هیوندای

ویروس کرونا بوسیله نگرانی این روزهای کشورمان تبدیل شده است، از این رو بسیاری از همکاری ها و نهادها درون پی آن هستند تا به نوبه ی خود در راستای مبازره با این ویروس اقدام کنند. با توجه به اضافه ادعا برای اقلام بهداشتی و تکثیر قیمت ها، شاتل موبایل در راستای دستیار بوسیله اقشار آسیب پذیر با خیریه ی مهربانه همکاری می یواش. 

دخول و همه گیرشدن ویروس کرونا داخل کشور باعث شده تا علاوه بر کاهش اقلام بهداشتی موردنیاز برای پیشگیری از ابتلا، داخل صورت بود نیز مقدار این کالاها با افزایش روبرو شوند؛ از این رو اقشار آسیب پذیر جامعه به دلیل ناتوانی در تهیه ی کالاهای بهداشتی زیاد از دیگران در معرض ابتلا به کرونا هستند. شاتل موبایل اعلام کرده که در راستای تهیه ی اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده برای گروه های آسیب پذیر جامعه، با خیرات ی مهربانه همکاری می کند. 

تو این پروژه خیریه، سرمایه مطمئن شده صرف کردن خرید اقلام بهداشتی همانند ماسک، دستکش لاتکس، دستکش نایلونی، مواد ضدعفونی کننده دست و سطوح، شوینده، پد الکلی، بقچه کاغذی و سایر ملزومات شده تا داخل دسترس بسیاری از گروه های آسیب پذیر، از جمله خانواده های ناچیز بضاعت، کودکان کار و افراد کم توان فراغت گیرد.

شاتل موبایل امیدوار است با امن از این پروژه خیریه، جمع آوری کمک های نقدی کارکنان و مشترکین سیم کارت هایش و اتساع این شریک جمعی، در مبارزه با شیوع ویروس کرونا، به سهم خود به سلامت هموط نان معاون کرده و باری از دوش اجتماع پزشکی کشور بردارد.بیشتر بخوانید:شاتل موبایل در جشنواره نوروزی سیم کارت های هوشمند، هر هفته یک گوشی عطیه می دهدهمه چیز درباره سیم کارت های هوشمند شاتل موبایلشاتل موبایل سیم کارت هوشمند رونمایی کردشاتل موبایل هر روز بسته های تقلیل دار به کاربرانش نمایش می کنداشتراک درخت سرو نماوا بخاطر شاتل موبایلی ها رایگان شد
  • ۹۸/۱۲/۱۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی