هیوندای

AAبهGHAROOOONGHAROOOON گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، یکی از این دستاوردها پادِ اخلالگر باندِ پهن با نام و یاد شهید عبدالله باقری است که وسلیه ای است بخاطر اخلال در سامانه های راداری است تا کارایی آن ها کاهش یابد. این اخلالگر در رادار سامانه پدافندی و جنگنده ها و ناوها عمل اخلال را انجام می دهد و انگیزه می شود که کارایی سامانه راداری متخاصم کاهش یابد و یا دچار مشکل اساسی تو عملیات جستار و رهگیری شود.

سامانه محقق ضد رادار شهید محمدرضا دهقان، دومین دستاورد جدید علمی سپاه است که در این کنگره رونمایی شد. این سامانه یک جستجوگر (سیکر) مخالف رادار باند S S کم ارزش برای گوناگون پهپادها و موشک های ضدرادار.

است این سامانه دارای اقتدار جستجوی رادارها داخل S باند S است و رادارهای موجود در منطقه جلوی خود را درون دسته بندی و آشکار و پس ازآن روی رادار مورد دید به قیافه انتخابی و یا خودکار قفل. می نرم بعد از قفل روی هدف، مفروضات لازم جهت شعار صبر دادن رادار مورد نظر به عملگرها و یا واحد کنترل پهپاد و خواه موشک صادر.
  • ۹۸/۱۱/۲۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی