هیوندای

منصوری باز هم با یک خودروی لوکس دیگر بوسیله میدان آماده است. این تیونر آلمانی که به خاطر تیونینگ خودروهای لوکس بسیار مشهور شده، زمان حال یکی از مدل های سال پیش خود را تیونینگ کرده است. اگر بوسیله یاد داشته باشید سال پیش منصوری یک مرسدس AMG G63 را با شریک طراح مد اسمی آلمانی فیلیپ پلین رونمایی کرد. این همدستی نام آن خودرو را Star Trooper گذاشته وجود و توانست رویت بسیاری از خودرو نویسان را به خود احضار کند. 



زمان حال با عفو یک سال از آن مدل منصوری نسخه ی دیگری از این اس یو وی محبوب را تولید کرده است. این خودرو Star Trooper Pickup اشتهار دارد و نسخه ی وانت همان G63 لوکس سال پیش محسوب می شود. البته تیونر برخی فدایی بوسیله روزرسانی ها را نیز روی این خودرو معین کرده است که از بین آن ها می قابلیت به پوشش استتاری خاکستری رنگ، رینگ های ۲۴ اینچی آلیاژی جدید، چراغ های LED قزل اثر جزیی و قطعات الیاف کربنی اشاره کرد. 



داخل کابین این خودرو شاهد همان مدل سازی و امکانات مدل ۵ در هستیم. حصه های اساسی کابین شامل تریم مخصوص روی چرم تودوزی، دوخت قزل رنگ و نشان مخصوص روی عقب سری ها هستند. اصلی ترین دگرگونی کابین خودرو نیز جایگزین شدن صندلی های عقبی با جای وعده است که این G63 را تبدیل به خودرویی دو نفره کرده است. 



منصوری تو وب سایت خود به جزییات متخصص این خودرو اشاره چندانی نکرده است اما پیش دماغ می شود که این استاندارد از همان قوای فنی مدل سال پیش برخوردار باشد. منصوری با انتصاب کردن سیستم اگزوز اسپرت، واحد کنترل الکترونیکی جدید موتور  و چند تغییر دیگر توانسته بود قدرت پیشرانه ی ۴ لیتری V8 تویین توربوی این خودرو را به ۸۵۰ اسب دود و گشتاور آن را همچنین بوسیله ۱۰۰۰ نیوتن متر برساند.  



منصوری هنوز اطلاعات مربوط بوسیله نرخ Star Trooper پیکاپ را در وب سایت خود استراحت نداده است اما از همین حالا می توان فرض کرد که این خودرو قیمت گزافی خواهد داشت. مدل سال قبل G63 منصوری با قیمت ۶۱۳ هزار و ۱۰۰ دلار به فروش می رسید و پهلو همین اساس می توان زیاده چرب یا شیرین اعلی از آن را برای میزان جدید پیش دماغ کرد.بیشتر بخوانید:آئودی RS6 آوانت منصوری رونمایی شدبنتلی کانتیننتال GT V8 با تیونینگ منصوری رونمایی شدمرسدس بنز EQC تیونینگ برابوس رونمایی شدمرسدس بنز کلاس E سدان، استیت و آل ترین ۲۰۲۱ رونمایی شددایملر و مرسدس بنز درانتظار جریمه ۳۰ میلیارد یورویی
  • ۹۸/۱۲/۱۶

نظرات (۱)

  • مجله آموزشی پاسخجو
  • سلام ما یه گروه پرسش و پاسخ زدیم که میتونید سوالات تونو در زمینه آی تی ( کامپیوتر ، موبایل ، برنامه نویسی ، وردپرس ، سئو ، دیجیتال مارکتینگ و ... ) بپرسید تا توسط کارشانسان و متخصصین حرفه ای پاسخگویی بشه. 
    لینک فعلی گروه :
    https://t.me/joinchat/ORqHMEZ5ui5Scslq8YDqjw
    درصورتیکه نتونستید وارد بشید از طریق آیدی گروه :
    pasokhjo_it عضو گروه شید. 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی