرونا در این مناطق متجاوز بیشتر است؛ ازاین رو، سرویس نقشه و مسیریاب نشان مناطق پرتردد را روی اطلس برای کاربرانش معین کرده است. براساس مفروضات نشان، کاربران با به روزرسانی به آخرین نسخه ی این اپلیکیشن می توانند مناطق پرتردد ۲۴ زمانه گذشته و مناطق پرتردد حال مهیا را با رنگ های متفاوت مشاهده کنند. 

داوود امینی، مدیر تیم تخمین ترافیک و داده کاوی نشان، درباره ی افزودن شدن این ویژگی به این نکته اشاره کرده است که نشان از تجربیات موفق کشورهای جنوب شرق آسیا نظیر سنگاپور و چین در این زمینه بهره برده است. امینی همچنین سعی های نشان برای دریافت معلومات محل های آلوده از مراجع رسمی را ناموفق خوانده است؛ بنابراین، تیم علامت با کاربرد از داده های این اپلیکیشن سعی کرده مناطق پرتردد را شناسایی کند. 

از این پس، می توان روی نقشه ی نشان مناطق پرتردد و پرتراکم ۲۴ ساعت اخیر را مشاهده کرد که با فام بنفش مشخص شده است. همچنین، مناطق پرتردد و پرتراکم حال حاضر با فام زرد و نارنجی واضح شده است. نشان این امکان را بخاطر کاربران مجهز کرده تا درصورت مشاهده ی مکانی پرتراکم و پرتردد در سطح شهر، آن را ازطریق اپلیکیشن نشان گزارش دهند تا بدین ترتیب، داده های نشان تمام زیرفون باشد. 

دیدگاه شما درباره ی استعداد متاخر اپلیکیشن مدال چیست؟ آیا مشخص شدن جا های پرتردد تأثیری به خشکی امدن پیشگیری از ابتلا بوسیله کرونا می گذارد؟بیشتر بخوانید:مراکز تعویض پلاک کشور تا اطلاع ثانوی تعطیل هستندنحوه صحیح پاک کردن گوشی هوشمنداسنپ، اسنپ فود، اسنپ تریپ و تپسی به سررشته تعدیل نیرو واکنش نشان دادندهرآنچه باید درباره ماندگاری ویروس کرونا روی سطوح مختلف بدانیدشهردار تهران: قرنطینه پایتخت امکان پذیر نیست
  • ۹۸/۱۲/۲۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی