هیوندای

امروزه به وسایل، تجهیزات مکانیکی و غالبا الکترونیکی که برای اجرا کارهای خاصی ابتکار شده اند، گجت گفته می شود. به بیان بهتر، گجت ها در زمان ابتکار خود درمقایسه با ابزارهای تکنولوژیک دیگر بخشی غیرعادی تر هستند و نبوغ خاصی در طراحی آن ها به کار رفته است.

زمانه مچی با توان های متجاوز مثل شمارش قدم ها و وارسی ضربان قلب و گردش خون و...، دوربین عکاسی یا فیلم برداری با فوکوس خودکار و تکنولوژی چهره، رنده و خردکن چندکاره که در آشپزخانه استعمال می کنید یا زودپز و قابلمه یا اتشگاه گاز که به صورت هوشمند کمتر یا بسیار می شوند و مدل کالری و حتی پخته شدن تمام محصولات داخل قابلمه را اعلام می نرم و آن را به ساعت هوشمند خود انتقال می دهند.



فروشگاه اینترنتی آترامارت همگام با بازار دیجیتال جهانی، این محصولات هوشمند را به صورت تخصصی در سایت خود معرفی کرده و برای خرید گذاشته است. ازجمله محصولات این فناوری داخل فروشگاه اینترنتی آترامارت می توان به روزگار های هوشمند اشاره کرد. 

آترامارت با ارتباط نزدیک با توزیع کنندگان اصلی کالاها در ایران، اجناس کاملا اصل و با قیمت رقابتی را برای مشتریان خویشتن فراهم آورده است. همچنین از هیچ تلاشی برای تکثیر رضایت و کیفیت فروش مشتریان خود دریغ نمی‏ درنگ و همواره می کوشد کاربران تو فرایند خرید، احساس اطمینان و خرسند داشته باشند.

آترامارت فروشگاهی است که با چند کلیک از هر مکان و داخل هر زمان می توانید کالای مدنظر خود را از بهینه و معتبرترین برندهای روز دنیا به راحتی انتخاب کنید و جلو در منزل تحویل بگیرید و پس از مشاهده ی رخت و اطمینان از صحت آن هزینه را صیقل کنید. همچنین، برای سهولت خرید مشتریان تو فروشگاه اینترنتی آترامارت، بیع اختصاص اقساطی ساعت هوشمند با شرایط زیاد آسان بخاطر بیع زمانه اقساطی خلق کردن شده است.



فروشگاه اینترنتی آترامارت تو نظر دارد داخل مهمانی ی دوروزه خویشتن اقدام شایسته کردن های هوشمند را به صورت نقدی و اقساطی و تا ۱۰۰،۰۰۰ تومان کاستن بفروشد. این عید با تخفیفی فوق العاده از سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ آغاز و ۶ آذر ۱۳۹۸ بوسیله پایان می رسد.بیشتر بخوانید:مرمت تلویزیون و یخچال توسط متخصصان آچارهنیتیو پیپر؛ خدمات ترجمه تضمینی مقالات دانشگاهیبرای بزرگترین حراج آمازون تا ۹۰٪ تنزل تو بلک فرایدی آماده اید؟تخفیف ۵۰ درصدی داخل حراجمعه فروشگاه اینترنتی خانومیایران لاک؛ قفل های بدون کلید بخاطر معلولان
  • ۹۸/۰۹/۰۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی