هیوندای

به گزارش رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با اقرار اینکه چینتوافق حاصل شده با آمریکا درون مذاکرات تجاری را پایین تر پا گذاشته است، اطمینان انصاف تا زمانی که چروک به اقداماتی که آمریکا آن را محکوم می نرم خاتمه ندهد، تکثیر تعرفه های گمرکی بر کالاهای چینی را حفظ خواهد کرد.

رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه غرض گرفت از روز جمعه تعرفه های گمرکی آمریکا را پیاده شدن کالاهای وارداتی از چروک به ارزش دویست میلیارد دلار (پیمانه ۱۸۰ میلیارد یورو) از ده درصد بوسیله بیست درصد برساند و این درون حالی است که لیو هه، دستیار ابتدا وزیر گره قرار است روز پنجشنبه به واشنگتن برود.
دونالد ترامپ در یک نشست جمهوری خواهان داخل ولایت فلوریدا گفت چنانچه هیچگاه ارامش تجاری بین پکن و واشنگتن خراج نشود، چین تعرفه گمرکی بیشتری به آمریکا صیقل خواهد کرد.

وی داخل جمع هوادارانش گفت: «اعلام می کنم که تعرفه های گمرکی بر کالاهای وارداتی چین را تکثیر می دهیم و تا زمانی که چین از فریب کارگران ما و دزدیدن مشاغل ما مشت برندارد، عقب نخواهیم نشست.»

رئیس جمهور جمهوری خواه آمریکا درون دنباله گفت: «چینی ها مصالحه را زیر پا گذاشته اند. آنها نمی توانند چنین کنند. پس باید بهای آن را بپردازند. اگر نتوانیم به مصالحه برسیم، مشکلی نیست، سالانه زیاد از یکصد میلیارد دلار می گیریم.»

این اظهارات ترامپ بازارهای آسیا را که نگران از سرگیری نهضت بین دو قدرت بزرگ اقتصادی جهان هستند، آشفته کرد. پکن و واشنگتن یک هفته پیش به انعقاد یک اصلاح نزدیک بودند.

ترامپ پیشتر روز چهارشنبه تو ورقه توئیتر خود با بیان اینکه لیو هه با مرام دستیابی به یک توافق به واشنگتن می آید، اخبار کرد: «بسیار خوشدل است که متجاوز از یکصد میلیارد دلار تعرفه گمرکی قرار است خزانه های آمریکا را پر بطی ء.»
در پکن، وزارت بازرگانی گره اطلاع دادن کرد اگر آمریکا تهدید خود را بخاطر افزودن تعرفه های گمرکی عملی کند، دولت گره تدابیری کینه توزی جویانه اتخاذ خواهد کرد.

رابرت لایتیزر، نماینده تجاری آمریکا و استیون منوچین، وزیر خزانه داری آمریکا اوایل این هفته اعلام کردند دونالد ترامپ این تصمیم را گرفت، زیرا که گره از برخی از تعهداتش عقب کشیده است.

دو ریشه آگاه بوسیله مذاکرات گفتند این دور مذاکرات که صبر است این هفته داخل واشنگتن برگزار شود، پیشتر بوسیله عنوان آخرین دیدار پیش از بستن سازش تاریخی بین چین و آمریکا اطلاع دادن شده بود. اینک طرف آمریکایی تردید دارد که معاون نخست وزیر چین بتواند روند مناظره را از سربگیرد.
واشنگتن به خصوص از پکن می خواهد که دادرسی رقابتی خود و همچنین اقداماتش درون بنیان مالکیت معنوی و ارجاع قهری فناوری ها را تحول دهد و دسترسی به بازارهای مالی این ملک را تسهیل یواش.
  • ۹۸/۰۲/۱۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی