هیوندای

ASGHAهونداازOOOON معدود باهم اتحاد کردن های تولید موتورسیکلت تو حال حاضر است که همچنان در این حوزه فعالیت می کند. این مشارکت که داخل سال ۱۹۴۹ تأسیس شد، نخست مدلی با نام D-Type را روانه ی بازار کرد که بوسیله عنوان اولین موتورسیکلت هوندا شناخته می شود. اکنون با عفو متجاوز از ۷ دهه، هوندا بوسیله عنوان یکی از مشهورترین برندها تو صنعتی موتورسیکلت جهان شناخته می شود. این شرکت در سال ۲۰۱۹ به موفقیت های مهمی مشت پیدا کرد که یکی از آن ها بیرون شدن ۴۰۰ میلیونمین مایه موتورسیکلت از خط تولید است. 

اینطور به نظر می رسد که سال ۲۰۱۹ برای هوندا سال انعام بود، این شرکت نه عزب میزان های جدیدی مثل Fireblade، CT125 و Africa Twin را به راسته معرفی کرد بلکه این سال پنجاهمین سال تولید سوپربایک نامی ژاپنی یعنی هوندا CB750 Four نیز است که مقدماتی وهله سال ۱۹۶۹ بوسیله بازار معرفی شده وجود. 

اینک جدیدترین دستاورد هوندا تولید ۴۰۰ میلیونمین موتورسیکلت این انبازی تو سال ۲۰۱۹ است. از آن جایی که هوندا تولیدکننده ی پرفروش ترین موتورسیکلت دنیا یعنی مدل سوپرکاب (Super Cub) است، چنین حجم تولید بالایی جای تعجب ندارد. سال ۲۰۱۷ نیز هوندا تولید ۱۰۰ میلیون دستگاه نمونه سوپرکاب را جشن گرفته بود که مدال می دهد این معیار بیش از یک چهارم از تولیدات هوندا را به خویشتن اختصاص داده است. 

مقاله های مرتبط:۶ موتورسیکلت مرجح با ظرفیت پیشرانه ۳۰۰ سی سیهوندا CRF1100L Africa Twin مدل ۲۰۲۰ رونمایی شد

بخاطر مقایسه ردی زدودن بدانید که تولید ابتدا ۱۰ میلیون دستگاه موتورسیکلت برای هوندا ۲۰ سال زمان سرما اما زمان حال تولید سالانه ی موتورسیکلت این شرکت چیزی درحدود ۲۰ میلیون دستگاه در سال است. هوندا در سال ۲۰۱۴ نیز به تولید ۳۰۰ میلیون مایه رسید و این یعنی تنها درون ۵ سال، این شرکت توانسته ۱۰۰ میلیون دستگاه موتورسیکلت دیگر تولید نرم. 

۵۰ درصد میدان موتورسیکلت های هوندا را کشورهای هند و اندونزی بوسیله خود خاص داده اند. جالب اینجا است که بازار هوندا در آمریکا در آمار معامله این شرکت اصلا به چشم نمی آید و در حصه «کشورهای دیگر» دسته بندی شده است. نیز کشورهایی اروپایی با ابتیاع ۶۲۰ هزاره دستگاه بین ماه آوریل ۲۰۱۸ تا مارس ۲۰۱۹ جزو بازارهای کوچک هوندا محسوب می شوند.بیشتر بخوانید:بی ام و موتورسیکلت برقی E-Power Roadster را رونمایی کردهوندا سیویک مشق ای با ارزش 90 هزار دلار رونمایی شدبی ام و موتورسیکلت های F900 R R و F900 XR را رونمایی کردبهترین شاسی بلندهای دست دوم با ارج اقتصادی در بازار جهانیموتورسیکلت هاسک وارنا نوردن 901 درون سوئد تولید می
  • ۹۸/۱۰/۰۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی